תחרות הבייבלייד הגדולה מגיעה בפורים הקרוב לקניון עזריאלי בחיפה





אם יש אצלכם בבית יש ילדים ומתבגרים אז אתם בטוח מכירים את טרפת הבייבלייד. אצלנו, עידו בן ה- 12 והחברים שלו לא מפסיקים לשחק בבייבליידים שלהם ולשדרג אותם.
וכמובן שלמשחקים מצטרפת גם הצפייה בכל מיני סרטוני יוטיוב בנושא וצפייה בסדרה המצויירת.
לכן, כשעידו שמע על תחרות הבייבלייד הגדולה שמגיעה בפורים הקרוב לקניון עזריאלי בחיפה הוא החליט שהוא נוסע אליה. לא משנה לו הנסיעה הארוכה ולא משנה לו אילו פעילויות יפסיד באותו היום. הבייבלייד במקום הראשון!




אז אם גם אצלכם בבית יש טרפת בייבלייד, קבלו את החדשות החמות ביותר שהילדים שלכם ירצו לשמוע:
בפורים הקרוב תתקיים אליפות הבייבלד הרשמית של הצפון, אירוע מיוחד לחובבי הבייבלייד. הילדים ובני הנוער באירוע יוכלו להשתתף בטורנירים של קרבות ללא הגבלה שינוהלו ע"י שופטים מקצועיים ובמקום יפוזרו זירות אימונים להנאת הילדים. 



כל משתתף יקבל כרטיסיית משחק ללא הגבלה לצבירת ניצחונות וזכייה בפרסים ויוכל להצטלם עם דמויות שטח של כוכבי סדרת בייבלייד שיסתובבו באירוע.
במתחם ה VIP יוזמנו המשתתפים לפגוש את כוכבי היטיוב והגיימרים המובילים בתחום ביניהם בן קיסר ויוני טובים.


שגעון הבייבלייד הוא הגרסה יפנית של סביבון, המסתובב בהברגה לתוך משגר ייחודי בעל נצרה.  בסדרת האנימציה היפנית לכל בליידר (מפעיל בייבלייד) יש בייבלייד משלו, עם צורה ייחודית, ולכולם יש כוחות מיסטיים שמקורם בחיות כמו דרקון, דב, קוף ונשר. כל בייבלייד הוא מיוחד בדיוק כמו הבעלים שלו (הדמות שאותה הוא מייצג) ובעזרת חלקי המפתח: טבעת תקיפה, גיר סיבוב, משקולת ובסיס – נוצרו סביבונים בעלי אופי שונה.


האירוע יתקיים בפורים 2018 , יום חמישי ה 1.3.18 החל מ10:00
קניון עזריאלי, חיפה
מחיר: כרטיס רגיל : 59 ש"ח, כרטיס VIP : 89 ש"ח
כרטיסים בקופות חיפה:*2207
הסבבים יהיו בשעות:
10:00
12:00
14:00
16:00
18:00