שעוני יוקרה קונים בפלאנט!



חברת פלאנט הישראלית הינה החברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק מותגי שעונים ולייף סטייל. החברה מתהדרת בגאווה בכך שהיא משווקת בלעדית של שעוני יוקרה ושעוני אופנה של המותגים: Hugo Boss , Nautica, Guess, Gc, Lacoste, Versus Versace, Montblanc, Mido , Rado, Tag Heuer ועוד. ולה קהל לקוחות גדול היודע לזהות איכות ויופי.


לאחרונה נבחרה חברת "פלאנט" כמשווקת בלעדית בישראל של מותג שעוני האופנה של Fossil הכולל את המותגים: Diesel Michael Kors, Armani, Kate Spade, Skagen, DKNY ו Tori Brouch .
החברה בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה בתחום ומספקת אחריות ושירות בלעדיים ללקוחותיה.


מעבר לרשת החנויות שלה הפרושים ברחבי הארץ, לרשת גם 2 בוטיקים ברמת אביב ובממילא, ירושלים.


בחנות הראשית השוכנת ברחוב הביטחון 4, פתח תקווה ובאתר המקוון מוצג מבחר רחב של דגמי שעונים לנשים, גברים, ילדים, שעוני ספורט וצלילה ועוד... לצד תכשיטים איכותיים מבית סברובסקי, עטים יוקרתיים של חברת לאמי ועוד...


 
לצד החנות הראשית שוכן בית המתנות של יאיר.



בית המתנות של יאיר הינו מייזם מרגש שהקימה מירב הולנדר, אשתו של אלי הולנדר, מנכ"ל ובעלים של חברת 'פלאנט', בהשראת בנה יאיר יונתן. בתקופה בה יאיר היה מאושפז בבית החולים שניידר היא נפעמה מהחסד הגדול והנתינה הרבה הקיימים בבית החולים. שם פגשה את חדר המתנות, נכבשה בקסמו והתגייסה על מנת להפיץ את הבשורה. מאז שנפתח, הפך המקום לעליה לרגל, הבית הוא מקום המלא במתנות חדשות המיועדות לילדים המאושפזים בבתי חולים בכל רחבי הארץ.


מירב, באמצעות חברת פלאנט, אנשים  מקסמים וחברות רבות במשק הישראלי, זוכה לשמח ולרגש ילדים ומשפחות.
המטרה היא להעניק מעט אור, שלווה וכיף לילדים המצויים בתקופה קשה בחייהם, בתקווה כי התקופה הזו תעבור במהרה ובבריאות.




"בית המתנות של יאיר", הוא בית מלא במתנות ובמשחקים חדשים, המיועדים לילדים חולים המאושפזים בבתי חולים בכל רחבי הארץ ולילדים נזקקים באשר הם. המתנות מיועדות לילדים מגיל לידה ועד גיל שמונה עשרה והן עושות דרכן מ'בית המתנות של יאיר' לחדרי המתנות בבתי החולים ברחבי הארץ. בנוסף, הילדים מוזמנים לחדר המתנות בימי הולדת או לפני טיפולים ובוחרים איזו מתנה שהם רוצים. לחדר המתנות ערך משמעותי רב, המתנות מפיצות אור ושמחה ונותנות כוח לילדים החולים במסע הלא פשוט.


מירב מזמינה את כולם לבוא ולקחת חלק בפרויקט המקסים ולתרום מתנות 'לבית המתנות של יאיר' המתנות צריכות להיות חדשות אך לא עטופות.


'בית המתנות של יאיר'- שלישי וחמישי 16:30-18:30
מוזמנים לבוא עם הילדים או בתיאום מראש עם מירב – 0526162233


מבצעים שונים ושווים על חלק מהקלוקציות שמייבאת פלאנט לישראל:

LILIA COLLECTION סברובסקי לפלאנט
איכשהו, אצלנו בראש, נוצרה התדמית שתכשיטי סברווסקי הם סופר יקרים ולכן הרבה פעמים אנחנו בכלל לא מתקרבים אליהם על מנת להיווכח שאנחנו טועים...
התכשיטים, כ"כ יפים ומנצנצים שנוצר להם הדימוי של יקרים מדי עבור מעמד הביניים, והאמת רחוקה מכך! אני ממליצה לכם להציץ וממש לא להפגע מן המחירים.


