טיפוח ויופי לכבוד יום האישה הבינלאומי ובכלל



צילומים: קשת זאבי


לכבוד יום האישה הבינאלומי- המוצרים שיטפחו לכן את הגוף ואת הנפש:

סרום שמני הזנה מבית מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra"
האוויר היבש של החורף עדיין פה. העור שלנו הופך ליבש ולעתים אף למחוספס וסדוק. לכן מומלץ להעשיר את העור בלחות ובשמנים המגנים על העור ו"כולאים" את הלחות בתוך העור.
מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra"" ("אמה לורה"), מציע לחורף "סרום שמני הזנה" – עשיר בשמנים צמחיים טבעיים להזנת העור ולטיפול בעור יבש.
סרום שמני הזנה מכיל שילוב מיוחד של שמן זרעי רימונים, שמן סובין האורז ושמנים צמחיים ארומטיים - לילי, נרולי ופטשולי, הפועלים ביחד בסינרגיה, מעצימים את האפקטיביות של כל אחד מהם ומשפרים את רמת הלחות בעור.
שמן זרעי רימונים בכבישה קרה ידוע בסגולותיו לפי הרפואה הטבעית כאנטי-אייג'ינג המסייע למניעת הזדקנות העור. שמן זרעי הרימון עשיר בנוגדי חמצון המגנים על העור מפני נזקים סביבתיים, וכן מכיל חומצת שומן לינולאית המסייעת לחיזוק וייצוב תאי העור, מגבירה את גמישות העור ומונעת קמטים. שמן זרעי רימונים גם יכול לסייע בהבהרת כתמים כגון כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש.
שמן סובין האורז ידוע בשימושו בטיפולי פנים בתרבות היפנית. השמן עשיר בחומצות שומן ומסייע בהזנה ובריכוך העור. השמן גם פועל כמסנן קרינה ומונע נזקים עמוקים של קרני השמש.
בנוסף, הסרום מכיל ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להתמודדות עם רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנות העור, וכן מכיל שמנים צמחיים ארומטיים כמו פטשולי, לילי ונרולי, המסייעים להרגעה ולחידוש תאי העור ומקנים לסרום ניחוח נהדר.
 
הסרום נעים ונוח לשימוש, הוא מוחדר לעור בקלות ואינו משאיר אותו כבד ומבריק מדי.
גם ריח הסרום נעים ומעורר בשל השמנים הארומטיים הנמצאים בו.


את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג בחנות "אמה לורה" ברח' כצנלסון 145 בגבעתיים, או לרכוש דרך אתר החברה: http://www.ama-lurra.com



 Ultimate Anti-Wrinkle Serum מבית מותג הטיפוח היוקרתי Promise


על מנת להעניק תשומת לב ממוקדת לקמטים וקווי ההבעה, נדרש ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים שיניעו תהליכים בעומק העור, מותג הטיפוח היוקרתי Promise משיק סרום עוצמתי לטיפול ממוקד בקמטיםUltimate Anti- Wrinkle Serum בעל ניחוח עדין ומרקם קטיפתי ונעים.


הסרום של Promise בעל נוסחה מרוכזת במיוחד המכילה פפטידים ביומימטיים וקומפלקס צמחים אקזוטיים, לעידוד ייצור קולגן ומיצוק העור והמסייעת לטשטוש מראה ששת סוגי הקמטים העקשניים ביותר: קווי המצח, הקווים בין הגבות, קמטים בגשר האף, קמטי האף-פה, הקווים מעל השפה העליונה והקמטים בצדי הפה. 
הסרום של Promise מכיל סנטלה (Centella asiatica) צמח נפוץ במדינות המזרח שהוכח מחקרית כיעיל בריפוי פצעים ואיחוי רקמות פגועות, המאיץ את ייצור הקולגן והאלסטין, משפר את הנפח, ממצק ומגמיש את העור, קיגליה (Kigelia Africana) עץ מרפא מאפריקה הדרומית שפירותיו עמוסים בפפטידים ממקור צמחי המעניקים אפקט מיידי של מיצוק, לחלוח ושיפור מרקם העור. מרכיב מפתח נוסף הינו פפטיד ביומימטי אנזים המחקה פעילות ביולוגית טבעית של העור, מעודד תהליכי ייצור קולגן בעור ומקנה לו מראה מוצק.

אסף דקל, מומחה לפיתוח מוצרים רב תועלתיים והבעלים של מותג הטיפוח היוקרתי Promise, פיתח סרום שיעצים את האפקט, החוויה והתוצאה. לדבריו: "לסרום יש יכולת חדירה וספיגה טובה ביותר לתוך שכבות העור התחתונות והוא משמש כמוליך, הן למרכיבים שבסרום עצמו והן לחומרים הפעילים במוצרי הטיפוח שמניחים עליו. בתהליך הפיתוח של הסרום הקפדנו על חומרי גלם איכותיים ביותר על מנת להשיג מקסימום תוצאות אך גם להעניק ללקוחה חווית שימוש מענגת. הפורמולה נחשבת לקדמת הטכנולוגיה בעולם הקוסמטיקה לטיפול בקמטים".

