אז, מה חדש?




A TASTE OF PARIS
נספרסו משיקה במהדורה מוגבלת תערובות קפה בהשראת טעמי הפטיסרי ובתי הקפה של פריז:
קרם פרלין אגוזי לוז, מקרון שקדים ותערובת קפה פריזאי
אוהבי הקפה האיכותי כבר מכירים את המסורת- בדיוק כשמתחילה לנשב רוח סתווית, משיקה נספרסו תערובות קפה בטעמים. השנה מפתיעה נספרסו בגיחה קולינרית לבירת המקרון והקרואסון, פריז. זוג תערובות בהשראת קינוחי פטיסרי קלאסיים, ותערובת אספרסו כפי שנהוג להגיש בבתי הקפה בעיר לצד מקרון או פרלינה.

תערובת קפה בטעם קרם פרלין אגוזי לוז תערובת קפה ארומטית עם ארומות של אגוזי לוז קלויים ונגיעות של קרמל.
דרגת חוזק:6.
המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).

תערובת קפה בטעם מקרון שקדים –תערובת המשלבת תווי קרמל בשילוב טעמם המתקתק של השקדים.
דרגת חוזק : 6 .
המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).

תערובת קפה פריזאי – תערובת בהשראת הקפה הפריזאי האידיאלי. תערובת ארומטית להפליא המשלבת פולי ערביקה עם פולי רובוסטה. בעלת מרקם סמיך וסירופי ושילוב של תווים דגניים-אגוזיים עם תווי תבלין.
דרגת חוזק 9 .
המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).

ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.



סוחט ומגדרת הדרים - שתי ציפורים במכה אחת, וכוס זכוכית כפולה חורפית במיוחד מבית סולתם

החורף מתקרב בצעדי ענק ואיתו חוזרים אלינו פירות החורף האהובים, בדגש על מיץ תפוזים טרי חורפי. לכל אוהבי היעילות במטבח, חברת 'סולתם', החברה הוותיקה בתחום כלי הבישול והמטבח מציגה סוחט יעיל וחסכוני חדש שגם מגרד את פירות ההדר, ותוספת שתמיד כיף לרכוש – כוס זכוכית דופן כפולה מפנקת במיוחד לקפה של שבת בבוקר.
הסוחט בעל קצה המחודד חודר בקלות לפרי החצוי וסוחט ממנו את המיץ עד הטיפה האחרונה. מגדרת פרי הדר מנירוסטה נוחה לאחיזה ולתפעול. הלהבים החדשים מנירוסטה מגרדים בקלות את קליפת פרי ההדר ישר לסלט או לתבשיל.
למוצריה מוסיפה "סולתם" גם את כוס הזכוכית האהובה על כולם, כוס הדופן הכפולה, הנותנת חווית שתייה חורפית וכיפית במיוחד לקפה או לשוקו של שבת בבוקר, ואפילו למיץ התפוזים הטרי. כי כוס שווה עושה חשק לשתות.


מחיר מארז כוסות דופן כפולה: 62 שקל
מחיר מסחטת הדרים ומגרדת: 31 שקל


להשיג ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות
ובאתר החברה: soltam.co.il



קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם

לפני כשנה הושק בישראל המוצר Unstoppables -כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor, וכעת, לאור הביקוש הרב והמהפכה שיצרו בשוק מרככי הכביסה מושקת קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים אשר פותחה בשיתוף פעולה עם שלוש מבתי הבושם המובילים בעולם.

קולקציית מרככי הכביסה היוקרתיים מגיעה בשני ניחוחות משכרים בהשראת עולמות הביוטי לרגעים של פיתוי וסודות ועד סוף השנה הקולקציה תתרחב ויושקו ניחוחות נוספים. קולקציית מרככי הכביסה החדשה מאופיינת בניחוחות בשמים יוקרתיים המעניקים ניחוח הנשאר לאורך זמן ומתוחכם המעניק את הגימור המושלם לסגנון הלבוש.

ב- Lenor פיתחו טכנולוגיה מתקדמת במסגרתה רכיבי הבישום של המרכך משתחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות, אף יותר מריחו של בושם.

