חדש על המדף- אוגוסט 2018: טיפוח, אוכל, ניקוי ועוד

 



 COLOR INTENSE ספריי המעניק כיסויי מידי לשורשים לבנים
הספריי החדש מציע 6 גוונים שונים, המתאימים לכל סוגי השיער והראשון שמתאים גם לשיער שעבר החלקה

בשנים האחרונות הרצון להספיק הכל בכמה שפחות זמן הולך וגובר. העומס בכל אספקט בחיינו מתעצם, ולא תמיד אנו מצליחים למצוא את הזמן לחידוש צבע השיער.
לפי מחקר צרכנים בקרב נשים בגילאי 25+, שנערך מטעם המותג על ידי חברת פאנלס, נמצא כי צביעת השיער נעשית בתדירות גבוהה מאוד וכשליש מהנבדקות צובעות את שיערן פעם בחודש לפחות או לעיתים תכופות יותר, והסיבה העיקרית שבגללה הן צובעות כל פעם מחדש היא כיסוי שורשים לבנים.

בימים אלו משיקה נטורל פורמולה פתרון זמין, נגיש, מקצועי ומשתלם – ספריי פיגמנט לכיסוי מידי של שורשים לבנים , המגיע ב- 6 גוונים שונים המתאימים לקהל הישראלי ומתמזגים בצורה אופטימלית עם גוון השיער.

המוצר אינו מכיל אמוניה, מי חמצן, פראבנים, מלח סודיום כלוריד ומתאים לכל מי שעשתה החלקה בעבר. עמיד עד לחפיפה הבאה.

הגוונים בסדרה:
שחור – DEEP BLACK
חום – PURE BROWN
חום בהיר – GOLD BROWN
אדום – WILD RED
שטני – DARK BLOND
בלונד – BRIGHT BLOND
אופן השימוש:
לשימוש על שיער יבש בלבד(או לאחר ייבוש בפן). יש לנער היטב את המיכל לפני השימוש ולרסס ממרחק של כ-10 ס"מ על השורשים הלבנים הנראים לעין. להשאיר לייבוש במשך דקה. אין לרסס יתר על המידה, כמות קטנה מספיקה.
מומלץ להגן על הבגד בזמן הריסוס!!! 




מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקל לתכולת: 100 מ"ל
ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בהשקה ראשונית




PUT YOUR MASK ON!
חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי פוצחת בחגיגת מסכות פנים, שטרם נראתה כמותה בישראל!

טרנד מסכות הפנים הקוריאניות כבש בשנה האחרונה את עולם הביוטי העולמי. בלוגריות מובילות דיעה, סלבריטאיות כמו ליידי גאגא, אדל, קים וקנדל קרדשיאן ועוד רבות משתמשות במסכות באופן קבוע ואף מעלות את תמונותיהן לאינסטגרם עם המסכות.

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי יחד עם מותג הקוסמטיקה Dermaglam Seoul שהביא לראשונה בישראל את בשורת הK beauty העולמית, יוצאים בחגיגת מסכות שטרם נראתה כמותה בישראל!

במהלך חודש אוגוסט, יוצג מגוון רחב של מסכות הפנים הקוריאניות האיכותיות של המותג דרמגלאם, בראשן מסכת הזהב שכבר כבשה את המקום הראשון בישראל, מסכת האנטי אייג'ינג פרימיום קולגן ריפייר ומסכת After Flight להחייאת העור לאחר טיסה.

כמו כן, יושקו ליינים חדשים של מסכות חדשות לצעירות תחת המותג Dermaglam YOUNG, הכולל מסכות עם דמויות מגניבות של חיות, להיט אינסטגרם משוגע בכל העולם!

עוד בחגיגת המסכות: ליין מסכות הספא המועשרות בסרומים ייחודיים:
- מסכת SOS אנטי אייג’ינג עם סרום אדנוזין מחליק קמטים וקמטוטים, בניחוח לבנדר נפלא ומפנק.
- מסכת אינסטגלאם המיועדת לאיזון עור שמן ונקבוביות מוגדלות, ומבוססת על סרום צמחי מרפא
- מסכת אקווה אינפיוז'ן, להענקת לחות אינטנסיבית בכל גיל, מבוססת על סרום מלפפונים


מסכת קולגן ריפייר אנטי אייג’ינג נוחתת בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי! מדובר במסכת פנים על טהרת קולגן הידרוליזי בעל משקל מולקולרי רב טווחים בשילוב חומצה היאלורונית בתצורת סודיום היאלורנאט, שילוב מושלם המאפשר חדירה אולטימטיבית לעור, עידוד ייצור קולגן טבעי סוג 1 וסוג 2 ותמיכה בשרירים המחזיקים את העור למניעה ותיקון סימני ריפיון וצניחה.

מסכת קולגן ריפייר אנטי אייג’ינג פועלת למיצוק, החלקת קמטים וקמטוטים, עיבוי חומרי המילוי הטבעיים של העור ומתיחתו. תוך דקות מסיום השימוש התוצאות נראות לעין והעור נולד מחדש בין לילה.

מסכת קולגן ריפייר מומלצת לשימוש כטיפול ללילה, מוגשת באריזה חד פעמית השומרת על החומרים הפעילים מפני חימצון ומאפשרת שימוש קל ונוח. קולגן ריפייר מגיעה באריזה יוקרתית של 4 מסכות, בהן מומלץ להשתמש כטיפול אנטי אייג'ינג אינטנסיבי אחת לשבוע.



מחירים:
מארז 4 מסכות פרימיום קולגן ריפייר אנטי אייג'ינג: 60 דולר
מסכת פרימיום קולגן ריפייר אנטי אייג'ינג בודדת: 19 דולר





מסכות לחות מפנקות בקולקציית המסכות Dermaglam YOUNG , עם דמויות מגניבות של חיות!

מסכות הדמויות החדשות והבלעדיות של דרמגלאם-יאנג בהשקה חגיגית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי! המסכות מרגיעות, מרעננות ומפנקות את העור, מתאימות לכל הגילאים והופכות את זמן הטיפוח לחוויה חדשה של כיף.
מכילות פורמולת לחות מרעננת בניחוח נפלא ומגיעות בדמויות צבעוניות של דובון פנדה, נמר ושועל.
מסכות הדמויות כבר מככבות בפוסטים וסטוריז של מיטב הסלבריטאיות והבלוגריות בעולם, אז תתכונני להתחיל לספור את הלייקים והקומנטים ב-K.



