לרגל חודש המודעות לסרטן השד: מעדני יחיעם מציגה – לוגו ורוד

 





יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, המזוהה עם לוגו נקניק הבוטיק האדום שלה, החליפה את לוגו החברה לוורוד, לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד • הלוגו הוורוד החדש של מעדני יחיעם ילווה את כל פרסומיה במהלך חודש אוקטובר
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מצטרפת ליוזמה של ארגון "גמאני רצה", קבוצות ריצה וכושר חברתיות לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד, ותחליף למשך כל חודש אוקטובר את לוגו החברה שלה, ללוגו ורוד. 
 
מעל ל-100 משרדי ממשלה, רשויות מקומיות , זרועות ויחידות צה"ל, בתי חולים, בתי השקעות, חברות מסחריות, עמותות ועסקים קטנים כבר הצטרפו ליוזמה והחליפו את תמונות הפרופיל שלהם לגווני וורוד, למעל העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, וכדי לתמוך ולחזק את כל הנשים שמתמודדות עם סרטן השד בישראל.
 
לדברי יוחאי נאמן, מנכ"ל חברת "מעדני יחיעם": "לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד, החלטנו להיענות ליוזמת גמאני רצה ולהחליף באופן זמני את תמונת הפרופיל שלנו ובכל הפרסומים של מעדני יחיעם לגווני ורוד, כדי לחזק ולתמוך בנשים שמתמודדות עם סרטן השד וכדי להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. אנחנו קוראים לכל עובדות החברה ולקוחות החברה לרוץ ולהיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים!".