חדש על המדף- פברואר 2019




Schär משיקה בסיס לפיצה ללא גלוטן ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים
לראשונה בישראל בסיס לפיצה ללא גלוטן מועשר בסיבים תזונתיים. אינו מכיל חומרים משמרים, אינו דורש הקפאה, מיועד להכנה ביתית קלה ומהירה המבטיח תוצאה מושלמת וטעם נפלא ב- 15 דקות בלבד של הכנה • המוצר הוא פרי פיתוחה של חברת "שר", המובילה באירופה את תחום המוצרים ללא גלוטן אשר ישווק באריזה שומרת טריות המכילה 2 יחידות בסיס לפיצה
חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את מגוון המוצרים בארץ ומשיקה חדשנות בישראל: בסיס לפיצה ללא גלוטן, ללא צורך בהקפאה, ללא חומרים משמרים ומעושר בסיבים תזונתיים. זוהי הפעם הראשונה שמשווק בארץ בסיס לפיצה ללא גלוטן כמאפה לא מוקפא. הבסיס החדש מאפשר ליהנות מהיום מפיצה בהכנה קלה ומהירה בבית (15 דקות בלבד!), ללא צורך בהפשרה, עם איכות, חוויה וטעם של פיצה אמיתית. הבסיס ישווק באריזה של 2 יחידות. ניתן להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחננוף ועוד.
בסיס הפיצה של Schär ללא גלוטן, בעל איכות של קרסט אמיתי וטעם נפלא, הינו גם טבעוני ואינו מכיל שמן דקל, חלב, ביצים ולקטוז. כל שצריך כדי ליהנות מפיצה ללא גלוטן הוא ליצוק רוטב עגבניות על הבסיס, להוסיף גבינת מוצרלה ולהכניס לתנור לאפייה של כ- 12 דקות. ניתן להוסיף לבסיס תוספות מיוחדות כמו תירס, פטריות, זיתים ועוד.


לדברי שלומית דיליאון, דיאטנית קלינית ויועצת מקצועית למותג שר, אוכלוסיית הצליאק בישראל הסתפקה במשך שנים רבות במגוון מצומצם של מוצרי מזון. "חברת שר מנגישה מוצרים חדשים, טעימים ואיכותיים לאוכלוסייה זו בישראל. בסיס הפיצה מצטרף לשורה של מוצרים חדשניים כדוגמת סדרת הלחמים שאינם דורשים הקפאה ואינה מכילה חומרים משמרים".
לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "שמנו לעצמנו מטרה להרחיב את תמהיל המוצרים שאנו משווקים בישראל כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממגוון מוצרי שר, בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם. אנו שמחים להביא לקהל הצליאקים ולנמנעים מגלוטן, בסיס איכותי וטעים לפיצה, איתו ניתן להכין פיצות ביתיות נהדרות בשלל טעמים להנאת כל המשפחה". לדבריה, בקרוב תחל החברה לשווק את המוצר גם לשוק הפיצריות, במטרה לתת מענה לקהל ללא גלוטן גם באכילה מחוץ לבית.
בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז גלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות פררה איטליה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39.90 שקל לאריזת 2 יחידות (300 גרם).
להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחחנוף.


חורף מחמם ובריא עם תערובת קטניות אורגנית למרק של "תבואות"

התערובת, המכילה מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים, מחממים ומזינים, מתאימה גם להכנת נזיד, תוספת חמה וסלטים

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לחורף "תערובת קטניות אורגנית למרק", הכוללת מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים ובהם עדשים ירוקות, עדשים אדומות, אפונה ירוקה, גריסי פנינה, פולי אזוקי וחיטת כוסמין. התערובת מתאימה להכנת מרק, נזיד, תוספת חמה, תבשילים וסלטים.


הנטורופתית טל בן דוד, מציינת כי התערובת, המשלבת דגנים וקטניות, מספקת לגוף חלבון מלא מהצומח והיא גם עשירה בוויטמינים ובמינרלים. "בין השאר, התערובת מכילה ויטמינים מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום. הדגנים והקטניות עשירים גם בסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע ולהורדת רמות הכולסטרול והסוכר בדם", אמרה.