קולקציית מרככי הכביסה של Lenor מגיעים בשני ניחוחות בהשראת רגעים של פיתוי וסודות :

Lenor Parfum des Secrets Mystery – בקבוק בצבע שחור - ניחוח עוטף של מושק עם תערובת ייחודית של פרחים לבנים ונגיעות, פלפל שחור חריף.

Lenor Parfum des Secrets Kiss –בקבוק בצבע אדום - ניחוח עשיר, משכר המפתיע את החושים עם הנאה מידית מאופיין בנגיעות Passionfruit וענבר
עיצוב הבקבוק היוקרתי של מרככי הכביסה Lenor מאופיין בצבע אחיד שחור או אדום ומפקק המעוצב כפרח בדומה לבשמים. הבקבוק הייחודי זכה בפרס הבינלאומי לעיצוב המוצר.
גודל: 1 ליטר
מחיר מומלץ לצרכן : המחיר באחריות הקמעונאי בלבד


ניתן להשיג את מרככי הפרימיום החדשים של Lenor בבלעדיות ברשת סופרפארם.


"שארפ": פורמולה מיוחדת הכוללת מרכיב פטנטי ושילוב של צמחים, היכולים לסייע לשיפור היעילות והמיקוד
עשויה לסייע למי שנדרש לשעות ריכוז רבות, כמו סטודנטים, אנשי היי טק ומקבלי החלטות
אורח החיים המודרני, הכולל בין השאר, עודף משימות בעבודה, עודף נתונים אליו אנחנו נחשפים, שעות עבודה רבות ולחץ, פוגע בתפקוד היום יומי וביכולת הזיכרון וההתמקדות.
מותג תוספי התזונה Nutri Care השיק פורמולה ייחודית - "שארפ" (SHARP) - תערובת צמחים היכולה לסייע בשיפור הפרודוקטיביות וההתמקדות. הפורמולה יכולה לסייע לכל מי שנדרש לשעות ריכוז רבות ומעוניין לשפר את המיקוד והיעילות, כמו סטודנטים, אנשי היי טק, מקבלי החלטות ועוד.
הרוקח של Nutri Care, עומר פורת, מסביר על המרכיבים: "הפורמולה כוללת מרכיב פטנטי בשם 'נאומנטיקס', של חברת KEMIN ארה"ב, המופק מזן ייחודי של צמח הספרמינט, שנבדק במחקרים קליניים והראה שיפור בתפקוד וביעילות בקרב הקבוצה שנטלה נאומנטיקס - בהשוואה לקבוצת הביקורת. מדובר ברכיב טבעי פטנטי, עשיר בלמעלה מ-50 פוליפנולים בהם חומצה רוזמרינית, חומצה סלבינולית, חומצה ליתוספרמית וחומצה קפטרית. בנוסף, מכילה הפורמולה גם שני צמחים - סנטלה (גוטו קולה) ובקופה מוניירי - המוכרים ברפואה הטבעית כצמחים היכולים להשפיע על המיקוד והזיכרון".


כשרות: בד"ץ חתם סופר.
מחיר לצרכן: 169.90 שקל. (האריזה מכילה 75 כמוסות).
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.


סדרת EFFECTIVE CARE

בכל שנה זה קורה... מזג האוויר מתקרר, האוויר מתייבש והעור שלנו מאותת לנו: יובש, נוקשות של העור, אדמומיות ולעיתים אף גירוי מבשרים שהחורף הגיע. ד"ר פישר מציג את הערכה האולטימטיבית לעור בריא בחורף הקרוב!
סדרת EFFECTIVE CARE הינה סדרת תכשירים היפואלרגניים למגוון סוגי עור. הסדרה כוללת קרמי גוף וקרמי ידיים, המעשירים את העור בלחות ל-24 שעות, מסייעים בהגנה מנזקי סביבה ואקלים, מסייעים בריכוך ובהרגעת העור ולמראה עור בריא וצעיר יותר.

