Sweet Harmony קסטרו סתיו 2016/17



צילומים: קשת זאבי

מכירים את זה שאתם מגיעים לחנות והכל יפה ונחמד אבל לא כל הקולקצייה קולעת לטעמכם? ושצריך לעבור מדף מדף עד שמוצרים את ה-בגד המושלם עבורכם?
אז תשכחו מזה בסתיו הקרוב בחנויות קסטרו. ה-כ-ל מדהים!!!!

אתמול בערב, כשבחוץ חם ולח, הגעתי ל- Show room הממוזג והיפייפה של קסטרו והוקסמתי מן הקולקצייה שתגיע ממש בקרוב לחנויות.

על קולקציית הנשים
Vintage Remix
הקבוצה המרכזית בקו הנשים מתאפיינת העונה במיזוג מלא חיים בין עולמות השראה, חומרים, טקסטורות הדפסים, משקלים, ואלמנטים עיצוביים יחד עם אווירת שנות השבעים. עושר טקסטילי של סאטן, קטיפה, ג׳ינס, בדים מכובסים, וסריגים יוצרים מפגש חורפי מעורבב ומפתיע המתעצם דרך הטקסטורות וההדפסים: ערבוב בין הדפסי ארמי עם פופ, ריאליסטי עם מופשט, מנומר עם פרחים, סורילאיסטי עם ריאליסטי ומחויט עם נוצצים. אל כל אלה מצטרף מגוון של טכניקות כגון שילוב ריקמות, סיכות ופאצ׳ים רקומים. התוצאה - חגיגה צבעונית, אקזוטית ומעט סוריאליסטית, שמבטיחה חורף מפתיע ושמח במיוחד, עם מיקס צבעוני מושלם בין גווני ורוד ה״קוסמטיק״ הלוהט לעונה, עם שחור, לבן, חאקי, ג׳ינס ושמנת.

השראת שנות השבעים ניכרת בקבוצה, עם שלל אלמנטים המאזכרים את העשור: שמלות Tea קלאסיות עם כפתרה קדמית, שמלות עם חתך קפלים ״פפלום״ נמוך, סרטי עניבת פרפר הנקשרים בצווארון, הדפסי פרחים בהשראת טפטים על גבי שמלות וטי שירטים, אוברולים וסריגי פסים במראה רטרו. המגוון שמציעה הקבוצה מזמין את המתלבשת ליהנות מהחופש, לשלב בהרמוניה וקלילות מושלמת פריטים מעולמות שונים: כך למשל ז׳קט ורוד מחויט בגזרת box גיאומטרית נלבש דווקא עם טי פסים עם רקמת כלב קאובוי וחצאית ג׳ינס; וז׳קט ה-Bomber הספורטיבי - שהופך העונה לפריט מפתח חשוב במיוחד - בקבוצה זו מתעטף בהדפס פרחי רטרו, ונלבש עם גופיית קטיפה וחצאית פפלום במראה עור.

שילוב החומרים והטקסטורות ניכר העונה גם באגף האביזרים, עם נוכחות מרשימה במיוחד לקטיפה, שמככבת בקולקציה בסנדלי פלטפורמת פיפ-טואו וגם סניקרס בכחול צי ושחור, ולצידה נעלי סליפ-און בטקסטורת נמר, נעלי ספורט סרוגות, וגם במראה עור מחורר עם טקסטורות.

תיקי מיני מהווים מגמה חשובה העונה, והם מצטיינים העונה בשילוב אבזמים גדולים המתכשטים אותם, לצד תיק גב עם שרוכים במראה פרוותי בגזרת שקית ספורטיבית, ותיקי גב עם קווילט וניטים.

