חדש על המדף



צילומים: קשת זאבי, בועז נובלמן, יעל האן, סטודיו אוסם, פררו, יח"צ
 
מתוקתקת- הקופסא שתשדרג לכם את הבית
בשנים האחרונות חלה תפנית גדולה במודעות למען השמירה על איכות הסביבה וכיום ילדים מגיעים לבית הספר כשהכריכים מצויים בקופסאות פלסטיק ולא בשקיות..
מלבד השיפור באיכות הסביבה, הכריכים שומרים על צורתם המקורית לאורך כל היום ולא נמעכים בתיק תחת עומס הספרים והמחברות.
אבל, מה לגבי הטריות של הכריכים? ואם רוצים, נגיד, לשלוח מזון שעלול לדלוף החוצה? כגון- סלט, פסטה, פירות שעלולים להגיר מיץ.

בדיוק בשביל מקרים כאלו נוצרו קופסאות "מתוקתקת", שמלבד השימוש היומי כקופסאות לכריכים, יכולות לשמש כקופסאות למזון מוכן המונח במקרר או בהקפאה, אמצעי לשמירת מזון המשונע לטיול, פיקניק או ארוחה עם חברים וגם- לשמירת חפצים שונים, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ועוד...


 


יתרונות הקופסאות רבים:

  • ניתן לחמם איתן מזון במקרוגל.
  • ניתן לרחוץ אותן במדיח הכלים.
  • הצבעוניות שלהם (שלשה צבעים) מעולה למשפחות בהן החמות, הגיסה והאחות חושקות בקופסאות שלך ומנכסות אותן לעצמן. מעכשיו כל משפחה יכולה להחליט שבכל בית יהיה צבע אחר וכך כל קופסא שניתנה כהלוואה תחזור לביתה המקורי.
  • לקופסאות גדלים שונים.
  • הקופסאות קלות לסגירה ופתיחה באמצעות ארבע כנפיים מתקפלות.
  •  לכל קופסא פס גומי לאיטום מקסימלי. את פס הגומי ניתן להסיר על מנת לשטוף את מכסה הקופסא היטב, ולאחר מכן להחזירו למקומו בקלות.
  • הקופסאות, למרות פיגמנט הצבע, שקופות, וכך ניתן לאתר בקלות מה נמצא בכל קופסא מבלי לפתוח אותה.
  • הקופסאות נכנסות בקלות האחת לתוך השנייה ובכך מאפשרות אכסון קל, ללא ערבובייה וללא תפיסת מקום מיותר במגירה.
כעת, יצאו ב"מתוקתקת" עם סט קופסאות חדשות, בגודל אקסטרא לארג'!
לינק רכישה
לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/metukteketbox




חברת ביופט משיקה מותג מזון בעלי החיים אולטרה פרימיום לכלבים וחתולים עירוניים

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד שבבעלותה מותגי המזון האהובים "בונזו" ו"לה קט", והמשווקת מגוון מותגים בינלאומיים כגון אקאנה אוריג'ן, שזיר ופרפלסט, משיקה בימים אלו את המותג "URBAN CHOICE"- מזון הפרמיום הישראלי הראשון בשותפות עם היצרנית הבינלאומית למזון לחיות מחמד UNITED PETFOOD. המוצרים צפויים להיות משווקים בארץ ובחו"ל.

 


בטבע, הכלבים והחתולים הם ציידים, אך בעיר הם צדים בעיקר בין המיטה לספה ועדיין חשופים לנזקי העיר: רעש שגורם לסטרס, זיהומים המזיקים לעור ולפרווה ומשקל עודף שעלול לגרום למחלות נוספות. סביבת החיים השתנתה והצרכים שלהם שונים מבעבר, ולכן התזונה שלהם צריכה להשתנות בהתאם. הכלבים והחתולים בעיר זקוקים לתזונה שתתאים לצרכים המודרניים שלהם ותזין אותם בוויטמינים ובמינרלים המדויקים אשר ישמרו על חיוניותם ואיכות חייהם.

 


מתוך הכרות עם צרכים אלה, ביופט פיתחה בשיתוף וטרינרים ומומחים מחברת UNITED PETFOOD את URBAN CHOICE מזון פרימיום איכותי לכלבים ולחתולים שנותן מענה לצרכים הייחודיים שיש לכלבים וחתולים שחיים בעיר ומספק להם את תוחלת החיים המיטבית בקצב החיים המסחרר של העיר הגדולה.

 


לדברי מירום שיף, מנכ"ל חברת ביופט: "הכלבים והחתולים שלנו הם כבר מזמן חלק מהמשפחה. המותג החדש שהשקנו מתייחס לראשונה לא רק לצרכים הפיזיולוגיים של הכלב אלא גם לסביבה שבה הוא חי ומעניק לראשונה לחיות המחמד האורבאניות את כל מה שהם צריכות לגוף ולנפש בסביבה העירונית".

