חדש על המדף

 


 

 

 

 

צילומים:  יעל האן, טל אזולאי, דורו איטליאן, אייל גרניט, סטודיו אוסם, sol360pro, יחצ




"אחוה" משווקת לראש השנה עוגת דבש בכחמישה שקלים!
גם השנה מציעה חברת "אחוה" עוגת דבש בחושה בטעם עשיר בעלת מרקם של אפיה ביתית ובמחיר ללא תחרות: כ- 5 שקלים בלבד • חברת "אחוה": לא נעלה מחירים ונשמור על מבצעים במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו"
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, ממשיכה במסורת השנתית לראש השנה וחגי תשרי, ומציעה עוגת דבש בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד: כ- 5 שקלים בלבד! העוגה תימכר בכל רשתות השיווק המובחרות (למעט רמי לוי) למשך כל תקופת החגים ויצטרפו אליה מוצרי חג נוספים בהם ממרח שומשום עם דבש, עוגת תפוח עץ ממולאת ומבחר עוגות ועוגיות מבית המאפה של אחוה.
עוגת הדבש של אחוה בעלת טעם עשיר, במרקם של אפיה ביתית ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "בניגוד להתייקרות הצפויה של מוצרי המזון לקראת החגים, אנו נמנעים מעליית מחירים ומביטול או צמצום של מבצעים. נמשיך לשמור את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו ונאחל חג שמח לכל בית ישראל". 
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 שקלים לעוגה במשקל 400 גרם.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה
 
 

חברת "אחוה" משיקה ממרח חדש לכריכים ולאפייה: ממרח בטעם שוקולד
ממרח שוקולד במרקם עדין וקטיפתי, נפלא לשימוש בסנדוויצ'ים וכן לאפייה של מבחר עוגות ועוגיות • הממרח טבעוני (ויגן פרנדלי) וישווק במחיר אטרקטיבי כחלק ממדיניות המחירים המוזלת של אחוה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש בסדרת הממרחים המתוקים מתוצרתה: ממרח בטעם שוקולד. הממרח החדש במרקם קטיפתי, נפלא לשימוש במריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה. הממרח ישווק באריזת 400 גרם, מתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי), בכשרות הבד"ץ.
אחוה משווקת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום וקוקוס, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. בנוסף משווקת החברה ממרח חלוה שנחשב לממרח פופולארי האהוב במיוחד על הילדים.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנו שמחים להביא גם במוצר זה, את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו". 
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 – 8.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה




"תבואות" משיקה סדרת טחינות גולמיות אורגניות

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת טחינות גולמיות אורגניות: בבקבוק לחיץ – טחינה משומשום אתיופי וטחינה עם שום, ובמיכל – טחינה משומשום אתיופי מלא וטחינה משומשום אתיופי. הטחינות מיוצרות מזרעי שומשום אורגני שגודלו ללא חומרי הדברה, דשנים כימיים או רעלים.
הטחינות עשויות משומשום אורגני 100% והן חגיגה אמיתית לכל חובבי הטחינה, שכן הן מתאימות ל... בעצם להכל: סלט, בשר, עוף, איטריות, אורז, ירקות, סלטים, דג, חביתה, מאפים, לחם, טוסט ואפילו לקינוחים – כשהן מעורבבות עם סילאן, דבש, מייפל, קינמון וכדומה.
הבקבוקים הלחיצים כוללים מכסה סיליקון איכותי המאפשר להוסיף למזונכם טחינה גולמית באופן אסתטי והיגייני, בלי ללכלך ובלי לטפטף על השיש... הטחינות במיכל עם המכסה מיועדות למי שרוצים להכין טחינה ביתית שמתובלת בדיוק לטעמם.
 

