חדש על המדף

 

צילומים: יעל האן, ישראל כהן, מיכאל כץ, רויטל טופיול, סטודיו אוסם, סטודיו סוגת, sell360pro, יחצ



חברת "אחוה" משיקה עוגיות חדשות בסדרת מוצרי המאפה: עוגיות כתר ריבה ללא תוספת סוכר

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות. העוגיות החדשות מבית המאפה של אחוה עשויות מבצק פריך, נימוחות בפה וטעימות להפליא, בטעם של אפייה ביתית. העוגיות בצורת כותרת פרחים ובמילוי תות – ללא תוספת סוכר. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 350, קלה לפתיחה ולסגירה והן נהדרות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.
בתוך כך מודיעה "אחוה", כי החליטה לפעול בניגוד לגל ההתייקרויות של מוצרי המזון, והיא מוזילה את מגוון מוצרי המאפה מתוצרתה בשיעור של כ-10%. בין המוצרים המוזלים, עוגיות מיני מרוקאיות באריזת 500 גרם, עוגיות כתר ריבה, דקליות ב - 3 טעמים, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות גרנולה יימכרו במחיר ממוצע לצרכן של 7-9 ₪ בלבד. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "בימים בהם המשק מתחיל להתאושש ולצאת ממשבר הקורונה, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. התחלנו בהורדות מחיר משמעותיות כבר במהלך הסגר השלישי במטרה להיטיב עם הצרכן ולסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה. אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה חדשים וטעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס". 
 
 

 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7-9 שקלים לאריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות (למעט רשת רמי לוי).



סוגת מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח שמרים פיתה להכנת פיתות בקלי קלות

מהיום אופים פיתות טריות וטעימות בבית, בקלות ובמהירות –
לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, חברת סוגת משיקה "קמח שמרים פיתה" לאפיית פיתות טריות בקלות ובמהירות. הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי שעמלו יחד על פיתוח הרכב המצרכים המדויק להכנת פיתות - רק מוסיפים מים לקמח השמרים והבצק מוכן!

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, "סוגת" מרחיבה את הסדרה ומשיקה קמח נוסף– "קמח שמרים פיתה". סדרת קמחי הקסם, אשר משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. הסדרה הינה פרי שיתוף פעולה של חברת סוגת עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי, שעמלו יחד על פיתוח ההרכבים המדויקים של הקמחים.
 

 

"קמח שמרים פיתה", אשר מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיתות בקלי קלות, מכיל תערובת חדשנית המכילה קמחים איכותיים לאפיית בצק פיתה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת ניתן להכין עשרות פיתות טריות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי. 
 

 

אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.
 
 

אסם משיקה: סדרת מנה חמה בטעמי עולם - הודי ואיטלקי
מנה חמה מביאה לצרכן חוויה מהמטבח הבינלאומי הביתה בכמה דקות בלבד.
לאחר שנה בה כולנו שהינו בבית, כמעט ולא טסנו והתגעגענו לחוש את העולם מקרוב, אסם משיקה סדרה חדשה של מנה חמה – מנה חמה בטעמי עולם. הסדרה החדשה מביאה עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים. מנה חמה טעמי עולם היא סדרה טעימה, איכותית וקולינרית, ותאפשר לצרכנים הישראלים לטייל בעולם בכמה דקות הכנה בלבד! 
 

 
 
הסדרה תושק בשני טעמים מפנקים מהעולם, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האתני:

• מנה חמה הודי- אורז בקארי
• מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון אלפרדו
בשנה האחרונה, ראינו כי טרנד הפינוק גדל ואנשים מחפשים אחר מוצרים שיענו על צורך זה. הסדרה החדשה "מנה חמה טעמי עולם" לוקחת את הצרכנים לטיול ברחבי העולם עם טעמים חדשים ומפנקים. הסדרה יוצאת באריזה עם צבעוניות חדשה ומיוחדת, בצבע סגול, ומיועדת לבני נוער ומבוגרים המחפשים אחר ארוחה טעימה עם כמה שפחות מאמץ.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.
 

 

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מנה חמה מביאה לצרכן את הטרנדים העולמיים הטעימים מהעולם הביתה בכמה דקות בלבד. אנו באסם-נסטלה מגוונים כל הזמן את מרחב האפשרויות ומחפשים אחר טרנדים חדשים טעימים וחווייתיים אשר יתאימו לאופי של הצרכן שלנו, מנה חמה טעמי עולם מעניקה לכם ארוחה עולמית חדשנית ומיוחדת, כיפית וטעימה בשלוש דקות הכנה וללא מאמץ. אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה ובהמשך נשיק טעמי עולם נוספים"

בכשרות חתם סופר
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.



