הקמפיין העולמי של מותג השעונים היוקרתי Movado תחת הסלוגן Don't Let Numbers Define You מגיע לישראל


מותג השעונים היוקרתי Movado (מובאדו) המשווק בישראל על ידי חברת פלאנט גרופ, עולה בקמפיין עולמי תחת הסלוגן אל תתן למספרים להגדיר אותך. הקמפיין בישראל כולל סרטונים ומיתוג מחדש בחנויות רשת פלאנט בפריסה ארצית.


המותג מובאדו מתאפיין בעיצוב מינימליסטי ואסתטי. המותג מזוהה בזכות הנקודה המאפיינת אותו המסמלת את השעה 12.00 בה השמש נמצאת בנקודה הגבוהה ביותר ביום ונחשבת לסמל אייקוני, בעיצוב המודרניסטי של המאה העשרים.


לדברי אפרים גינסבורג, מנכ"ל Movado: "הנקודה הבודדת, שעוצבה על ידי נתן ג'ורג' הורוויט בשנת 1947, נחשבת לגאונות עיצובית. העיצוב פורץ הדרך, מקורי ומעורר השראה, מתאר את הזמן בפשטות ועל כך זכה לשבחים". קולקציית Museum Dial של המותג הוכרזה כאחד מהעיצובים החשובים במאה העשרים ואחד השעונים מהקולקציה מוצג כעבודת אמנות בתצוגת הקולקציה הקבועה של המוזיאון לאמנות מודרנית משנת 1960.


מותג היוקרה MOVADO מציג 137 שנים של מצוינות בעיצוב וחדשנות, מחובר לעולם האמנות המודרנית, וקשור בקשר הדוק גם עם אומנויות הבמה. לאורך השנים, המותג שימש כתומך עיקרי של הבלט בניו יורק, מרכז לינקולן לאמניות הבמה ושל מרכז ג'ון קנדי לאומנויות הבמה. סמל הנקודה הפך למזוהה עם עבודת האומנות ואף מופיע בתצוגת הקולקציה הקבועה של המוזיאון לאומנות מודרנית, משנת 1960.
טווח מחירים:
שעוני נשים 1499- 4995 שקל
שעוני גברים: 1999 -6499 שקל