הצעה למתכון להכנת מרק חורפי:
מצרכים:
1 חבילה של תערובת קטניות אורגנית למרק, של תבואות
2 בצלים, קצוצים גס
2 שיני שום, פרוסות
1 - 2 תפוחי אדמה, קלופים וחתוכים לקוביות גדולות
1 גזר, חצוי ופרוס דק
1/2 כפית כורכום
1/2 כפית פלפל שחור
3 - 4 כפות שמן זית
1 - 2 כפיות מלח (להוסיף רק בסוף הבישול)
מים
* גיוון: כפית פפריקה מתוקה ; 1/2 כפית פפריקה חריפה; עלים קצוצים של רוזמרין ; 1/2 כוס פטרוזיליה קצוצה ; כף אבקת מרק אורגנית ; 1/2 כפית אבקת ג'ינג'ר (זנגוויל) ; 1/4 כפית כמון

אופן ההכנה:
להשרות את התערובת במים כחצי שעה. לסנן, לשטוף ולסנן היטב, שוב.
בסיר מתאים לטגן את הבצל בשמן הזית. להוסיף את השום ולטגן להזהבה.
להוסיף את תערובת המרק והתבלינים חוץ מהמלח, ולערבב.
לצקת מים עד כדי כיסוי + 2 כוסות מים מעל גובה התערובת. להביא לרתיחה.
להנמיך את האש, לכסות ולבשל עד לריכוך הקטניות. בחצי השעה האחרונה, להוסיף את הגזר ותפוח האדמה (אפשר גם בסיר לחץ 30- 40 דקות).
להוסיף את המלח. לתקן תיבול.
* הערה: להכנת מרק יותר דליל, להוסיף עוד מים.
להגשה: לפזר מעט עלי פטרוזיליה.


מחיר לצרכן: 18.90 שקל לאריזה של 500 גרם.

כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז.

להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il



 מותג מזון הבריאות "GREENY" השיק קמח אגוזי מלך איכותי
נהדר להכנת עוגות, עוגיות, פנקייקים ועוד

מותג מזון הבריאות GREENY השיק מוצר חדש: קמח אגוזי מלך איכותי. הקמח, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מיוצר מ-100% אגוזי מלך שנבחרו בקפידה, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח.
הקמח עשוי מאגוזי מלך שהוצא מהם השמן. כ-20% מהקמח הוא סיבים תזונתיים. הקמח מעשיר את הטעם והמרקם של מאפים ומאכלים שונים. נהוג להוסיפו לכל סוג של קמח מובחר, כך שיחליף 15% - 20% מכמות הקמח במתכון. מתאים לעוגות, עוגיות, מאפים, לביבות, פנקייק ועוד. אפשר גם להוסיף כפית ממנו ליוגורט, עם קצת דבש.

כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר: 30 - 35 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם. הקמח מוצע במבצע 1+1 עד סוף חודש פברואר.
להשיג ברשתות טבע ומזון: שקדיה, נקודת טבע, שוק העיר, יוחננוף ובחנויות טבע מובחרות.


הצעה למתכון: עוגיות נימוחות עם קמח אגוזי מלך, באדיבות הבלוגרית לאה זוהר, עורכת סדנאות אוכל בלקני
מצרכים
500 גרם קמח לבן
1 כפית תמצית וניל
100 גרם קמח אגוזי מלך של GREENY
200 גרם חמאה (לטבעונים - נטורינה קוקוס)
200 מ"ל שמן אגוזי מלך של GREENY
1/4 כפית קינמון
1 כפית אבקת אפייה
150 גרם אבקת סוכר
100 גרם פקאן גרוס דק (לא טחון)
אופן ההכנה
לערבב את כל החומרים היבשים. להוסיף חמאה (או נטורינה) ושמן אגוזי מלך. לעבד לבצק רך ונעים. לעטוף בניילון נצמד ולצנן במקרר שעה.
לרדד את הבצק בין שני דפים של נייר אפייה. לקרוץ עוגיות. להניח בתבנית מרופדת בנייר אפייה לא משומן.
לאפות בתנור בחום של 180 מעלות כ-20 דקות. להשגיח שהעוגיות לא ייחרכו. העוגיות נותרות בהירות גם בסיום האפייה.