לקראת הקיץ:  פירורית לציפוי שניצל בטעם ביסלי גריל לשניצלים פריכים בטעמים אהובים

לקראת החופש הגדול, אסם משיקה מהדורה מיוחדת של פירורית לציפוי שניצל בטעם ביסלי גריל – הטעמים האהובים על בני הנוער והילדים בישראל. לשניצלים משודרגים, מעניינים וטעימים יותר.

שוק פירורי הלחם בישראל נמצא בעלייה מתמדת. בשנת 2020 בעקבות השהייה הממושכת של כולנו בבית, והצורך להכין ארוחות קלילות וטעימות לכל המשפחה - צמח הסגמנט ב- 18%! פירורית הוא מוצר אהוב ומוכר בכל בית בישראל המזוהה עם הבישול הביתי ומשמש לציפוי השניצלים הביתיים שלנו מימים ימימה. ועכשיו משיקה אסם נסטלה את המוצר בשדרוג קולינארי טעים ומגוון – פירורית בטעם ביסלי גריל.

פירורית לציפוי שניצל בטעם ביסלי גריל מהווה שילוב מעניין בין פירורית – פירורי הלחם המוכרים והאהובים על הישראלים ובמיוחד בקרב ילדים ובני נוער, לבין החטיף האהוב - ביסלי גריל. בכך, המוצר החדש מהווה שדרוג מהנה עבור הילדים לתקופת החופש הגדול, מייצר עניין בצלחת ומעניק פתרון מעולה להורים לגיוון בין הארוחות עם תוצאה קולינרית טעימה ומשודרגת.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם גאה להוביל חדשנות ולהוסיף גיוון קולינרי למוצרי הבישול הביתי. אנו מאמינים במתן פתרונות שונים לארוחות מגוונות, כך שניתן יהיה להגיע לטעמים אהובים במינימום מאמץ. כעת לקראת החופש הגדול, זמן בו הילדים נמצאים בבית, אנו משיקים שילוב של שני מותגים אהובים, כך שהילדים ובני הנוער יוכלו ליהנות ולשדרג את השניצל המוכר והאהוב לחוויה סנסורית חדשה וטעימה". 
 

 

להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית




"נפטון" מציעה: ממרח אריסה לימו

חברת "נפטון", המתמחה בפיתוח וייצור תבלינים, רטבים וממרחים (משנת 1980), מציגה "ממרח אריסה לימון" – טעים טעים!
הממרח מרכז שני טעמים אהובים מהמטבח התוניסאי והמרוקאי: אריסה – ממרח פלפלים חריפים ומתוקים, ולימון כבוש – לימון במלח ופפריקה.
מי שנזכר בפריקסה או בסנדוויץ' תוניסאי – צודק. הממרח עז הטעמים מכיל לימון כבוש, שמן, מים, פלפלים אדומים ותבלינים, והוא ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט.

הממרח המעולה משתדך לכל מאכל שעולה על דעתכם: כריך, טוסט, פסטה, בשר, עוף, דג, סלטים, ביצים, מוקפץ, ירקות מבושלים ואפילו לסתם פרוסה עם טונה או גבינה לבנה.
 

 

כשרות פרווה מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית.
מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח ל-180 גרם.
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.




צ'יריוס שיבולת שועל במתכון חדש וצ'יריוס שיבולת שועל תפוח וקינמון

המותג צ'יריוס, מותג דגני הבוקר המוביל בעולם, מוסיף למשפחת המוצרים האהובים בישראל שני מוצרים המבוססים על שיבולת שועל ומשלבים בין טעם נפלא וערכים תזונתיים טובים:

צ'יריוס שיבולת שועל במתכון חדש מכיל 91% שיבולת שועל מלאה, עשיר בברזל, ומהווה מקור לסיבים תזונתיים. צ'יריוס שיבולת שועל החדש במתכון המשופר מכיל יותר שיבולת שועל לצד שיפור ניכר בטעם. המוצר מתאים לכל המשפחה כארוחת בוקר המציעה ערכים תזונתיים טובים ואף מתאים כנשנוש בין הארוחות. 
 

 

צ'יריוס שיבולת שועל תפוח וקינמון מכיל 92% שיבולת שועל מלאה ומשלב בין ערכים תזונתיים טובים לטעם נפלא וארומטי של תפוח וקינמון. הצ'יריוס החדש מתאים לכל המשפחה ובמיוחד לצרכנים שאוהבים לגוון עם טעמים חדשים וייחודיים לארוחת בוקר מאוזנת בשילוב חלב/יוגורט, פרי ומים.
שיבולת שועל מלאה היא דגן מלא המספק לגוף אנרגיה וסיבים תזונתיים
המוצרים החדשים של צ'יריוס מושקים כחלק בלתי נפרד מהמחויבות של אסם-נסטלה לשיפור הערכים התזונתיים של דגני הבוקר ושל כלל המוצרים, והם אינם מסומנים בסימון אדום.
 



נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: "דגני נסטלה ממשיכים במסע להפיכת ארוחת הבוקר בישראל לטובה יותר. במחקרים שאנו מבצעים עולה כי הצרכנים בישראל גילו כבר מזמן את היתרונות התזונתיים בצריכת שיבולת שועל ואנו עדים לעוד ועוד מוצרי שיבולת שועל שמשתלבים בצריכה המשפחתית.
מוצרי צ'יריוס החדשים מציעים את השילוב הנכון בין טעם נפלא לערכים תזונתיים טובים ויאפשרו לכל בני המשפחה לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% שיבולת שועל כחלק מארוחת בוקר טובה ומאוזנת"

כשרות OU - רבנות ראשית לישראל, חלבי (אבקת חלב נוכרי(
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.




חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי

נקניקיות בקר פרמיום בסגנון אמריקאי ניו יורקי על פי מתכון של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, Abeles & Heymann • נקניקיות הגורמה החדשות מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום של מעדני יחיעם, בטעם ובמרקם ייחודי, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן ו-100% מרכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות גורמה חדשות, נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי. הנקניקיות 100% בקר פרמיום והן מיוצרות על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל רכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר והן בטעם ובמרקם ייחודי ושונה משמעותית מהקיים בשוק. הנקניקיות בשר בסגנון אמריקאי מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המעולות של מעדני יחיעם וישווקו ברשתות המזון ברחבי הארץ.
סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-3-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו רואים מגמה ברורה של התחזקות מוצרי הפרמיום. התבססנו במוצר זה על ידע ומתכון אמריקאי של חברת הבת שלנו בארה"ב ואנו שמחים להביא לקהל הישראלי מוצר פופולארי ואהוב הנמכר בשוק האמריקאי הכשר". 
 
 

 
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20.00 ₪ לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.



מבשמי אויר סנו מוד בניחוחות חדשים: נרסיסוס NARCISSUS  ו- ליידי קוקו LADY COCO


סנו מוד המותג המוכר והאהוב לבישום הבית משיק ניחוחות חדשים ומפתיעים: נרסיסוס ו-ליידי קוקו.
הניחוחות החדשים בסדרת סנו מוד, נרסיסוס וליידי קוקו מבשמים את הבית בניחוחות ייחודיים ומצטיינים בעוצמתיות ובאווירה היוקרתית שהם משרים. הבשמים החדשים לבית פותחו בהשראת הבשמים המפורסמים והאהובים שזכו להכרה בינלאומית.




הניחוחות החדשים של סנו מוד מושקים במהדורה מוגבלת, ממש כמו בעולם הבישום והטיפוח. הניחוח שכל אחד בוחר לסביבתו האישית, הפך זה מכבר למעין חתימה אישית, התורמת לתחושה נינוחה וביתית.




גודל האריזה: 150 מ"ל
מחיר: 9.90 שקלים
להשיג בכל רשתות השיווק

מתז 99.9% של סנו לניקוי וחיטוי חדר האמבטיה לניקוי והשמדת חיידקים ובחדר הרחצה

סנו משיקה את מתז 99.9% לחיטוי וניקוי חדר האמבטיה, המסיר ביעילות כתמי סבון ואבנית ומשמיד 99.9% מהחיידקים. פעולת הניקוי הופכת פשוטה יותר עם שימוש במתז 99.9%.
בחדר האמבטיה, המקום בו אנו שומרים על ניקיון והיגיינה אישית, יש תנאים אידאליים להתפתחות חיידקים ולהצטברות לכלוך ואבנית ולכן חשוב שננקה ונחטא אותו לעיתים קרובות. המקלחת עלולה להישאר עם שאריות הסבון, הכיור עם שאריות משחת השיניים, האסלה, הברזים, המקלחון ומה לא? אנו נמצאים בתדירות גבוהה בחדר האמבטיה והשירותים ולכן חשוב להקפיד על ניקיון באופן קבוע, רצוי עם חומרים ייעודיים שינקו ויבריקו בקלות מגוון רחב של משטחים וכלים הנמצאים בחדר האמבטיה.

מתז 99.9% לחדר האמבטיה הוא פתרון יעיל ונוח לחיטוי, הסרת אבנית ושאריות סבון בחדר האמבטיה ללא צורך בשטיפה לאחר השימוש.

על מנת לאפשר חיטוי קל ומהיר פיתחו בסנו את סדרת 99.9% שנבדקה ונמצאה יעילה בהשמדת 99.9% מהחיידקים וביניהם חיידקים בלתי רצויים כמו אי קולי, ליסטריה ומגוון חיידקים נוספים.
מתז 99.9% לחדר האמבטיה מצטרף לכל מוצרי סדרת 99.9% אשר כולם נבדקו במכון למיקרוביולוגיה ונמצאו יעילים בהשמדת 99.9% מהחיידקים.




אריזה – 750 מ"ל
מחיר: 9.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג ברשתות השיווק