קרם ידיים אפקטיב קר – בעל הנוסחה הייחודית לפעילות משולשת: גם לחות, גם הזנה וגם טיפול בציפורניים. מתאים לעור יבש, לעור רגיש ולעור מגורה.
הסדרה כוללת גם את קרם ידיים אפקטיב קר TO GO – קרם ידיים באריזה מוקטנת של 50 מ"ל – הפתרון המושלם לנשיאה בתיק.

ספריי תחליב גוף אפקטיב קר SPRAY & Dress - סדרה חדשנית של תחליבי גוף בתרסיס. התכשירים מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית להתזה רציפה, נוחה וקלה מאפשרים שימוש מהיר, קל ונוח, למריחה קלה וספיגה מהירה.
סדרת SPRAY & Dress מעניקה טיפול למגוון סוגי עור: יבש במיוחד, יבש ומגורה ולבעלי עור רגיש. בסדרה פורמולות ייחודיות בעלות פעילות משולשת (Triple Active): העשרת העור בלחות ל-24 שעות, ריכוך ומניעת יובש עור, הגנה מנזקי סביבה ואקלים.

קרם גוף אפקטיב קר – בעל קומפלקס ייחודי המשקם ומזין עור יבש.
הסדרה כוללת:
קרם גוף לעור רגיל – יבש: מועשר בחלב ודבש ומרכיבי לחות המטפחים את עור גופך, מעניקים לו לחות ורכות ומותירים את עורך גמיש, חלק ונעים למגע.
קרם גוף לעור יבש - יבש במיוחד: להקלה מיידית במקרים של עור יבש ומחוספס. מועשר בחמאת מנגו ו AHA לחידוש מראה העור.
קרם גוף לעור יבש ומגורה: נוסחה עשירה ועדינה המכילה שמן שיבולת שועל, אלאנטונין ושמן שקדים, המטפלים ביובש עור ומרגיעים אדמומיות.
קרם גוף לעור רגיש: קרם גוף לעור יבש ורגיש ללא בישום. מועשר בקומפלקס ייחודי של תה לבן, ותה ירוק המסייעים בהגנה על העור מנזקי אקלים ובתוספת תמציות אלוורה וקמומיל להרגעת העור


בחודשים נובמבר - דצמבר יתקיימו על מוצרי אפקטיב קר מגוון מבצעים ברשתות הפארם והשיווק השונות.




סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - הפתרון המושלם לטיפול בעור יבש

מזג האוויר שמתקרר ומתייבש, רוחות חזקות, מיזוג אוויר שמייבש את העור, כל אלו מאפיינים את החורף ומקשים על העור לשמור על הלחות הטבעית שלו.
עור יבש הינו מחוספס למגע, חסר גמישות וחסר ברק וכשהעור יבש מתפתחים בו סדקים קטנים שגורמים לתחושת גרד.
כדי להקל על היובש בתקופה הזו, מומלץ להשתמש בתכשירים טיפוליים, שתפקידם להחזיר את הלחות לעור, לספוח לחות ולאטום את העור בפני התנדפות המים מהעור
סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר הינה פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים, שפותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ביובש בעור.
הסדרה פותחה על מנת לתת מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד, מכף רגל ועד ראש.


הסדרה כוללת:
קרם ידיים מסדרת יו-לקטין מסייע לטיפול בכפות הידיים החשופות ליובש במיוחד בחורף. ניתן להשיג באריזת 100 מ"ל שמתאימה לנשיאה בכל תיק ובאריזת 200 מ"ל +משאבה לנוחות שימוש בבית ובעבודה. יו-לקטין קרם ידיים טיפולי לעור יבש במיוחד ומחוספס, לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית מכיל 7% אוראה ו- 0.5% חומצה לקטית, מרכך את העור ומעניק לחות וגמישות בעור הידיים. לחות ל- 24 שעות.
מחיר מומלץ לצרכן 34.90 שקל
תחליב גוף טיפולי ללא בושם לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית לעור יבש במיוחד. הקרם מרכך את העור, מעניק לחות ומקנה לעור מראה בריא יותר לאורך זמן. שימוש יומיומי מונע סדקים, משפר באופן משמעותי את מרקם העור ומראהו ואינו משאיר תחושה שמנונית. מועשר ב-10% אוראה ו- 0.5% חומצה לקטית.
הקרם מכיל 450 מ"ל בבקבוק עם משאבה נוחה לשימוש. לחות ל-24 שעות.
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 שקל
סדרת יולקטין במבצע 1+1 (על הזול מביניהם);
ברשת סופר-פארם המבצע תקף בין התאריכים 7.11-5.12
ברשת ניו פארם המבצע תקף בין התאריכים 20.11-23.12

