חדש על המדף



שופרסל תמכור את מותג מוצרי הדבש האורגני "צוף" הכולל את ממרח צוף
ממרח צוף טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. מכיל שומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס ודבש אורגני, עשיר בחלבון, סידן, ברזל וסיבים תזונתיים • הממרח ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל - מהווה את התחליף המושלם לממרחים על בסיס סוכר, יימכר בסניפי שופרסל במתחמי המזון האורגני והבריא
רשת שופרסל תחל למכור את מוצרי מותג הדבש האורגניים "צוף", הכולל את מוצר הדגל המצליח של החברה, ממרח צוף אורגני. הממרח הבריא ישווק במתחמי המזון האורגני הבריא GREEN של שופרסל ברחבי הארץ. לדברי טובי דיקמן, דבוראי ומנכ"ל "צוף", הצרכן צמא למוצרי מזון באיכות גבוהה והוא לומד להעריך את איכותם ולשלב אותם באופן חכם בתפריט היומי. "מתוך אחריות ואהבה לאוכל שאנו אוכלים גילינו שבממרחים המתוקים המצויים כמעט בכל בית יש יותר מ- 50% סוכר לבן, מעובד ולא מזין. רצינו עבור הילדים שלנו ממרח שהוא בריא, אורגני, טעים מאד ונגיש מבחינת המחיר וכך נולד 'ממרח צוף'. אנו שמחים מאוד על הכניסה לרשת שופרסל ועל הביקוש הגדל לממרח ואהבת הקהל שאנו זוכים לה".
ממרח צוף אורגני הינו ממרח מתוק, טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. הממרח עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות, שומשום אורגני וצוף פרחי קוקוס אורגניים. הוא עשיר בחלבון - מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם - עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים. טעמו של הממרח מתוק להפליא וזאת על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין צוף פרחי הקוקוס (סוכר קוקוס) לדבש יוצר טעם נפלא, בעל ארומה קרמלית נפלאה. השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן בממרח מתוק – זה המתוק הבריא ביותר בנמצא.


מחיר מומלץ לצרכן: כ-29 - 34 ₪ לאריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות שופרסל, אורגניק מרקט, טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ובחנויות הטבע.


חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה בטעם מפתיע וממכר: חלוה בטעם מלבי
חלוה בטעם מלבי מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים וצבע אדמדם על בסיס טבעי, המעניקים לחלוה ארומה מיוחדת וטעם של הקינוח המוכר והאהוב • החלוה בעלת 12% חלבון, 6 גרם סיבים תזונתיים, 80 מ"ג סידן ו-3 מ"ג ברזל, תימכר במגשית מיוחדת במשקל 400 גרם ובמחיר ללא תחרות
את החלוה הזאת תצטרכו לטעום כדי להאמין. חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש ומפתיע בסדרת החלוה מתוצרתה: חלוה בטעם מלבי! חלוה בטעם מלבי מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים המעניקים לה ארומה נפלאה, וצבע אדום על בסיס טבעי. טעמה העשיר של החלוה זהה לטעמו של המלבי, במרקם המענג של החלוה. החלוה בעלת ערכים תזונתיים מועשרים הכוללים 12% חלבון, 6 גרם סיבים תזונתיים, 80 מ"ג סידן ו - 3 מ"ג ברזל. החלוה החדשה מצטרפת לסדרת החלוה המצליחה של אחוה ותימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.
סדרת החלוה של "אחוה" נחשבת לנמכרת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק שנים ארוכות. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, מדובר במהלך שהינו חלק מתוכנית החברה להשיק מוצרי חלוה בטעמים מיוחדים. "אנו מזהים בקרב צרכנים, פתיחות רבה לנסות מוצרי חלוה בטעמים חדשים ונרגשים לצרף טעם חדש בטעם מלבי, הקינוח הישראלי האהוב והנוסטלגי, שזוכה לגרסתו בחלוה לראשונה בארץ ובעולם".


כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11 – 13 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


גרנות משיקה אבוקדו תחת מותג "אבוקדו גרנות"
הוא נחשב למלך הפירות, ובצדק. הוא מזין, הוא בריא והפך מזמן בישראל לפרי האהוב ביותר. מהיום ניתן לרכוש אבוקדו מסוג "אבוקדו גרנות" המבטיח שהוא מגיע מהמטעים של החקלאים החברים בגרנות ונושא תו איכות של מצוינות, איכות ובטיחות מזון • לכל אורך השנה ישווקו "חקלאי גרנות" אבוקדו, לפי זני העונה, בעיקר אבוקדו מסוג אטינגר, הנחשב לאבוקדו המשובח והטעים ביותר
תוצרת חקלאית ממותגת מבססת יותר ויותר את מעמדה ברשתות המזון. פירות וירקות נושאים שמות המספרים לרוב מי גידל את התוצרת החקלאית ומהיכן היא מגיעה. למהלך זה מצטרפת כעת "חקלאי גרנות", עם מיתוג של הפרי הנחשק ביותר שכבר זכה למעמד של כבוד במטבח הישראלי – האבוקדו. מהיום, תחל חברת "חקלאי גרנות", המשווקת תוצרת חקלאית טרייה של פירות וירקות לרשתות המזון, לשווק גם אבוקדו ממותג תחת השם "אבוקדו גרנות". האבוקדו של גרנות מגודל על ידי החקלאים הישראלים החברים בגרנות, ומגיע מהמטעים הפרוסים לכל אורך השפלה התיכונה, מקיבוץ נחשונים ועד קיבוץ נחשולים. אבוקדו גרנות ישווק באריזת רשת של 2 קילו, עם חבק ממותג עם תמונות מתחלפות של החקלאים המגדלים.
"חקלאי גרנות" נמצאת בבעלות "גרנות", הארגון הכלכלי הגדול ביותר מבין הארגונים של הקיבוצים, בבעלותם של 43 קיבוצים ומושבים שיתופיים, והוא כולל גם את חטיבת "אבוקדו גרנות", הכוללת שטחי גידול, מטעים ובית אריזה מרכזי לשיווק והפצת אבוקדו. מערך ההפצה של התוצרת החקלאית יפעל ממרכז האריזה של האבוקדו וההדרים בגרנות, כשההפצה לשווקים ולרשתות השיווק ברחבי הארץ תבוצע על ידי התנועה עמק חפר (שבבעלות גרנות). לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, "אנו מבקשים לשפר את החוויה של הצרכן עם האבוקדו. נדאג לכך ששם המותג שלנו יהווה הבטחה לאיכות התוצרת, טריות הפרי וטעם משובח".
לאחרונה פרסם משרד החקלאות דו"ח מחקר שביצע בנוגע למחיר האבוקדו, ממנו עולה כי מחיר האבוקדו בישראל נמוך משמעותית מאשר בצרפת, גרמניה ובריטניה. מבדיקה שערכו בחטיבה למחקר, כלכלה ואסטרטגיה במשרד החקלאות, שהשוותה את מחירי האבוקדו בין ישראל לבין אירופה, מתברר כי בישראל אנו משלמים את המחיר הנמוך ביותר לפרי הירוק! בחטיבה לאסטרטגיה במשרד החקלאות, בדקו את המחירים גם בשנים האחרונות, והפרשי המחירים לטובת ישראל נשמרים לאורך זמן.
האבוקדו מכיל בעיקר שומן בלתי רווי וכמות גבוהה של ויטמיני B, A, E, C ויטמין K וחומצה פולית. כמו כן הוא מכיל מינרלים חשובים כגון סידן, מגנזיום, אבץ, ברזל ואשלגן. האבוקדו נחשב לשומן בריא, הוא הפרי היחיד המכיל שמן, חוץ מזיתים ואגוזים. כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים, בעיקר שמנים בלתי רוויים, השמנים הבריאים עבורנו, בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב, ובמיוחד חומצה לינולאית, המסייעת לגוף לייצר הורמונים חשובים. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים מאחר ותכולת השמן בו גבוהה, הוא מכיל גם ויטמינים מסיסים בשמן, שעיקרי ביניהם הוא ויטמין E. זהו נוגד חמצון חשוב ביותר, שכמו תפקידו בטבע, להגן על רקמות הצמחים מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה, כך גם תפקידו בגופנו, בנוסף לתפקידיו האחרים.
כעת משווק לשווקים אבוקדו מסוג אטינגר, שהינו הזן העיקרי הפותח את עונת האבוקדו ונחשב כזן המבוקש ביותר ע"י הצרכנים הישראלים. האטינגר הינו אבוקדו מזן בכיר, הפרי – אגסי, בעל צבע ירוק קלאסי וקליפה חלקה ומבריקה וצפוי להישאר בשוק עד לחודש ינואר, אחריו ישווקו אבוקדו מסוג פוארטה ופינקרטון.