מחיר: מסכת חיות בודדת: 10 דולר.
משתתפת בהטבה של מוצר שני ב 50% הנחה



על טרנד ה- K-BEAUTY – טרנד מסכות הפנים שכבש את העולם

K-BEAUTY, היא שיטת הלהיט לעור חלק וזוהר שכבשה את העולם, מככבת בהיכלי יופי בינלאומיים ומגיעה מסיאול בירת דרום קוריאה. קיי ביוטי הינו מונח מטרייה לשיטת טיפוח העור המהווה חלק מהתרבות ומהמסורת הקוריאנית והיא הסיבה שלנשים הקוריאניות עור פנים מדהים: אחיד, חלק בהיר ונוצץ.
קיי ביוטי דוגלת ברכיבים טבעיים בלבד, וחלק מהרכיבים הטבעיים האלה נשמעו עד לא מזמן מעט בלתי צפויים לאוזניים מערביות: זהב טהור, ריר חלזונות, וקולגן הידרוליזי הם רק חלק מארסנל הרכיבים הרחב ששיטת הקיי ביוטי משתמשת בהם שנים רבות בהצלחה אדירה בארץ המוצא, ובהצלחה פנומנלית בשנים האחרונות בארה"ב, אירופה ובישראל.
מה היתרון של מסכות קיי-ביוטי על פני מוצרי טיפוח מערביים?
כשאנו מורחות קרם או סרום רגיל, הוא נעלם תוך מספר שניות. רבות חושבות שהוא "נספג אל תוך העור", אך האמת היא שמרביתו התנדף אל האוויר במפגש עם עור הפנים החם (באותה דרך שרצפה מתייבשת במהירות לאחר שטיפה – אידוי).
מסכות הסרום של דרמגלאם מיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות היוצרות שכבה אטומה של חומרים פעילים בין המסכה לבין עור הפנים. כך מוגברת לאין שיעור רמת האפקטיביות של החומרים הפעילים, שכן הם אינם מתאיידים לאוויר ואינם מתחמצנים במפגש עימו.
ההוכחה לבידוד שיוצרת המסכה בין עורך לבין האוויר ברורה: כשתסירי את המסכה, גם לאחר 20 או 30 דקות - תמצאי את עורך עדיין לח ורטוב משאריות סרום, בניגוד למריחת קרם או סרום מערביים, שכאמור מתנדפים לאוויר תוך שניות במפגש עם העור החם.

את המסכות מבית Dermaglam Seoul ניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי



תחליבי הרחצה של "הוואי" בבקבוק חדש

הקיץ הגיע ועמו גם הרצון לשמור על רעננות לאורך זמן ואין כמו מקלחת חווייתית שתעניק תחושה נפלאה זו.
מותג הטיפוח הוואי מחדש ומרחיב את סדרת תחליבי הרחצה אשר יוצעו מעתה בבקבוק חדש ישן.
סדרת תחליבי הרחצה של הוואי כוללת 12 תחליבים שונים, המנקים בעדינות את העור, מעניקים לו לחות ורכות תוך שילוב ניחוחות אקזוטיים - לחוויית רחצה טבעית, מפנקת ומרעננת.
כעת בנראות מחודשת, כבר ניתן לרכוש ברשתות השיווק ובחנויות את מגוון תחליבי הרחצה , השמפו והמרכך מבית הוואי בבקבוק 700 מ"ל המפורסם והאהוב. 



הוואי, המותג הוותיק והמוכר הנהנה מפופולריות ואהדה רבה, דואג להישאר עדכני וחדשני וממשיך לשלב הרמוניה של ניחוחות אקזוטיים מהטבע בצד תחושת ניקיון ונחשקות גם בחודשי הקיץ החמים.



מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B
לקראת ראש השנה Oral-B מציעים את מברשת השיניים החשמלית לילדים המעוצבת עם דמויות מהסרט "לשבור את הקרח" ו-"CARS" של דיסני כמתנת החג המושלמת לילדים.
המברשת החשמלית פותחה במיוחד עבור ילדים ומומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ומסירה פי 2.5 יותר פלאק (רובד חיידקים) ממברשת ידנית רגילה. המברשת החשמלית אף כוללת טיימר מובנה אשר מסמן לילדים כאשר זמן הצחצוח המומלץ ע"י רופאי השיניים הסתיים (4 זמזומים לאחר 2 דקות). מברשת השיניים החשמלית לילדים מבית Oral-B פועלת בטכנולוגיה דו-מימדית המשלבת תנועות סיבוביות ורטט בכדי להעניק לשיני ילדייך ניקיון מתקדם. מברשת זו היא בעלת ראש עגול קטן במיוחד ובעלת סיבים רכים המתאימים לשמירה על הפה, החניכיים והשיניים של ילדים צעירים.
מחקר, שנערך בגרמניה אף מראה כי 9 מתוך 10 הורים מעידים כי קל יותר לשכנע את ילדיהם לצחצח שיניים כאשר משתמשים במברשות החשמליות לילדים של Oral-B. יתרה מכך, סקר שנערך בישראל באמצעות חברת סגמנטה חיזק את עמדת האיגוד ומצא כי 80% מההורים מאשרים שקל יותר לשכנע את ילדיהם לצחצח שיניים בעת שימוש במברשת חשמלית.



המברשת מעוטרת בדמויות מסרטי דיסני ובכך גם מאפשרת לילדים ליהנות בזמן שהם פועלים למען בריאות הפה שלהם. בנוסף, המברשת תואמת לשימוש עם האפליקציהDisney Magic timer App by Oral-B אשר מלווה ומנחה את הילדים, באמצעות משחק ותמונות, לצחצח במשך 2 הדקות המומלצות ע"י רופאי השיניים.
המומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.
המחיר המומלץ לצרכן למברשת שיניים החשמלית לילדים שלOral-B הוא 120₪ (המחיר הסופי באחריות הרשת הקמעונאית). ניתן להשיג את המברשת שיניים החשמלית שלOral-B ברשתות: שופרסל, ניו פארם, רמי לוי סופר-פארם וויקטורי.