 "URBAN CHOICE" מציע מזון מלא ומאוזן לכלבים ולחתולים החיים בעיר, אשר מבוסס על שלושה עקרונות מרכזיים: שמירה על המשקל, הרגעה והפחתת מתחים ושמירה על כפות הרגלים העור והפרווה. סדרת מזון הכלבים כוללת תשעה סוגים של מזון יבש הנותנים מענה לפי גזע וגיל הכלב ובנוסף מוצרי לייט וסניור ייחודיים על בסיס דגים המיועדים לכלבים עם עודף משקל או לכלבים מבוגרים. סדרת מזון החתולים כוללת ארבעה סוגים של מזון יבש לגורים ,בוגר עוף, בוגר סלמון לחתולים רגישים וסטירילייזד&FIT המתאים במיוחד לחתולים מסורסים ולחתולות מעוקרות. בנוסף למזון היבש ביופט משיקה מגוון רחב של מזונות משלימים כגון חטיפים , מעדנים ועוד תחת הקונספט של URBAN CHOICE על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכנים

 מחיר מומלץ לצרכן : מזון יבש בין 115 ₪ ל329 תלוי במשקל וסוג המזון.
מעדנים וחטיפים בין 5.9-16.9 ₪
להשיג בחנויות המחמד המובילות  ואצל הווטרינרים ברחבי הארץ.

 

 

לחמית כוסמין ולחמית כוסמין וגרעיני דלעת

לקראת החורף, אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת מוצרי לחמית המצליחה והאהובה ומשיקה שני מוצרים חדשים המכילים כוסמין מלא: לחמית כוסמין ולחמית כוסמין עם פיזורי גרעיני דלעת.

 סדרת לחמית הינה סדרת תחליפי לחם מצליחה המכילה 100% דגנים מלאים אשר מספקים אנרגיה לאורך זמן, תורמים לתחושת שובע ומסייעים בשמירה על תזונה מאוזנת, כל זאת ללא פשרה על הטעם המצוין.

בשנים האחרונות הלך וגבר הביקוש למוצרים על בסיס כוסמין,  בזכות הערך התזונתי הטוב שלו והטעם הנהדר. לאור בקשות חוזרות מצד צרכנים, אסם החליטה להרחיב את הסדרת הקיימת של לחמית ולהשיק מוצרים המבוססים על הדגן המבוקש כוסמין- דגן מלא בעל טעם אגוזי עדין המכיל סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים ומשתלב נהדר במוצרי מאפה.

 לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "סדרת המוצרים של לחמית אהובה מאוד בקרב הישראלים ומהווה תחליף לחם טעים ומפנק מאוד. כחברה הקשובה מאוד לפניות הצרכנים,  זיהינו את הביקוש ההולך וגובר לצריכת כוסמין שלו יתרונות תזונתיים ברורים. אנחנו שמחים על הרחבת הסדרה ובטוחים שהצרכנים ייהנו מהמוצרים החדשים והטעימים במיוחד"

 לחמית כוסמין מצטרף לסדרת מוצרי לחמית של אסם, סדרת תחליפי הלחם הפופולארית והנמכרת ביותר בישראל. הסדרה כוללת מגוון סוגים וטעמים: לחמית כפרית, לחמית אגוזים, לחמית חיטה מלאה, לחמית 5 דגנים, לחמית שיפון ולחמית ללא גלוטן.

 


 כשרות: בד"צ העדה החרדית

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 

 

 אסם משיקה קטשופ טוסט עם שדרוג טעם מובטח וללא צורך בתיבול נוסף

קטשופ טוסט הוא קטשופ בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעם הטוסט והופך את משימת ההכנה הביתית לפשוטה, טעימה ומהירה יותר. כך מקל על הכנת ארוחות בוקר או ערב וארוחות הביניים. הקטשופ החדש אינו מסומן ועומד בתקנות רפורמת סימון המזון.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "במחקרים שקיימנו נמצא כי צרכנים רבים מכינים טוסט עם קטשופ, מגמה שהתחזקה בתקופת הקורונה שמאופיינת בצמיחה בתחומי הבישול, אפיה והכנה ביתית של ארוחות. בהתאם למגמות הללו ויחד עם צמיחת הביקוש לקטשופ, החלטנו להשיק בפעם השנייה את קטשופ טוסט. הקטשופ החדש אינו מסומן ועומד בתקנות סימון המזון של משרד הבריאות. הרעיון מאחורי קטשופ טוסט הוא לשדרג את טעם הטוסט עם תיבול מיוחד וכך גם להקל על ההכנה של הטוסט. זהו קטשופ ייעודי ממש לטוסט משודרג וטעים. כך גם הילדים שנמצאים בבית יוכלו להכין טוסט בעצמם בצורה פשוטה, קלה וטעימה".




בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


החורף בפתח ושקדי מרק דגיגים חוזרים למרקים
לאור הביקוש הרב, ולקראת החורף, אסם מחזירה למדפי רשתות השיווק את שקדי המרק האהובים - הדגיגים.
מהדורת שקדי מרק דגיגים שהושקה לאחרונה בספטמבר 2019 והפכה להיות אהובת הצרכנים, כעת לאור הביקוש ופניות הצרכנים ולקראת החורף אסם החליטה להחזירה למדפים ולהעניק לצרכן חוויית מרק חורפי חמים וטעים שכולם אוהבים, גם ילדים וגם מבוגרים.
שוק שקדי המרק בישראל מהווה קטגוריה בתנופה, בשנת 2020 גדל השוק בכ-13% וצפוי להמשיך ולצמוח גם בשנת 2021.
שקדי מרק דגיגים זהו מוצר ייחודי עם צורה משעשעת וכייפית של דגיגים "השוחים" להנאתם במרק. שקדי מרק דגיגים מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת משביעה לכל סוג של מרק או כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן ומכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.
לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אנחנו באסם גאים להוביל את קטגוריית שקדי מרק בישראל (74% מצטבר אוגוסט 2020) ושואפים להמשיך ולייצר ריגוש וגיוון עבור הצרכנים שלנו. קטגוריית שקדי המרק מכפילה את המכירות שלה כל שנה בעונת החורף ביחס לקיץ, ובהתאם חשוב לנו לחדש בעיקר בתקופה זו. השנה החלטנו להשיב למדף את המוצר המבוקש בצורת דגיגים שהצליח רבות אשתקד, בתקווה שיהיה לנו חורף ביתי חמים וטעים".
 

 
 
להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית



קינדר בצורת חנוכייה, קינדר חצי מטר, ביצת הפתעה מקסי וקינדר הפי היפו אגוזי לוז
התקופה האחרונה חידדה אצל כולנו את חשיבות התא המשפחתי והקרובים לנו, וזאת בדיוק ההזדמנות גם בחג החנוכה, שמאיר את הבית באור נרות, שירים וסביבונים.
לכבוד החג, מציעה קינדר, מארז חנוכייה חגיגי עם תשעה יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים. בכל יום של החג, ניתן לחלק לילדים, שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות. משהו קטן, מתוק ומשמח.
כמו כן, יוצע שוקולד קינדר בגודל חצי מטר כאשר האריזה מקושטת בסביבון, קינדר האפי היפו וקינדר מאקסי – ביצת הפתעה ענקית עם צעצועי גיבורי העל PJ masks.
באתר קינדר ניתן יהיה למצוא את "חנוקידס", מתחם הפעלות לכל המשפחה. במתחם יהיו הפעלות כמו הדרכת DIY (עשו זאת בעצמכם), חידונים ברוח החג ודפי צביעה.
 

 
 
מחיר עפ"י אתר mysupermarket: קינדר בצורת חנוכייה 15.90 ₪, ביצת הפעה מקסי 24.60 ₪, קינדר חצי מטר 19.80 ₪, הפי היפו אגוזי לוז 11.80 ₪

נערכים לעונת היובש עם סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר
בואה של עונת החורף מבשרת על תחילתה של עונת היובש. בין רגע אנחנו פתאום מתחילים להרגיש שהעור הופך לסדוק, יבש ואף מתחיל להתקלף. התופעה נפוצה בקרב נשים וגברים ומתרחשת בעקבות היובש באוויר, ירידת הטמפרטורות וחימום החדרים כך שהעור מאבד מהלחות שלו.
יובש העור עשוי לבוא לידי ביטוי בעור מחוספס וחסר ברק ולעיתים אף באדמומיות וקילוף העור המלווה בגרד. על מנת לטפל ולהקל על תסמיני התופעה, פיתחו מעבדות ד"ר פישר את סדרת יו-לקטין (U-Lactin), הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).
 

 
 
לקראת עונת החורף הקרובה, משיקה ד"ר פישר את יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס ואת יו-לקטין חמאת גוף טיפולית, לעור יבש במיוחד. שני התכשירים עברו בהצלחה בדיקות לחות ל-48 שעות במעבדת מחקר מובילה באירופה ובדיקת סנסיטיב המעידה על התאמתם לעור רגיש.
יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס מכיל:
· 2.5% חומצה לקטית (Lactic Acid) ו-10% אוראה (Urea): מעשירים ומסייעים באיזון מחדש של רמת הלחות בעור יבש.
· AQUAXYL- רכיב חדשני המסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות, לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור לאורך זמן.
· שמן שקדים- מעניק לעור לחות, רכות, הזנה אינטנסיבית ומסייע בהחייאת העור.
· חמאת שיאה ופרו ויטמין B5- מסייעים בהענקת לחות וריכוך העור.
· ויטמין E- אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים.
· ללא פראבנים
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל
יו-לקטין חמאת גוף טיפולית לעור יבש במיוחד
נוסחה מחוזקת ומועשרת במרכיבים המסייעים בריכוך ובהזנת העור:
· 0.5% חומצה לקטית (Lactic Acid) ו-7% אוראה (Urea)- מעשירים ומסייעים באיזון מחדש של רמת הלחות בעור יבש.
· קומפלקס שמנים ממקור צמחי- שמן זית, שמן כותנה ושמן שקדים המסייעים בשמירה על לחות העור ותורמים לריכוך, גמישות והזנת העור.
· ויטמין E- אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים.
· ללא פראבנים, SLS ו-SLES
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, תכולה: 200 מ"ל