תמנון- קולקציית סתיו חורף 2018-19


ההבדלים בין רשתות הביגוד השונות והרבות הוא בעיצוב והתמחור. אין רשת שהמציאה בד חדש או סגנון חדש. וכשההיצע בשוק המקומי כל כך גדול- לנו, הצרכנים, יש את האפשרות לבחור בחירה מושכלת.
אחת הרשתות שאני מאוד אוהבת היא רשת תמנון המקומית. זוהי רשת ביגוד ישראלית בה כל העיצובים הן של נשים מוכשרות ומקומיות. הבדים נעימים מאוד והגזרות נהדרות. טווח המידות מאוד נדיב ורוב האנשים יימצאו בגדים במידתם. לצד כל זאת- המחירים מצוינים! במחיר של בגד אחד בלבד ברשת מתחרה תוכלו לרכוש ברשת תמנון 5-7 פריטים. המחירים הזולים מלכתחילה, לרוב יגובו בהנחות משמעותיות ולכן אני מוצאת שהקנייה ברשת תמנון תמיד משתלמת.
דבר נוסף שאני אוהבת ומעריכה ברשת תמנון הוא האפשרות לרכוש ביגוד לכל המשפחה תחת קורת גג אחת: בקולקציות תמצאו ביגוד לנשים, גברים וילדים, כך שאין צורך להטרטר בין חנויות שונות.


ועכשיו, רשת האופנה 'תמנון' משיקה את קולקציית סתיו חורף 2018-19, הלוקחת השראות מהטרנדים המובילים, עם פרשנות מקומית וטוויסט עכשווי. קולקציית קז'ואל וסטריט, לצד גזרות אופנתיות וצבעים חמים.

בין הטרנדים הבולטים בקולקציית החורף:

DENIM
קולקציית דנים רחבה, המורכבת מפריטים בהשראת הטרנדים המובילים בעולם, ביניהם ג'ינסים בשטיפת אסיד, ג'ינסים בשילוב פנינים, קרעים עדינים, רקמות, ניטים, פסים בצדדים ודיטיילים נוספים. ז'קט הג'ינס, פריט מאסט בכל מלתחה, מקבל בתמנון טוויסט אופנתי עם שילוב של צווארון פרווה. הצבעוניות בקולקציה היא גוונים של כחול, אפור ושחור. הגזרות הבולטות הן ג'ינסים עם מכפלת רחבה באזור הקרסול, סקיני גבוה, בוייפרנד, לוז פיט, גזרה ישרה, ג'ינס טייץ ושורטס קצרים.


COLLEGE
קולקציה צעירה ובועטת בהשראת אווירת הקולג' המשלימה את קבוצת הג'ינסים, מציעה החורף מגוון רחב של סריגים, סריגי אוברסייזד בגזרת טוניקה, סריגי גולף צבעוניים, קרדיגנים צמודים, מעילים בגזרת אופנוענים ומעילים בשילוב פרווה מלאכותית, מכנסי טייץ, שמלות סרפן, טוניקות וחולצות טי עם הדפסים טרנדיים של פסים, טקסטים ושילובי פאייטים. צבעוניות הקולקציה מתאפיינת בגווני כחול נייבי, אדום, ורוד בהיר, אפור, שחור ולבן הקלאסיים.


ROAD TRIP
קולקציה בוהו שיק בהשראות נוודות, טיולי טבע ותרבויות אתניות בשלל סגנונות אקלקטיים עשירים. בקולקציה חולצות משבצות עם רקמות ופייזלי, חולצות בשילוב פרווה, שמלות מידי עם דפוסי פרחים בולטים, חולצות עם שרוולים תפוחים, שמלות עם מוטיב הקשירה ופרנזים, מעילי בייקר ועוד. הפריטים בקולקציה מעוצבים בצבעוניות חמה של גווני צהוב חרדל, בורדו, ורוד מעושן כהה וירוק זית.


MIDNIGHT GLAM
קולקציית פריטי ערב צעירים ומבריקים העשויה מבדים של סאטן, קטיפה, שיפון, טול ותחרה עם הבלחות מטאליות המתאימה לאירועים ולערב סילבסטר. הקולקציה מעוצבת בצבעוניות של שחור, שמנת, זהב, כסף, אפור, בורדו וורוד בהיר. בקולקציה שמלות, חצאיות, חולצות וסריגים קלים בשילובי קפלים, כיווצים, קלוש, וולאנים ושרוולים תפוחים.


קולקציית הילדים – חורף מהאגדות
קולקציית הילדים לחורף 2019 באה בהשראת חורף מהאגדות, עם פריטים בשלל עיצובים והדפסים שילדים אוהבים. קולקציה רומנטית בהשראת פיות וסיפורי קסמים, עם פנינים, גווני פסטל ושמלות נסיכה. קולקציית rock לבנות בוגרות יותר עם גזרות שובבות, שילובים של דיטיילים כמו פאייטים, קרעים, עור וניטים. קולקציית בייסיק לבנים צעירים עם טוויסט טרנדי ונוח וקולקציית אינדיגו לבנים בוגרים יותר בהשראת אופנת סטריט.


קולקציית הגברים לחורף 2019
קולקציית הגברים לחורף 2019, מגיעה בטווח מידות רחב (XXL-S) ועם תג מחיר הוגן ומשתלם החל מ-29.90 עד 129.90 ₪. המעצבים של "תמנון" נותנים דגש לטרנדים המובילים מעולם האופנה, ולא שוכחים לעשות התאמה לרחוב הישראלי תוך הוספת טאצ' מיוחד ופרשנות אישית. הפריטים בקולקציה מאפשרים לגברים להרכיב לוק נינוח, אופנתי ולא מתאמץ המתאים לאקלים הישראלי. קולקציית אורבן לגברים קולקציה צעירה וטרנדית, עם גזרות ספורטיביות, דפוסי קמופלאז' וטקטורות שונות, קולקציית קולג' עם השפעות אמריקאיות בגווני אדום כחול לבן ואפור, קולקציית טיולים וחיבור לטבע הכוללת חולצות משבצות, סריגים, וחולצות טי בגוונים של חרדל, חמרה, צהוב, אדום, ירוק זית וכחול וקולקציית ערב הכוללת חולצות מכופתרות, מכנסי צ'ינו וחולצות טי משודרגות בגוונים של לבן, שחור, חאקי וכחול.
רשת האופנה תמנון שפועלת 25 שנה בבעלות פרטית בניהולו של המנכ"ל והבעלים, ברוך ריינר, נחשבת לאחת מרשתות האופנה המובילות בישראל ומציעה בגדים אופנתיים במחירים שמתאימים לכל כיס. הרשת מציעה קולקציית אופנה לנשים, לגברים ולילדים, לצד אקססוריז ואביזרים לבית. הרשת פרוסה בכ-90 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

טווחי מחירים:
נשים: 39.90-139.90 שקל מידות: S-XXL
גברים: 39.90-139.90 שקל מידות: XS-XXL / 34-46
ילדים:19.90 -119.90 שקל מידות: 4-16
אביזרים- 5-99.90 שקל


את הקולקציה ניתן למצוא בכל סניפי הרשת