 
 
הסדרה כוללת:
• טחינה אורגנית משומשום אתיופי: עשויה מ- 100% שומשום אורגני. מוצעת בבקבוק לחיץ במשקל 300 גרם, ובמיכל - במשקל 500 גרם או 1 ק"ג
• טחינה אורגנית עם שום: עשויה מ- 97% שומשום אורגני ו-3% אבקת שום אורגנית. מוצעת בבקבוק לחיץ במשקל 300 גרם
• טחינה אורגנית משומשום אתיופי מלא: עשויה מ- 100% שומשום אתיופי מלא - זרעי שומשום שלמים עם קליפתם. מוצעת במיכל במשקל 500 גרם או 1 ק"ג
טחינה היא מחית של זרעי שומשום, והיא אהובה מאוד במזרח התיכון, צפון אפריקה, אגן הים התיכון, מזרח אפריקה ואזורים מסוימים בסין. טחינה גולמית כוללת הן טחינה מלאה – העשויה מזרעי שומשום שלמים שנטחנו עם קליפתם, והן טחינה רגילה – העשויה מזרעי שומשום קלופים. הטחינה נחשבת למזון בריא ומומלץ: היא עתירה בשומן בלתי רווי, חלבון, סידן, מינרלים שונים והיא דלה בפחמימות. הטחינות הגולמיות של תבואות מכילות רק 3- 9 פחמימות ל-100 גרם. טחינה מוכנה (המעורבבת עם מים) מכילה רק 1.5 – 3.5 פחמימות ל-100 גרם.
כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, בד"ץ העדה החרדית, בד"צ בית יוסף.
מחירים: טחינה בבקבוק לחיץ במשקל של 300 גרם: 13.90 ש"ח. טחינה במיכל במשקל 500 גרם: 14.90 ש"ח. טחינה במשקל 1 ק"ג: 29.90 ש"ח.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.


 

"מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר
מבחן טעימות מקצועי שערך מכון המחקר "נתיב יועצים" קבע: נקניקיות "מעדני יחיעם" במתכון משופר טובות יותר באופן מובהק - הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם - בהשוואה למותג המוביל בשוק • חברת "מעדני יחיעם": החלטנו לערוך שינוי במתכון ובכוונתנו להמשיך השנה בהשקות מיוחדות של מעדני בשר משובחים
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות של קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר. הנקניקיות החדשות ישווקו באריזות 400 גרם, 1.5 ק"ג וכן נקניקיות ביס באריזת 380 גרם. הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.
נקניקיות יחיעם במתכון החדש עברו בחינת טעם חיצונית ע"י מכון מחקר מקצועי למזון, והושוו לנקניקיות העוף המובילות בשוק. התוצאות היו ברורות: הנקניקיות החדשות של "מעדני יחיעם" נמצאו עדיפות על פני נקניקיות המתחרה המוביל, בכלל הפרמטרים שנבחנו. לדברי חברת "נתיב יועצים" עורכת המחקר: "ציון ההתקבלות לנקניקיות יחיעם נמצא גבוה יותר באופן מובהק מציון ההתקבלות לנקניקיות המובילות המתחרות, הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם. בניתוח מדד קושי/רכות הנקניקייה עולה כי קושי/רכות נקניקיית יחיעם הינה מאוזנת. כמו כן רמת העסיסיות של הנקניקייה טובה. במבחן ההעדפה נמצאה העדפה מובהקת לנקניקיות יחיעם אל מול המותג המתחרה.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אנו רואים שהלקוחות הרבה יותר רגישים לטעמים ולמרקמים ולכן החלטנו לערוך שינוי במתכון, בטעם ובמרקם של המוצר. אנו שמחים על תוצאות המבחן ובטוחים שהקהל ירגיש ויאהב את השיפור". 
 

 
 
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11.90 ₪ לאריזת נקניקיות ביס 380 גרם ונקניקיות עוף 400 גרם; כ-26.90 לאריזת נקניקיות עוף מתכון משופר לאריזת 1.5 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 
 