פריטים נוספים בקבוצה משיבים אל התודעה את השראה מראה הארמי בנוסח שנות התשעים: מכנסי בייקר מבריקים ומכובסים עם תיפורים מודגשים בברכיים, או ז׳קט פארקה חאקי עם פרווה נשלפת בכובע, הנלבש דווקא עם שמלת קטיפה שחורה עם כתפיות. קו הג׳ינס מקשר כחוט השני בכל קווי הקולקציה ומראה הגראנג׳ בולט עם שילוב קרעים גדולים ודומיננטיים ואורך ⅞ פרום במכפלת. שמלות משי-קופרו קרירות בירוק חאקי וכחול צי, עוצבו עם תיפורים בצדדים וחתך פפלום נמוך, והן משודכות לנעלי סניקרס לבנות עם רכיסת סקוצ׳ים.
קו ה-Black
קו הבלאק של בית האופנה, ביסס לעצמו שפה מובהקת מודרנית וגרפית המבוססת על גזרות גיאומטריות, צלליות ישרות, וגווני שחור, לבן ושמנת. העונה מקבל הקו דגש גרפי מובהק, דרך קבוצה המבוססת כולה על קפלי פליסה, קפלים וקפלונים, יחד עם אלמנט הקשירה. כך למשל בקולקציה שמלת A בוקסית ושחורה עם קומת קפלים קטנטנים לבנה במכפלת וקשירת צווארון לבן בצוואר; שמלה שחורה ללא שרוולים עם קשירת עניבה לבנה; חולצת כפתורים לבנה עם קשירת שרוך שחור בצווארון; שמלת פליסה בקפלונים צרים אשר יוצרת בטכניקה ייחודית מראה פפלום בסיום הפליסה; ואוברול מחוייט לבן עם חגורת קשירה במותן.

משלימים את הקבוצה מכנסי משבצות בשחור ולבן, ז׳קט Bomber מסאטן שחור מט עם רקמת פרחים כחולים הנלבש עם חצאית פליסה, ונעלי שפיץ שחורות ופתוחות עם פס לבן בסוליה.
קבוצה נוספת בקו עוצבה בשילוב צבעוני של שחור, שמנת וחרדל, ובהשראת שילוב בין מראה רומנטי לקשוח: פריטי תחרות משודכים דווקא אל פריטי עור מחוספסים, והופכים את סיפור ההתלבשות בקבוצה לקולי וקליל. בין מערכות הלבוש המייצגות בקבוצה למשל שמלת תחרה מעודנת עם חוט שזור בשחור בצללית קולר פפלום, הנלבשת עם ז׳קט עור אופנוענים ברכיסה אלכסונית עם רוכסני מתכת כסופים; שמלת A בגוון חרדל עם גימור במראה עור שחור במחשוף נלבשת עם מעיל בצללית ישרה ואביזרי רכיסה מוזהבים עם כובע רחב מעוטר במראה פרווה; שמלת תחרה במראה גיאומטרי של עיגולים וטופ תואם מתחרה במראה טי שירט נלבשת עם חצאית עפרון במראה עור וחירורי לייזר מעוגלים. לקבוצה מתווספים במהלך העונה פריטים בבורדו עמוק וירוק יער, יחד עם אביזרים משלימים במראה עור ועם איבזור מתכות כגון ניטים ואבזמים מוזהבים.

מגמה חשובה המסתמנת העונה היא שילוב הצבע הכחול על כל גווניו, ובקבוצה בולטים למשל שמלת תחרה בכחול שמיים וכחול צי, שמלת שתי שכבות בכחול צי, וחצאית מתחרת גיפיור עם קפלים עוצבה בכחול כהה, והיא נלבשת עם טופ לבן ונקי.

ג׳ינס
הג׳ינס, הקטגוריה המנצחת של קסטרו, הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מקולקציית האופנה של המותג, והמגמה הלוהטת מכל העונה בקו היא מראה ה-Used: השימוש במגוון טכניקות ליצירת טלאים, קרעים, פרימות וטכניקות שפשוף מסיביות, שחלקם משולבים בבדי ג׳ינס עשויים 100% כותנה.