NUK Nature Sense, בקבוק הזנה חדשני לתינוקות

פטמת NUK Nature Sense, הינה פיתוח ייחודי, המאפשר חווית אכילה הכי קרובה להנקה. צורת הפטמה אינה שווה משני צידיה, והיא מעוצבת כך שחלקה העליון מעוגל וחלקה התחתון שטוח, בדומה לפטמת האם במהלך ההנקה ולהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק.
הפתחים הזעירים והמרובים בפטמה מדמים את צינוריות החלב בשד האם ומבטיחים זרימה טבעית ורציפה. הפתחים ממוקמים בחלק המעוגל של הפטמה ולא במרכז, כך שהמזון נותר בפיו של התינוק למשך זמן רב יותר, מתערבב עם הרוק, תהליך המקל על העיכול.
פטמת הבקבוק עשויה מסיליקון וגמישה במיוחד. שוליה רחבים והיא בעלת אזור רך המתאים עצמו לפה התינוק, בדומה לפטמת האם ובכך מאפשרת חווית האכלה טבעית.

שסתום אנטי קוליק חדשני המסייע במניעת כאבי בטן
בקבוק ההזנה NUK Nature Sense בעל שסתום אנטי קוליק חדשני, המאפשר לתינוק לאכול ללא הפסקה, ממש כמו משד האם. בכך מסייע במניעת בליעת אוויר, העלולה לגרום לכאבי בטן הנגרמים מגזים.



הבקבוקים מוצעים בשני גדלים: 260 ו- 150 מ"ל ובמגוון צבעים פסטליים עדינים ובהירים: תכלת, ירקרק, לבן וורוד. הבקבוקים מיוצרים בגרמניה, עשויים פוליפרופילן עמיד ואיכותי, אינם מכילים ביספנול A ובטוחים לשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקל לבקבוק הזנה 150 מ"ל, 59.90 ₪ לבקבוק הזנה 260 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ברשת מוצצים, ברשת חצי חינם ובחנויות המתמחות למוצרי תינוקות.




פיתוח חדש של חברת "ליפסקי" הישראלית: סל כביסה מתקפל

סל הכביסה החדשני, הרשום כפטנט, מאפשר לראשונה חיסכון במקום ושמירה על הסדר והאסתטיקה בפינת הכביסה ובבית

חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט מעוצבים, גאה להציג את המוצר החדשני שפיתחה והשיקה, הרשום כפטנט – סל כביסה מתקפל! לראשונה, אפשר לקפל את סל הכביסה בתום השימוש, כך שלא יתפוס מקום ויאפשר לשמור על הסדר והאסתטיקה בפינת הכביסה ובבית.

הסל נוח לקיפול ולפתיחה: הוא נפתח בהרחקת הדפנות שלו ובלחיצה על בסיסו כלפי מטה, ומתקפל - בהצמדת ידיותיו ודחיפה של הבסיס כלפי מעלה. לסל המקופל כמעט אין נפח, כך שאפשר להשחילו בנוחות במרווח שבין הקיר למכונת הכביסה, או בכל מקום אחר.

נפח הסל כשהוא פתוח – 38 ליטר, והוא מאפשר נשיאה של 7–10 ק"ג כביסה. הוא מתאים לנשיאה נוחה של הכביסה הרטובה או היבשה, ולסידור הבגדים המקופלים בארונות.

הסל עשוי מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח), חומר חזק ועמיד לשנים רבות, וקל לניקוי ולתחזוקה. 

הסל, המעוצב בדוגמת חורים אליפטיים, מוצע בצבעים: לבן-שמנת, ורוד וכחול.

הסל יכול להתאים גם לאחסון בובות, צעצועים, כדורים, משחקים ועוד. גם בשימושים אלה, כשאין בו עוד צורך, פשוט מקפלים ומאחסנים בצד.

סל הכביסה המתקפל החדש מצטרף לליין סלי הכביסה האיכותיים של ליפסקי ולמגוון מוצרי החברה, בהם: פחי אשפה מעוצבים למטבח, פחי אשפה ומברשות אסלה בעיצוב תואם לחדר הרחצה, סט אביזרים לאמבטיה בעיצוב ראטן, סלסלות אחסון ועוד. 



מחיר: 40 - 50 שקל
להשיג ברשת הום סנטר, סיטי שופ ועוד.


מחדשים את חדר הרחצה עם מוצרי "ליפסקי"

חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי ראטן דקורטיביים תוצרת כחול-לבן, מציעה לכבוד השנה החדשה לחדש את חדר הרחצה בסטים מעוצבים דמויי ראטן של פח אשפה ומברשת אסלה תואמת, וסט אביזרים מסוגנן.
הסטים נהדרים גם כמתנה לחגים או לרגל מעבר דירה.

סט לחדר הרחצה כולל מארז דקורטיבי של פח אשפה ומברשת אסלה תואמת, בעיצוב ראטן. הפח מוצע בעיצוב עגול, מרובע, מלבני או טרפז. המוצרים, העשויים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח), עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי. ניתן להשיגם במגוון צבעים: לבן, פרגמון, חום ואפור.



בנוסף מציעה "ליפסקי" סט מסוגנן בעיצוב ראטן, הכולל סבונייה, כוס (למברשת ולמשחת שיניים) וכלי לסבון נוזלי. המוצרים עשויים מפלסטיק קשיח וקל לניקוי. הסט מוצע ב- 4 צבעים – לבן, אפור, פרגמון וחום.

מומלץ לשלב את שני הסטים (פח אשפה ומברשת אסלה ; וסבונייה, כוס וכלי לסבון נוזלי), לקבלת מראה אחיד.



מחירים: סט של פח אשפה ומברשת אסלה: 40 – 60 שקל
מארז הכולל סבונייה, כוס וכלי לסבון נוזלי: 30 – 50 שקל


להשיג: ברשתות הום-סנטר, אייס, סיטי שופ, ובחנויות מובחרות למוצרי אמבטיה.