מובילים במחויבות הסביבתית:  מותג השוקולד של נסטלה, סמארטיס (Smarties), מחליף את האריזות לאריזות נייר
עד סוף 2021 כל אריזות מוצרי סמארטיס יהפכו לאריזות נייר. המהלך אותו מובילה נסטלה, חוסך ברחבי העולם למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק.
אסם-נסטלה, מיצרניות המזון המובילות בישראל ממשיכה ביישום מחויבויותיה בתחום הקיימות וביניהן המחויבות לעבור לאריזות הניתנות למיחזור או לשימוש חוזר עד 2025, ומכריזה על מהלך פורץ דרך עם המותג סמארטיס - מותג השוקולד הראשון של נסטלה. מעתה כל אריזות המוצר בישראל יוחלפו לאריזות נייר הניתנות למיחזור. המעבר הראשון לאריזות נייר נעשה בחודש מאי עם סמארטיס באריזה אישית וכעת, גם האריזה המשפחתית תהיה באריזת נייר. מוצר נוסף של סמארטיס יעבור גם הוא לאריזת נייר וכך, כלל מוצרי סמארטיס בישראל יהיו ברי מחזור עד סוף 2021.
המהלך, אותו מובילה נסטלה העולמית, חוסך למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק, כולל למעלה מ -38 מיליון מכסי פלסטיק ומדבקות הפלסטיק שלהם, שיוסרו בכל רחבי העולם (בהתבסס על נפח בשנת 2019).
מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שהובילה אסם-נסטלה בחודשים האחרונים, ביניהם: קיצור אריזות במבה, מהלך שהביא להפחתה שנתית של כ- 7 טון פלסטיק, הסרת עטיפות הצלופן מאריזות הפודינג והג'לי, שהביאו להפחתה שנתית של יותר מ-12 טון בשימוש בפלסטיק. בנוסף, עד כה סימנה אסם-נסטלה כ- 50% ממוצריה בסמלי פחי המיחזור, במטרה לסייע לציבור הצרכנים להפריד אריזות, כחלק משיתוף פעולה עם תאגיד המיחזור תמיר.
 

 
 
לדברי מיטל קריסטל, מנהלת תחום שוקולד באסם-נסטלה: המותג סמארטיס מאמין ביצירת עולם צבעוני וכיפי לילדים, וחינוך הוא כלי חשוב מאוד המאפשר להם לשגשג בו. לפיכך, בסמארטיס אנחנו משתדלים ללמד את כל הילדים בעולם על חשיבותו של המיחזור. מהלך החלפת האריזות מצטרף לשורה ארוכה של יוזמות חינוכיות של המותג כמו למשל עידוד שימוש חוזר באריזות המוצרים בדרך מהנה ומלמדת, שימוש בצבעי מאכל ממקור טבעי ועוד.




NUK משיק: סדרת כוסות התפתחות חדשניות, ללא נזילות

NUK, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק בישראל סדרת כוסות מעבר לפעוטות, חדשניות וללא נזילות, התומכות בהתפתחות הילד לקראת שתייה עצמאית מכוס.
ללמוד לשתות בקלות
ללמוד לשתות באופן עצמאי הוא אחד הצעדים החשובים ביותר בהתפתחות התינוק ומהווה אתגר אמיתי לסבלנות ולמיומנות. זו הסיבה ש NUK פתחו את סדרת כוסות ההתפתחות, כוסות שתייה חדשות המותאמות להתפתחות הילד. כל כוס עוצבה כך שתתאים לשלב התפתחותי שונה - כמובן באופן אינדיבידואלי, המותאם לקצב הלמידה של הקטנטנים. הכוסות תוצרת גרמניה, אינן נוזלות, עשויות מחומרים איכותיים וחזקים, ללא ביספנול A ומעוטרות באיורים חמודים. את הכוסות ניתן לפרק ולנקות בקלות וגם להכניס למדיח הכלים (למעט הקשית).

סדרת כוסות ההתפתחות החדשה של NUK המושקת בישראל כוללת שתי כוסות
Magic Cup 360° כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, מתאימה לגילאי 8 חודשים ומעלה ומאפשרת לפעוטות לשתות בנוחות כמו מבוגרים, ממש כמו מכוס רגילה ומכל צד של שפת הכוס. לכוס החדשה של NUK, מכסה להגנה מלכלוך ומאבק השומר על היגיינה ועיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה. הכוס מונעת נזילות כבר מהלגימה הראשונה, הודות לשסתום הסיליקון שאוטם אותה מבפנים, המאפשר גם זרימה רציפה בזמן השתייה.

