Ze Sushi


  

צילומים: אריאל גמרסני

ענבר ואיב זרוק עבדו קשה על מנת להגיע להיכן שהם נמצאים עכשיו. והם נמצאים במקום טוב. כבעלי מסעדת Ze Sushi המוצלחת הם בהחלט יכולים לטפוח לעצמם על השכם.
הם התחילו במטבח הביתי שלהם, ולאחר ניסויים שונים החלו להזמין חברים שישמשו כקבוצת ביקורת לרולים השונים שהכינו. כשהבינו שהם בדרך הנכונה ושהרולים מוצלחים, החלו להדפיס עלוני פרסום במדפסת הביתית שלהם ולכתת רגליהם באיזור מגוריהם על מנת להפיץ את הפרסומים אודות שירות המשלוחים שלהם, בתיבות הדואר של כל הבניינים באזור. לאט לאט החל להבנות קהל אוהד לסושי הנהדר שלהם ועם הזמן הם הגיעו להבנה שיש לשכור מקום גדול שיוכל להכיל את כל הלקוחות שרצו להגיע ולחוות את החוויה הקולינרית. כיום Ze Sushi מונה שני סניפים: האחד במתחם באזל והשני בשרונה מרקט.



 
הגענו לסניף בשרונה מרקט על מנת לטעום ולדווח לקוראים ומצאנו פינת חמד מתוקה ו- ורדרדה. הסניף נראה כמו אי רומנטי בסגנון יפני: מעוטר בפרחי פריחת דובדבן ורודים לצד אהילי נייר ורודים. סביב האי המקסים ישנו בר ישיבה המקיף את כולו ומאפשר לסועדים לצפות בהכנת המזון.


 

 



מה אכלנו ומה חשבנו?

רול ריינבו
רול סושי המכיל אבוקדו, דג דניס ודג טונה אדומה הכרוכים יחד עם אספרגוס ובטטה בציפוי פאנקו. כל הטוב הזה עטוף באורז ואצה ויוצר ביס מושלם של התנפצות טעמים משלימים.




Curry באן
בשר בקר בבישול איטי של 8 שעות המביא אותו לשיא מבחינת טעמים, רכות ונימוחות. יחד עם לחמניית הענן הרכה, רוטב הקארי היפני, בצלצלי השאלוט, החסה ושאר המריכיבים נוצרת מנה שכל כולה רכות והמון המון טעם.
מצוין.




Fish באן
דג ים לבן מטוגן בטמפורה המונח בלחמנייה נימוחה. הקונטרסט בין הרכות של הלחמנייה לקריספיות של הדג יוצרת ביס קטן מדויק ואנין.
מושלם.

 

  

נודלס בוטוניקו
בייקון מעושן המונח על אטריות אודון, פטריות, עלי בייבי, בוטנים, טבעות צ'ילי, בצלים שונים ועם רוטב אלוהי. הכל יחד מתחבר לכדי אחת המנות הטעימות שיצא לי לאכול.
גן עדן בצלחת.





מיקס דים סאם
בקר, עוף, ירקות שורש ופטריות שיטאקי.
כיסוני בצק ממולאים ומאודים על גבי אדים בסיר במבוק.
הדים סאם מוגש בגודל מדויק המתאים לביס שממלא את הפה באופן הנכון ביותר. לא מעט מדי ולא יותר מדי.
הבצק עשוי טוב והמילואים טובים לא פחות.
פירוש שמו מסינית מדויק להפליא: נגיעות קטנות בלב. ללא ספק.




Ze Sushi
מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14, תל אביב
שרונה מרקט, קלמן מגן3, תל אביב
www.zesushi.co.il