חדש על המדף- מתכוננים לפסח בצל הקורונה


 


טרטר סלמון ואבוקדו
לרגל חג הפסח מגישה "אבוקדו גרנות", המשווקת המובילה בישראל של אבוקדו ופירות וירקות טריים של חקלאי גרנות, מתכון למנה חגיגית וטעימה כל כך: טרטר סלמון ואבוקדו. מנה נפלאה ומשובחת, עם טעמים ימיים ולימוניים, שתקשט כל שולחן חג ויכולה להתאים כמנה ראשונה בארוחת ליל הסדר.
חג שמח!
מצרכים (לכ-4 מנות ראשונות):
200 גרם פילה סלמון טרי - חתוך לקוביות קטנות
1 אבוקדו בשל מסוג "אבוקדו גרנות" חתוך לקוביות
1 מיץ מלימון שלם
1 כף שמן שומשום
1 כף שמן זית
1 שן שום כתושה
1 בצל סגול קצוץ קטן
1 כף רוטב סויה
מעט גרידת לימון
קורט מלח

אופן ההכנה:
1. מערבבים בקערה את הדג עם חצי ממיץ הלימון, גרידת הלימון, בצל סגול, כף שמן שומשום, כף רוטב סויה, שן שום כתושה ומלח.
מניחים במקרר למשך 10 דקות.
2. בקערה נפרדת מערבבים את האבוקדו עם יתרת מיץ הלימון, מלח ושמן זית.
3. מניחים רינג על צלחת הגשה ומסדרים בשכבה התחתונה את קוביות האבוקדו ובשכבה השנייה את האבוקדו.
4. מגישים עם מצה או לביבות קמח מצה ונהנים מכל ביס.

"פרימור" משיקה לראשונה סדרת מיצים אורגניים
"פרימור", היצרנית המומחית בסחיטת מיצים ומובילת השוק בישראל, מציגה חדשנות בקטגוריה ומחדדת את תפיסת הטבעיות באמצעות השקת מוצרים סחוטים אורגניים • מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות סחוט טבעי אורגני, בטעם נפלא הכי קרוב לפרי, נסחטים מפירות אורגניים מובחרים ללא סימון אדום
חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים המובילה של המותג "פרימור", משיקה לראשונה סדרת מיצים סחוטים אורגניים. הסדרה כוללת שני מיצים חדשים: מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות 100% סחוט טבעי אורגני. המיצים החדשים נסחטים מפירות אורגניים טבעיים, בטעם הקרוב ביותר לטבע, ישווקו בבקבוקי 750 מ"ל, לרשתות המזון ולרשתות הטבע האורגניות המתמחות ברחבי הארץ. המהלך יקבל תמיכה שיווקיות נרחבת עם קמפיין חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות בפריסה ארצית וקמפיין דיגיטל בהיקף של כ- 2.5 מיליון ₪.
"פרימור", המחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום המיצים הסחוטים, מביאה באמצעות הסדרה החדשה חדשנות בקטגוריה ומחדדת את תפיסת הטבעיות באמצעות השקת מוצרים סחוטים אורגניים. במסגרת חוק סימון המוצרים החדש, לא יסומנו המיצים החדשים במדבקה אדומה, בשל היותם סחוטים וטבעיים מחומר גלם אחד. לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאים בפרימור, מדובר בבשורה עבור צרכני הקטגוריה וקהל שוחרי הבריאות, ובמיוחד עבור הקהל האורגני. "כמובילי הקטגוריה וכמומחים בסחיטת מיצים טבעיים, אנו מרחיבים את המגוון ומספקים המענה לקהל הלקוחות שוחרי הבריאות בכלל והאורגני בפרט, באמצעות מיצים סחוטים טבעיים ואורגניים".
סדרת המיצים האורגניים החדשה מצטרפת לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. לאחרונה הצטרף לסדרה גם מיץ אננס 100% סחוט טבעי, מפרי אננס מאיכות מובחרת, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.
"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצאת בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי. מוצרי מותג פרימור מיוצרים בשני מפעלים קיבוציים שונים, קיבוץ גת וקיבוץ גן שמואל, המשווקים את תוצרתם לכל רחבי הארץ. 
  