Action Cup מומלצת לגילאי 12 חודשים ומעלה, עם קשית גמישה ורכה מסיליקון, המותאמת לחניכיים העדינות של הפעוט. הקשית הגמישה מתקפלת לתוך הכוס, עם סיבוב המכסה וכך שומרת בצורה מירבית על היגיינה. גם לכוס זו עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה, ולכן אידיאלית לידיים הקטנות של הפעוט.
Magic Cup ו Action Cup, מוצעות בשני צבעים לבחירה: כחול וסגול ובמחיר מומלץ לצרכן של 49.90 שקלים (230 מ"ל).

הכוסות החדשות של NUK מתווספת לליין כוסות המעבר:
בקבוקי אימון– מתאימים לגילאי 6-18 חודשים, ללא נזילות, מעודדים שתייה עצמאית והופכים את המעבר לשתייה מכוס לקלה יותר. לבקבוקי האימון של NUK פיית סיליקון רכה, וידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה ובטוחה. משווקים גם עם דמויות דיסני (מיקי מאוס), במגוון צבעים ובנפח של 150 מ"ל.

אקטיב קאפ – כוסות מעבר ללא נזילות, המתאימות מגיל 12 חודשים ועם פייה רכה מסיליקון. הכוסות עשויות מפוליפרופילן עמיד במיוחד וקל משקל, בנפח של 300 מ"ל. הכוסות משווקות גם עם דמויות מקסימות מעולמו של פו הדוב מבית דיסני.




את Magic Cup ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.
את Action Cup ניתן להשיג ברשת BE, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.




מוסטלה משיק את סיקסטלה, קרם להרגעה של עור מגורה ולשיקום העור, לגוף ולפנים של התינוק

עור התינוק, המהווה שכבת הגנה חיונית, הוא עדין ורגיש ולכן זקוק, כבר מרגע הלידה, למוצרי טיפוח שיספקו לו לחות יומיומית והגנה לטווח ארוך. הקרם החדש של מוסטלה, מכיל 91% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה מכילה בין היתר, חומצה היאלורונית המסייעת לשיקום יעיל של העור, פנתנול המסייע בהרגעה מיידית ומתמשכת של העור, cooper zinc המטהר את העור וAVOCADO PERSEOSE - (סוכר אבוקדו), שהינו פטנט ייחודי של מוסטלה, המחזק ומגן על שכבת ההגנה של העור ומעשיר אותו בלחות.

הקרם בעל מרקם קליל ונעים, נספג במהירות, מותיר על העור שכבת הגנה לא שומנית שאינה דביקה, משקם את העור ומשיב לו את תחושת הרכות והנוחות. הקרם הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, חומרי ריח, פנוקסיאתנול או פתלטים, בעל יעילות מוכחת1 ונבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור. סיקסטלה בטוח לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים החל מגיל לידה*. ניתן למריחה באזור הפה, בקפלי העור (צוואר, אוזניים וכד') ובאזור ההחתלה.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "אנו גאים להמשיך להרחיב את מגוון המוצרים האיכותיים של מוסטלה, המתמחים במחקר ופיתוח מוצרי דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ומספקים חווית שימוש לצד יעילות. כמותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות2, מחויב המותג לפיתוח מוצרים המעניקים מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של עור התינוק מגיל לידה. המוצר החדש, בדומה לכל מוצרי מוסטלה, משלב איכות גבוהה, יעילות מוכחת, רכיב פטנט ייחודי ממקור צמחי, וחוויית טיפוח ייחודית ומפנקת."
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 שקלים ל- 40 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.



חדש מסנו –מקסימה ו-  99.9% תוסף לחיטוי כביסה

סנו מקסימה משיקה את "מקסימה 99.9%" – תוסף כביסה לחיטוי בגדים ולנטרול ריחות זיעה וריחות רעים אחרים הנגרמים מהתפתחות חיידקים. מתאים במיוחד לבגדים המיועדים לפעילויות המגבירות את הנטייה להזיע ולצבור חיידקים: בגדי ספורט ואימון, מדי צבא, בגדי עבודה, מגבות, מצעים, גרביים, תחתונים ועוד. תוסף החיטוי לכביסה משמיד 99.9% מהחיידקים ומתאים לכל סוגי הכביסה.

