טיפוח ויופי- פותחים שנה!


צילומים: קשת זאבי 



השנה החדשה החלה ברגל ימין עם גשמי ברכה- כמה כיף! וממש כמו שהאדמה משוועת למים כך גם הגוף שלנו ממשיך לשווע ללחויות שונות שיזינו אותו ויהפכו את העור לבריא ומוצק.
מצורפות ההמלצות שלי למגוון תכשירי טיפוח ולחות ולמוצרים משלימים נוספים, שתהיה שנה טובה ומלאת גלאם!



קרם רחצה "לחות מוגברת" מבית Crêma
לעור יבש במיוחד, מועשר בחמאת שיאה, ויטמינים ושמנים ממקור טבעי המזינים את העור בלחות מידית, מחזקים את מערך ההגנה של העור, ומונעים תחושת מתח וגירוי.

קרם גוף "לחות מוגברת" מבית CREMA זכה להצלחה לאחר השקתו, והפך לאחר המוצרים המובילים בארץ בהענקת פתרון מיידי לעור יבש מאד ורגיש.
בהמשך להשקתו של קרמה קרם גוף ללחות מוגברת ולאור דרישת הצרכניות למוצר טיפוח משלים, משיקה CREMA בימים אלו את המוצר המשלים של הצמד –
קרם רחצה בסדרת "לחות מוגברת" המיועד לניקוי וטיפוח עור הסובל מיובש מוגבר, אשר לעיתים קרובות מאובחן גם כעור רגיש.

הטיפול בעור יבש מתחיל כבר במקלחת


המקלחת היומית, במיוחד כאשר מתקלחים במים חמים, מגבירה את היובש בעור. המים החמים וסבון הרחצה מסירים את שכבת ההגנה הטבעית על העור וגורמים להתנדפות מואצת של הלחות. התוצאה: לאחר המקלחת העור סובל ממתח ותחושת היובש גוברת. קרם הרחצה העשיר מונע את תופעת היובש המוגבר בזמן המקלחת ומכין את העור לקליטה טובה יותר של קרם גוף "לחות מוגברת" המכיל מרכיבים עשירים להרגעת העור והזנתו.

השימוש בשני המוצרים המשלימים, יוצר פעולה סינרגטית המסייעת לעור לחזור ולתפקד בצורה נורמלית ואופטימלית. פעולת הניקוי אינה גוזלת מהעור לחות, וכשהעור נקי ולח – הוא 'שותה' את מרכיבי הלחות המועשרים בקרם הגוף מהר וטוב יותר.
שימוש יומיומי בשני המוצרים יחד, יביא לתוצאה מהירה של עור רווי לחות, המתפקד בצורה נורמלית, מסוגל לשמור על מאגרי הלחות הטבעיים, ללא סימני רגישות, יובש נראה לעין או סימני הזדקנות מואצים.

יתרונות:
  • עשיר בלחות להזנה עמוקה
  • לטיפול אינטנסיבי והרגעת העור
  • מועשר בחמאת שיאה
  • מתאים לעור רגיש
  • נבדק קלינית היפואלרגני
  • כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים

מהיום אפשר ליהנות מצמד הטיפוח האינטנסיבי: קרם רחצה וקרם גוף בסדרת "לחות מוגברת".
שני מוצרים משלימים המעניקים הזנת לחות מוגברת, לעור יבש במיוחד ומעניקים הקלה מידית.
צמד המוצרים מועשר בחמאת שיאה, ויטמינים ושמנים ממקור טבעי המזינים את העור בלחות מידית, מחזקים את מערך ההגנה של העור ומונעים תחושת מתח וגירוי.



ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ


מסיכות הזנה NATURAL CARE בשפופרת נוחה לשימוש מבית ד"ר פישר

לקראת החורף הקרוב, ד"ר פישר מציעים סדרת מסכות לשיער בשפופרת עם אותה הפורמולה האהובה של NATURAL CARE. הפורמולה מכילה מרכיבים מתקדמים לצד תמציות מרפא בשילובים שונים שנבחרו בקפידה בהתאם לסוג השיער. המסכות מסייעות בשמירת הלחות, מגנות על השיער מפני רדיקאליים חופשיים, מזינות את השיער ומותירות אותו רך ונעים למגע לאורך זמן, בעל מראה בריא ובניחוח נפלא.


בסדרת ניתן למצוא מסיכות שיער בשפופרת 200 מ"ל המותאמות לסוגי השיער השונים:

מסכת הזנה לשיער רגיל – יבש: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמציות ורדים ורימונים. מעשירה את השיער בלחות, מחייה את השיער ומקנה לו מראה טבעי. מסייעת בהענקת גמישות, רכות וברק.


מסכת החייאה לשיער מתולתל: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמציות יסמין ופרחי מגנוליה. מסייעת בטיפול בקצוות מפוצלים ובהענקת חוזק, גמישות, רכות וברק. למראה שיער בריא ולתלתלים מושלמים.