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.


חברת "אחוה" משווקת לרגל חג הפסח ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית
ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר
ממרחי השומשום המתוקים של אחוה מכילים טחינה גולמית משומשום מלא, טעימים להפליא, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל • הממרחים מצטרפים לממרח החלוה הפופולרי של אחוה, נהדרים למריחה על מצה בחג הפסח"
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפסח ממרחי שומשום מתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם דבש, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. ממרחי השומשום המתוקים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד, מצטרפים לממרח החלוה האהוב של אחוה. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שומשום עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר ליהנות ממצה מתוקה בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".
 
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח בהשגחת בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


לצאת מהבית זה כבר לא משחק ילדים?
ב"גאוני" – דווקא כן! יצרנית המשחקים הישראלית מפנקת עם פעילויות יצירה מקסימות באתר הבית – בחינם! ומציעה משחק חמישי במתנה ומשלוח חינם - לכל מי שרוכש משחקים ב-100 ש"ח ומעלה
לצאת מהבית זה כבר לא משחק ילדים? ב"גאוני" – דווקא כן! יצרנית המשחקים הישראלית, המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, מפנקת עם פעילויות יצירה מקסימות באתר הבית – בחינם! פעילויות היצירה והמשחקים יספקו לילדים ולהורים שעות רבות של הנאה ועניין, והשהות הביתית הנדרשת בימים אלה, תהפוך לקלילה ונעימה.
בנוסף, מציעה החברה מבצעים מיוחדים: בקניית 4 משחקים – משחק חמישי במתנה (הזול מביניהם) ; ומשלוח חינם לכל הרוכש משחקים בסכום של 100 ש"ח ומעלה! אפשר להפתיע ולשמח גם את בני המשפחה או החברים, במשלוח ישיר לביתם. 
 
בגאוני אפשר למצוא מגוון של משחקי לימוד, חברה וחשיבה.
יש להוסיף קוד קופון – geoni-time בסיום הרכישה.
כנסו לאתר ותיהנו מהמבצעים השווים http://www.geoni.co.il
להורדת פעילות יצירה בחינם https://www.geoni.co.il/copy-of-1



סנו סושי - נייר אפייה במארז ענק
סנו סושי משיקה נייר אפייה לשימוש דו צדדי, באריזת 100 יחידות.

לשקית האריזה של נייר האפייה החדש של סנו סושי פס סגירה חוזר לשימוש נוח ושמירה על נקיון תכולת המוצר. דפי הנייר נשלפים בקלות אחד אחד.
נייר האפייה של סנו סושי מאושר למגע במזון וניתן לשימוש בחום של עד 220 מעלות צלזיוס.


מאושר לפסח ע"י הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
מחיר:19.90-21.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג בכל רשתות השיווק



סנו סושי משיקה תבניות אלומיניום חדישות עם ידיות אחיזה, שמאפשרות להחזיק בהן בנוחות
הידיות מעניקות לתבנית מראה של כלי "אמיתי", לכן, מהיום, מכינים את התפריט בתבניות עם

ידיות – ומגישים הישר לשולחן.

התבנית הייחודית מגיעה בשני גדלים:
-L 4 יחידות בגודל 20X25 ס"מ.
-XL 2 יחידות בגודל 29X34 ס"מ.