הסרום של המותג Promise משווק במארז מעוצב ויוקרתי, הכולל סרום 30 מ"ל, דוגמית סרום בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית במוצר (והאפשרות להשיבו ללא מאמץ וטרחה באמצעות גלויית הגוביינא) ובנוסף, מתנה אישית בכל מארז לחוויית קניה ייחודית. כל מוצרי Promise ניתנים לרכישה אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך ובאמצעות שליח VIP עד הבית, ללא דמי משלוח.



לכל חבילה מצטרפת גם דוגמית של המוצר המספיקה לכמה טיפולים.
במידה ומכל סיבה שהיא, לא מצא חן בעיניכם המוצר- תוכלו לשלוח אותו בדואר גוביינה, ללא כל עלות במצידכם, בחזרה אל החברה וקבל זיכוי כספי. בלי שאלות ובלי עמלות.
כל זאת, כמובן, בתנאי שהתנסתם רק בדוגמית ולא פתחתם את עריזת הצלופן של המוצר בגודל האמיתי.

המותג Promise הוקם על ידי אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים. דקל, בנו של צבי דקל מייסד חברת הקוסמטיקה המקצועית הבינלאומית HL, גדל במעבדת קוסמטיקה ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים עבור קוסמטיקאיות ורופאים. כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד. המוצרים של Promise, מצטיינים במרקמים ייחודיים ומענגים.


לינק לרכישה אונליין:  www.promise-cosmetics.co.il



PERFECTING MATTIFYING FLUID- תחליב לחות למראה מאט מבית L'OCCITANE
משימתו של תחליב הלחות הינה להכין את עור הפנים לשגרת הטיפוח היומית שלך, לנקות ביסודיות ולהעניק לעור הפנים גימור מאט מושלם.
תחליב הלחות של לאוקסיטן עומד במשימה תוך כדי נתינת אפקט נוסף- אפקט הניחוח המנצח המוכר לכל חובבות מוצרי לאוקסיטן.

מאז יוון העתיקה, הפאוני (אדמונית) הוא פרח פופולרי מאוד הקשור ליופי הנשי ונחשב למביא מזל. לפי האגדה, הפכה אלת הקנאה את הנימפה היפה בשם Peonia שהייתה מחוזרת על ידי כל האלים, לפרח בעל אלף עלי כותרת- peony- אדמונית. מאז, האדמונית היא סמל של יופי ונשיות המופיעה מדי אביב במופע מרהיב של צבעים וניחוחות.
עוד מימי הביניים לפני שהתפרסמה כפרח יפהפה הייתה האדמונית צמח מרפא.
L’OCCITANE גילתה את הסגולות המיטביות של תמצית האדמונית ושילבה אותן במוצרי קוסמטיקה לטיפוח עור הפנים. התמצית, מוגנת ע"י פטנט רשום, משפרת מיידית ולאורך זמן את מצב ואת מראה העור באופן הגלוי לעין.


התחליב הינו מרענן ומעניק לעור לחות, תחושת נוחות מיידית ומעניק לו מראה מאט מידי יום.
העור נראה פחות שמנוני ונקבוביות פעורות הגלויות לעין מצטמצמות.

מתאים לעור שמנוני, ומשמש כבסיס מושלם לשגרת הטיפוח היומית שלך.


להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il


ליסטרין- מי פה
לאחר צחצוח השיניים, בוקר וערב, גרגרו במשך 30 שניות מי פה "ליסטרין", שירעננו את הנשימה וריח הפה ותרויחו שקט נפשי בנוגע לשגרת הטיפול שלכן בשיניים.


שטיפת הפה מפחיתה עד 99% מהחיידקים בחלל הפה (בתנאי מעבדה) ופועלת במקומות אליהם קשה להגיע בצחצוח.
כמו כן, שומרת על חניכיים בריאות, מחזקת את השיניים מפני עששת, מונעת הצטברות אבן שן וכך שומרת על הלובן הטבעי של השיניים ומעניקה ריח פה רענן לאורך זמן.
שטיפת הפה מכילה שמנים ארומטיים, פלואוריד ואבץ כלוריד, שמנים ארומטיים בליסטרין: תימול, אקליפטוס, מנטול, מתיל סליצילט, אבץ כלוריד.



היום זה אולי נראה לכן כמו טרחה אבל כשתגיעו לעשור השישי שלכן (שנות החמישים) ותשמעו שהחברות שלכן מתחילות בהשתלות שיניים בעוד אתן לא זקוקות לזה- תודו לשטיפת הפה!

ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובילות .




לבלו BLACKBERRY

עור השפתיים חשוף באופן תמידי לשינויי מזג האוויר. הקור, היובש באוויר, וקרני השמש מייבשות את העור והרוח גורמת לסדקים ולקילוף. היסדקות עור השפתיים פוגעת במראה האסתטי של הפנים בכלל ושל השפתיים בפרט, לכן יש להגן על השפתיים, לשמר את הלחות הטבעית שלהן ולהעניק להן תגבור של לחויות הזנה.

חברת LABELLO משיקה שפתון חדש – לאבלו אוכמניות – שפתון המעניק טיפול אפקטיבי לשפתיים עם ארומה של פירות.
השפתון מכיל נוסחה של שמנים מטפחים , מגן על השפתיים מיובש, מספק הגנה ושומר על הרכות הטבעית והמרקם החלק של השפתיים.
בנוסף לניחוח עדין וטעם פירותי, השפתון נותן נגיעת צבע לשפתיים.
התוצאה: שפתיים יפות וחלקות.


ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובילות .




CARELINE Pro Shimmer & Glow


 Shimmer & Glow משלבת ארבעה גווני סומק מטאליים עוצמתיים המעניקים זוהר, ברק ותחושה של 'נשיקת שמש', המתאימים לכל גוון עור ולכל סגנון איפור.

גווני השימר הזוהרים משיבים חיוניות לפנים, משדרגים כל סגנון איפור ויוצרים אשליה של עור קורן ושזוף, כמו לאחר חופשה שבה השמש נישקה אותנו בקלילות.
בערכה ארבעה גוונים המתאימים לאזורים שונים של הפנים. ניתן לשלב יחד או להשתמש בכל אחד בנפרד בהתאם לשעות היום או הלילה ולסגנון האיפור.
כל הגוונים מתאימים גם להארת הפנים ללא איפור מלא, להדגשת אזור המחשוף או הזרועות.
זהב וברונזר בעלי ריכוז פיגמנטים מחזירי אור מעניקים גימור זוהר לאיפור מלא, או לחילופין יוצרים תחושה אחידה וזוהרת ישירות על עור הפנים, אזור המחשוף ואזור הכתפיים.

הגוונים בערכה:
שימר – Champagne גוון בהיר היוצר השתקפות בגוון זהוב שקוף.
שימר Golden - גוון קרן שמש היוצר השתקפות נוצצת וזוהרת.
שימר Bronzer - גוון נחושת עמוק היוצר השתקפות חמה וקורנת.
שימר Sweet – גוון וורוד רך היוצר השתקפות פנינית עדינה.


מומלץ להשתמש במברשת 03 או 09 מבית קרליין

ואם אתן ממש ממש אוהבות את הצבעים ולא משתמשות בהארות- אתן יכולות בכ"ז להשתמש בערכה כערכת צלליות בצבעים רכים ונעימים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובילות ברחבי הארץ




איל מקיאג' extreme סדרת צלליות קרם עמידות לאורך זמן
קשת הגוונים נבחרה בקפידה וכוללת תמהיל רחב- החל מגווני בסיס טבעיים בקרם וניוד, גוונים קלאסיים בשחור, אפור וכסף, גוונים נצחיים בזהב, ברונזה וחום וכן גוונים טרנדיים יחודיים בסגול, ירוק וכחול וזאת בהשראת שבועות האופנה המובילים בעולם.

הנוסחה הייחודית מכילה ריכוז פיגמנטים גבוה במיוחד המאפשר קבלת גוון עז וכיסוי מלא ליצירת מראה דרמטי ועוצמתי וכן טשטוש קל למראה מעושן ומסתורי.

טקסטורת הקרם קטיפתית ומאפשרת מריחה נוחה ללא סימני כתמים, קפלים או סדקים ומעניקה גימור מושלם ועמיד לאורך זמן.
כל הצלליות בסדרה ניתנות לשימוש ישירות על העפעף או כבסיס לצללית, אשר מעצים כל גוון ומעניק לו עמידות גבוהה יותר.

הצלליות מגיעות בשפורפרת גמישה בעלת סגירה הרמטית, לנשיאה נוחה בתיק האיפור וניצול מלא של כל הגוון.

צלליות EXTREME מועשרות בויטמין E, התורם להאצת קצב חידוש התאים ולהגנה מפני נזקי הסביבה, וכן בשמנים המלחחים ומעניקים תחושה קלילה ונעימה.
הנוסחה אינה מכילה רכיבים משמרים ולא נוסתה על בעלי חיים.


ניתן להשיג ב-40 סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ.



