עצמאות טבעוני- זה טעים וזה אפשרי!

חברת "טבע דלי" חידשה ליום העצמאות את סדרת הבורגרים מהצומח - BBQ לצלייה על האש – במתכונים ובטעמים מחודשים
חברת "טבע דלי", היצרנית המובילה בישראל למוצרי מזון טבעוני, חידשה לקראת יום העצמאות את סדרת הבורגרים מהצומח BBQ במתכונים ובטעמים מחודשים. הסדרה, המותאמת לצלייה על האש, במחבת, על הפלאנצ'ה או בתנור, כוללת ארבעה מוצרים: בורגר ניו-יורק - קלאסי; בורגר קליפורניה - עם ברוקולי; בורגר טקסס - עם פטריות; וקבב בולגרי - עם פטרוזיליה.


דניאל אדם, מנכ"ל "טבע דלי", מסר כי סדרת BBQ פותחה במטרה לאפשר חוויה מהנה של ארוחה "על האש" המבוססת על רכיבים איכותיים מהצומח, מבלי להתפשר על הטעם. להמבורגרים ולקבב מרקם עסיסי נהדר וטעמים משובחים. הם מבוססים על סויה וסייטן בתוספת ירקות וקטניות, המספקים לגוף חלבון צמחי איכותי וסיבים תזונתיים. את השינויים לסדרה הכין השף המיתולוגי יענקל'ה שיין ז"ל (מסעדות "שיין אנד שארפ", אבי הבורגר של "אגאדיר", השניצל של "קפה נואר" ועוד), אשר למרות הרפרטואר המרשים שלו בתחום הבשר – נרתם בשמחה לפרויקט הפיתוח של "טבע דלי", והתלהב מהצלחת הבורגרים והקבב הבולגרי במיוחד - בקרב קבוצות המיקוד. זה היה הפרויקט הגדול האחרון של יענקל'ה, שהלך לעולמו בחג סוכות האחרון.


סדרת המוצרים BBQ היא חלק מליין מוצרים רחב שפיתחה "טבע דלי". החברה (משנת 1995), הדוגלת בפיתוח מנות איכותיות ומזינות מהצומח תוך הקפדה על שמירה על הסביבה, השיקה במהלך השנים מגוון רחב של מוצרים לקהל שוחר הבריאות, המעוניין באוכל איכותי מהצומח. בין מוצרי החברה: המבורגרים המבוססים על קטניות מונבטות, אורז מלא, קינואה, צ'יה וכוסמת; קציצות אוקרה המבוססות על מיצוי של פולי סויה עם פטריות, תרד וברוקולי; מגוון מנות עיקריות על בסיס סייטן: שווארמה, בולונז, מעורב ירושלמי וקבבים; טחון מהצומח להכנת קציצות ובורגרים; נתחי סייטן להכנת מנות עיקריות ועוד. לכל מוצרי החברה אישור "ויגן פרנדלי".


סדרת BBQ משווקת באריזות של 400 גרם – בכל אריזה 4 יחידות (100 גרם ליחידה), למעט בורגר טקסס המכיל 8 יחידות (50 גרם ליחידה).
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות דימונה.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-23.90 ש"ח לאריזה של 400 גרם (4 יחידות באריזה). קבב מוצע באריזה של 8 יחידה (50 גרם ליחידה).



להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.



לחמניות עצמאות
"מאפיית ברמן" מגישה לרגל עצמאות: לחמניות מדברות עם כיתובים לחגיגות 70 למדינה .

"חוגגים 70", "ארץ נהדרת", "70 לישראל" ו"עצמאות" הן חלק מההטבעות שנבחרו להתנוסס על לחמניות אקטיב של מאפיית ברמן • הלחמניות החדשות יוטבעו לרגל יום העצמאות במארז מיוחד של 6 לחמניות אישיות בשקית
לרגל יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינה ישראל, משיקה "מאפיית ברמן", יצרנית מוצרי הלחם המובילה בישראל, לחמניות מיוחדות עליהן מוטבעים כיתובים וברכות לרגל החג. הכיתובים ליום העצמאות מוטבעים על גבי "לחמניות מדברות" מסדרת ברמן אקטיב וכוללים את הכיתובים חוגגים 70, ארץ נהדרת, 70 לישראל, עצמאות ועוד, והן משווקות באריזת 6 יחידות.


סדרת לחמניות מדברות ברמן אקטיב עשויות מ- 100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים - תקן "אפשרי בריא". סדרת ברמן אקטיב מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון של ייצור מוצרי מזון, המספקים תזונה מאוזנת ונכונה וגם פונקציונאלית. הכוונה היא לא רק שיפור ערכים תזונתיים, אלא הוספת רכיבים פונקציונאליים המסייעים לתהליך עיכול תקין, להרגשה כללית טובה יותר ואף לסיוע במניעת מחלות בטווח הארוך.
לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל קבוצת מאפיות ברמן, בשנים האחרונות מובילה החברה מהלכים מתקדמים בענף הלחם ואנו שמחים להיות חתומים על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל - "לחמניות מדברות"! וכעת, לחמניות ברמן אקטיב האהובות והפופולאריות במגוון כיתובים ואיורים לכבוד חגיגות 70 שנה למדינה.


מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. המאפייה מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מספר מותגים בהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".


מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 שקלים לאריזת 6 לחמניות במשקל כולל של 450 גרם.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.



חברת "אחוה" משיקה טחינה אורגנית רגילה ומלאה בעיצוב חדש

טחינה אורגנית מתוצרת "אחוה" בעלת הערכים התזונתיים והבריאותיים מהגבוהים בקטגוריה – עשירה בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח • חברת "אחוה" שומרת על מעמדה כמותג הטחינה הנמכר בישראל לשנת 2017

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה. החברה משיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.


על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2107, מותג הטחינה של חברת "אחוה", הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017, הובלת שוק עליו שומרת אחוה בשנים האחרונות. על פי הדו"ח, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של 32.5% בקטגוריית הטחינה הגולמית ובנתח שוק כמותי של 41.6%. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", הטחינה ללא ספק ממשיכה במגמת עלייה בביקוש. אחוה מובילה בפער לא קטן זאת משום שאחוה מוכרת את תוצרתה הטבעית והאיכותית במחיר שווה לכל נפש כחלק ממדיניות המחירים שלה. לדבריו, העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, מהלך אשר הוכתר בהצלחה רבה ונהנה מאהדת הקהל.

כשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ש"ח לאריזת 500 גרם.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.