תכשירי סדרת יו-לקטין מכילים מרכיבים פעילים המשפרים מאד את רמת הלחות של העור גם בטווח המיידי וגם בעתיד:
Urea מרכיב טבעי בעל כושר ספיגת לחות גבוהה,מרכך את העור ומקל על גירויים בעור ומסייע בטיפול בעור יבש ופגוע.
Lactic Acid (AHA) – חומצה לקטית ממשפחת החומצות האלפא הידרוקסיות.
יעילה במיוחד כתוספת לחות וסיוע בשמירה על עור גמיש.
Salicylic Acid ( BHA) – חומצה סליצילית ממשפחת החומצות הבטא הידרוקסיות המשפרת את מראה ותפקוד העור. מסייעת בהסרת תאים מתים ויבשים הסותמים את נקבוביות העור וגורמים לעור יבש ומחוספס.
SHEA BUTTER –חמאת שיאה לריכוך העור והענקת לחות
EVENING PRIMROSE OIL –תמצית שמן נר הלילה להרגעת העור
-CALENDULA OIL שמן ציפורן חתול לריכוך והרגעת העור
OCTOPIROX יעיל נגד קשקשים בקרקפת

תכשירי הסדרה עברו את מבדק סנסיטיב  המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש.

עוד בסדרת יו-לקטין – קרם ידיים טיפולי, קרם טיפולי, קרם פורטה טיפולי 10%, 30% ו-50%, קרם גוף טיפולי, אל סבון טיפולי, שמפו טיפולי ליובש ומניעת קשקשים, קרם כף רגל טיפולי וג'ל פילינג טיפולי לכף רגל.



שומרים על התלתלים: סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל

שיער מתולתל ידוע כשיער הדורש תשומת לב מיוחדת וטיפול יומיומי. הוא נוטה להתייבש יותר מהר, מושפע בקלות מהלחות וממזג האוויר, מתנפח ומתכווץ. בקרב ילדים בעלי שיער מתולתל האתגר הוא כפול, טיפול ותחזוק התלתלים מצד אחד והתמודדות עם תופעת הכינמת, הנפוצה במיוחד בקרב גילאי הגן ובית הספר מצד שני.

ד"ר פישר מרחיב את סדרת סרקל מתולתל ומשיק שני תכשירים חדשים בסדרה: סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל.

סדרת סרקל לשיער מתולתל מכילה נוסחה ייחודית המסייעת בהפחתת "שוונצים", למראה תלתלים טבעי, עדין ומלא חיוניות לאורך זמן. בנוסף מכילה הסדרה רכיב ייחודי בעל אפקט אנטי פריז, המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל ומועשרת בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער.
שימוש קבוע בסרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל מקל על פעולת הסירוק, מרכך את השיער, מתיר קשרים ומעניק לשיער גמישות ורכות, בניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן. תכשירי הסדרה הינם ללא דמעות ונבדקו דרמטולוגית.

בסדרת סרקל מתולתל ניתן למצוא גם קרם רוזמרין לשיער מתולתל וספריי רציף מתיר קשרים לשיער מתולתל, הנוחים לשימוש לפני או אחרי כל חפיפה וללא כל צורך בשטיפה.

תכשירי סדרת סרקל מתולתל הינם חלק מסדרת סרקל המובילה והאהובה, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה וכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי כדוגמת: סרקל שמפו ומרכך, סרקל שמפו ומרכך בתכשיר אחד, סרקל תרסיס מתיר קשרים, סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק וסרקל אקטיב לטיפול בהשמדת כינים וביצי כינים תוך 10 דקות.