"פרימור" משיקה 100% מיץ אננס
סחוט טבעי
100% מיץ אננס סחוט טבעי ישווק בבקבוק 1 ליטר • "פרימור", השחקנית המובילה בשוק המיצים הסחוטים בישראל, מחזקת את מעמדה בקטגוריות המיצים הסחוטים והמצוננים ומשיקה 100% מיץ סחוט טבעי בטעם מתוק ורענן הנסחט מפרי אננס, באיכות מובחרת, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר
חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים המובילה של המותג "פרימור", משיקה מיץ חדש: 100% מיץ אננס סחוט טבעי. המיץ החדש, בבקבוק 1 ליטר, מצטרף לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכוללת 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן 100% מיץ רימונים סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. מיץ אננס סחוט טבעי מאננס מאיכות מובחרת, הינו ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. טעמו מתוק ורענן והוא ייכנס למגוון המיצים של "פרימור" באופן קבוע.
100% מיץ אננס סחוט טבעי נבדק במבחני טעימה וזכה לציונים גבוהים במיוחד. "פרימור", המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, מגדילה את מגוון המיצים והמשקאות המצוננים מתוצרתה ומתרחבת לטעמי פרי חדשים. לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון , מנהלת שיווק מוצרים קמעונאים בפרימור, מדובר בהשקה המעניקה לפרימור הרחבת מגוון הטעמים המרעננים והאיכותיים משלה. "כמובילי הקטגוריה אנחנו מאמינים בחדשנות מוצרית ובהבאת בשורה טבעית איכותית טעימה ומרעננת לצרכן. קטגורית המיצים הסחוטים והמצוננים הינה הקטגוריה המובילה והנמכרת ביותר בפרימור ואנו שמחים לגוון ולחדש לצרכן טעם נוסף, המבוסס על איכות גבוהה של מיץ האננס הידוע בטעמו המתוק והנפלא".
"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצא בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים.


מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 שקל לבקבוק 1 ליטר.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.


מסטיק אורביט מרענן לנשיקה מושלמת
יום האהבה בפתח, ואין כמו נשיקה מוצלחת שתהפוך את הבילוי לרומנטי ובלתי נשכח.. אורביט ו Mars- ישראל מכינים אותך לנשיקה מושלמת בוולנטיין- כי נשיקה מוצלחת מתחילה בפה נקי ורענן!
אורביט, מותג המסטיקים המוביל בארץ ובעולם מציע מגוון רחב של טעמי מנטה ופירות מרעננים במגוון תצורות הנכנסות לכל כיס ותיק- פתרון נגיש לרענון הפה בכל זמן ובכל מקום.


אז לפני היציאה לבילוי ולפני הנשיקה, לעסו מסטיק אורביט לשמירה על פה נקי ורענן ולניחוח נעים..




Orbitol Protect & Fresh
Orbitol מותג מוביל בתחום היגיינת הפה, משיק את סדרת Protect & Fresh, סדרה אקטיבית לשמירה על בריאות הפה, הכוללת משחת שיניים ושטיפת פה בטעם מנטה עדין לחלל פה נקי ורענן לאורך זמן.
משחת השיניים החדשה של Orbitol מסייעת בשמירה על שיניים וחניכיים בריאות, מועשרת בפלואוריד למניעת עששת, מסירה פלאק למניעת הצטברות אבן שן, מחזקת את אמייל השן ושומרת על חלל פה נקי ורענן לאורך זמן.
בנוסף, Protect & Fresh Orbitol אינה מכילה גלוטן, ללא פרבנים וללא טריקלוזן.
שטיפת הפה החדשה של Protect & Fresh Orbitol לרעננות מתמשכת לאורך זמן, מסייעת בהגנה מפני עששת, בתוספת פלואוריד לחיזוק אמייל השן, ללא אלכוהול.
סדרת PROTECT & FRESH מצטרפת למשפחת "Orbitol" הכוללת מגוון רחב של מוצרים לשמירה על בריאות השיניים. ל"Orbitol" משחות שיניים ושטיפות פה ייעודיות לטיפול בריח פה וגם להלבנה, ומברשות שיניים רכות וגמישות שאינן פוגעות בבריאות החניכיים. כמו גם סדרת מוצרי היגיינת פה ייעודיים לילדים הכוללת משחות שיניים, שטיפות פה ומברשות שיניים ידניות וחשמליות.