"תבואות" משיקה פסטה אורגנית חדשה: פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה פסטה ייחודית, מיובאת מאיטליה: "פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא אורגני".

הפטוצ'יני (פסטה שטוחה ורחבה) מכיל אך ורק קמח כוסמין מלא ואורגני ומים. הכוסמין הוא זן דגן קדום שהשימוש בו היה נפוץ במזרח התיכון וברחבי אירופה מתקופת הברונזה ועד ימי הביניים. לאחר שגילו שקל יותר לגדל ולעבד חיטה, נזנח גידולו.

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת כי הכוסמין המלא עשיר בערכים תזונתיים. הוא מכיל אחוז גבוה יותר של חלבון לעומת החיטה, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרלים כמו ברזל, סידן ואשלגן. כמו כן, הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה.

טעמה של הפסטה עשיר וצבעה ענברי. מכינים אותה כמו כל פסטה ("אל דנטה"), ומגישים עם רוטב, למשל רוטב אלפרדו המזוהה במיוחד עם סוג זה של פסטה.

הפסטה החדשה מצטרפת למגוון הפסטות האורגניות של תבואות, בהן פסטות מקמח דורום מלא, פסטה מקמח קמוט, פסטה העשויה משילוב של קמח כוסמין, קינואה ועדשים, ועוד.

הפסטות כשרות פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ארגון STAR-K. 



מחיר: 18.90 שקל לאריזה של 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.



ענבי טלי משיקים את קיץ 2018 בסימן זנים
ענבי טלי, ממושב לכיש, משיקים ענבי קיץ 2018 , בדגש על ההכרה והבידול בין זני הענבים השונים.
בין 30 הזנים המשווקים לחנויות: סייבל סופריור, טימפסון, קרימסון, מג'נטה, אוטום רויאל, פרינסס, מוסקט ועוד

ענבי טלי, שהינו איגוד של מגדלי ענבים רבים, הינו מותג הענבים המוביל. הענבים של ענבי טלי הינם סמל לאיכות ולא בכדי. הענבים מגודלים תחת תקנים בינלאומיים בהשגחת אגרונומים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה.

לענבי טלי יותר מ 30 זני ענבים שונים, המשווקים בזמנים שונים במהלך יולי עד דצמבר בהתאם לשיא הבשלתו ואיכותו של כל זן. לכל זן צבע, צורה, טעם וארומה הייחודיים לו. בענבי טלי, שמים דגש בקיץ 2018 על זנים.
ברשתות השיווק, יהיה בידול בין זן לזן על מנת שהצרכן ידע בדיוק איזה זן לבחור מתוך הזנים האהובים עליו ובאתר של ענבי טלי, אפשר יהיה לקרוא על המאפיינים של כן זן, כדי שהצרכן יכיר יותר וידע לחפש את הזן אליו הוא מתחבר.



בין הזנים אותם ניתן להשיג באוגוסט: ירוקים: טימפסון, פרינסס, תומפסון | אדומים: פליים סידלס, מג'נטה | שחורים: בלק פינגר, סייבל, מוסקט, רד גלוב
בין הזנים אותם ניתן להשיג בספטמבר: ירוקים: arra15, אוטום קריספ, תומפסון | אדומים: מג'נטה, קרימסון | שחורים: אוטום רויאל, רד גלוב
בין הזנים אותם ניתן להשיג באוקטובר-נובמבר: ירוקים: arra15, אוטום קריספ, זני | אדומים: סקרלוטה, קרימסון | שחורים: אדורה, רד גלוב

סייבל – צבע שחור כהה ללא חרצן. הסייבל זהו זן שהגיע לישראל מקליפורניה והותאם לאקלים המקומי. זהו זן ענבים שחור, בעל ארומות חזקות וטעמים אקזוטיים. בטעמו המתוק מזכיר הסייבל ענבי מוסקט. עונת הבציר של הסייבל קצרה יחסית והוא נחשב לזן נחשק במיוחד
מחיר מומלץ: החל מ- 18.90 שקל לק"ג

טימפסון- בעל צבע ירוק בהיר ללא חרצנים הגיע לישראל מספרד והותאם לאקלים המקומי. הטעם מתוק מרענן עם ארומה מוסקטית קלה. הטימפסון פותח כאלטרנטיבה מרעננת וידידותית לטומפסון הותיק והטוב. מצטיין בחיי מדף ארוכים מראה אטרקטיבי וטעם נהדר. מחיר מומלץ: החל מ 13.90 לק"ג




חברת כרמית מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים נוספים ומפתיעים

עוגיות בטעם קרמל ועוגיות של סבתא שושנה-עוגיות בטעם של פעם. העוגיות מתאימות גם לקהל הטבעוני ומסומנות בתו ויגן פרנדלי.


חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים נוספים ומפתיעים: קרמל, והעוגיות של סבתא שושנה (המשלבות בהן קוקוס, מי ורדים, קינמון ועוד) . הטעמים החדשים יצטרפו לסדרת העוגיות הקיימות: בטעם חמאה, שוקולד צ'יפס, שוקולד ועוגיות חמאה ללא סוכר.

העוגיות החדשות כמו כל סדרת מיני קוקיס, מתאימות גם לקהל הטבעוני ומסומנות בתו ויגן פרנדלי. העוגיות פריכות, ממכרות ומספקות פתרונות מגוונים וטעימים ליד הקפה, לשימוש יום יומי כמשהו מתוק וקל בין הארוחות, כהצעה לאירוח מושלם ואף לאפיה וקישוט עוגות. עוגיות "מיני קוקיס" מגיעות במארז משפחתי, נוח ורב שימושי השומר על טריות המוצר רק לפתוח ולהגיש. 



מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 שקל
 תכולה: 600 גרם.
לסדרת העוגיות מיני קוקיס הכשר מהודר של בד"ץ העדה חרדית
ניתן להשיג בכל רשתות המזון המובילות.



סנדוויץ' גלידה של בן אנד ג'ריס wich- פינט באטר קאפ

חברת בן & ג'ריס משיקה בימים אלה להיט קייצי חדש wich- פינט באטר קאפ- גלידת חמאת בוטנים עם חתיכות חמאת בוטנים מצופות פאדג' בין 2 עוגיות בטעם שוקולד.