תכולה: 1 ליטר.
מחיר לצרכן : 28.9 שקל
מחיר השקה 19.9 שקל (ניתן להתעדכן בתאריכי המבצע ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובבתי המרקחת הפרטיים).




ערכת החורף החיונית לתינוק ולילד

החורף בפתח: שלוליות, מטריות ומעילים הם חלק בלתי נפרד מהשגרה החורפית. בקרב ילדים השגרה כוללת גם צינון והתקררות מתמשכת.
תינוקות וילדים מתמודדים עם אף סתום ואדמומי, נזלת שלא פוסקת ועור שמתייבש בקלות בפנים ובגוף.

למה זה קורה?
באופן טבעי, כאשר אנחנו מרבים לנגב את אזור האף בניירות טישו, הניירות מגרים את העור, פוצעים אותו כל פעם קצת. החזרה על הפעולה שוב ושוב לאורך היום גורמת לפציעה עמוקה יותר המספיקה לגרות את העור, ולעיתים אף לדמם מעט.

אז מה עושים?
מגבונאף מבית ד"ר פישר הינם מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה ופרו- ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על מראה עור בריא. מגבונאף הינו היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי ואינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.


קרמאף מבית ד"ר פישר הינו קרם ייחודי להקלה ומניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגבונאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל קומפלקס ייחודי של שמנים 100% צמחיים - פפרמינט ואקליפטוס לרענון הנשימה וכן תמצית הממליס לטיפול יעיל באדמומיות. קרמאף מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.

לא רק האף הקטן שלהם דורש טיפול מיוחד, אלא גם עור הפנים העדין שרגיש הרבה יותר מעורו של מבוגר ופגיע יותר במיוחד באקלים היבש והחורפי. מה כדאי לעשות כדי למנוע וכיצד מתמודדים עם בעיות שונות בעורו של התינוק?

חשוב מאוד להקפיד על העלאת הלחות בעור הפנים והגוף של התינוק. ההמלצה היא להשתמש בתכשירי רחצה עדינים מאוד, המועשרים במרכיבי לחות ומאפשרים לנקות את העור מבלי לפגוע בו.

לטיפול בעור הפנים של התינוק, מומלץ להשתמש בקרם פנים לטיפול ומניעת יובש עור, לעור יבש במיוחד מסדרת קמיל בלו המסייע לטיפול והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. הקרם מכיל קומפלקס ייחודי ועשיר במיוחד של מרכיבים צמחיים המסייע בהגנה, הזנה, ריכוך והרגעה לשמירה על לחות העור ומראה בריא. מתאים לשימוש יומיומי לעור יבש במיוחד.


בתקופת החורף מואצת תופעת היובש בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר ומגבירים את היובש.
גורמים נוספים ליובש הינם נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור. שימוש בשמן רחצה מסייע בטיפול ומניעת יובש עור לעומת שימוש בסבון שעלול לייבש את עור התינוק ולגרום להופעת גירויים, קילופי עור וקשקשים.
לכן מומלץ להשתמש באמול לתינוק - שמן רחצה טיפולי להקלה מיידית ביובש עור המעניק לחות ל- 24 שעות. התכשיר הינו היפואלרגני, ללא פראבנים וחומרים משמרים וללא SLS ו.SLES- בעל משאבה נוחה לשימוש. ניתן לשימוש בקרב תינוקות כבר מהאמבט הראשון. 
היתרונות של שימוש בשמן רחצה אמול הינם רבים. הוא מנקה את עורו העדין של התינוק, מרכך ומזין אותו, שומר על לחות העור ותורם למראה עור בריא, רך ונעים יותר למגע.


