טיפוח העור בתקופת היובש של תחילת החורף



לחות הטנאקה של חברת SR Cosmetics
תכשירי לחות והזנה אנטי-אייג'ינג
קרם הלחות משפר את טונוס ומרקם העור. תורם למיצוק העור ובנוסף, מכיל מסנני קרינה.
הקרם יעיל לשיקום עור מגורה שעבר טיפולים ומכיל קומפלקס לחות טבעי המשלב חומצות אמינו, חומצות אלפא הידרוקסיות, סודיום PCA ואוריאה.
מתאים לכל סוגי העור.
לפרטים נוספים: https://www.srcosmetics.co.il


"דוקטור עור" - מוצרי חורף
דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציע מגוון מוצרים ייעודיים ואידיאליים לשימוש בעונת החורף.
ריניו עור - קרם יום אנטי אייג'ינג
קרם יום לעור בוגר לגילאי 30+, המתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד נגד קמטוטים וקמטי הבעה ראשוניים של עור הפנים והצוואר.
נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים שיעילותם מוכחת: חומצות אלפא הידרוקסי (AHA) - חומצה גליקולית, חומצה מאלית וחומצה לקטית הידועות כמסייעות לזירוז תהליך חידוש העור, למראה עור חיוני וצעיר יותר. הקרם מכיל וויטמין E - נוגד חמצון המסייע להאטת הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים ובנוסף, מעניק לחות מוגברת לשעות ארוכות והגנה מפני קרינת השמש SPF15. בסיס אידיאלי לאיפור.
מחיר: 150 שקלים ל- 50 מ"ל.

שפתון טיפולי ACU OR לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש (גם בחורף)
שפתון טיפולי המכיל ויטמין E. השפתון מסדרת Acu OR מעניק לחות אינטנסיבית לשפתיים יבשות וסדוקות ותחושת הקלה מיידית. שפתון אקו ליפ מכיל שמן אבוקדו עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים וחמאת שיאה להזנת השפתיים בנוטרי ויטמינים. השפתון מספק הגנה רחבת טווח מפני קרני השמש והסביבה UVA / UVB 50+ SPF,.
מחיר: 40 שקלים ל- 4.5 מ"ל.


טיפ מהדוקטור: ד"ר דב סטמפלר, מומחה למחלות עור ומין ויועץ למותג 'דוקטור עור' מסביר כי כאשר משתמשים בהתמדה בשפתון לחות עם מקדם הגנה גבוה, לשפתיים יבשות וסדוקות, הנפוצות בעונות המעבר ובחורף, עשויים למנוע את השפעתם של גורמי סיכון המעוררים התפרצויות חוזרות של נגיף הרפס השפתיים (פצעי קור וחום). הלחות שבשפתונים, כדוגמת שפתון ACU OR של דוקטור עור המכיל SPF50+, מונעת גם את היובש והסדקים שבשפתיים, אך גם יוצרת 'אפקט קסם' נלווה מעצם שילוב מקדם הגנה גבוה מאוד ברכיביהם, ובכך עשוייה לסייע אף יותר בצמצום התפרצויות ההרפס למינימום".


Johnson & Johnson משיקה סדרות חדשות לטיפוח השיער לילדים
Johnson & Johnson שמה קץ לקשרים, לקושי הסירוק ולמראה שיער חסר ברק עם סדרות חדשות לטיפוח המיועדות לילדים. במסגרת ההשקה תינתן ברשת רמי לוי הטבה ברכישת מוצר מהסדרה לרכישת כרטיסים למחזמר "רפונזל" שיעלה בחנוכה ואפשרות לזכות בערכות מתנה מפנקות
Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק 2 סדרות טיפוח חדשות לשיער המיועדות לילדים.
לרגל השקת הסדרות החדשות, Johnson & Johnson יוצאת בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב. "רפונזל", מגולל, בהתאמה מושלמת, את סיפורה של נערה בעלת שיער ארוך וקסום במיוחד. במחזמר, המבוסס על הסיפור הקלאסי, משתתפים נעמה סופר על, אוולין הגואל וטל מוסרי.
שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל" יתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי, ויציע לכל מי שרוכש מוצר אחד מתוך ששת מוצרי השיער של ג'ונסון לילדים, קבלת הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 89 שקלים. (ההטבה תינתן כספח בקופה ובו טלפון להזמנת הכרטיס המוזל)
לבאי המופע תמתין הפתעה נוספת: מדבקה שתודבק מתחת לאחד הכיסאות באולם תעניק לזוכה בה את האפשרות לפגוש את כוכבי ההצגה מאחורי הקלעים ולקבל ערכת מוצרי ג'ונסונס מפנקת לשיער עם כל המוצרים החדשים.
מוצרי הטיפוח החדשים לשיער לילדים כוללים את סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק":


סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים!
מחירים: שמפו- 23.90 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי לסירוק קל- 21.90 שקלים

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.
מחירים: שמפו- 18 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי- 21.90 שקלים
כל המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים.


Intense Defense מוצר טיפוח אורגני לפנים מבית חברת AVALON , מבוסס שמן ויטמין C.
שמן אבלון אורגניקס מכיל קומפלקס עוצמתי של ויטמין C אשר מסייע להבהרת כתמי שמש והיפר-פגמנטציה, החייאת וחידוש עור הפנים, לצד תערובת של משמשים, פטל וארגן אשר נספגת במהירות ומחזקת את מחסום השומנים הטבעי של העור הנועל את הלחות ומגן על העור מפני נזקי הסביבה והזמן.
בנוסף, השמן מכיל גם תה לבן וביופלבונואידים מבוססי לימון המספקים הגנה נוספת ותומכים בהתחדשות הטבעית של העור.

אופן השימוש: מומלץ למרוח בערב לפני השינה על עור פנים נקי.
100% VEGAN, ללא SLS, כל מוצרי הסדרה ללא פארבנים, ללא פטרוכימיקלים מזיקים, אורגני באישור ה nsf
בסדרה: קרם פנים, קרם עיניים, סרום, ג'ל ניקוי לפנים מי פנים ושמן אנטי אוקסידנט.


מחיר: 199 שקל
ניתן להשיג בסופר פארם מחלקת טבע וברשתות הטבע