מתחילים להתכונן לפסח? הכינו את המזווה עם המוצרים שיעשו לכם את החג לטעים וקל יותר- חלק א'



חברת "אחוה" משווקת לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות וממרחי טחינה עם שוקולד וסילאן
ממרחי הטחינה החדשים של אחוה, זוכי פרס מוצר השנה, מכילים טחינה גולמית משומשום מלא, טעימים להפליא, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל • הדיאטנית יעל דרור: "ממרחי הטחינה של חברת אחוה מספקים לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר למרוח על מצה להנאת כל המשפחה"
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות בשלושה טעמים: וניל, שוקוצ'יפס ושוקולד עם שוקוציפס. בנוסף, משווקת החברה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא כשרים לפסח: ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן. ממרחי הטחינה החדשים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. ממרחי הטחינה המתוקים מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוס מצה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".


כשר לפסח בהשגחת חתם סופר בני ברק ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית ליתר ימות השנה.
מחיר מומלץ לצרכן ממרחי טחינה: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן עוגות כשרות לפסח: 8 – 10 שקלים לאריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.




חברת גילרו יצרנית מותג "עלמה" תשווק עלי אפיפית לעוגה כשרים לפסח ללא גלוטן וללא תוספת סוכר
עלי הוופל מתאימים לעוגות וקינוחים, ללא שומן מוקשה, נוחים וקלים לשימוש • משווקים באריזה עם שני מתכונים לאוכלי קטניות
את הפסח הזה אפשר לחגוג קצת אחרת. חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה לרגל חג הפסח מוצר חדש ומהפכני בתחום הקינוחים: עלי אפיפית לעוגה. עלי וופל כשרים לפסח (לאוכלי קטניות), ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. עלי האפיפית מתאימים לעוגות וקינוחים, נוחים וקלים לשימוש, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאים גם לטבעונים.
עלי אפיפית לעוגה של עלמה ארוזים באריזה חגיגית, הכוללת 8 יחידות של ופל איכותי, איתם ניתן להכין שלל קינוחים מתוקים לרגל חג הפסח. עלי הופל יכולים להחליף שימוש במצות עם ממרח שוקולד שכה אהובים על ילדי ישראל, ולשפר את חווית החג. לאריזת עלי הוופל מצורפים שני מתכונים להכנה עם עלי הוופל, עלי ופל עם ריבת חלב ועלי ופל עם שוקולד. העלים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי חג הפסח.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 ש"ח לאריזת 112 גרם – 8 יחידות.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 



בן אנד ג'ריס מציגים טעמים מיוחדים לפסח לשנת 2018

בן & ג'ריס משווקת לקראת החג מגוון גלידות כשרות לפסח במהדורות מיוחדות בכשרות בד"צ בעל"ז ללא חשש קטניות.

גם לחג הפסח מגיע גלידה משלו! חב' הגלידות "בן אנד ג'ריס" משווקת לקראת החג 7 סוגי גלידות כשרות לפסח, הטעמים הכשרים לפסח הינם: וניל, בארי נייס(תות) , בננה עם אגוזי מלך, קפה, שוקולד עם אגוזי מלך, שוקולד ודולצ'ה דה לצ'ה באריזות 500 מ"ל - מהדורות מיוחדות בכשרות בד"צ בעל"ז ללא חשש קטניות.


בנוסף מרחיבה את קטגוריית מארזי הגלידות ומשיקה לפסח מאגדת חדשה – קלאסיק מיקס, רביעיית מנות אישיות 2 וניל ו-2 שוקולד.


אבי זינגר, מנכ"ל חב' "בן אנד ג'ריס" מציין שבמסגרת הערכות המפעל לפסח וייצור הגלידות הכשרות, ייבאה החב' מחו"ל תמצית וניל מיוחדת עבור פסח, 20 טון תותים מחו"ל בעלי כשרות למהדרין, 10 טון של בננות טריות כשרות לפסח, 5 טון פולי קפה איכותיים מגורענים מיובשים בהקפאה מיובאים וכשרים לפסח ו-4 טון פולי קקאו משובחים כשרים אף הם".

