שדרוג חדר הרחצה בקלי קלות

לא מזמן החלפנו בבית את המטבח והשיפוץ הזה עשה לי חשק לעוד. הבעיה היא, כמו שרובכם יודעים- הן העלויות, בייחוד כשמדובר בחדרים עם צנרת מים. ובי התעורר החשק לשפץ את חדר המקלחת, חדר שעלות השיפוץ שלו גבוהה יותר מאחר ויש בו צנרת מים.
אז החלטתי לעשות כמה שינויים, יחסית זולים, אבל כאלו שיתנו הרגשה מרעננת לחדר שכבר 17 שנים לא נעשה בו כל שינוי.


 

התחלתי בהחלפת שתי דלתות לארון המקלחת והחלפת כל הידיות לארון. הדלתות החולפו על ידי הנגר הרצל אבנר (054-465-9876), הנגר שעשה לי את המטבח לא מזמן, ושעליו אני ממליצה בחום רב!

 

את מסגרת המראה הישנה ריססתי בצבע כחול (הצבע האהוב עלי!) ושדרגתי אותה, כך שהיא מהווה נקודת צבע מעניינת בחדר, ובנוסף- הנחתי עליה בובות קטנות וחמודות- בחלקה העליון ברווזי גומי מתוקים ובחלקה התחתון בובות יפניות מקסימות.



עם קו הבובות היפניות המשכתי גם לארונית המדפים הקטנה שבצד ימין:



את השיש פיניתי משלל מוצרים שהעמיסו עליו ויצרתי פינת נוי קטנה, עם פסל בטון שנצבע גם הוא באמצעות ספריי צבע ומסגרת חמודה שאליה הוכנסה גלויה עם משפט השראתי לחיים.



על השיש הנחתי עציץ עם צמח הסנסיוורה. זהו צמח שמייצר כמות חמצן גבוהה יותר מהרגיל ושאינו זקוק להרבה השקייה. עצם היותו בחדר עם לחות גבוהה- מספקת לו מספיק נוזלים.



גולת הכותרת של השינוי הקטן שביצעתי בחדר המקלחת היא החלפת הברז.
בחרתי, גם הפעם, בברז של חברת מדגל. הברזים שלהם יפייפיים בעיני (גם במטבח החדש שמתי ברז של מדגל) והמחיר שלהם שפוי לחלוטין!



 


אם גם אתם מעוניינים בשדרוג שכזה. להלן עלויות. תחזיקו חזק, אתם הולכים להיות מופתעים!
צבע ספריי לריסוס מוצרים קיימים ושדרוגם: 10 ש"ח לתרסיס בחנויות מקס סטוק.
בובות קטנות: 10-30 ש"ח לבובה בחנויות הפיצ'פקעס השונות.
מסגרת לתמונה- 10 ש"ח במקס סטוק.
החלפת שתי דלתות+ כל הידיות לארון- 600 ש"ח (ההחלפה כללה גם צירים חדשים לטריקה שקטה).
ברז חדש (דגם "אופק" של מדגל)- 250 ש"ח.



אם מתחשק לכם גם לשדרג את חדר הרחצה, קבלו מספר המלצות לבחירת ברז מטעם מומחי מדגל:
• בבחירת ברז לכיור הרחצה, חשוב לדעת מהיכן יצא הברז – מהקיר, מהכיור או מהמשטח שעליו מונח הכיור, ובהתאם לכך להחליט על צורת הברז וגובהו.
• אם הכיור מונח על משטח ואינו עמוק מדי, כדאי לבחור בברז גבוה יחסית ובעל פיה ישרה, לנוחות השימוש. יש לשים לב אם יש ארון או מדף מעל הברז או בצדדיו, ולבדוק שגובה הברז לא מפריע לטווח הפתיחה של הארון או לנוחות השימוש במדף.
• בעיצוב חדרי רחצה לילדים, מומלץ לבחור ברז נוח לתפעול ונגיש, המתאים לגובה הילד (ידית הפעלה מתאימה). גם ברז אלקטרוני או ברז המופעל בלחיצה יתאימו לחדר הילדים, שכן הם מאפשרים תפעול נוח ופשוט. מדגל משווקת גם ברז לחיצה לכיור הרחצה המוציא מים קרים בלבד, המשלב גם תפעול קל ונוח וגם מונע חשש לכווייה בעקבות פתיחה בטעות של המים החמים. הברז מתאים גם לשירותי אורחים (דגם 69990).