בית האריזה גרנות עובד תחת כשרות הרב אפרתי. כמו כן משווק אבוקדו תחת כשרות בד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן לאבוקדו באריזת רשת: 9.90 – 12.90 ₪ לק"ג (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות המזון).
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.


חברת "ביכורים מזון ומאפה" משדרגת את המרק החורפי
חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה לשדרג את המרק החורפי עם קרוטונים פריכים ומתובלים, העשויים מלחם פשתן טרי.
הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם אינו מכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים. הרכבו הייחודי הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור ספורטאים, טבעונים וכל המעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם גם עשיר בסיבים תזונתיים התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע, המסייעת בשמירה על משקל תקין.
כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. מחיר: 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 400 גרם.


קרוטונים פריכים מלחם פשתן, תוספת נהדרת למרק חורפי ומנחם
מצרכים:
8 - 10 פרוסות לחם פשתן טרי של "ביכורים", חתוכים לקוביות קטנות יחסית
3 - 5 כפות שמן זית איכותי
1/2 - 1 כפית שום גבישי
1/2 - 1 כפית אורגנו יבש
1/2 כפית מלח
1/4 כפית פלפל שחור

אופן ההכנה:
• לחמם תנור ל- 120 מעלות.
• לערבב את כל המצרכים בקערה. לשטח את קוביות לחם הפשתן המתובלות בשכבה אחת, על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אם יש צורך, לשטח בשתי תבניות.
• לאפות כחצי שעה. מדי פעם לבדוק אם הקרוטונים עשויים מספיק. כשהם נוקשים – הם מוכנים. לשים לה
• להוציא ולצנן. לשמור בכלי סגור הרמטית.


מרק עדשים כתומות עם כורכום, כמון, שום, בצל, שמן זית וקרוטונים מלחם פשתן של "ביכורים"
מצרכים:
2 כוסות של עדשים כתומות, מבוררות, שטופות ומסוננות
1 בצל לבן בינוני, פרוס דק
5 שיני שום
1/2 כפית כורכום
1/2 כפית כמון
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל
2 כפות שמן זית איכותי
2 כפות שמן קנולה
7.5 כוסות מים

להגשה:
* חופן נדיב של קרוטונים מלחם פשתן של "ביכורים", מוכן עפ"י ההוראות
* מעט שמן זית
* מיץ לימון סחוט, טרי
* מעט ירק קצוץ (פטרוזיליה, כוסברה, שמיר או בצל ירוק)

אופן ההכנה:
• לחמם סיר וכשוהא חם, להוסיף את 2 סוגי השמן. להוסיף את הבצל. כשהוא מתחיל להזהיב, להנמיך ללהבה בינונית, להוסיף את השום ולהזהיבו (להימנע מהשחמתו).
• להוסיף את העדשים והמים, והביא לרתיחה. לתבל ולערבב.
• להנמיך את הלהבה, לכסות את הסיר ולבשל כ-20 דקות, עד שהעדשים התרככו היטב.
• להסיר מהאש. כשהמרק פושר, לטחון בעזרת מוט בלנדר.

להגשה: לחמם שוב את המרק, ולתקן תיבול. להגיש עם זילוף של שמן זית איכותי ומיץ לימון. להוסיף קרוטונים ולהגיש.

"בלדי" וליאור נרקיס משיקים קרפצ'יו דק להכנה ביתית עם ביצוע חדשני ל"שיר ישן" של אתניקס
חברת "בלדי" משיקה קרפצ'יו דק להכנה ביתית בקמפיין בכיכובם של ליאור נרקיס וילדיו בביצוע מחודש ללהיט של להקת אתניקס "שיר ישן".