מחיר מאגדת קלאסיק מיקס – 29.90 ש"ח. מחיר גלידות כשרות לפסח באריזת 500 מ"ל 24.90 ש"ח.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ וכן בחנויות המפעל ביבנה ובא.ת באר טוביה .









'תירוש כרמל' המקורי המלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים כבר שנים רבות, הינו עדיין הטעם המוכר והאהוב על כולנו
'תירוש כרמל' הינו המוצר המקורי והטבעי, עשוי מ-100% פרי ענבים ללא תוספת מים או סוכר
מסקר שנערך לאחרונה עולה כי שני שליש מהאוכלוסייה בישראל שותים מיץ ענבים לארבע כוסות של ליל הסדר, אם כי, לרוב התירוש משמש לקיום מצוות ארבע כוסות בליל הסדר על ידי הילדים

תירוש מזוהה מאז ומתמיד עם יקבי כרמל, המשקה מיוצר ביקב עוד מלפני קום המדינה, כבר בשנות השלושים של המאה הקודמת. תירוש כרמל הוא אחד המותגים המצליחים ביותר בשוק הישראלי, מדי חג נמכרים מאות אלפי ליטרים מהתירוש והוא אורח רצוי וקבוע כמעט בכל בית ישראלי ונמכר גם ברחבי העולם

תירוש כרמל, התירוש המקורי, המיוצר על ידי יקבי כרמל, הוא מיץ ענבים טהור, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי מדינת ישראל. הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל, שמצויים כל הזמן בפיקוח היקב.
תירוש הוא מיץ ענבים המופק מענבים שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. מיץ הענבים מפוסטר, והוא 100% ענבים ללא תוספת מים או סוכר,, ללא תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.

זני הענבים של תירוש: אדום – קריניאן, טמפרניו וארגמן. לבן – אמרלד ריזלינג, פרנצ' קולומברד ומוסקט אלכסנדרוני.

מחיר מומלץ לצרכן של 'תירוש כרמל הינן בין 16.90 – 17.90 ש"ח (המחיר באחריות הקמעונאי) להשיג ברשתות השיווק.

לפי סטורנקסט, הקטגוריה מהווה 41% מתמהיל מכר היינות בשוק המבורקד (שולחנים, תירוש, קידוש) ובפסח גדלה לשיעור של כ54% מהתמהיל. קטגוריית התירוש נמצאת במגמת צמיחה שנתית של כ2% וגודלה כ11 מיליון ליטר מתוכם 2.5 מיליון ליטר בפסח (כ22% מהמכר השנתי של הקטגוריה) הנתונים לשנת2017.

תירוש כרמל מוביל את הקטגוריה עם נתח שוק כמותי (באלפי יחידות) של 39.1% כמותי (שנת2017) עם צמיחה שנתית של 25% בהשוואה לשנה קודמת. אחריו צומחים המותגים הפרטים, בצמוד לסגל עם 13.8% והרביעי אפרת של טפרברג עם 8.7%.



'מלח הארץ' מרחיבה את קו מוצרי הימלאיה ומשיקה צנצנות הימלאיה


'מלח הארץ' יצרנית המלח הוותיקה בישראל, מרחיבה את סל המוצרים שלה ומשיקה את סדרת הימלאיה המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה. המוצר מוצע בשני סוגים של צנצנות 1 ק"ג בעלות מכסה ורוד המכילות גבישים גסים וגבישים דקים.

השקת שתי צנצנות הימלאיה החדשות באה לאור הצלחתה הגדולה של 'מטחנת מלח הארץ –הימלאיה' והביקוש הרב לה היא זוכה, זאת במקביל למגמה הקולינרית העולמית בה מלח ההימלאיה הוורוד נחשב למלח מוערך וייחודי.

ייחודו של מלח הימלאיה הוא בכך שנחצב ומופק בשיטות טבעיות ומסורתיות ממרגלות הרי ההימלאיה. את גבישי מלח ההימלאיה ניתן לזהות בקלות בשל צבע הוורדרד–אפרסק המוענק להם בשל נוכחות תחמוצות הברזל שיש בהם. מלח ההימלאיה ניכרה מבטן האדמה מסלעי מלח שנוצרו בעידנים עתיקים, והם מכילים עושר מינרלים שעיקרם: סידן, אשלגן, מגנזיום, גופרות ועוד כ-80 אלמנטים המצויים בכמויות זעירות במלח אשר חיוניים לפעילותו התקינה של הגוף.