מחיר לצרכן משחת שיניים: 12.90 שקל
מחיר לצרכן שטיפת פה: 19.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אשר מחזיקה במותג אורביטול אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים.


סדרת sensitive EYE CARE של ד"ר פישר לשמירה על היגיינת העיניים גם בחורף
לניקוי אפקטיבי, יסודי ועדין של אזור העיניים, העפעפיים והריסים, לשימוש יומיומי ושמירה על היגיינת העיניים

חודשי החורף מאופיינים במחלות ויראליות רבות: צינון, כאב גרון וחום גבוה. גם העיניים רגישות בעונת החורף וכחלק מהתופעות הנלוות למחלות החורף, ומזג האוויר הקר והיבש, רבים סובלים מהפרשות מהעיניים, דלקות עיניים, גירודים וגירויים.
ד"ר פישר מציעה גם העונה את סדרת sensitive EYE-CARE ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, המומחיות בפיתוח תרופות עיניים סטריליות כבר למעלה מ- 50 שנה.
סדרת EYE-CARE sensitive הינה סדרה ייחודית ומתקדמת מסוגה בארץ ובעולם המיוצרת על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר ותחת בקרת איכות קפדנית.
הסדרה מיועדת לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות, קרומים דביקים וקשקשי עין, לסיוע בשמירה על בריאות העיניים. מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לטיפול מונע בדלקות חוזרות, להסרת איפור לעיניים רגישות, לפני או אחרי ניתוחי עיניים ולפני שימוש במשחות וטיפות עיניים.
המוצרים נבדקו ונמצאו כהיפואלרגנים, והם עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש. המוצרים נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית וכן נבדקו ונמצאו כמתאימים למרכיבי עדשות מגע. ללא חומרים משמרים, בושם וצבע; אל דמע, ללא SLSו- SLESוללא פראבנים.


המגבונים בסדרת sensitive EYE-CARE מבוססים על פורמולה פטנטית ייחודית של ד"ר פישר לניקוי אפקטיבי, יסודי ועדין של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. עברו סטרליזציה, ארוזים באריזה אישית הרמטית וחד פעמית המתאימה לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית וללא צורך בשטיפה במים. המגבונים מתאימים לשימוש גם כקומפרסים חמים או קרים, בהתאם לצורך.

הסדרה כוללת:
sensitive EYE-CARE - מגבונים עדינים במיוחד לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. המגבונים מועשרים בתמצית קמומיל להרגעה, גליצרין לשמירה על לחות ו- P.V.P למניעת יובש. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 54.90 שקל

Sensitive Forte EYE-CARE פורטה –מגבונים עדינים במיוחד בנוסחה מחוזקת לניקוי אינטנסיבי. המגבונים מתאימים כתוספת לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות קשות וקשקשים ניתן ומומלץ להשתמש במגבונים לפני או אחרי ניתוחי עיניים. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 64.90 שקל

Sensitive Extra EYE-CARE אקסטרה מגבונים עם פורמולה מחוזקת ומעושרת. מכילים מרכיבים המסייעים בהרגעה, בריכוך ובהעשרה בלחות של אזור העיניים. מתאימים לניקוי ריסים ועפעפיים לפני שימוש במשחות וטיפות עיניים ולהסרת איפור. מקלים גם במקרים של עיניים עייפות כתוצאה מצפייה במסכים (כגון טלוויזיה, מחשב, סמארטפון וכד'). מתאימים לטיפול מונע. שילוב ייחודי של מרכיבים: EyeBright (תמצית מצמח האופרזיה), שמן עץ התה, ,Teflose חומצה היאלרונית, אלנטואין ופרו ויטמין B5. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 69.90 שקל

Sensitive Baby EYE-CARE בייבי – מגבונים עדינים במיוחד לתינוקות וילדים לניקוי יסודי של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים. מועשרים בתמצית קמומיל להרגעת אזור העיניים. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 59.90 שקל

EYE-CARE מוס -מכיל פורמולה אפקטיבית וייחודית לניקוי יסודי ועדין במיוחד של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. לשימוש יומיומי לשמירה על היגיינת העיניים. עוזר לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות דלקתיות וקרומים שומניים ודביקים. מסייע בהקלת גירויים ואדמומיות בעיניים ומסייע בטיפול ומניעת דלקות חוזרות. שילוב ייחודי של מרכיבים : EyeBright (תמצית מצמח האופרזיה), שמן עץ התה, אלנטואין ופרו ויטמין B5. אייקר מוס משמש כטיפול משלים למשתמשים במגבוני EYE-CARE sensitive. 50 מ"ל . מחיר מומלץ לצרכן 64.90 שקל

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.