בהמשך להצלחתה של "סדרת הדקים" של חברת "בלדי", שכללה מינוט סטייק, שווארמה פרגית ושניצל ומאפשרת פתרון חכם לארוחה מהירה ומזינה, בימים אלה משיקה "בלדי" יחד עם שף הבית קוקי אבוטבול מוצר חדש- Carpaccio Premium- קרפצ'יו עגל מנתח בקר דרום אמריקאי פרוס דק.
את המוצר החדש משיקה "בלדי" בקליפ בכיכובם של ליאור נרקיס וילדיו, עם ביצוע חדשני לשיר האהוב "שיר ישן" של אתניקס בו המילים "רק דקה..כן עוד דקה.." מתייחסות להכנת קרפצ'יו דק כמו במסעדה, תוך דקה אחת בלבד.
הקרפצ'יו החדש הינו מבשר עגל דרום אמריקאי איכותי שנפרס ללא הפשרה ומציע מוצר אחיד ומדויק, תוך שימוש בטכנולוגיית חיתוך חדשנית וללא מגע יד אדם. משקל המוצר הינו 210 גרם, והוא מחולק לשלוש מנות. מחיר המוצר הינו 39.90 ש"ח. הקרפצ'יו מגיע פרוס על דפי הפרדה בקוטר 30 ס"מ, מופרד מנה-מנה, כך שכל שנותר להעביר לצלחת, לתבל ולהגיש.
חברת "בלדי" הינה אחת מחברות המזון הגדולות והמובילות בשוק הישראלי. בסיס הקבוצה ממוקם בא.ת באר-טוביה בסמוך לקריית מלאכי וכולל בתוכו את המרכז הלוגיסטי ומשרדי החברה. פעילות הייצור של החברה מתבצעת במפעל בא.ת שחק שבעמק יזרעאל. חברת בלדי עוסקת בייבוא, יצור ושיווק מוצרי מזון איכותיים ומגוונים מכל העולם המשווקים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת.


תמיר דהבני, מנהל הקמפיין: "אנחנו ב"בלדי" שמחים להביא בפעם הראשונה גרסה להכנה ביתית ומהירה של אחד המאכלים האהובים על הישראלים - קרפצ'יו עגל, ולהמשיך ולהעניק לחובבי הבשר את חווית המסעדה גם בבית."

פורינה מביאה את מותג "פורינה ONE", ממותגי הסופר פרימיום במזון לחיות מחמד המובילים באירופה ובארה"ב לישראל.

כ- 25% מבתי האב בישראל מגדלים חתול או כלב. הם מעניקים לחיית המחמד יחס של בן משפחה ובוחרים להעניק להם תזונה איכותית במטרה לשפר את איכות החיים ולהאריכם. מרבית הצרכנים בישראל מעדיפים לרכוש מזון מעובד ובכך לספק לכלב או לחתול תזונה מלאה ומאוזנת.

השוק הישראלי עובר בשנים האחרונות פרימיומיזציה משמעותית. נראה, שבעולם מזון לחיות מחמד, יש מעבר מצריכת מזון בסיסי למזון איכותי ועשיר יותר. עד היום, הצרכן הישראלי יכול היה למצוא מזונות באיכות גבוהה של סופר פרימיום (אחוזי חלבון גבוהים, רכיבים באיכות מצוינות ואחוזי שומן גבוהים) רק בערוץ המתמחה/בחנויות המחמד בלבד ולא ברשתות השיווק. ממחקרים שביצעה, לאחרונה, פורינה ישראל עולה כי הצרכן הישראלי, המעוניין באיכות גבוהה לצד טעימות מצוינת, מבקש ליהנות מזמינות מקסימלית של מוצרי סופר פרימיום ומעוניין שכחלק מהצריכה השוטפת שלו יוכל גם לרכוש מוצרי מזון איכותיים, במקום הקנייה הקבוע שלו וזאת כחלק מסל הקניות השבועי לבית.