פינוק אולטימטיבי שמאפשר להינות מכל טוב שבעוגיות וגלידת השמנת המשובחת. אחד הדברים הטעימים ביותר שאכלנו הקיץ הזה.



מחיר : 10.90 ש"ח ל72 גרם.
ניתן להשיג בחנויות המובחרות, חנויות נוחות, וחנויות המפעל של בן אנד ג'ריס.



אותיות ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים
אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" נוחים לשימוש, מיועדים לקישוט בברכות אישיות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים, רק להסיר ולהדביק וזה מוכן • האותיות והמספרים מצטרפים לליין מוצרי קישוטי העוגה של מותג "עלמה" הכולל בצק סוכר במגוון צבעים, צורות לקישוט עוגה ודפי סוכר אכילים להדפסה על עוגות
חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה לרגל חגי תשרי והשנה החדשה שני מוצרים חדשים במותג "עלמה" מתוצרתה: אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי.
חברת גילרו מובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. החברה משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום קישוטי העוגה משווקת גילרו בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר.



כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 שקל לאריזת 2 דפי אותיות/מספרים.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו: https://gilro.co.il





FRESH BAR MOJITO
משקה קליל ומרענן בטעם הקוקטייל הקלאסי – מוחיטו
ללא אלכוהול

חברת ניל מג'סטיק גאה להשיק בישראל את: FRESH BAR MOJITO משקה מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית, ללא אלכוהול!

המשקה הלטיני האהוב והפופולארי ברחבי העולם עושה עלייה בימים אלה לישראל וכובש את הברים והמסעדות ברחבי הארץ. מהיום כבר אין צורך בנהג תורן אחרי כל בילוי לילי או מסיבה טובה. FRESH BAR MOJITO משקה מוחיטו מוגז בטעם למון ליים עם ניחוח מנטה טרייה שאינו מכיל אלכוהול מגיע אלינו בטעם חדשני ומרענן ולכן, הוא מעניק את האלטרנטיבה המושלמת בכל יציאה מהבית.

FRESH BAR MOJITO - עשוי מחומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן. ייחודו בא לידי ביטוי בטעם ובניחוח שלו הלמון ליים מוכר בזכות טעמו המעודכן הנחשב לסוג לימון השייך למשפחת ההדרים.

לדברי האני נבסו מנכ"ל חברת ניל מג'סטיק: "כבעלי ניסיון עשיר בתחום המשקאות זיהינו בשנים האחרונות בקרב הקהל הצעיר צורך הולך וגובר במשקה הנותן מענה אלטרנטיבי בדמות קוקטייל מרענן וכייפי, אבל כזה שאינו מכיל אלכוהול".
עוד מוסיף האני "פרש בר מוחיטו נותן לקהל שלנו יכולת בחירה מושלמת ועונה בדיוק על הצורך הזה של החלופה לאלכוהול, ערבוב או משקה קל בטעם לימון ליים מוגז".

את הלהיט מייבאת לישראל חברת ניל מג'סטיק הישראלית. FRESH BAR MOJITO מגיע אל המדפים בפחית ירוקה מעוצבת בשפה טרנדית וצעירה.



מחיר מומלץ לצרכן: 5-8 שקל כמות בפחית: 330 מ"ל.
רכיבים: קלוריות: 39 מ"ל ל100 גרם, 9.6 סוכרים,ללא נתרן חומרי טעם וריח טבעיים.
המלצת הגשה: לשים בפריזר 26 דקות לפני הטעימה הראשונה
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל
ניתן להשיג בנקודות מכירה בכל הארץ, חנויות נוחות וקיוסקים ובהמשך ברשתות השיווק המובילות



Pixie – סדרת משקאות מוגזים ב-3 טעמים ייחודיים במתיקות מעודנת

חברת טמפו משיקה סדרת משקאות מוגזים חדשה במתיקות מעודנת, הכוללת 3 טעמים רעננים – תפוח למון גראס, תות ליים ואפרסק. המשקאות החדשים מציגים תפיסה חדשה בעולם המשקאות ומגיעים בבקבוקים ב-3 עיצובים שונים לכל טעם, כך שניתן לבחור בכל יום את העיצוב המתאים ביותר, ממש כמו אקססוריז.
שוק המשקאות הקלים בישראל מגלגל כ 2.5 מילארד ₪ בשנה (ע"פ נתוני סטורנקסט). בשנים האחרונות רואים ירידה בצריכה של משקאות קולה ומשקאות עתירי סוכר בכל העולם וגם בארץ. סדרת Pixie החדשה משלבת בין בריאות להנאה ללא פשרות, וכוללת משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים ורק 19 קלוריות ל-100 מ"ל. 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים.
ענת סגל, מנהלת שיווק חטיבת הלא אלכוהולי בטמפו: "ממחקרים עולה כי 60% מהצרכנים מושפעים מהעיצוב של האריזה בקניית משקה קל וכ- 18% מהצעירים משתפים תמונה של אוכל או שתייה לפחות אחת לשבוע. נתונים אלו הביאו אותנו להבנה כי עיצוב האריזות כיום הוא מרכיב מרכזי בפיתוח מוצרים, עוד יותר מבעבר. עיצוב אריזת המשקה צריך להיות מותאם לחוויית השיתוף באינסטגרם - להיות ייחודי, לרגש ולייצר את הרצון לשתף ברשתות החברתיות. הבנה זו היא הבסיס לפיתוח סדרת המשקאות Pixie  עם 3 עיצובים אופנתיים וצבעוניים פר טעם.
בנוסף, כמובן שגם איכות המשקה חשובה לא פחות בבחירת המשקה. סדרת המשקאות  Pixie משלבת בין בריאות להנאה עם 3 טעמים ייחודים מופחתי סוכר וקלוריות."
לרגל ההשקה, יצא המותג בשת"פ ליצירת קולקציית קפסולה בעיצובן של 3 מעצבות מובילות מתחום הלייף סטייל.
הקולקציות, שנוצרו בהשראת עיצובי הבקבוקים הייחודיים, כוללות סדרת כלים לבית בעיצובה של SHIRANKA, המציעה כוסות, צלחות וקנקנים, קולקציית בגדי ים ואביזרים לחוף בעיצובה של LILO וקולקציית מצעים וחולצות T בעיצובם של DON’T TELL MAMA.
 
