סיור לילי ומרתק בבני ברק

  

הגעתי לסיור כאורחת קבוצת הפייסבוק "אסטרטגייה שיווקית בכיף"
----------------------------------------------------------------------

קובי טורנהיים, יליד ותושב בני ברק, מכיר את רחובות וסימטאות העיר כמו את כף ידו. הוא מכיר את כל הסיפורים, הריכולים, השמועות והאמיתות שמאחורי כל חנות וחנות, יודע להפנות למקומות הכי שווים ומבין באוכל היהודי והיכן ניתן למצוא את המשובח ביותר.

קובי, כלכלן במקצועו, שוזר הומור ועניין רב בסיורים אותם הוא מעביר ברחובות בני ברק.


אם תצטרפו אליו תגלו עולם מרתק ושונה ממה שהכרתם. בשעות הקטנות של הלילה תמצאו המוני אנשים- זקנים, נשים, גברים וילדים קטנטנים, מטיילים ברחובותיה הראשיים של בני ברק. בשעה בה ילדיכם הקטנים נמים במיטתם, ילדי בני ברק עוד חוצים כבישים (באדום ובאלכסון!) עם עגלות קניות או עם אחיהם הקטנים, מתכוננים לכבוד השבת ברכישות שונות ברחוב רבי עקיבא שוקק החיים.


הרחובות עמוסים בקופות צדקה וקובי ידע להסביר לכם מהי כל קופה וכיצד באמצעותה שומרים תושבי העיר על רמת חיים סבירה, למרות ההכנסות החודשיות הנמוכות שלהם.



תראו בתי תמחוי ובתי מזון בהם יושבים בפינות חבויות (וגם על זה תקבלו הסבר). תכירו את הבנקים שמשמשים בעת מצוא גם כפינות חבויות לאכילה נסתרת, את החנויות בתוך הבתים ואת השוק הזול במיוחד שצריך להזמין בו את המרכולת שתרכשו מראש.




בין פינה לחנות קובי דואג דואגת לעדכן אותנו בפרטי כל מקום וההסטוריה שלו.


בין המידע על העיר וההומור, תקבלו גם כמה שיעורים לא קטנים בכלכלה. קובי, שכלכלה היא פרנסתו העיקרית, חולק את הסודות לעושר של כמה וכמה מעשירי העיר. כדאי לקשיב ולהפנים.


לפרטים נוספים ותיאום סיור פנו לקובי טורנהיים- 055-6689009
סיורים בבני ברק בפייסבוק




המלצות:
קחו איתכם- נעליים נוחות, בקבוק מים גדול וכסף מזומן