פורינה, החברה המובילה בעולם לתזונת חיות מחמד, עם ידע וניסיון מצטבר של למעלה מ- 85 שנה, נענתה לאתגר והביאה את "פורינה ONE" לסופרמרקטים ולרשתות השיווק." פורינה ONE" הוא מותג מזון סופר פרימיום לכלבים ולחתולים, עם הבטחה לתוצאות מידיות לאחר 3 שבועות של שימוש מלא במוצרים (לאחר מעבר לצריכה מלאה):
1. בשבוע 1 – ניתן לראות עלייה ברמת האנרגיה המתבטאת בעלייה בערנות ובחיוניות.
2. שבוע 2 – ניתן לראות מערכת עיכול בריאה יותר התבטאת ביציאות איכותיות יותר.
3. שבוע 3 – ניתן לראות פרווה מבריקה וברק בעיניים.

 

סדרת מוצרי "פורינה ONE" לחתולים ולכלבים,, פותחה על ידי צוות וטרינרים מנוסה ועל ידי תזונאים מומחים ומכילה את הרכיבים האיכותיים ביותר לדוגמא – חלבון ממקור בע"ח (עוף/בקר/סלמון), שהנו חלבון בעל נעכלות גבוהה, כמרכיב ראשון, שומן כרכיב שני, מינרלים כרכיב שלישי וכן רכיבי תזונה נוספים מאיכות מצוינת. כל רכיבי המזון בסדרות המוצרים נבחרו בקפידה ועומדים בדרישות "מזון מלא" קרי מזון המכיל את כל רכיבי התזונה המתאימה לצרכי חיית המחמד בהתאם לגילה, בהתאם לגודלה (בכפוף למשקל) ובכפוף לרמת הפעילות הפיזית שלה.
סדרת מוצרי "פורינה ONE" מגיעה באריזות קטנות של 800 גר' להתנסות ראשונית, 1.5 ק"ג ו2.5ק"ג ו 3 ק"ג. לאריזות כולן סגירה חוזרת, המסייעת לשמירה על טריות המוצרים ולאפשר לצרכן הישראלי מקסימום נוחות.

 
שני טשקנט, מנכ"לית פורינה ישראל: "סדרת מוצרי "פורינה ONE" משווקת במקומות רבים בעולם, ומביאה תוצאות מצוינות לכלבים ולחתולים הניזונים ממנה. סדרת המוצרים נהנית משיעורי חדירה גבוהים במיוחד ומאחוזים גבוהים של קנייה חוזרת המצביעים על שביעות רצון רבה. בשנים האחרונות אוכלוסיית הכלבים והחתולים בישראל גדלה וצפויה להמשיך לגדול בקצב דו ספרתי. אנחנו בפורינה מעוניינים לספק לצרכן הישראלי, לצד תזונה איכותית גם זמינות מקסימאלית בכל ערוצי הקנייה. מהיום כ- 25% מבתי האב בישראל המגדלים חתול או כלב, המעוניינים לרכוש מזון סופר פרמיום לחיית המחמד, יוכלו למצוא את מבוקשם גם במדפי הסופרים ויוכלו לשלב סדרת מוצרי "פורינה ONE"אותם בסל הקניות השבועי שלהם."

ופה, היתה אמורה להיות תמונה של שני משופמי הבית אוכלים מהמזון חתולים כשאריזה לצידם. בפועל, הם קרעו את האריזה לפני שהספקתי לצלם אותם יפה לידה וזה מה שגיליתי כשנכנסתי לחדר. בתכלס, כנראה שמאוד טעים להם אם הם לא התאפקו וקרעו אריזה כזו חזקה.


ניתן להשיג את פורינה ONE ברשתות השיווק בכל רחבי הארץ.