מסכת החייאה לשיער יבש, צבוע או פגום: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמצית חינה ושמן ארגאן. המסכה מסייעת בהזנה ובשיקום של שיער יבש ופגום ובשמירה על צבעו. מעשירה את השיער בלחות ומסייעת בהענקת גמישות, רכות וברק.

המסכות מצטרפות לסדרת NATURAL CARE, סדרה המקיפה מגוון רחב של תכשירים מתקדמים ואיכותיים לטיפול יומיומי בעור ובשיער, מכף רגל ועד ראש, לכל בני המשפחה.


ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת הפרטיים ובחנויות המובחרות.




מברשת השיער IKOO - מותג איכות גרמני עכשיו בישראל

מברשת השיער 'IKOO-אייקו' תוכננה עם אנשי עיצוב, רופאים מהרפואה הסינית ומומחים לשיער. התוצאה הסופית : מברשת חכמה שבנויה עם סיבים משולבים בגבהים שונים על משטח פלסטיק וגומי מוקשח אבל מספיק גמיש ללחיצות, כך שבעת סירוק השיער מתקבלת תחושה של 'עיסוי שיאצו' לקרקפת וזרימת דם מתחדשת. מבנה זיפי המברשת מסוגלים לפרום קשרים בשיער בנוחות ובקלות, מבלי למשוך או לקרוע את השיער. זיפי המברשת יציבים מספיק על מנת לטפל ביעילות גם בקשרים צפופים במיוחד.


מברשת ‘אייקו’ מיוצרת בעבודת יד ועשויה מאקריליק. מסגרת הגומי שמקיפה את המברשת עוזרת לאחיזה יציבה ונוחה במיוחד. נמנע שימוש בעץ וסיבים משיער טבעי על מנת לשלוט בגמישות הסיבים באופן מדויק. המברשת מתלבשת על כף היד ומתאימה לימניים ושמאליים כאחד. החומרים ממנה עשויה המברשת הופכים אותה לקלה לניקוי ומבטיחים שנים ארוכות של שימוש ללא שחיקה

מברשות ‘אייקו’ מיובאת לישראל מגרמניה על ידי חב’ ‘מימון קוסמטיקס’. החברה יוזמת פיתוח מוצרי טיפוח ומייבאת מותגים וטרנדים בתחום הביוטי והשיער

אייקו מגיעה בשלושה גדלים ובמגוון צבעים מטאלים וקלאסים ומתאימה לילדים, נערות, נשים וגברים.


מחירים : מברשת תיק וכיס עם כיסוי במחיר של 89 ש"ח.

מברשת יד בינונית 126 ש"ח.

מברשת ענקית עם פתח כניסת אוויר - 180ש"ח.

להשיג באמצעות משלוח ישיר מהיבואן 1800-326-326 ובאתר http://ikoo-brush.co.il

היתרונות הבריאותיים - 'IKOO-אייקו':
ברפואה הסינית המסורתית מאמינים שאפשר להשפיע על איברים בגוף דרך נקודות לחץ מיוחדות. מספר נקודות לחץ עם תכונות דומות יוצרות קו אנרגיה הנקרא "מרדיאן" שלאורכו זורמת אנרגיית הצ'י. בעקבות לחצי סביבת העבודה המודרנית מתרכזת אנרגיית הצ'י בחסימות באזור הראש והצוואר ומורגשת כלחץ מעיק. עיסוי קרקפת משחרר את הלחצים הללו ומקל, בין השאר,על הצוואר ואיזור העיניים של אנשים היושבים מול מסך המחשב רוב היום.

הודות לעיצוב הארגונומי, מברשת האייקו מותאמת באופן מושלם לכף היד, כך שהלחץ מחולק באופן שווה על הקרקפת ומספקת לה עיסוי אחיד ועמוק. מומחים לרפואה סינית ממליצים על עיסוי יומיומי לקרקפת כחלק מגישת טיפולים הוליסטים. אייקו מספקת תחליף מעשי לטיפול יומיומי שכזה וכך חוסכת הוצאות נוספות וזמן ושומרת על שיער בריא ועל תחושה אמיתית של קרקפת שעברה עיסוי.



Udderly Gorgeous Stretch Mark Oil שמן למניעת סימני מתיחה של מותג הטיפוח הבריטי Cowshed

שמן טבעי למניעת סימני מתיחה בזמן ההריון ולאחר הלידה. השמן הייחודי מבוסס על תערובת שמנים וצמחי מרפא שמשקמת את רקמת העור ומסייעת בשמירה על גמישותו. שמן ציפורני החתול, חוחובה, פצ'ולי וויטמין E מרככים ומעשירים את העור בלחות, בזמן שחמאת השיאה האורגנית ושמן אשחר הים מטפחים ומזינים במינרלים ובחומצות שמנוניות נחוצות. • ללא רכיבים מן החי (מלבד מעט שעוות דבורים ודבש פרחי בר) • ללא פרבנים, ללא מלחים, ללא פטרוכימיקלים וללא צבעים או ריחות מלאכותיים •