סרקל מתולתל
אם אתן נשים שאוהבות את השיער הטבעי, המתולתל והמרשים שלכן ולא נכנעתן לטרנד ההחלקות הכובש את הארץ- כדאי שתכירו את סרקל.
במקור, המוצר מיועד לילדות, אך לדעתי האישית אין שום מניעה מנשים להשתמש בו גם אם הוא יכול להקל על שגרת הטיפוח שלהן.

תלתלים, יפים ככל שיהיו דורשים תשומת לב מיוחדת – על מנת לשמור על מראה יפה של התלתלים, חשוב להקפיד על טיפול יומיומי שכן התלתלים מושפעים בקלות מרמת הלחות, מזג האוויר, מתייבשים מהר ומשנים את צורתם.
מעבדות המחקר של ד"ר פישר הינן בעלות ידע וניסיון של עשרות שנים בפיתוח תכשירים מתקדמים להיגיינת השיער. מתוך רצון להקל על הצרכנים, לשמור על היגיינת השיער מחד ומראה תלתלים יפה מאידך, פותחה סדרת סרקל מתולתל, לטיפול יומיומי בשיער מתולתל, לשמירה על ראש נקי ולמראה בריא ויפה יותר.

סדרת סרקל לשיער מתולתל הינה בעלת נוסחה ייחודית, היפואלרגנית וללא פראבנים, המכילה תמצית רוזמרין, מרככת את השיער, מקלה על פעולת הסירוק, מתירה קשרים ומעניקה לו גמישות ורכות, עם הניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן. סדרת סרקל של ד"ר פישר הינה הסדרה מס' 1 בישראל לשמירה על היגיינת השיער משך שנים רבות.

בסדרה סרקל ספריי מתיר קשרים לשיער מתולתל וקרם סרקל רוזמרין לשיער מתולתל, בעלי נוסחה ייחודית לעיצוב ובניית תלתלים, המסייעת בהפחתת "שוונצים" עם אפקט האנטי פריז המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל למראה תלתלים טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן.

ספריי מתיר הקשרים הינו פיתוח חדשני לסירוק קל ונוח עוד יותר, הספריי הינו חלק מטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת מסוגה (BOV), המאפשרת התזה רציפה (360 מעלות) ע"י אוויר בלבד, ללא שימוש בגז בישול דליק, השימוש הינו קל, נוח ומהיר והתכשיר ידידותי יותר למשתמשים ולסביבה.


ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת הפרטיים ובחנויות המובחרות.




Nutri Care תוסף תזונה "נוטרי-פן" – כמוסות חומצת אמינו חיונית - L-טריפטופן
דכאון והפרעות שינה הנלוות אליו אינם נושאים שמרבים לדבר עליהם בחברה. רוב האנשים תופסים את המצבים האלו כמצבים שיש להתבייש בהם ועל כן- פחות מטפלים בהם בשל הבושה מהחשיפה. וחבל!
חלק גדול המאוכלוסייה סובל מדכאון והפרעות בשינה וחלק גדול מן הסובלים הן נשים.

מחקרים מראים כי לחומצת האמינו L-טריפטופן השפעה מיטיבה במצבים של דיכאון והפרעות שינה
L-טריפטופן הוא אחד מחומצות האמינו החיוניות לגופנו. גוף האדם אינו מסוגל לסנטז טריפטופן ולכן היא מהווה חומצת אמינו חיונית אותה יש לצרוך דרך המזון, מסבירה הנטורופתית ג'ולי ברוך. L טריפטופן מצוי בעיקר במזונות העשירים בחלבון כמו בשר בקר, דגים, עוף, חלב, ביצים, קטניות ועוד.
בגוף משמשת חומצת האמינו L -טריפטופן למגוון תפקודים פיזיולוגיים ונפשיים. בין היתר הטריפטופן אחראי לייצור רכיבים ביוכימיים שונים במוח כגון סרוטונין, מלטונין, דופמין, בטא אנדורפין, מונואמינים ונוראפינפרין, האחראים למצב של רגיעה, הפחתת פעילות עצבית, שיכוך כאבים ושינה.
באנשים הסובלים מדיכאון, חרדות, מיגרנה, הפרעות שינה וכאבי ראש כתוצאה ממתח ולחץ נצפתה רמה נמוכה של חומצת האמינו הזו כתוצאה מתפריט דל או ליקוי בחילוף החומרים.
הנטורופתית ג'ולי ברוך מציינת כי מחקרים מוכיחים את ההשפעה המטיבה של חומצת האמינו L-טריפטופן במצבים של דיכאון והפרעות שינה.
מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק את תוסף התזונה "נוטרי-פן", המכיל את חומצת האמינו L - טריפטופן". התכשיר משווק בכמוסות.
התכשיר כשר פרווה בהשגחת המועצה הדתית חולון.

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.



יום האישה שמח לכולם ושכל ימי השנה יהיו בשבילכן חגיגה!