HILL’S משיקה את הדור הבא בתחום התזונה לחיות מחמד



טרנד הבריאות בישראל בתחום המזון ששטף אותנו לאחרונה, מגיע גם למזון של הולכי על ארבע שהרי גם להם מגיעה איכות חיים ותזונה נכונה בהתאם לצרכיהם.
חברת Hill's, מהחברות המובילות בעולם בתחום תזונת בעלי חיים, משיקה סדרה חדשה של מוצרי מזון לכלבים ולחתולים, תחת המותג Ideal balance. מוצרי המזון שבסדרה עשויים מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים, בתוספת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו באיזון מדויק, לאספקת התזונה הטובה ביותר לחיות המחמד. הסדרה מורכבת ממוצרים לכלבים ולחתולים-המותאמים לשלבי חייהם : גור, בוגר ומבוגר.
המוצרים מסדרת Ideal balance מיוצרים תוך שימוש במעל 50 סוגי מרכיבים איכותיים שונים ומכילים עוף טרי- כמרכיב ראשון, ירקות, אורז חום –לעידוד תהליכי עיכול וזרעי פשתן העשירות בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, ללא תירס, חיטה או סויה.
בנוסף, המוצרים אינם מכילים תוספת חומרים משמרים, צבע או טעם מלאכותיים.

כל מוצרי המזון של Hill's כמו גם המותג Ideal balance מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוח קפדני ביותר של ארגון (American Feed Control Officials’ (AAFCO.
פיתוח הסדרה החדשה Ideal balance הגיע לאחר מחקרים שיווקיים, שהובילו למסקנה ברורה: בעלי חיות מחמד רבים מעדיפים לרכוש מזון טבעי לחיות שלהם. על פי נתוני המחקר 34% מבעלי הכלבים ו- 25% מבעלי החתולים מעדיפים לרכוש מזון טבעי לחיות שלהם כאשר הסיבות העיקריות להעדפה זו הן כי מוצרים טבעיים אינם נתפשים כעתירי קלוריות, אינם נתפשים כמכילים חומרי שימור או תוספים סינתטיים וכעמוסים במלחים וסוכרים כמו מוצרים אחרים.
ד"ר גל אלחלל, וטרינרית חברת ווטרמרקט יבואנית Hill's בישראל: "מציינת כי חשוב לזכור ש"טבעי" זה חשוב, אבל רק אם קיימת הקפדה גם על "מלא ומאוזן" ולכן מוצרי Hill's בכלל ו ideal balance בפרט מספקים את אותו האיזון החשוב – תזונה התומכת בכל הצרכים התזונתיים של כלבים וחתולים בשלבי חייהם השונים"

בסדרת Ideal Balance קיימים גם מוצרים ללא דגנים עבור כלבים ועבור חתולים, המהווים אופציה בריאה ומאוזנת עבור בעלי חיות המחמד המבקשים להאכיל במזון נטול דגנים.


את מוצרי סדרת ideal balance ניתן להשיג בחנויות המובחרות לחיות מחמד, פרטים ניתן למצוא באתר ווטמרקט www.vetmarket.co.il או בשירות הלקוחות של החברה בטלפון 03-9393000

מחיר מומלץ לצרכן למוצרי Ideal balance לכלבים לשק 2 ק"ג -120-130 ש"ח  (בהתאם לגיל הכלב)
מחיר מומלץ לצרכן למוצרי Ideal balance לכלבים לשק 12 ק"ג 335-345 ש"ח (בהתאם לגיל הכלב)
מחיר מומלץ לצרכן למוצרי Ideal balance לחתולים לשק 2 ק"ג 120-130 ש"ח (בהתאם לגיל החתול)

חברת Hill's עוסקת בפיתוח וייצור מזון סופר פרימיום לחיות מחמד יותר מ-80 שנים, על מנת להקנות לחיות המחמד חיים בריאים וארוכים יותר. חברת Hill's נוסדה על ידי וטרינר יוצא דופן בשם דר' מרק מוריס שמטרתו הייתה אחת - לייצר את המזון האיכותי ביותר לחיות המחמד. הוא האמין כי עלינו להתייחס בכובד ראש לבריאותן של חיות המחמד, ממש כשם שאנו מתייחסים לבריאותנו שלנו. כיום עובדים בחברת Hill's העולמית מעל ל-150 וטרינרים, תזונאים מומחים ומדענים בעלי שם עולמי הרתומים למטרה אחת: לסייע לחיות המחמד לחיות חיים בריאים, ארוכים ומלאים.