ד"ר פישר אלכו-ג'ל - מגוון פתרונות להפחתת הסיכון להידבקות במחלות החורף
ד"ר פישר מציע מגוון של מוצרים לשמירה על היגיינת הסביבה והיגיינת הידיים:
Alco-Gel (אלכו-ג'ל): סדרת תכשירים ומוצרים מבוססי אלכוהול (70%) לשמירה על היגיינת הידיים והסביבה בהיעדר מים וסבון. התכשירים מיועדים להפחתת הסיכון להידבקות במחלות זיהומיות ולסייע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו. אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה, המתקדמת והנמכרת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מתאימים לבעלי עור רגיש (סנסיטיב) ומבוססים על נוסחאות ייחודיות ויעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים (תכשירי הסדרה קוטלים 99.99% מהחיידקים) ונגיפים נפוצים, בין היתר וירוס השפעת.

בסדרת אלכו-ג'ל פתרונות רבים המתאימים לשמירה על ההיגיינה:
Alco-Gel ג'ל יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון. נוסחה ייחודית המשלבת 70%אלכוהול לניקוי יסודי, פרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. בסדרה מגוון גדלים וריחות.
בלעדי! ALCO- GEL WIPES מגבונים היגייניים לידיים לניקוי מהיר ויעיל בנוסחה הייחודית המשלבת 70% אלכוהול לניקוי יסודי, גליצרין לשמירה על רכות העור ואלוורה להרגעת העור. ארוזים הרמטית באריזות אישיות. לשימוש נוח במיוחד, לנשיאה בכיס, בארנק או בתיק.
20 מגבונים באריזה.

אלכו-ג'ל Wipes לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים - מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מגבונים גדולים ועבים במיוחד. מתאימים לשימוש במקומות ציבוריים, נסיעות, טיולים, בגן, בבית הספר ואפילו בבית. המגבונים מומלצים לשמירה על ההיגיינה קודם מגע עם מושב אסלה, עמדת החתלה, משטח אוכל, עגלת תינוק, עגלת קניות ועוד.
20 מגבונים באריזה.
את מוצרי סדרת Alco-Gel ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים.


ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הידיים.
להלן מספר טיפים באדיבות ד"ר פישר:
1. שטיפת הידיים בצורה יסודית ובתדירות גבוהה היא דרך יעילה למנוע מחלות רבות. תקן משרד הבריאות קובע: רחיצת ידיים למשך 15-20 שניות לפחות. בהיעדר מים וסבון מומלץ להשתמש בתכשירי חיטוי ידיים מבוססי אלכוהול
השמירה על היגיינת הידיים חשובה במיוחד :
• במקומות ציבוריים
• לפני הארוחה והכנת מזון
• בעת הטיפול בתינוק: לפני הכנת המזון והאכלת התינוק ולפני/אחרי החלפת חיתול
• לאחר ביקור בשירותים
• בטיסות
2. חשוב להקפיד על היגיינה במקומות ציבוריים, בתי חולים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בחיק הטבע, בגן ובבית הספר ואפילו בבית.
3. חיטוי משטחים: השתמשו בתכשירי חיטוי משטחים מבוססי אלכוהול, דוגמת אלכוג'ל מגבונים לניקוי וחיטוי משטחים לפני נגיעה במשטח החשוד כמזוהם.
4. בעת שיעול ו/או התעטשות יש לכסות את הפה והאף. על מנת למנוע זיהום של הידיים מומלץ להתעטש / להשתעל לתוך נייר טישו או לחלק הפנימי של המרפק. במידה ומשתמשים בטישו חשוב לזרוק את הטישו לפח מיד בתום השימוש.
5. הקפידו שלא לגעת בעיניים, הפה והאף בידיים שאינן נקיות.
6. יש לאוורר את הבית והמשרד לעיתים קרובות ולאפשר לאוויר נקי להיכנס פנימה.
7. בתקופת החורף האוויר בבית יבש יותר. מומלץ להוסיף לחות ע"י שימוש במכשיר אדים.
8. לחיזוק המערכת החיסונית חשוב להקפיד על תזונה עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים.