על מנת לטפל בעור התינוק היבש, רצוי להשתמש בקרם גוף שיבולת שועל של ד"ר פישר המיועד לטיפול אינטנסיבי בעור יבש ומגורה, להגנה על העור ומניעת אדמומיות. 
שיבולת שועל נחשבת לאחד המרכיבים האיכותיים שהעניק לנו הטבע, מלבד סגולותיה הבריאותיות כדגן המכיל כמות גדולה של מינרלים וויטמינים, היא גם מסייעת בטיפול, בריכוך, בהרגעה ובהגנה על העור.
קרם הגוף מותיר שכבת מגן השומרת על לחותו של העור. מותאם לחומציות הטבעית של העור   ,(PH 5.5) נספג בקלות ומותיר את העור רך למגע ובניחוח נפלא. הקרם הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב, המעיד על התאמה לעור רגיש.

חברת פלפוט משיקה לכבוד החנוכה 2 מוצרים חדשים


 Smooshy Mushy
סמושי מושי: ליין של דמויות רכות הכוללות אוספים של חיות מחמד שונות, לפי נושאים, פריטי מזון ואביזרים עבורן והכל ריחני ומבושם. סמושי, מבית REDWOOD האמריקאי, הוא אחד ממותגי האיסוף הנמכרים ביותר בעולם שהפך במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיע לראשונה לישראל.
הסמושים הן דמויות רכות שניתן למעוך אותן וללחוץ עליהן, וכשעוזבים הן חוזרות מיד לצורתן המקורית באופן מהפנט. דמויות הבסטיז והסמושי שואבות את השראתן מעולם האוכל והקינוחים, הופכות למחזיק מפתחות מדליק ומגיעות בריחות מתוקים ש"בא רק לאכול אותן". הן מגיעות באריזות הפתעה מיוחדות המכילות דמויות חיות כגון יוניקורן, חתלתול, דב קואלה ועוד. יחד עם דמות החיה מגיעה הפתעה נוספת – דמות "בסטיז", המתכתבת עם הסמושי שבאריזה. הסמושי מגיעים בדמויות בנפרד, או במארז מיוחד ובו פריטים בלעדיים. המארז מגיע בקופסת בנטו, קופסת אוכל יפנית ובו מדבקות, תגי שם וכן דמויות סמושי ייחודיות אך ורק למארז זה, שהופכים את החוויה למושלמת.
מחירים: 14.9-89 שקל

"חולה על כדורגל" - אוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19
קולקציית האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל, מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. בסדרה מופיעים כוכבי הכדורגל של הקבוצות הטובות ביבשת המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול, שינסו לעשות את כל הדרך אל גמר ליגת האלופות שייערך ב-1.6.2019 במדריד.
במסגרת תקופת ההשקה ברכישת מעטפה (6 קלפים) קבל מעטפה (3 קלפים) מתנה (עד גמר המלאי). כמו כן, גם השנה תינתן הזדמנות להשתתף במשחק Online, במסגרתו יוכלו רוכשי הקלפים לשחק אל מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. הזוכים במשחקים יזכו באחד הקלפים ממהדורת פרו-11, סדרה ייחודית לשחקני ה- Online שאינה בחנויות.
קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX הוא משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות הכולל כ-400 קלפים קשיחים ומהודרים המציגים את 26 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן וליברפול. ניתן לאסוף את הקלפים לפי סדרות של השחקנים המצטיינים, מבקיעים שלושער, ההחתמות הגדולות, מכונות השערים, השחקנים המהירים ועוד.
משחק הקלפים MATCH ATTAX מגיע במארז וכולל בתוכו מגוון פעילויות לילדים – איסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי על לוח משחק ומשחק Online מול ילדים בכל העולם
מחירים: 6-74.90 שקל


