חברת "לאנץ' טיים" התגייסה לפעילות בגנים, בתי הספר והצהרונים במסגרת חודש המודעות לסרטן השד



לאנץ' טיים, המתמחה בייצור ואספקת ארוחות לילדים במערכת החינוך, צבעה את כל פעילותה בוורוד: עובדי הייצור, ההנהלה ונהגי החלוקה לבשו כולם חולצות וורודות עם הכיתוב "לכי להיבדק!" • המזון הנשלח למוסדות החינוך נארז בוורוד בצירוף עלוני מידע עבור הנשים המנהלות, הסייעות וצוות החינוך של הצהרון
יוזמה מבורכת של חברת לאנץ' טיים. החברה, המתמחה בייצור ואספקת ארוחות לילדים במערכת החינוך, קיימה אתמול פעילות מרגשת, במסגרת החודש להעלאת המודעות לסרטן השד, במסגרתה צבעה החברה את כל פעילותה בוורוד: כל עובדי החברה, בהם אנשי ההנהלה, מוקד השירות, צוות הטבחים ונהגי החלוקה, לבשו כולם חולצות ורודות, עליהן התנוסס המסר: "שיהיה לך יום ורוד – לכי להיבדק!". בנוסף, דאגה החברה כי כל מנות האוכל שנשלחו היום לגנים, בתי ספר וצהרונים ברחבי הארץ, יגיעו לכל מקום כשהוא ארוז בוורוד. למשלוח צורף עלון מידע, שנועד עבור הנשים מנהלות הצהרון, הסייעות והצוות.
לדברי אלי מלכה, מנכ"ל חברת לאנץ' טיים, "אלפי נשים פועלות במערכת החינוך והן עושות עבודת קודש בדאגה לילדים של כולנו. ראינו חשיבות עליונה לקחת חלק בחודש המודעות לסרטן השד ולעודד את כולן ללכת להיבדק".