NUK Space, מוצץ חדש וייחודי בעל פתחים גדולים במיוחד, שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות
NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק מוצץ חדש וייחודי: NUK Space, שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות.
המוצץ מאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום
מוצץ ספייס של NUK , בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית סביב הפה, מסייע לשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. כמו כל מוצצי NUK, גם המוצץ החדש, פותח כך שיוכל להעניק את כל היתרונות האורתודונטיים, בהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק. המוצץ מומלץ על ידי רופאים ומיילדות והפטמה שלו, שטוחה, דקה וצרה יותר ומתקבלת בקלות רבה יותר על ידי תינוקות, גם תינוקות יונקים.
ריור מוגבר גורם לאדמומיות וגירוי העור
ידוע כי לתינוקות, יש תקופות של ריור מוגבר, שיכול לגרום לגירוי שמתבטא בפריחה ואדמומיות של העור סביב הפה, בדרך כלל מתחת לשפתיים ובאזור הסנטר. חלק מהתינוקות מזילים רוק הרבה יותר מאחרים. התופעה נפוצה מאד בקרב תינוקות וילדים מתחת לגיל שנתיים, כאשר כמעט כל תינוק סובל ממנה, לפחות בתקופה מסויימת. הדרך הטובה ביותר למניעה וטיפול היא לשמור על האזור נקי, יבש ומאוורר.
מחקרים מראים כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ
במחקר שערכה החברה בגרמניה נמצא כי 99% מהאימהות ימליצו על המוצץ החדש, במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש, 97% מהאימהות חושבות שהמוצץ מאפשר יותר זרימת אוויר לפנים של התינוק ו-98% חושבות שהמוצץ מאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום. עוד מראה המחקר כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ.*


העיצוב החדשני והטרנדי של מוצץ NUK Space מגיע במגוון צבעים ומעוטר בדמויות של בעלי חיים בתלת ממד, מה שהופך את עיצובו לייחודי ואטרקטיבי.
מוצצי NUK מוצעים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים). לרגל ההשקה: מבצע בסופר-פארם: 25% הנחה על מגוון מוצרי NUK כולל מוצצי ספייס בין התאריכים 19.12.19 ועד 1.1.2020

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, BE, רשת מוצצים, בחצי חינם ובחנויות המתמחות בתינוקות.

לרגל יום המורה, מציע סטודיו "אהבה קטנה" מתנות מקסימות למורה, עליהן אפשר להוסיף שם, כיתוב אישי או משפט השראה

באתר מוצעים מגוון דוגמאות למשפטי השראה, בהם: כל מה שילד צריך - זה מבוגר אחד שיאמין בו ; מורה טוב הוא כמו מגדלור – מאיר את הדרך לאחרים

לרגל יום המורה החל בימים אלה, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב ובייצור מתנות עם אמירה אישית, מתנות מקסימות למורות ולמורים, עליהן אפשר להוסיף שם, ברכה, כיתוב אישי או משפט השראה. את המתנות מזמינים באתר https://ahavaktana.co.il, ומקבלים בנוחות הביתה או לכתובת שמציינים.

• מחברת ספירלה אישית בדוגמאות שונות. על הכריכה (קשה או רכה), ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט השראה מיוחד. באתר אפשר לראות מגוון רעיונות למשפטים. גודל המחברת - 5A, 70 דף, שורות או חלק. מחיר: 28 – 35 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה).

• פד לעכבר – מוצע במגוון דוגמאות של איורים מקסימים לבחירה. אפשר להוסיף עליו שם, כיתוב אישי או משפט השראה. גודל – 18X 21 ס"מ. מחיר: 19.50 ₪.

• מטען נייד מעוצב עם מראה, בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. גודל 8.5 X 8.5 ס"מ. קיבולת 4000mAh.. עוצמת טעינה 1A.2/5VD.. נפתח למראה אישית. למטען מצורף כבל .USB ניתן לטעינה בחיבור למחשב, או למטען בעל יציאת USB סטנדרטית. מחיר: 120 ש"ח.


• בקבוק תרמי איכותי, 500 מ"ל, בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. עשוי נירוסטה, עם שכבה כפולה לשמירת חום וקור. באישור מכון התקנים. מחיר: 76 ש"ח.

• קופסת אחסון אישית ומעוצבת, בקוטר 22 ס"מ, בדוגמאות שונות. ניתן להוסיף שם, כיתוב או משפט. אריזת מתכת בגימור וינטג'. התווית מודפסת על ויניל איכותי ועמיד. מחיר: 47 ש"ח.

סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון של מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם. לכל פריט אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה (בהתאם למוצר).

באתר מוצעים מגוון דוגמאות למשפטי השראה: כדי ללמד ילדים קטנים צריך לב גדול ; כל מה שילד צריך - זה מבוגר אחד שיאמין בו ; מורה טוב הוא כמו מגדלור – מאיר את הדרך לאחרים ; כל יום הוא הזדמנות חדשה ; תודה על כל הטוב, ועוד.

להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il