האביב אוטוטו כבר כאן..וענקית הקריסטלים, סברובסקי משיקה קולקציה אביבית, רומנטית בהשראת הפרפר .
הפרפר העדין והנשי משווה מראה איכותי ואמנותי המתלווה לשם Swarovski.
בקולציה ניתן למצוא פריטים תואמים (עגילים א-סימטריים, סט שלישיית טבעות הניתן ללבישה על אותה אצבע או לחילופין באצבעות שונות, ענק מרהיב ביופיו ועוד..)


טווח מחירי הקולקציה:  120- 1,050 ש"ח


מותג השעונים האופנתי Gc מבית Guess במבצע אטרקטיבי במהלך חודש מאי
עד 50% הנחה על מגוון השעונים
ובנוסף, קונים שעון Gc ומקבלים תכשיט אופנתי של Guess במתנה!
המבצע במהלך חודש מאי וכולל את קולקציית אביב 2018




מותג השעונים Gc, מותג שווייצרי המציע מגוון שעונים איכותיים לגברים ולנשים בקולקציות מעוצבות ויוקרתיות ובמחירים נגישים. השעון הוא לא רק צורך פונקציונאלי אלא משמש כאביזר אופנה אייקוני.
טווח מחירים: החל מ- 799 - 1499 ש"ח
המבצע בתוקף גם על שעונים מקולקציית אביב 2018

המבצע בתוקף במהלך חודש מאי, 1.5.2018 – 31.5.2018 או עד גמר המלאי


מותג השעונים Lacoste משיק את קולקציית קיץ 2018
קולקציה צבעונית וקייצית

מותג השעונים Lacoste המיובא בבלעדיות על ידי חברת פלאנט, משיק את קולקציית השעונים של המותג לקיץ 2018, קולקציה צבעונית וקלילה המשדרגת כל הופעה.


הקולקציה מציגה מגוון דגמי לקוסט בטרנדים החמים, צבעי פסטל, צבעים חזקים של ירוק וכחול ובמגוון גדלים וצורות. השעונים עמידים למים ובעלי מגוון רצועות עם טקסטורות מיוחדות.

לרגל הקיץ שעוני Lacoste במבצע משתלם במיוחד: קונים שעון אופנתי של Lacoste ומקבלים מגבת חוף ממותגת בשווי 229 ₪. המבצע בתוקף ברשת ג'נטלמן בלבד, במהלך חודש אפריל.
המותג לקוסט הוקם בשנת 1933 על ידי אלוף הטניס - רנה לקוסט אשר חולל מהפכה באופנת הגברים והפך את חולצת הפולו האייקונית לפריט חובה בכל מלתחה. מותג האופנה לקוסט מפורסם בזכות התנין שלו, שהפך לאחד מסמליו. המותג משלב בין איכות לסטייל ומשדר ספורטיביות, אותנטיות ואלגנטיות.


טווח מחירים: החל מ- 399 -999 ש"ח



קולקציית COMMANDER יוניסקס לו ולה באמצעות פלאנט

המותג היוקרתי MIDO הוקם ב 1918. מאז היווסדו הפילוסופיה העומדת מאחוריו הינה שילוב חדשות, אסתטיקה ופונקציונליות. מאז ועד היום...המותג השנה חוגג 100 שנה להיווסדו!
המותג חולק את הערכים החיוניים הללו עם כמה ארכיטקטורות אייקוניות מהן הוא שואב השראה בעיצוב הקולקציות שלו. מעבר לאופנה וחדשות, שעוני המותג נבדלים מהשאר על ידי עמידותם ובעיצובים המעודנים והמאופקים ובחדשנות טכנית.
בקולקציית COMMANDER (המפקד הגדול) החונכת את חגיגות ה-100 ומושקת ממש בימים אלו באמצעות רשת פלאנט – נמצא שעונים ייחודיים שנועדו להנציח תאריך יוצא דופן. צמצם התאריך בולט במיוחד וגדול, ממוקם בשעה 6. לוח השעון והאינדקסים בו מצופים בסופר לבן LumiNova®, כמו גם את שעות חיתוך היהלומים ואת הידיים הקטנות, ומציעים קריאת לילה מושלמת. צמיד השעון מעוצב בנירוסטה ומחזק את הלוק הקלאסי- ספורטיבי שלו.
שעוני מידו זמינים מ -2,700 קמעונאים רשמיים ב -70 מדינות. המותג הוא חלק מקבוצת Swatch





ניתן להשיג את כל הקולקציות ברשת חנויות "פלאנט" ובחנויות השעונים המובילות ברחבי הארץ.