 

את הקולקציה ניתן להשיג באתר ייעודי בכתובת Pixie.co.il
מחיר מומלץ לצרכן של בקבוק משפחתי – 6.5 שקל






"בא לי מהטבע" משיקה ממרח חרובים ללא תוספת סוכר
הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים, נפלא לשימוש במריחה ולאפייה • ממרח חרובים מופץ ומשווק על ידי חברת "ליב" ויימכר בחנויות הטבע וברשתות המזון
בא לי מהטבע, המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה לרגל ראש השנה והחזרה לבית הספר ממרח חדש וטעים מבוסס פרי החרוב: ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן מצוין לשימוש באפייה.
ממרח חרובים מופץ ומשווק על ידי חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי גלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות. ממרח חרובים מהווה מקור לסידן, המסייע בבניית העצמות, וכן מקור לסיבים תזונתיים המסייעים בפעילות מערכת העיכול. הממרח אינו מכיל חומרים משמרים, אינו מכיל שמן דקל וללא חומרים מהחי, מתאים לטבעונים. ממרח החרובים מזכיר בטעמו ובמרקמו את ממרח שוקולד ומתאים למריחה בכריכים. כמו כן יכול לשמש הממרח כמילוי טעים ועשיר למאפים שונים. 



כשר פרווה בהשגחת הרבנות רמלה ובכשרות בד"צ העדה החרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקל לאריזת 400 גרם.
ניתן להשיג ברשתות שופרסל גרין, יינות ביתן, מגה בעיר, טיב טעם, ויקטורי, חצי חינם, מרכז מזון, מחסני השוק ורשת אניס.



דבש עמק חפר משיקים מוצרים חדשים לחג
מכוורת עמק חפר משיקים מהדורה מיוחדת של דבש 100% טהור בטעמים: אבוקדו, אקליפטוס והדרים

במכוורת עמק חפר מקיבוץ משמרות, יוצאים לכבוד החג עם מוצרי דבש חדשים על המדפים של רשתות השיווק, זאת לצד מוצרי הדגל מסדרת דבש פרחי בר. בין המוצרים החדשים דבש בטעמים מיוחדים: אבוקדו, הדרים ואקליפטוס. "מדובר במוצרי דבש טהור בשיטת עשייה הזהה לדבש פרחי בר" מספר אריה טנדט, דבוראי ומבעלי המכוורת, "ההבדל הוא בהצבת הכוורות. מאחר והדבורים האוספות את הצוף לכוורת עפות עד 5 ק"מ רדיוס מהכוורת, הצבת הכוורות במיקומים הנכונים למשל במטע אבוקדו או הדרים, יביאו לתוצאות של איסוף צוף אשר ברובו ירוכז ממטעים אלו, דבר שייצור את הדבש הטהור והטבעי בטעמיו השונים". 



להלן פירוט על מוצרי דבש השונים וייחודם:
דבש טהור הדרים – צבע צהוב בהיר עד לבן, טעם וריח מודגשים ומיוחדים של פרות הדר, מתוק בטעימה ראשונה עם חמיצות מורגשת. לדבש הדרים מיוחסת היכולת לעזור בהפחתת תופעות שיעול אצל ילדים, היות והוא מכיל נוגדי חמצון וביניהם ויטמין C וחומרים המטפלים בתהליך הדלקתי הגורם לשיעול. ריכוז גבוה של פרדסים נמצא באזור עמק חפר, על ההדרים נמנים: התפוז, הלימון, האשכולית, הקלמנטינה, האתרוג, הפומלה ורבים אחרים.
מחיר מומלץ לצרכן 350 גרם , 25 שקל

דבש טהור אקליפטוס- דבש בעל צבע כהה, חריף יותר בטעמו מאשר פרחי בר, ארומטי מאד, בעל טעם משני קל של מרירות. מקור הדבש עמק החולה, יער חדרה, חוף הכרמל, נגב צפוני, אזור באר שבע, מישור החוף ובקעת הירדן.  לדבש אקליפטוס תכונות אנטי בקטריאליות ואנטיספטיות. הוא היגרוסקופי מאד (סופח לחות). טוב בעיקר לטיפול בבעיות בדרכי הנשימה, שיעול וכמו כן בטיפול בבעיות עור, פצעים וכוויות שטחיות. דבש זה עשיר בברזל.
מחיר מומלץ לצרכן 350 גרם, 25 שקל

דבש טהור אבוקדו- צבעו כהה, כמעט שחור, והוא עשיר בויטמינים ,A 1B, 2B, 3B, C, ברזל (לכן הוא יותר כהה מסוגי דבש אחרים) סידן ואשלגן. בגלל שפע חומצות השומן החיוניות של פרי האבוקדו, טעמו של דבש פרחי אבוקדו הינו יותר חמאתי מהסוגים האחרים. מצוין להמתקת משקאות חמים ולהזהבה עמוקה בצלייה ובבישול. בישראל מגדלים זנים שונים של אבוקדו בהתאם לסוגי הקרקעות והאקלים באזורים השונים.
מחיר מומלץ לצרכן 350 גרם 25 שקל

דבש טהור מפרחי בר- דבש ישראלי טהור מפרחי בר נוצר מצוף פרחים שונים מכל רחבי הארץ.
צבעו של הדבש יכול להשתנות מצבע בהיר ושקוף דרך צבע זהוב חזק ועד לצבע כהה מאד, הכול תלוי במקור הפריחה ובכמות אבקת הפרחים המצויה בדבש.
מחיר מומלץ לצרכן 40 שקל 1 ק"ג



השוקולד שמנצח את עליית הסוכר בדם

לראשונה מושקת בישראל סדרת פרליני שוקולד ושקדים, משובחים ובעבודת יד של שוקולטייר מומחה. השוקולדים של חברת A1c, בעלי ערך גליקמי נמוך מאד (מדד ההשפעה על הסוכר בדם), ועומדים לשנות את כללי המשחק בנושא תזונה וסכרת

לקראת ראש השנה משיקה חברת A1cfoods את השוקולדים החדשים לקהל הרחב במהדורה מיוחדת המשלבת את שלושת הטעמים, קלאסי, קפה ואקזוטי.