מחיר: $25 תכולה: 100ml
ניתן להשיג באתר  FELLEZA www.felleza.com


***
הכירו את Cowshed - מותג טיפוח בריטי ותיק שכולו מחווה לאמא טבע. מוצרי הפנים, הגוף והשיער המפנקים מבוססים על רכיבים אורגניים, תמציות צמחים הוליסטיות ושמנים טבעיים ברמה הגבוהה ביותר. למרות שמות המוצרים המשעשעים, Cowshed לוקחים את איכות הפורמולות ואת השפעתן ברצינות רבה. כל תכשיר מכיל תערובות ארומטיות עטורות פרסים שמגשרות בין עולם הביוטי לבין העולם הבוטני ומשפרות את מצב הרוח ואת בריאות הגוף – ממש כמו לאחר יום בספא
על החברה:
FELLEZA הינה פלטפורמת Ecommerce אמריקאית ראשונה מסוגה בישראל שנוסדה ע"י הבעלים והמנכ"לים ניר קדוש, רוני מיטל ורונית סיחון, אשר נולדה עקב נסיקתו של עולם הקניות המקוון בישראל. הפלטפורמה, מציעה קנייה נוחה ובטוחה של מגוון מותגי איפור וטיפוח נחשקים מחו"ל. את מבחר המוצרים האתר מספק מבירות הביוטי הגדולות בעולם - ניו יורק, לוס אנג'לס פריז ולונדון, ומטרתו לגשר בין זירת היופי הבינלאומית לבין זירת היופי המקומית בישראל. כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, מאושרים על פי תו התקן האירופאי. מגוון המותגים הנמכרים באתר – THE BALM , BUTTER LONDON , e.l.f , ARCANCIL , JAMES READ , OUAI , THE BROW GIRL , YOUTH LAB , MAKE UP EARASER ו COWSHED.

כתובת האתר המקוון : www.felleza.com


קרם ידיים לתחושת רכות מבית NIVEA
  • מועשר בחמאת שיאה
  • NIVEA HAND CREAM
  • Smooth Care

NIVEA, מותג הטיפוח המוביל מציג קרם ידיים מועשר בחמאה שיאה, המסייע לחזק את מחסום ההגנה של העור ועוזר לשמור על עור הידיים והעור סביב הציפורניים רך וחלק לאורך זמן.
הנוסחה החדשה מועשרת בשמנים מטפחים המעניקה לידיים תחושת רכות והגנה למשך כל היום.

להשיג ברשת הסופר פארם וברשתות המזון המובילות.




מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה מציג סדרת מוצרים בעלי לחות מיידית שנשארת לאורך זמן
החורף הגיע והעור שלנו מתחיל להגיב בהתאם.. הלחות יורדת, מזג האוויר נעשה יבש וקר וזה משפיע על עור הגוף והפנים שמתייבש ומאבד מגמישותו. המפתח לפתרון הוא לחות! הענקת לחות גבוהה לעור תגן עליו מפני היובש ונזקי מזג האוויר..

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה מציע יופי של חורף עם מגוון מוצרים ייעודיים המכילים לחות גבוהה ואידיאליים לשימוש בעונת החורף:

קרם ידיים מרוכז, מבושם - הנוסחה הנורבגית®
מעניק לחות מיידית לעור שנשארת גם לאחר שטיפה. הקלה מיידית לידיים יבשות או סדוקות מותיר את הידיים רכות יותר וחלקות יותר למגע. הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים.


שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 - הנוסחה הנורבגית®
מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות, עם נוסחא עתירת לחות השומרת על שפתיים בריאות ורכות. מכיל SPF 20 ללא תחושת שמנוניות.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי המרקחת.







קולגייט מכינה אותנו לשנה החדשה באופן טוטלי עם השקת Total Pro Visible Action Colgate
המשחה החדשה, כמו כל סדרת משחות טוטל - מספקת הגנה מקיפה לשניים, לשון לחיים וחניכיים ללא הפסקה במשך 12 שעות.

Total Pro Visible Action Colgate בעלת נוסחה מתקדמת הכוללת מערכת הגנה ייחודית המסייעת בהגנה מפני עששת, הצטברות פלאק, בעיות בחניכיים, הצטברות אבן שן, שחיקת האמייל, כתמי שיניים, ריח רע מהפה ורגישות  ליום שלם ברצף, כך שנרגיש מוכנים לכל רגע בחיים.

המשחה בעלת יתרון ייחודי - בזמן הצחצוח, משחת השיניים בעלת טכנולוגיית הקצף הפעיל, הופכת ממשחה לבנה לקצף כחול. המשחה מסייעת בהגנה מפני הצטברות פלאק גם בין צחצוח לצחצוח ומקנה לך תחושה של שיניים נקיות.


Total Pro Visible Action Colgate
  • כדי שתהיו מוכנים באופן טוטלי בכל רגע ביום
  • לפה בריא יותר
  • להגנה של 12 שעות רצופות
  • מסייעת להגן על 100% משטחי הפה - השיניים והחניכיים.

משפחת מוצרי קולגייט טוטל כוללת מגוון רחב של משחות שיניים המתאימות לצרכי הלקוחות השונים


את מגוון מוצרי "קולגייט" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ





שתהיה שנה טובה!