הימלאיה של "מלח הארץ", המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, מאופיין בטעם מעודן יותר ממלחים אחרים. גבישיו הגסים מיועדים לשימוש בזריה או בצליה ולקבלת מרקם פריך וגבישיו הדקים (לאחר טחינה) מיועדים לשימוש בבישול. גבישי הימלאיה הוורודים מתאימים לתיבול, בישול, צליה, וזריה בכל סוגי המזון. בנוסף לכל התועלות שלהם, מדובר בגבישים יפהפיים התורמים לקישוט ועיטור מנות שונות.
ב'מלח הארץ' מקפידים לציין כי בדומה לכל מקור נתרן אחר , כך גם בשימוש בגבישי הימלאיה, יש להקפיד על צריכה נבונה ומאוזנת.

הימלאיה ורוד (גס ודק) של 'מלח הארץ' מוצע בצנצנות של 1 ק"ג, במחיר מומלץ של 19.90 ₪ ובכשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

"מלח הארץ" הינה היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922.
"מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ולשימושים שונים.



הסודה של טמפו מתחדשת בעבועבוע ומשיקה נראות חדשה לסודה המיתולוגית

חברת טמפו משיקה בימים אלה בקבוק ונראות חדשים לסודה המיתולוגית שלה שנכנסה לשוק בשנת 1954. טמפו נפרדת מהמגן ההיסטורי ועוברת לעיצוב ומראה עדכניים יותר, אך בו בזמן נשמרת הפשטות של הסודה.
ההשקעה במהלך החלפת האריזות והבקבוקים: כ- 3 מיליון ש"ח.
שוק הסודה הינו בין השווקים הצומחים ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם. בישראל- המגמה דומה עם התחזקות של הקטגוריות הבריאות יותר- סודה, סודה בטעמים ומים, המתחזקים על חשבון המשקאות הקלים והמוגזים.
הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד, המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת והינה הסודה היחידה שמכילה רק מים ו 2co - אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.
בסדרה: סודה וסודה בנגיעות טעמי פרי למון ליים, אננס ופירות יער.
המוצרים בסדרת הנגיעות אינם מכילים סוכר, קלוריות, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל ובעלי תו אי"ל המסמנים אותם כמתאימים לצריכה גם על ידי סוכרתיים.


סודה 1.5 ליטר מחיר מומלץ לצרכן:
מארז רביעייה: 10.90 ש"ח
מארז שישייה: 15.90 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק
כשרות: כשרות בד"צ





מתכוננים לפסח עם ג'ארו של אלטמן


מערכת העיכול היא המערכת היחידה בגוף האדם החשופה באופן ישיר למגע עם רכיבים רבים ושונים אותם היא צריכה לעכל, לספוג ולבסוף להפריש את עודפיהם. הרגלי אכילה לא נכונים עלולים לייצר בעיות כמו עצירות, גזים בבטן, מעי רגיז, כאבי בטן או נפיחות בבטן.
אחד הפתרונות לנושא הוא נטילת פרוביוטיקה. יחד עם זאת בארוחות הכבדות אפשר לשלב אנזימים כמו במוצר פרוביוטיק דייג'סט למשל.

מסקרים שנערכו עולה כי כ- 85% מהאוכלוסייה סבלו בשנה האחרונה מאי נוחות במערכת העיכול.
ג'ארו דופילוס מכיל 8 זני פרוביוטיקה ידידותיים, המסייעים למערכת העיכול שלך ע"י השבת איזון סביבת החיידקים בגוף.

מכיל זני פרוביוטיקה בדוקים ורשומים מה שמבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מיוצר בטכנולוגיית ייצור ייחודית ומתקדמת, EPS, (enhanced probiotic system)  המאפשרת הגנה על החיידקים מפני חומציות הקיבה, ומבטיחה את מעברם בצורה תקינה למערכת העיכול.