את מארז ההשקה המיוחד ניתן יהיה לרכוש באתר החברה החדש www.a1cfoods.co.il במחיר 120 שקל עם משלוח חינם לכבוד ההשקה.
*מחדרה עד גדרה



בימים אלא משיקה חברת A1C סדרת פרליני שוקולד ושקדים משובחים, ובעבודת יד של שוקולטייר מומחה, המבוססת על הפורמולה שפיתחה החברה.
השוקולדים, אשר מיוצרים משוקולד איכותי בעבודת יד, מכילים רכיבים מסורתיים כגון פחמימות וסוכר (פחות מ 20 אחוז פחמימות), אך באמצעות שימוש בפורמולה המהפכנית – מייצרים ערך גליקמי נמוך !

"יחד עם ד"ר מריאלה גלאנט פיתחנו כאן בישראל פורמולה ייחודית אשר יוצרת התעניינות רבה בקרב חברות המזון הגדולות. "באמצעות שימוש בפורמולה שלנו, ניתן לקחת רכיבים פשוטים שאנחנו רגילים לאכול ולצרוך כבר אלפי שנים (כמו סוכר, קמח ועוד), וליצור תרכובת מזון חדשה שיש לה ערך גליקמי נמוך, כלומר שמשפיעה מעט על רמות הסוכר בדם, ו....טעימה!" מסביר רן הירש מנכ"ל חברת A1CFOODS.
חשוב לרן לציין כי כולנו יודעים היום שתזונה היא עניין משתנה מאדם לאדם. עם זאת, בדיקה קלינית במעבדת GI labs בטורונטו העלתה באופן מובהק, כי רמות הסוכר בדם (ערך גליקמי) של הנבדקים כמעט לא הושפעה מאכילת פרליני השוקולד ושקדים של חברת A1C.

את החברה הקימו דוקטור מריאלה גלאנט, אנדוקרינולוגית המתמחה בסוכרת והשמנה, בוגרת האוניברסיטאות קולומביה והרווארד בארה"ב ועו"ד רן הירש מומחה במיסוי ויזם בנשמה.
לפני שנתיים אובחנה הדר, ביתו של רן, כחולה בסוכרת נעורים. בבת אחת, הדר נזרקה לעולם בו חלק ניכר מהמאכלים האהובים עליה הפכו למזיקים לה. עולם בו היא צריכה לחשוב פעמיים לפני שהיא אוכלת משהו שמכיל פחמימות וסוכרים. רן, ככל אבא אוהב, לא היה מוכן שהבת שלו תהיה עצובה, תרגיש שונה מחבריה, או שיחסר לה משהו. אז יחד עם ד"ר מריאלה גלאנט, מומחית לסוכרת והשמנה, הקימו את חברת a1c,
כשמטרת החברה לפתח מאכלים טעימים, בריאים דלי פחמימות ובעלי ערך גליקמי (סוכרי) נמוך. ואכן הצליחו לפתח נוסחאות ייחודיות (בתהליכי הוצאת פטנטים). שכרו את השפים והמומחים הטובים ביותר שיעזרו להם לפתח ולייצר אוכל מדהים ממוצרים איכותיים ומסורתיים בשילוב הנוסחאות שלהם.
אז זה - טעים, בריא, דל פחמימות ועם ערך גליקמי נמוך. גם וגם וגם ... כדי שלהדר לא יחסר, לא פיצה, לא לחם, לא גלידה ולא שוקולד. ושיהיה כל כך טעים, שכל החברות שלה ירצו גם. "כי אוכל דל פחמימות יכול להיות גם גורמה מדהים, ללא תחליפים כימיים ובריא. בתאבון!" אומר הירש.



חברת שמרית משווקת את "נטורינה" - תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית לאפייה ובישול
נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית הנם ממרחים משמנים צמחיים המהווים תחליפים בעלי ערכים תזונתיים מוספים על פני מוצרי מרגרינה • המוצרים ללא שומן מוקשה וללא חומרים משמרים, מתאימים למגוון רב של מאפים מלוחים ומתוקים
שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים - היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.



נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.
לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "שמרית", לאור הניסיון רב השנים של חברת שמרית בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים. "הסדרה החדשה מהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה וכן תחליף בעל יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק, הממשיכים מסורת ארוכה של איכות".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 שקל לאריזת 200 גרם; ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים.
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.




מותג מזון הבריאות "GREENY" השיק שמן אגוזי מלך בכבישה קרה, עשיר בערכים תזונתיים

מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק מוצר חדש: שמן אגוזי מלך, המופק בכבישה קרה, בעל טעם וארומה עשירים. השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מאגוזי מלך מובחרים בתהליך של כבישה קרה, השומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן.

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת, שלשמן אגוזי מלך איכויות בריאותיות רבות: "השמן עשיר באומגה 3 – חומצות שומן חיוניות התורמות להורדת רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL). הוא מסייע בשיפור פעילות הלב וכלי הדם, לתפקוד תקין של תאי המוח ושיפור הזיכרון, ולחיזוק המערכת החיסונית. השמן גם עשיר בוויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה ובמינרלים חשובים בהם אבץ, מגנזיום ואשלגן". 
 


לשמן טעם עשיר. הוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים ועוד. מאחר וטעמו מרוכז, מספיק לשים ממנו כמה טיפות לשדרוג כל מאכל או סלט. מומלץ לאחסן במקרר או במקום חשוך וקריר, מתחת ל- 20 מעלות.

כשר בד"צ בית יוסף.

מחיר: 55 שקל לבקבוק של 250 מ"ל.
מחיר השקה במבצע עד סוף אוקטובר: 1+1 חינם.
להשיג ברשת לגעת באוכל ובחנויות טבע מובחרות.

