המבצעים שלא תרצו לפספס: ShoppingIL ביוזמת Google

צילומים: קשת זאבי
דוגמנית: רוני גמרסני זאבי

כמה אנחנו אוהבים את כל מבצעי השופינג הגדולים בעולם? יש לנו את ה- Black Friday, את יום הרווקים הסיני, את ה- Cyber Monday ועוד, ואנחנו לא רק שאוהבים אותם- אנחנו מתים עליהם!
כל המוצרים שבמהלך השנה אולי יקרים מדי עבורינו, הופכים לנגישים יותר בימי המבצעים המיוחדים בהן ההנחות מרקיעות שחקים והמוצרים הופכים לשווים לכל נפש, או לפחות לכל משכורת ממוצעת בשוק בשכר המקומי.
אז זהו שלא צריך לחכות לכל מיני ימי קניות זרים. יש לנו גם את שלנו: ה- ShoppingIL, חג הקניות הישראלי ברשת ביוזמת Google.
מדובר על 48 שעות של מבצעים מטורפים באתרים ישראלים שמתקיימים בין התאריכים 7-8 בנובמבר.
הליך הקנייה מאוד פשוט:
נכנסים לאתר  https://www.shoppingil.co.il ושם מוצגים עבורכם כל העסקים שלוקחים חלק במבצעי ההנחות כאשר ישנה חלוקה לפי קטגוריות (אופנה, טיפוח, לבית, ילדים, ספורט ועוד).



כחלק מהליך מוקדם לימי המבצעים, נבחרו מספר מובילות דיעה, ואני בינהן, על מנת לחשוף את הקוראים שלנו למוצרים השווים שימכרו בהנחות משמעותיות. קיבלתי ארגז עם מוצרים לדוגמה ובחרתי לסקר את המוצרים שאצלנו בבית נחטפו מיד מהקופסא עוד לפני שהצלחתי למצמץ.

קפסולות קפה של עלית
יש לכם מכונת קפה של נספרסו? נהדר! עכשיו מה לגבי הקפסולות? נכון, לנספרסו יש קפסולות מצוינות אבל למה להגביל את עצמכם בטעמים, בארומה, בריחות?
הקהל הישראלי אוהב את הטעמים שלו, ומי יכול לקלוע לטעם הישראלי טוב יותר מאשר חברת עלית? זו שמלווה אותנו מאז הילדות בטעמים הוותיקים ובחדשים שהצטרפו עם השנים.
במסגרת ה- ShoppingIL תוכלו למצוא מגוון גדול של קפסולות המתאימות לכל מכונות נספרסו במחיר שווה לכל נפש.
בתמונה: קפסולות קפה "אוגנדה": קפה חזק Single Origin, המורכב משילוב של פולי ערביקה ורובוסטה מאוגנדה. פולי הערביקה צומחים באזור הררי בגבול קניה על פני אדמה עשירה במינרליים, בעוד פולי הרובוסטה גדלים באזור מישורי מוקף הרים ועוברים שטיפה מלאה באופן הייחודי למקום. השילוב בין הפולים יוצר אספרסו חזק בעל גוף מלא, עוצמה גבוהה במיוחד ומרירות מודגשת שמזכירה שוקולד מריר. 





























סוודר בדוגמת כוכבים מבית קסטרו
החורף מתקרב והמלתחה צריכה עדכון ורענון? אני ממליצה בחום על סוודר שחור, מעט אוברסייז, בדוגמת כוכבים. חלקו האחורי של הסוודר מעט ארוך יותר מחלקו הקדמי, מה שמוסיף שיק לכל הלוק המטריף שהוא מקנה.
מתבגרת הבית מיד ניכסה אותו לעצמה והאמת? הוא יושב עליה בול, ככה שלא יכולתי לסרב.
את הסוודר היפה הזה ועוד פריטים מדליקים נוספים תמצאו בקטגוריית האופנה, תחת המותג "קסטרו".


 




 תיק פייטים
טרנד הפייטים המתחלפים באמצעות ליטוף כבש אותנו ומלווה אותנו גם בחורף הקרוב.
ל- wow.co.il יש מבצע מטריף ל- ShoppingIL בו תוכלו לרכוש תיק גב עם תמונה אישית שמתחלפת בליטוף הפייטים.
מדליק לאללה!

 

 


סנדלי שורש
סנדלי שורש הן הסנדלים האהובות עלי ביותר.
חוץ מללכת איתם למקומות בהם צריך לבוש רשמי- הן עלי רוב הזמן.
הן נוחות לי מאוד ומתאימות הן לטיולים והן לפעילויות בבית (היחידות שאני לא מחליקה איתן בספונג'ה!).



אני עם סנדלי שורש מאז שהן יצאו לשוק והדבר הראשון שהלכתי לרכוש עם אריאל,בן הזוג שלי, כשקבענו לצאת לטיול הראשון שלנו, היו סנדלי שורש עבורו.
אחרי כל טיול ואחת לכמה זמן- הסנדלים נכנסים למכונת הכביסה ויוצאים כמו חדשים!

גם לרוני ועידו יש סנדלי שורש והיתרון הגדול בהן הוא שכשהם היו קטנים יכולתי להעביר בינהם את הסנדלים. הם מחזיקים מעמד יופי כמה שנים והמעבר של הסנדלים בין הילדים, כשהם מחליפם מידות, חוסך לא מעט כסף.

תמונה משפחתית מלפני כמה שנים:


הסנדלים הסגולות מהדגם החדש נחטפו גם הן על ידי מתבגרת הבית.


גרבי בית מחממות
אחד המוצרים האהובים על רוני בחורף הוא גרביים מחממות ועבות שמשמשות אותה כנעלי בית.
הן שיקיות מבחוץ ופלאפיות מבפנים והן אחת הסיבות לזה שהחורף מתקבל בשמחה אצלנו בבית- יש סוף סוף הזדמנות לגרוב אותן!

את הגרביים המחממות האלו של דלתא, מסדרת דיסני, תמצאו גם בימי השופינג המטורפים:


מחברת זכרונות וכיסוי עיניים מפנק
בדצמבר האחרון טסתי להונג קונג לכבוד החתונה של אחי. הטיסה הייתה זוועתית. כ-12 שעות בהן לא הצלחתי להירדם! אחת הסיבות לכך הייתה שלא זכרתי להביא כיסוי עיניים. אני, שלא יכולה לישון כשיש טיפת אור ורעש שכחתי את כיסוי העיניים! ולא משנה כמה ניסיתי לאלתר- כלום לא היה לי נוח. איכשהו שרדתי את הטיסה מהגיהנום והעברתי חמישה ימים מקסימים בהונג קונג, שם לא הפסקתי לתעד בצילומים את היופי של המקום המקסים, ובסוף כל יום העליתי לפייסבוק "סיכום יומי" שלאחר מכן הפך לכתבה, פה בבלוג, על הטיול.
אם הייתי חושבת מראש, הייתי לוקחת איתי מחברת מסע בה הייתי גם מתעדת בכתב את כל החוויות וגם הייתי מדביקה כל מיני מזכרות קטנות מכל יום- עלים מיוחדים, כרטיסי רכבת ואוטובוס, שטר כסף, מפית יפה ממסעדה וכדומה.
בדלתא הכינו מארז מקסים וחינני שיתאים לי בול לטיסה הבאה: מחברת מתוקה עם כיסוי עיניים תואם. אני לא יכולה לחכות לטיול בו אשתמש בהם!


 

 

את כל הפריטים האלו ואחרים תוכלו למצוא, כאמור, באתר ShoppingIL בין התאריכים 7-8 בנובמבר.