את ג'ארו דופילוס ומגוון מוצרי אלטמן ניתן להשיג ברשתות הפארם,
בתי טבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ

כמות: 30 כמוסות

מחיר: 79.90 שקלים


מה קורה לגוף שלנו עם אכילת המצות? / דתיה יער,תזונאית, יועצת לאלטמן

חג הפסח קרב, ואנחנו כבר מעכלים את הרעיון של התנזרות מלחם ואכילת מצות. האם הגוף שלנו בנוי לזה ? ומה יכול לעשות מי שסובל מכאבי בטן ובעיות נוספות, בעקבות אכילת המצות?

הבעיה - תחושת רעב
תחושת רעב נובעת בעיקר מההימנעות מאכילת חמץ שהוא לחם, לחמניות, פסטה, וכו'. יש הנמנעים גם מאכילת אורז וקטניות (גרגרי חומוס, פול, אפונה, שעועית, עדשים, סויה ותחליפי הסויה המקובלים).
בנוסף, ישנם שלא אוכלים מצה שרויה, מטוגנת או טבולה במשקה.

פתרונות למניעת תחושת הרעב
על מנת למנוע תחושת רעב וכן לקבל את כל אבות המזון, עומדים לרשותו המזונות הבאים:
חלבונים: ביצים, עופות, בקר, הודו, עוף, דגים, שימורי דגים, אגוזים, שקדים, חלב ומוצרי חלב וכן מעדני חלב כשרים לפסח. אלה האחרונים גם יספקו לנו את תצרוכת הסידן הרצויה עבורנו.
פחמימות: מצות מחיטה מלאה, תפוחי אדמה, בטטות, פירות טריים ומשומרים.
לאוכלי הקטניות ההיצע גדול יותר והוא כולל אורז, פריכיות אורז, גרגרי חומוס, פול, תירס, עדשים.

הבעיה - עצירויות
הפתרון - יש להקפיד על אכילת תפריט עשיר בסיבים תזונתיים לכן חשוב להעשיר את התזונה בירקות, פירות, קטניות ואורז מלא. כמו"כ יש לספק לגוף לפחות 25 גרם סיבים תזונתיים. ובזמן הארוחות הכבדות כדאי לשלב אנזימי עיכול כמו בפרוביוטיק דייג'סט.
ב- 1 ירק טרי יש 2 גרם סיבים תזונתיים
ב- 1 פרי טרי יש 4 גרם סיבים תזונתיים
ב-1 מצה מחיטה מלאה יש 2 גרם סיבים תזונתיים
ב- 1 כוס אורז מלא מבושל יש 5 גרם סיבים תזונתיים
ב- 1 כוס קטניות מבושלות יש 14 גרם סיבים תזונתיים
חשוב להרבות בשתייה, מומלץ מים. שתייה מרובה מסייעת לפתור בעיית עצירות וכן מסייעת לבלום את האכילה המופרזת שמאפיינת את ימות החג.

הבעיה - גזים ובטן נפוחה
חלקי מצות שלא עוכלו בשלמותם מגיעים למעי הגס ומותססים שם על ידי חיידקים. החיידקים יוצרים גזים ונפיחות.
הפתרון - ניתן להקל על הבעיה בעזרת תוספת פרוביוטיקה כגון ג'ארו דופילוס וכן אינזמי עיכול כגון פרוביוטיק דייג'סט.
חשוב שהפרוביוטיקה תהיה עם טכנולוגיית הובלה כדי שהחיידקים לאיבר המטרה. לאנזימי עיכול תפקיד חשוב בעיכול פחמימות, חלבונים ושומנים. אם מזוננו מבושל או מעובד בטמפרטורות גבוהות, אנזימי המזון המצויים בו באופן טבעי נהרסים הגוף שלנו לא בנוי לייצר כמות אנזימים מספקת הנדרשת בארוחות חג ובארוחות כבדות בכלל לכן קשה לנו לעכל את המזון ואנו סובלים מהרגשת כבדות. נטילת תוסף תזונה של אנזימים יעזור להשלים חלק מהאנזימים הנהרסים בבישול כך שהגוף יפיק רווחים תזונתיים מהמזון ומערכת העיכול תצטרך להשקיע פחות העיכול.