התוסף לחיטוי הכביסה יעיל גם בכביסה ב- 30 מעלות ובתכניות כביסה קצרות ומתאים לכביסה לבנה וצבעונית. יש להשתמש בנוסף לג'ל או אבקת הכביסה ולהוסיף אותו לתא מרכך הכביסה. מהיום, ניתן להוסיף לכל מכונה פקק לחיטוי ולהשמיד 99.9% מהחיידקים המצטברים בין סיבי הבד. בסיום מתקבלת כביסה מחוטאת מחיידקים ובניחוח עדין ורענן.




• באריזה – 3 ליטר.
• מחיר: 24.90-34.90 שקלים (לפי אתר פרייסס)
להשיג ברשתות השיווק



חושפת דור חדש של שואבי אבק אלחוטיים- סדרת DYSON V15
המוצר לא התקבל לסקירה ולא נבדק על ידי, אלא נצפה במסיבת עיתונאים

Dyson משיקה את שואב האבק הראשון בעל אינטליגנציה מובנית עם טכנולוגיית לייזר שמגלה אבק מיקרוסקופי נסתר בבית
שואב האבק החזק והחכם ביותר של Dyson, מסוגל לזהות, להסיר, למדוד ולספור את חלקיקי האבק המיקרוסקופי כהוכחה מדעית לניקוי עמוק ויסודי

• טכנולוגיית לייזר, מגלה חלקיקי אבק בלתי נראים לעין בעזרת קרן לייזר ירוקה בזווית מדויקת – זאת בכדי לא להחמיץ אף גרגר אבק במהלך הניקיון.
• חיישן Piezo אקוסטי מספק הוכחה מדעית לכך שהבית נקי - מסך LCD מציג בזמן אמת את גודל ומספר החלקיקים שנשאבו.
• מברשת חובטת ממונעת Anti-Tangle חדשה השואבת שיער בזריזות, מונעת את הסתבכותו במברשת ומרוקנת את השיער ישירות לתוך מיכל האיסוף.
הדרך לבית בריא יותר ונקי מאבק נעשית כעת קלה אף יותר - Dyson חושפת דור חדש של שואבי אבק אלחוטיים- סדרת DYSON V15. השואבים בסדרה בעלי יכולות לאיתור חלקיקי אבק מיקרוסקופיים נסתרים (הקטנים מ- 10 מיקרון). חיישן Piezo אקוסטי מציג על גבי צג LED הוכחה מדעית בזמן אמת לכך שהאבק אכן נשאב, נמדד ונמנה לפי סוגי החלקיקים. הטכנולוגיה החדשה של Dyson מגדירה מחדש את הניקיון היסודי בבית.
השואב החדש, אשר פותח על ידי צוות של 370 מהנדסים ברחבי העולם הוא בעל מנוע Hyperdymium DysonV15 אשר מייצר עד AW240 ומערכת סינון מלאה ומתקדמת הלוכדת ביעילות %99.99 מחלקיקי האבק עד גודל של 0.3 מיקרון לניקוי יסודי ואינטנסיבי ביותר. השואבים מסדרת V15 נותנים מענה לצרכי ניקיון שונים של כל משק בית ומסייעים ליצור בתים בריאים יותר, בפרט בתקופה זו שבה 60% מהאנשים מנקים יותר מאי פעם.
סר ג'יימס דייסון (James Dyson) מייסד ומהנדס ראשי של חברתDyson מסביר: "כמהנדסים, התפקיד שלנו הוא לפתור בעיות יומיומיות ושניים עשר החודשים האחרונים יצרו שפע של בעיות חדשות כתוצאה מהזמן הרב שהאנשים בילו בבית. כולנו מנקים בתדירות גבוהה יותר בניסיון להסיר את האבק בבית ונואשים לשקט נפשי וידיעה שהבתים שלנו באמת נקיים. ה-Dyson V15 עוצמתי במיוחד, בעל אינטליגנציה מובנית ונותן את הביטחון האולטימטיבי לכך שהבית נקי ובריא יותר".
זיהוי אבק בלייזר
Dyson פיתחה טכנולוגיית לייזר זוויתי ומדויק, המשולבת במברשת פלאפי Fluffy רולר רך, המגלה את החלקיקים שאינם נראים לעין האנושית. הרעיון עלה כאשר מהנדסי Dyson הבחינו שחלקיקים הנישאים באוויר בביתם נוצצים בשמש. הצוות ערך ניסויים עם קרני לייזר במעבדה בכדי לבדוק כיצד ניתן להשיג זאת ובכך נולד פתרון חדש. מהנדסי Dyson שילבו אלומת לייזר ירוקה – שנבחרה בשל יכולתה לספק את הניגודיות הטובה ביותר – והוסיפו אותה לתוך המברשת, בזווית מדויקת של 1.5 מעלות, 7.3 מ"מ מעל הקרקע.
חיישן Piezo
בעוד הלייזר מגלה את האבק המיקרוסקופי הזעיר ביותר, מהנדסי Dyson הבינו את הצורך האנושי בפיתוח טכנולוגי שיאפשר למשתמשים גם למדוד ולספור את חלקיקי האבק הנשאב ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון, כהוכחה מדעית לכך שהבית נקי באופן יסודי.