BABY כיף סדרת מוצרי טיפוח חדשנית לתינוק
עורו העדין של התינוק רגיש לגירויים, שינויי טמפרטורה ורמת הלחות באוויר, רגישות זו מובילה לאובדן לחות העור במהירות, במיוחד במגע עם מים. "בייבי כיף" משיקה סדרת טיפוח חדשה לתינוק, המכילה את קומפלקס הלחות הייחודי Hydromoist24™, המסייע למניעת יובש וגירויים למשך 24 שעות ושומר על רמת הלחות החיונית לעורו העדין של התינוק. מוצרי "בייבי כיף" מטפחים מנקים את עור התינוק ביסודיות מבלי לפגוע בחומציות המאוזנת של העור, ומועשרים בתמציות פרחי קמומיל וקלנדולה, המסייעות להרגעת רגישות ואדמומיות.
"בייבי כיף" כוללת גם את סדרת DERAM TIME, סדרת מוצרים ייעודיים ללילה המועשרים בתמציות פרח הלבנדר הידוע בסגולותיו המרגיעות אשר מסייעות לבעיות שינה ושחרור שרירים.
כל המוצרים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, מתאימים לעור רגיש ולא מכילים פרבנים.
24שעות לחות Hydromoist24™:
Hydromoist24™ הינו קומפלקס מרכיבי לחות ייחודי המיוצר בשיטה טכנולוגית חדשה, בעל מנגנון לחות כפול: מעניק לחות באופן מיידי במגע עם העור ומונע בריחת לחות טבעית בתנאי מזג אוויר יבש או לח. הקומפלקס החדשני מגביר את עמידות מחסום ההגנה הטבעי של העור, מעניק רכות ושומר על גמישות העור.
במחקר אשר בדק את יעילות הלחות (MET) נערכה השוואה בין תכשירים המכילים את קומפלקס הלחות Hydromoist24™ ובין אותם התכשירים ללא קומפלקס הלחות.

ממצאי המחקר הראו כי הוספת קומפלקס הלחות Hydromoist24™ בפורמולה הובילה לשיפורים גדולים יותר בסימנים הנראים לעין של מצב יובש העור, לעומת פורמולת הבקרה (מוצר ללא קומפלקס הלחות). בנוסף, קומפלקס הלחות שיפר באופן מובהק את רמת הלחות בעור, ואף שמר על רמת הלחות 3 ימים לאחר הפסקת השימוש בו, זאת לעומת שימוש במוצר שאינו מכיל את קומפלקס הלחות.
מוצרי בייבי כיף:
כל המוצרים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, מתאימים לעור רגיש ולא מכילים פרבנים.


ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ




מותג הבקבוקים המעוצבים S'well משיק לרגל חג האהבה ויום המשפחה קולקציה רומנטית במהדורה מוגבלת
עם דפוסי פרחים מהארכיון המפורסם 'Liberty' לונדון

מותג הבקבוקים הבינלאומי S'well, המשווק בישראל בבלעדיות על ידי חברת פלאנט, מציע לרגל חג האהבה ויום המשפחה קולקציה רומנטית במהדורה מוגבלת, שנוצרה בשיתוף פעולה מרשים עם הכלבו הלונדוני 'ליברטי'.
קולקציית 'Liberty' של S'well הינה קולקציית בקבוקים מעוצבים עם דפוסי פרחים ודפוסי פייזלי, הלקוחים מארכיון הבדים המפורסם של בית האופנה, ומשלבים את העיצוב הקלאסי של ליברטי עם העיצוב האקלקטי של המותג S'well.
בין הפריטים הבולטים בקולקציה, בקבוק מעוצב בהשראת הקימונו המסורתי, עם טקסטורה של רקמה המושכת את העין, בקבוק בצבע לבן בשילוב דפוסי פרחים גדולים באדום נועז ושחור, בהשראת המזרח הרחוק, בקבוק עם הדפס פרחוני בפרשנות מודרנית של מוטיבים מסורתיים של עץ החיים ועוד.
מותג הבקבוקים הבינלאומי S'well, מותג פרימיום של בקבוקי שתיה מעוצבים על פי סדרות וטרנדים. המותג הוקם מתוך אג'נדה של שמירה על איכות הסביבה ובמטרה לצמצם את השימוש בבקבוקי הפלסטיק ולתת מענה שהוא איכותי, אופנתי ופונקציונאלי. הקולקציות של הבקבוקים מרהיבות והבקבוקים עצמם שומרים על קור המשקה למשך 24 שעות ועל חומו למשך 12 שעות. מעולים לספורט, לטיולים ולכל מטרה.