מאושר לפסח ע"י הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
מחיר: 9.90 – 11.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג בכל רשתות השיווק



מגבוני ז'אוול לניקוי בתוספת אקונומיקה בניחוח לימון
לסדרת סנו JAVEL הצטרף מוצר חדש- מגבונים לניקוי בתוספת אקונומיקה, המיועדים לשמירה על ההיגיינה בבית ובסביבתו ומתאימים לניקוי כיורים, אמבט, מושב אסלה, חרסינה, שיש, קרמיקה ועוד. המגבונים מחטאים את הבית מחיידקים, פטריות ועובש, מנקים ביסודות ומלבינים.

אריזת מגבוני סנו JAVEL נוחה לשימוש וחסכונית, כל אריזה מכילה בתוכה 50 מגבונים.

מגבוני סנו ז'אוול הינם אנטי-בקטריאליים ומשמידים 99.9% מכמות החיידקים.

· מומלץ להשתמש בכפפות.
· בתום השימוש יש להקפיד על סגירת אריזת המגבונים על מנת למנוע את התייבשותם.
· אין להשתמש על משטחים או אביזרים הרגישים לאקונומיקה או בדים.
· מחיר: 10.90 שקלים (לפי אתר מייסופרמרקט)
להשיג ברשתות השיווק


ספר ילדים חדש רלוונטי לימים אלה- דיגיטלי וחינמי -"סיר סירים" חוזר עם ספר ההמשך "היה היה על האסלה"
הילדים בבית, נייר טואלט הפך למצרך מבוקש ויש זמן ללמד את הילדים בצורה קלה איך באמת לנגב!
ספר דיגיטלי וחינמי עם ערך סנטימנטלי: הילדים שגדלו על "סיר הסירים" מלמדים היום את הילדים שלהם בעזרת הסופרת המיתולגית אלונה פרנקל

לאחר 45 שנה, אלונה פרנקל, מחברת הספר המיתולוגי "סיר הסירים" מוציאה ספר המשך "היה היה על האסלה"
ארבעים וחמש שנה לאחר צאת הספר שגמל מאות אלפי פעוטות מהשימוש בחיתולים, משיקה הסופרת הנודעת אלונה פרנקל ספר המשך, הפעם בגרסה דיגיטלית
שנועד לילדיהם של אותם תינוקות, שהספר היווה אבן דרך בתהליך הצמיחה והגדילה שלהם והיום הם עצמם הורים.
בספרה המיתולוגי הראשון של אלונה פרנקל "סיר הסירים", שנמכר עד היום בהצלחה, נפתלי כבר גדל והוא לומד להסתדר לבד.
הספר החדש "היה היה על האסלה" עוסק בעולם שמירת ההיגיינה והשלמת פעולת הניקיון באמצעות מגבון לח כשהכל מוגש בשפה הייחודית של הסופרת שהקסימה דורות של הורים ופעוטות.

הרעיון לספר ההמשך נולד בעקבות הרצון של מותג הנייר "לילי " להתחבר לעולם הפעוטות והילדים עם המותג "לילי לח KIDS " זאת, תוך כוונה לעזור להורים הנמצאים בשלב המורכב של הקניית הרגלי ניגוב לזאטוטים לאחר גמילה.

את הספר, ששמו "היה היה על האסלה" ניתן למצוא בקלות וחינם דרך הקישור


קולקציה מקסימה של מתנות אביביות ומשמחות עם אמירה אישית מבית "אהבה קטנה" במשלוח ישיר

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לחג הפסח קולקציה מקסימה של מתנות מיוחדות, משמחות ואביביות עם אמירה אישית, שכיף לתת ולקבל. אפשר גם לשמח את המשפחה והחברים במשלוח ישיר לביתם. חג שמח!