את סמושי מושי ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il






משחקי קופסה חדשים שיספקו הנאה רבה לצד פיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לחג החנוכה מגוון משחקים חדשים, שיספקו לילדים ולכל בני המשפחה שעות רבות של הנאה, לצד העשרת ידע ופיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה.
הארנב השובב – משחק שיתופי מקסים: עזרו לארנב שלא ירעב! עונת הקטיף הגיעה והארנב השובב רוצה לשלוף מהשדה כמה שיותר גזרים בלי להיתפס בידי האיכר. אם משכתם גזר נגוס – זה הגזר הטעים של הארנב. אם משכתם גזר שלם – הוא שייך לאיכר ועליכם לשתול אותו מחדש ולזכור לא לקטוף אותו שוב. האם הארנב יצליח לשלוף די גזרים נגוסים לפני שהוא פוגש את האיכר הנמצא בקצה השביל? במשחק השיתופי המיוחד של "גאוני" משתתפי המשחק צריכים לפעול בשיתוף פעולה כדי לעזור לארנב לשלוף כמה שיותר גזרים נגוסים. אם הצלחתם ליצור שתי שורות של גזרים לאורך דופן הקופסה לפני שהארנב יוצא מהשדה – ניצחתם במשחק.
המשחק כולל לוח משחק שהוא השדה של האיכר ובו שביל – המסלול של הארנב, 40 גזרים, דמות הארנב מעץ, דמות האיכר מעץ, וקובייה צבעונית (לפי הצבע על הפאה מתקדמים לאורך השביל).
המשחק עשוי מחומרים איכותיים והוא מעוצב באופן שובה עין, המוסיף להנאה במשחק.
מלבד עבודת צוות ושיתוף פעולה, המשחק מלמד גם מיומנויות של זיכרון, חשבון (מנייה), הבחנה בצבעים ומוטוריקה עדינה.
מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 89 שקל.


הדגל – משחק קלפים חוצה יבשות, המצריך חשיבה מהירה, זריזות ידיים, ידע וגם קצת מזל.
כל משתתף בתורו צריך להניח קלף מדינה בעל ערך מספרי שווה או גבוה יותר, או קלף ג'וקר. קלפי הג'וקר במשחק מקפיצים ומבלבלים את כולם: ברגע שהונח ג'וקר– כל שחקן רשאי "להתפרץ" ולהניח קלף מתאים לפי הכללים של הג'וקר.
השחקן הראשון שהצליח להיפטר מכל הקלפים שבידיו זוכה בגביע. לאחר ארבעה סבבי משחק, מי שצבר הכי הרבה גביעים ניצח במשחק.
במהלך המשחק לומדים הילדים על 50 מדינות: היבשות שבהן הן נמצאות, ערי הבירה שלהן ודגלן. ילדים בגילאים בוגרים יותר יכולים ללמוד גם על החוסן הכלכלי של המדינה ביחס לשאר המדינות במשחק (לפי המספרים המצוינים על הקלף).
המשחק מעשיר את הידע ומלמד מגוון מיומנויות, בהן ראיה חזותית, ריכוז, הבחנה ומהירות מחשבה.
המשחק מכיל: 50 קלפי מדינות, 19 קלפי ג'וקר שונים ו-5 קלפי גביעי ניצחון.
מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6 ומעלה. מחיר: 49.90 שקל.


אחוזת הרפאים – משחק מאתגר בעיצוב מרהיב ומיוחד – באווירה מכושפת, על רקע סיפור המוצג במשחק: "האחוזה שבמעלה הגבעה תמיד נחשבה למכושפת. אומרים שהדרך היחידה לבטל את הכישוף הרובץ על האחוזה היא לאסוף בחדר אחד את רוחות הרפאים, העיניים הנודדות, הנחשים, העכבישים וחפצים נוספים המצויים בקירות... האם אתם תצליחו לבטלו?"
במשחק זריזות ידיים מאתגר נדרשים המתחרים להכניס את החפצים לחדר הנכון באחוזה, לפי קלפי המשחק. השחקן הראשון שמצליח להשלים 5 משימות – הוא הזוכה והוא יכול לבטל את הכישוף של האחוזה.
המשחק מפתח מיומנויות של ריכוז והבחנה, זריזות ידיים, איזון וראייה חזותית. המשחק מכיל 4 "אחוזות" ובהן 8 חדרים, 48 חפצים, 4 הרפתקנים, 8 רוחות רפאים, 8 עיניים, 8 עכבישים, 8 נחשים, 12 תיבות מטמון ו-48 קלפי משימה. מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6. מחיר: 99 שקל.


להשיג בצומת ספרים, סטימצקי ,ברשתות וחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il