מחיר לצרכן: 199 שקל
ניתן להשיג ברשת סוהו וברשת פלאנט



רשת בילבונג משיקה קולקציית גרביים מבית המותג 'Marvel'
קולקציה צבעונית עם דמויות קומיקס אהובות
ספיידרמן, קפטן אמריקה, סטן לי ועוד.


רשת Billabong (בילבונג) משיקה קולקציית גרביים צבעונית, מבית המותג 'Marvel', גרביים עם דמויות קומיקס אהובות וגיבורים מסרטי פעולה.
קולקציית הגרביים של בילבונג מגיעה עם הדפסים צבעוניים של דמויות הקומיקס והפעולה האהובות, ביניהן ספיידרמן, קפטן אמריקה, ברוס לי ועוד. מעבר לעיצוב האופנתי והמדליק הן גם נוחות למשתמש ומוסיפות צבע ללבוש גם כשלא רואים אותו.
בילבונג הוקמה בגולד קוסט של אוסטרליה בשנת 1973  ונוצרה במטרה לספק לגולשי הגלים את הביגוד הפונקציונאלי והאיכותי ביותר.
מחיר לצרכן: 99.90 שקל
להשיג ברשת בילבונג


מבלים עם המשפחה במשחק מבדר – "פשוט לצחוק"
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה משחק קלפים נהדר, המעודד צחוק ושמחה ותורם לגיבוש המשפחתי
מחקרים מראים שצחוק בריא לגוף ולנפש! יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, מציעה לכבוד יום המשפחה משחק קלפים נהדר - "פשוט לצחוק", המעודד צחוק ושמחה ותורם לגיבוש המשפחתי!
"פשוט לצחוק" הוא משחק קלפים מבדר, שבמהלכו המשתתפים צריכים להשלים סדרה של שלישיית פרצופים, באמצעות תנועות פנים וידיים בלבד. במשחק אסור לדבר, כך שהשחקן יכול לבקש את הקלף החסר רק באמצעות פנטומימה המחקה את הפרצוף הנדרש: חריצת לשון, צביטה בלחיים, משיכה באוזניים ועוד.
המשחק המשעשע מזכיר לכולנו כמה חשוב לצחוק ולהתבדח. מומלץ לשתף במשחק את כל בני המשפחה – אח, אחות, אבא, אמא, סבא, סבתא, דודים ובני דודים - ולצחוק ביחד בכיף.
המשחק כולל 36 קלפים של פרצופים מצחיקים של כל בני המשפחה.


מתאים מגיל 4 שנים ומעלה.
מחיר: 49.90 שקל.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
***
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).