קולקציית החג כוללת:
• מעמד מתכת איכותי למצות: קומקפטי ונוח, מתאים לאריזת מצות אחת. מידות 12 * 20 ס"מ. גימור מטאלי מט עם הדפסה איכותית הנשארת לאורך שנים. מחיר: 38 ש"ח.
• קופסת ליל שימורים לפסח: קופסת שימורים מעוצבת שעליה הדפסה על ויניל איכותי ועמיד. בקופסה מתחבאות סוכריות שוקולד חלב ממולא, כשר לפסח. קוטר 8 ס"מ וגובה 3.5 ס"מ, עם פותחן מובנה. מחיר: 24 ש"ח.
• ציפית לכרית בעיצוב משפחתי אישי: השנה יהיו לכולם כריות מעוצבות להסב עליהן כבני מלכים, כמצוות החג. הציפית לבנה, בגודל 50 ס"מ * 70 ס"מ (מתאימה לכרית סטנדרטית). ההדפסה איכותית ועמידה לאורך שנים. מחיר כרית: 35 ש"ח, 4 כריות – 100 ש"ח.
• מגבת מטבח מעוצבת לליל הסדר: מגבת מעוצבת ואיכותית, מתאימה לסימני הסדר. עשויה 100% בד מכותנה סופגת ונעימה, שיישאר כזה גם בשנים הבאות. מידות 33 ס"מ * 54 ס"מ. מחיר: 35 ש"ח.
• ספר מתכונים אישי למתכוני פסח: 80 עמודים מנייר 120 גרם. כריכה רכה ועמידה בפני רטיבות. גודל הדף 5A. מחיר: 38 ש"ח.
• קופסת מתכת מעוצבת למצות: אריזת מתכת בעיצוב וינטג' עם הדפסה מעוצבת על ויניל איכותי ועמיד. הקופסה אטומה היטב ומתאימה לשמירה על פריכות ושלמות המצות. מידות 21 ס"מ על 21 ס"מ. מחיר: 47 ש"ח.
• תחתית לכוס: אביבית ופרחונית. לכל תחתית אפשר להוסיף שם שונה. מחיר: 14 ש"ח.
• סט מדבקות מעוצבות לסימון "כשר לפסח" ו"חמץ" בארונות המטבח: להתמצאות נוחה, מהירה ומעוצבת במטבח. במוצאי החג מסירים בקלות את המדבקות - בלי להשאיר סימנים. מדבקות ויניל מלבניות בגודל 2 ס"מ * 4 ס"מ, מודפסות בגימור מט. גיליון בגודל 18.5 ס"מ * 13 ס"מ. מכיל 15 מדבקות "חמץ" ו- 9 מדבקות "כשר לפסח". מחיר: 10 ש"ח.
• קופסת אגוזים עם אגוזי מלך: בגימור וינטג'. קופסת מתכת גלילית ומעוצבת בקוטר 6 ס"מ ובגובה 10 ס"מ. מדבקת ויניל איכותית ועמידה. הקופסה מכילה אגוזי מלך. מחיר: 22 ש"ח.
• זרעי אביב בקופסת פח מעוצבת: עציץ מעוצב עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי – לחג אביב שמח ומלא פריחה והתחדשות. העציץ שוכן באריזה בהשראת קופסת שימורים. קוטר 9 ס"מ וגובה 8.5 ס"מ, הקופסה מכילה אדמה מדושנת וזרעים. מחיר: 46 ש"ח.
• משחקים בנושא החג, בקופסאות מתכת מעוצבות וקומפקטיות: "שתיים מי יודע?" משחק זיכרון הכולל 17 זוגות כרטיסי משחק איכותיים ; "ארבע מי יודע?" משחק רביעיות הכולל 11 רביעיות קלפים איכותיים. מחיר: 35 ש"ח.
• מארזי מתנה חגיגיים ומיוחדים, המשלבים מגוון מוצרים: ספר מתכונים ומגבת מטבח (73 ש"ח) ; קופסת מצות, ספר מתכונים, קופסת אגוזים, משחק ומגבת מטבח (167 ש"ח) ; מעמד למצות, קופסת אגוזים ועציץ בפחית או מגבת (95 ש"ח) ; ספר מתכונים, קופסת אגוזים ומגבת (95 ש"ח).

את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.