המכונות שישדרגו לכם את החיים



עם ישראל הפנים את העובדה שבשביל קפה טוב לא חייבים ללכת לבית קפה ושבהחלט אפשרי לשתות קפה מעולה בבית, כזה שאפילו בית הקפה לא מכין טוב כמותו.
ושבשביל בית נקי לא חייבים מנקה ב- 50 ש"ח לשעה אלא פשוט לקנות שואב תותח שעושה את העבודה בעשרים דקות.
אמנם המוצרים האלו לא זולים אך אם מסתכלים על התמונה המלאה- קיזוז ההוצאות הקבועות (קפה כל יום, כמה פעמים ביום, בבית קפה ו- הוצאה של כ- 500 ש"ח בחודש על מנקה) הרי שבסופו של דבר, לאחר כשנה- ההוצאה על מכשירי החשמל משדרגי החיים האלו משתלמת מאוד.

ומכיוון שאני יודעת כמה הקוראים שלי אוהבים להיות מעודכנים בכל בכל מה שחדש ושווה, הגעתי אתמול לכנס ההשקה של חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח, על מנת לראות מה שווה במיוחד על מנת לדווח לכם.

והרי החדשות:


מכונת קפה אוטומטית הפועלת באמצעות אפליקציה
חברת ברימאג, משיקה מכונת קפה חדשה של מותג DeLonghi (דלונגי): ECAM 650.85.MS - מכונת קפה אוטומטית הפועלת באמצעות אפליקציה: כך ניתן להכין את הקפה מפולי קפה שנטחנים במקום בלחיצת כפתור אחת או ע"י הפעלת המכונה מהאפליקציה וברגע שהקפה מוכן לקחת אותו מן המכונה, לשתות ולהתענג על כוס קפה מהביל וריחני.

המכונה החדשה מספקת מגוון רחב של מתכונים לקפה וחלב, אותם ניתן לתכנת בקלות, כך שישה משתתפים שונים יכולים לתכנת את "פרופיל השתייה" לפי טעמם האישי.
קיימת אפליקציה ייעודית Coffee Link App המיועדת למכונה ומאפשרת יצירת מגוון משקאות חדשים ומיוחדים, עזרה בהפעלת המכונה והסבר לכל פעולה. בנוסף, מכונת הקפה מצוידת במספר פונקציות ההופכות את השימוש בה לפשוט יותר.

בין התכונות המיוחדות: שילוב של הקצפה ידנית עם סטימר, המעניקה אפשרות לשלוט על בכמות הקצף וטמפרטורת החלב לצד הקצפה אוטומטית הנעשית בכד החלב המיועד לכך, באמצעות לחיצת כפתור.
ניתן אף להכין שוקו בכד נוסף המגיע יחד עם המכונה שבתחתיתו יש מערבל המערבב את אבקת השוקו עם החלב למשקה שוקו. באותו כד, עם מערבל אחר ניתן להכין משקאות קרים כשוקו קר, קפה קר וקוקטיילים מיוחדים.

מיכל החלב הינו טרמי עם שכבת בידוד כפולה המאפשרת לשמור על החלב בטמפרטורה אידיאלית במשך זמן רב ללא צורך במקרר. בנוסף, ניקוי המיכל הינו אוטומטי וקל.
מכונת הקפה האוטומטית של דלונגי מצטיינת בעיצוב ארגונומי, יוקרתי ודינמי ומופעלת באמצעות מסך מגע TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' המעניק קלות הפעלה. מידותיה 260X480X375 ומשקלה 12.5 ק"ג בלבד. קיבולת מיכל המים 2 ליטר, קיבולת מיכל הפולים 400 גרם וקיבלת קנקן החלב 0.5 ליטר. היא פועלת בלחץ של 19 בר.


מחיר מומלץ לצרכן: 8,990 ש"ח.
אחריות על המכונה: שנתיים.
שואבי אבק פרמיום אלחוטיים, ללא כבלים
חברת LG וברימאג, משיקות בימים אלו סדרת - A9שואבי אבק פרמיום אלחוטיים, ללא כבלים. השואבים הינם בעלי עוצמת שאיבה חזקה ביותר וזמן שאיבה ארוך במיוחד. השואב מיועד לניקוי רצפות, דקים ושטיחים, וביכולתו להתפרק לשואב נשלף עם מברשות שונות לניקוי ייעודי של רהיטים, פינות, חריצים, מיטות, מזרנים, רכבים ועוד.

שואב אבק LG – A9 פועל בטכנולוגית AEROSCIENCE אשר פותחה על ידי מומחים לאווירודינמיקה, לאחר 10 שנות מחקר שנערך בארה"ב, צרפת, אוסטרליה וטאיוואן ומאפשרת לשואבי האבק מסדרת A9 עוצמת שאיבה חזקה ביותר בהשוואה לשואבים מסוגו הקיימים כיום בשוק. בנוסף , קיימת בשואבים טכניקה להפרדת אבק דק, הודות ללהבים ספירליים בעלי דיוק גבוה במיוחד.




המחקרים שנעשו הראו כי עוצמת השאיבה הינה הדבר החשוב ביותר לצרכנים ובמקום השני בחשיבותו הוזכר זמן פעילות הסוללה. במחקרים נמצא כי סוללה אחת איננה מספיקה לשאיבת בית שלם והחלפת סוללה עולה כ-400-500 ש"ח, ובנוסף יש לפנות למחלקת השירות בכדי להחליף את הסוללה.
המודל אותו פיתחה חברת LG מגיע עם 2 סוללות המספיקות ל-80 דקות שאיבה, זמן ממוצע לשאיבת בית. במודל זה ניתן להחליף את הסוללה באופן עצמאי בבית, ללא צורך לפנות לתחנות השירות. בנוסף, עם קניית המכשיר מקבלים גם תחנת הטענה עבור הסוללה וכך ניתן להטעין סוללה אחת בזמן שהשנייה עובדת.

הדגם השני אותו פתחה חברת LG מגיע עם סוללה אחת .
שואב האבק החדש של LG מצויד במנוע אינוורטר חכם עליו ניתנות 10 שנות אחריות.
השואב מצויד במערכת ציקלונים Axial Turco Cyclone המפרידה בין האוויר הנקי לאבק ביעילות רבה ושומרת על עוצמת השאיבה החזקה לאורך זמן. עוד ניתן למצוא בשואב מערכת פילטר HEPA – ב-5 שלבים המעניקה סינון של 99.99% של חלקיקי אבק דק.
השואב נוח ביותר לתפעול ואחסון, וניתן למקמו כמוצר עומד על סטנד או להתקינו על הקיר. השליטה ברמות השאיבה מאוד נוחה ונעשית באמצעות לחיצה פשוטה, הידית נוחה לאחיזה ובאמצעות מוט טלסקופי ניתן להאריך את מוט השאיבה ולהתאימו לגובהו של האדם המפעיל את השואב. ריקון מיכל האבק הינו, קל, פשוט ונוח וכך גם ניקיון הפילטר.

השואב מצויד עם מברשת ראשית לרצפה, מברשת חובטת (למזרנים, ספות, מיטות וכו'), מברשת משולבת, כלי לפינות וסוללה נוספת – כל האביזרים ללא עלות נוספת.
מחיר מומלץ לצרכן:
דגם A9BEDDING2 עם 2 בטריות – 2,490 ש"ח
דגם A9BEDDING עם בטרייה אחת – 1,999 ש"ח
אחריות ל-10 שנים על המנוע.

להשיג ברשתות המורשות ובחנויות המובחרות.
 לפרטים: WWW.BRIMAG.CO.IL