הצעה למתכון: נתחי דג סלמון טריים, עם שום ושמן אגוזי מלך
(שתי מנות)
מצרכים:
2 נתחים של פילה סלמון טרי, עם העור
2-3 כפות שמן אגוזי מלך בכבישה קרה
2-3 שיני שום, חצויות
מלח גס ופלפל שחור גרוס
1-2 כפיות שמן זית עדין (0.5% חומציות)



אופן ההכנה:
לעסות את נתחי הסלמון בשמן אגוזי מלך ולהניח בצד ל-10 דקות.
לחמם במחבת נון-סטיק את שמן הזית, להוסיף את השום, מלח ופלפל (לפי הטעם) ולערבב. להוסיף את הדג – צד העור על המחבת, ולחמם כמה דקות. להפוך לצד השני (הדג אמור להתרומם בקלות מהמחבת. אם קצת נדבק, לחכות עוד כמה שניות), וזהו. בתיאבון
הצעת הגשה: להגיש עם אגוזי מלך קלויים או מוקפצים במחבת.



Granola Bites קראנצ'י
חטיפי גרנולה בטעמי אוכמניות, אגוזי לוז וקוקוס ושוקולד

בהמשך להצלחת "י. מרבה" בקטגוריית העוגיות, המותג מרחיב את פעילותו ומשיק את
Granola Bites קראנצ'י כדורי גרנולה ושיבולת שועל קראנצ'ים, בשלושה טעמים:

Granola Bites קראנצ'י חטיפי גרנולה בטעם אוכמניות
Granola Bites קראנצ'י חטיפי גרנולה בטעם אגוזי לוז
Granola Bites קראנצ'י חטיפי גרנולה בטעם קוקוס ושוקולד



חטיפי הגרנולה מתאימים לכל מי שמחפש תזונה מאוזנת יותר ואורח חיים בריא. החטיפים מצוינים כפתרון לנשנוש האולטימטיבי: גם טעים וגם בריא ותמיד כייף לנשנש. Granola Bites קראנצ'י הם כדורי דגנים קראנצ'ים עם פתיתי שיבולת שועל מלאים אפויים בתנור, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת מלח או סוכר (*מלבד חטיפי גרנולה קוקוס ושוקולד) נטולי לקטוז ומתאימים גם לטבעוניים.

Granola Bites קראנצ'י בטעמים מעולים של אוכמניות, אגוזי לוז וקוקוס ושוקולד שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. נהדרים כארוחת בוקר בריאה בתוספת יוגורט, ואפשר גם להשקיע עם פירות טריים ודבש לפינוק מפנק ופוטוגני במיוחד.. אבל כמובן גם כשמתחשק ליהנות ממשהו קטן, Granola Bites קראנצ'י מהווים פתרון מצויין, לנשנוש בין הארוחות כשבא לך משהו טוב!

החטיפים מושקים בתזמון מושלם לעונת הקיץ שבה עוד יותר מקפידים על תזונה נכונה והרגלי אכילה נכונים. Granola Bites קראנצ'י, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת מלח והם מלאים בדברים טובים שאפויים בתנור, ואין מתאימים מהם כדי להתחיל את הבוקר או לנשנוש בכל זמן שמתחשק.

סדרת Granola Bites קראנצ'י –
מחיר מומלץ לצרכן 9.90 שקל לאריזה במשקל 125 גר'.
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית הולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.



אחוה בחידוש מהפכני בתחום ממרחי הטחינה המתוקים
לרגל ראש השנה משיקה חברת "אחוה" מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה: ממרח טחינה עם דבש
ממרח טחינה עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 587 מ"ג סידן ומתאים כממרח מתוק ובריא בתזונה מאוזנת
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.
סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. "אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה וכעת בטעם כה אהוב - טחינה עם דבש".
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש של חברת "אחוה" עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. מדובר על הממרח החדש "טחינה מלאה עם דבש", הראשון מסוגו בשוק המזון. הממרח מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חמצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ"ג), ברזל (5 מ"ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם) ודלה במלח (33 מ"ג בלבד). 



השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים. הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות, הנחשב ל"Superfood", בעל ערכים גבוהים ואף נחשב כאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית לטיפול בכאבי גרון, חיזוק מערכת החיסון וטיפול בחתכים על העור. זהו שילוב ראשון מסוגו של דבש ביחד עם טחינה מלאה (!), המאפשר גם למי שעד עכשיו נמנע מטחינה מלאה להכיר אותה בצורה טעימה ומשודרגת. מתאים מאד לשוחרי הבריאות, ספורטאים חובבים ומקצועיים, ואף לילדים ומשפחות המחפשים משהו מתוק לבית הספר או כפינוק מתוק אחרי הצהרים.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 11 שקל לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.



"ספוג הפלא נירוסטה"

סנו משיקה את "ספוג הפלא נירוסטה", להסרת לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות ולניקוי והברקת מוצרי נירוסטה.

"ספוג הפלא נירוסטה" מעניק לכלי הבישול כגון סירים ומחבתות מנירוסטה מראה מבריק ונוצץ כחדש, ללא כל מאמץ וללא תוספת של חומרי ניקוי אגרסיביים.



באריזה - 3 ספוגים במידות 12X10 ס"מ המתאימים לשימוש חוזר.
להשיג בכל רשתות השיווק


סנו סושי - מפת ניילון שקופה בגליל

סנו משיקה את סנו סושי – מפת ניילון שקופה בגליל, באריזה עם סכין הזזה לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי.
המפה עשויה ניילון עבה (20 מיקרון), איכותי ושקוף, להגנה ושמירה על נקיון השולחן.
אריזת הגליל יעילה ומאפשרת רוחב מרשים למפה בזכות קיפולה – לאחר החיתוך נפרשת המפה במלוא גודלה.
אפשרות החיתוך באורך הרצוי מאפשרת ניצול יעיל וחסכוני של המפה לפי אורך השולחן בכל אירוע, אם עבור שולחן קטן ואם עבור שולחן ארוך במיוחד כיחידה אחת שלמה וללא פחת מיותר.



מידות הגליל - אורך 20 מטר ורוחב 130 ס"מ.
מחיר: 19-20 שקל.
מאושר מטעם הבד"ץ.
להשיג בכל רשתות השיווק