לצורך מטרה זו, שילבו מהנדסי Dyson חיישן Piezoאקוסטי בשואב האבק. מברשת פלאפי Fluffy בעלת סיבי פחמן אוספת את הלכלוך והחלקיקים המיקרוסקופיים בעוד שחיישן ה- Piezoסופר ומודד אותם לפי גודלם 15,000 פעמים בשנייה. האבק הנשאב למיכל האיסוף, נתקל בחיישן ה-Piezo אשר ממיר את התנודות הזעירות לאותות חשמליים המתורגמים לנתונים כמותיים. על גבי צג LED בראש השואב מוצגים בזמן אמת נתוני חלקיקי האבק לפי כמויות וגדלים . כמו כן, כאשר חיישן ה- Piezo מזהה ריכוזים גבוהים של אבק ולכלוך, השואב מגביר אוטומטית את עוצמת השאיבה.
Anti-Tangle Technology
טכנולוגיה המונעת את הסתבכות השיער הנשאב במברשת.
מברשת חובטת ממונעת Anti-Tangle חדשה לספות ומזרנים מונעת הסתבכות של שיער שנשאב: מהנדסי Dyson חיפשו פתרון לבעיה של הסרת שיער המסתבך סביב המברשת. האתגר הקיים בשואבי אבק רבים הביא לפיתוח של מברשת בצורת חרוט אשר מונעת הסתבכות שיער במברשת ושואבת אותו ישירות למיכל האיסוף. המהנדסים של Dyson שינו בעדינות את הזווית המדויקת של הזיפים ובדקו אותה על סוגי שיער שונים כדי להבטיח שהשיער לא יסתבך במברשת. הפיתוח מיועד לשיער אנושי ושיער של חיות מחמד.
מברשת חובטת חכמה Torque – המברשת מתאימה עצמה אוטומטית למשטחים שונים ומצליחה ליצור איזון אוטומטי בין זמן העבודה לעוצמת השאיבה (בשימוש במצב Auto). במברשת החדשה מהנדסי Dyson שילבו 56 שיניים קטנות העשויות מפוליקרבונט (Polycarbonate). השיניים הקטנות יוצרות צורה של מסרק, מונעות את הסתבכות השיער סביב המברשת כך שהשיער נשאב אל מיכל האיסוף בקלות ללא מגע מיותר.

סינון
השואבים מסדרת Dyson v15 כוללים מערכת סינון מלאה ומתקדמת. מערכת הסינון של Dyson אטומה לחלוטין, בעלת חמש שכבות של מסננים הלוכדים ביעילות 99.97% מהחלקיקים והאלרגנים עד לגודל של 0.3 מיקרון. טכנולוגיית הציקלון של Dyson יעילה בהפרדת אבק ולכלוך מרצפות ושטיחים בשילוב עם מערכת סינון מלאה של השואב מוודאים כי האוויר הנפלט נקי יותר.

מחירים:
ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל, ישווק שלושה דגמים של ה –15V ובהם: V15 Detect Animal, V15 Detect Total clean ו - V15 Detect absolute extra במחירים של החל מ – 2990 שקלים. לכל המוצרים שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתר האינטרנט: Dyson.co.il
שירות לקוחות טלפוני בטלפון:036762924 ימים א'-ה' בין השעות:8:30-16:00 יום ו' בין השעות: 8:30-12:00.