"מדגל" משיקה קולקציות ברזי יוקרה מעוצבים בצבע שחור – סדרת "בזלת" וסדרת "יערה"
מוזמנים ליהנות מעיצוב NOIR אופנתי ואלגנטי במטבח ובחדר האמבט! חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים בישראל, השיקה קולקציה מיוחדת, אלגנטית ויפהפייה של ברזים בצבע שחור בשם "NOIR", המציגה אופנתיות, חדשנות ונוחות במטבח ובחדר האמבט.
קולקציית ברזי NOIR כוללת שתי סדרות:
סדרת "בזלת" – סדרה ברזי יוקרה למטבח ולאמבט במגוון עיצובים: ברז מטבח גבוה ומעוגל בעיצוב אלגנטי הכולל פִייה נשלפת. הצינור הגמיש של הברז עשוי מסיליקון איכותי וגמיש, המאפשר נוחות בעבודה במטבח. הברז מוצע בשני גימורים: ברז שחור כולו וברז שחור בשילוב כרום.
הברזים לחדר הרחצה כוללים ברזי ערבוב לכיור הרחצה, המוצעים בשני עיצובים – ברז עם פייה קצרה, וברז ניצב בקו עיצוב ישר עם פייה גבוהה. הסדרה כוללת גם סוללת אמבטיה, אינטרפוץ ורוזטות (הפנלים על הקיר) בעיצוב דק ומינימליסטי, וכן ערכת מקלחת משולבת של נקודת מים עם מתלה צינור סיליקון איכותי, ומזלף בגימור שחור יוקרתי.
סדרת "יערה" – הסדרה לובשת מראה חדש ומעתה היא מגיעה גם בגימור שחור. הברזים מעוצבים בקו מעודן, מעוגל ואלגנטי, בהשראת עולם הטבע והצומח. ברזי המטבח כוללים ברז גבוה ומהודר בקו עיצוב מעוגל, עם פייה נשלפת. ברזי האמבט כוללים ברזי ערבוב עם פייה ישרה קצרה או פייה ארוכה, סוללת אמבטיה ואינטרפוץ, וכן ערכת מקלחת משולבת של נקודת מים עם מתלה צינור סיליקון איכותי ומזלף בגימור שחור.
הברזים עשויים מחומרים איכותיים, המשלבים טכנולוגיה עדכנית ואיכות ייצור גבוהה.
ג'יין מטלון-דריי, מנהלת השיווק ב"מדגל", מציינת כי: "גם בעיצוב הבית, הצבע השחור מהווה בחירה קלאסית, המעניקה לחלל שבו הוא נמצא נוכחות מרשימה, מראה אלגנטי ומוקפד ועם זאת לא מתאמץ. ברזי 'NOIR' יכולים להשתלב במגוון סגנונות עיצוב של המטבח וחדר האמבט כגון מודרני, כפרי, רטרו ועוד.
ברז שחור יחמיא מאוד לשיש אמיתי בעל עורקים בגווני אפור, שכן הוא משתלב בעין ונראה זורם מהם ואליהם. בסביבה לבנה או בהירה בחדר האמבט או במטבח, מייצר הקונטרסט של צבעי השחור והלבן תחושה של עיצוב נקי, מוקפד ומדויק, ואילו במטבח אקלקטי וצבעוני – הוא יוכל להיות מוקד תשומת הלב", אמרה.


לברזים אחריות ל-7 שנים.
מחירים:
בזלת – 889 – 2,153 שקל.
יערה – 784 – 1,872 שקל.

להשיג בחנויות קרמיקה בפריסה ארצית.
לפרטים: www.madgal.co.il




סנו ריצפז fresh home בניחוח מלון בוטיק, עם אפקט בישום מתמשך
כולנו מכירים את הרגע הזה בו נכנסים למלון מפנק ונושמים את הריח הקסום שבאוויר...
חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית וסביבתו, משיקה את סנו ריצפז fresh home (פרש הום) בניחוח מלון בוטיק עם אפקט בישום מתמשך, להנאה מושלמת מניחוח מפנק שנשאר שעות רבות לאחר השטיפה. ריצפז פרש-הום בניחוח מלון בוטיק בנוזל ובמטליות לחות.

מהיום לא חייבים לצאת מהבית כדי להרגיש במלון בוטיק נעים ומטופח. לאחר שטיפת הבית עם ריצפז פרש-הום, ניחוח מרענן ומפנק יתפזר בחלל ותוכלו ליהנות מהניחוח הנפלא והמוכר לכם מחופשות חלומיות, למשך שעות רבות.

סנו ריצפז פרש-הום בניחוח מלון בוטיק, הינו מוצר נוסף בסדרה המצליחה לניקוי כל סוגי הרצפות.  


• סנו ריצפז פרש-הום מנקה, מבריק, מבשם ומגן.
• ניחוחות נוספים ומפנקים בסדרה: מלון חלומי, כותנה מלטפת, ספא מרגיע וסבון מפנק. 
• תרכיז ריחני ריצפז פרש-הום בניחוח מלון בוטיק בבקבוק של 2 ליטר.
• ריצפז פרש-הום במטליות לחות בניחוח מלון בוטיק – 10 מטליות באריזה.

מחיר : נוזל - 19.90-21.20 שקל, מטליות - 13 שקל (לפי אתר זאפ)
  להשיג ברשתות השיווק