הבילוי והמתנות שתרצו לולנטיין הקרוב


זוגיות ב WhatsApp עשה ואל תעשה

וואטסאפ לא יכול להחליף תקשורת מילולית, כזו שמקרבת, נושמת, מרגישה ואותנטית, במיוחד כשהזוגיות בתחילת דרכה. אם כתבנו וכתבנו ועוד קצת כתבנו, יש סיכוי שנגיע לפגישה ולא יהיה לנו מה לומר יותר.
נשים ורבליות יותר , בדרך כלל על כל משפט כתוב שלו אנחנו נכתוב שש.
תשובות קצרות מתפרשות לעיתים אצל הצד השני כחוסר אכפתיות וזלזול.
במקום אינטואציה והבעת רגשות אנחנו משתמשים באימוג'ים ולרב אנחנו רק אלו שמבינים את המשמעות שלהם באותו רגע. היזהרו איתם! לדוגמא: קקי , אפרוח וכו.
למקומם של הוויים הכחולים בחיינו משמעות רבה, אסור לשכוח שהוויים בסך הכל מראים שההודעה נקראה, אבל אם חלילה לא הגבת מיד בד"כ נפרש את זה כלא מתייחס/ת מה שיגרום לנו לאכול סרט רע לעיתים סתם.
בקיצור, וואטס אפ, כמה שיותר קצר, ממוקד ואת כל השאר תשאירו בפגישה, בדייט זוגי אמיתי.

'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?
גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.
במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.

מופע מבשלים זוגיות –14/2 בשעה 20:30 בהיכל בית ספיר- כפר סבא
*בערב המופע הקהל ייהנה ממרק עשיר לצד כוס יין


כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי.
בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד).
לפרטים נוספים: והזמנת כרטיסים, 048377777



מותג השעונים קסיו במהדורה זוגית מיוחדת לקראת הוולנטיינס

מהדורה מוגבלת לרגל הוולנטיינס 2018 - שלשה זוגות שעונים תואמים לגבר ולאישה


קבוצתT&I - היבואנית הבלעדית של חברת קסיו בישראל משיקה מהדורה מוגבלת לרגל הוונטיינס: שלשה זוגות שעונים תואמים לגבר ולאישה.

השעונים מושקים בסגנונות וצבעים שונים וכל זוג יכול לבחור את העיצוב אליו הוא מתחבר. זוג השעונים דומים אחד לשני, אך מעוצבים בנגיעות נשיות וגבריות אשר מבדילות את עצמן וכן שומרות על מראה אחיד ומחובר.

BA-110TP
שעון אנלוגי ודיגטלי שעוצב לאנשים אקטיביסטיים שלא מוכנים להתפשר על אופנה. הוא מיוצר עם עמידות לזעזועים,  תאורת LED פנימית. סטופר 1/1005, שעונים מעוררים, תאריכון אוטומטי מלא, עמידות במים עד 10BAR,  זמן עולמי ב-48 ערים ראשיות בעולם, טיימר 24 שעות וזכוכית מינרלית.
 .
מחיר שעון עבור נשים – 928 ש"ח, מחיר שעון עבור גברים – 979 ש"ח

BA-110TP-7
שעון אנלוגי דיגיטלי שעוצב בצבעים בהירים לאנשים שמתחברים לסטייל וחדשנות .הוא מיוצר עם עמידות לזעזועים,  תאורת LED פנימית. סטופר 1/1005, שעונים מעוררים, תאריכון אוטומטי מלא, עמידות במים עד 10BAR,  זמן עולמי ב-48 ערים ראשיות בעולם, טיימר 24 שעות.
וזכוכית מינרלית
מחיר לדגם המיועד עבורה – 928 ש"ח, מחיר לדגם המיועד עבורו – 979 ש"ח

A168WG-9
הינו שעון דיגיטלי בעיצוב רטרו-זהב עם נגיעות בצבע שחור. הוא מיוצר עם תאורה פנימית,  סטופר, שעון מעורר, תאריכון אוטומטי מלא, תצוגת 12/24 שעות,  עמידות במים,  רצועה מתכווננת,  אורך חיי סוללה כ-5 שנים ורצועת מתכת אל-חלד.

מחיר לה – 264 ש"ח, מחיר לו – 350 ש"ח


לרגל הולנטיין דיי רשת ניין ווסט משיקה סדרת נעליים ותיקי לבבות

לכבוד היום הרומנטי בשנה, הוולנטיין דיי, רשת ניין ווסט הבינלאומית משיקה מהדורה מוגבלת של נעליים ותיקים מעוצבים בשילוב לבבות.

הסדרה רומנטית, אופנתית עם האייקון הייחודי לוונטיין דיי – לבבות מעוצבים על גבי התיקים והנעליים – מתנה ייחודית של אישה תרצה לקבל.

טיפ ללוק מנצח: שמלה שחורה קצרה, נעלי עקב בהדפס לבבות ותיק ערב תואם שיעשו את העבודה למראה הנכון למסעדה יוקרתית, ולוק עשיר.


מחיר לצרכן נעלים: 449.90 ש"ח
מחיר לצרכן תיק: 299.90 ש"ח


ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.