גזרות הג'ינס המנצחות של קסטרו ממשיכות לכבוש כמדי עונה את הקהל, עם הדגמים המובילים  Sarah, Noa, Rachel, Sarai, Rebecca, Michelle, אשר נבראים מדי עונה מחדש עם אינספור חידושים, טכניקות, שטיפות חדשות, לצד פיתוחים ודגמים חדשים:
Second Skin הג׳ינס הסופר סקיני האהוב מתחזק משמעותית העונה, והוא מגיע באורך קלאסי וגם באורך 7/8, והעונה הרחבה משמעותית של סקאלת הגוונים, ובנוסף לשטיפות הכחולות והקלאסיות מתחדש הג׳ינס בגווני כחול צי, בורדו וירוק חאקי, וגם בכחול מכובס עם פאצ׳ים מודגשים - שנתפרים ונפרמים לאחר הכביסה ומותירים איזורי צבע חלקים במראה טלאים, ללא תיפורים.
Jogger Jeans: השילוב המושלם בין היופי של הג׳ינס והנוחות של בד הסריג: ג׳ינס עשוי בד סריג שעובר כביסות וטיפול מיוחד שמשווה לו מראה ג׳ינס ומגיע בשתי גזרות - גוג׳ר רבקה - במראה בויפרנד-ספורט רפוי ונינוח, וג׳וגר שריי בצללית טייץ מחמיא ונוח.
Mom Jeans הגזרה האהובה חוזרת העונה, במראה המונח גבוה על המותן ומעוגלת בירכיים, ובשטיפות
Hyper Stretch: ג׳ינס סופר סקיני הנתפר מבד טכנולוגי אלסטי במיוחד, שגם נמתח, אוסף את הגוף ומחטב אותו,  במקביל שומר על גמישותו וחוזר לעצמו לאחר הלבישה, ולא מאבד מגמישותו.
קו הג׳ינס של קסטרו מקבל הרחבה העונה שהופכת אותו חורפי מתמיד, עם דגש לז׳קטים: ז׳קט קלאסי בכחול ובשחור כהים, וגם בגזרה קלאסית עם בטנת שירלינג פרוותית, ולצדם גרסאות גראנג׳יות מכובסות עם שילוב פאצ׳ים אולאובר, ובגזרת אוברסייז.
עוד בקולקציה מגוון עשיר של חולצות וטופים מג׳ינס וגם טנסל - מגזרת ה״אוף שולדר״ דרך טוניקה, חולצת ג׳ינס מאורכת עם פתחי צד, ועד חולצות ג׳ינס קלאסיות קאבוי קלאסיות מגיעות במבחר שטיפות כגון שחור ואפור, ודיפ דאיי.
קו הג׳ינס משתלב העונה יותר מתמיד עם קו האופנה של המותג, ואלמנטים המככבים בקולקציה מופיעים גם בקו הג׳ינס - כך למשל חתך הפפלום החשוב העונה הוא מוטיב חוזר גם בג׳ינס, עם שמלת מקסי בגזרת קולר, חיתוך קפלי פפלום נמוך וכיסים בצדדים, וגם טופ מג׳ינס בגזרה חושפת כתפיים, וגם טוניקה עם שרוולים בלוניים וחפתים צרים.
cotton club
משלימה את החיבור האופנתי, עם סדרת שמלות וטופים מכותנה עם פסים דקיקים ושילובים מתוחכמים המאפיינים העונה את קו האופנה: מפתחים חושפי כתפיים, שילוב רקמת-תחרה, וקומות קפלים במראה פפלום באמצעות חתכים בשרוולים וקו הגב.

על קולקציית הגברים

במסע אל החורף החדש, בחרו מעצבי בית האופנה לבחון ולפרש מחדש את העיר הגדולה והרחוב האורבני, ואת האסתטיקה המלווה אותם. טקסטורת ההסוואה הופכת העונה למוטיב עיצובי מרכזי בקולקציית החורף הגברים של קסטרו מן, והופכת מהדפס קלאסי ומוכר לאלמנט עיצובי, אופנתי ועדכני - ומתנתק מהקשרו המקורי.
בכל קו בקולקציה ניתנה לטקסטורה נראות שונה: בקו הרד משתלבת ההסוואה באוסף פריטים באווירת בגדי רחוב, בקו הבלאק היא מקבלת פרשנות חדשה ומרעננת עם כחולים עמוקים ואפורים במראה מתוחכם ונקי, ובקבוצת האקטיב היא הופכת דיגיטלית וספורטיבית.

Eco-flage
פריטים וטקסטורות המאזכרים את העולם הצבאי ועולם בגדי היוטיליטי מקבלים בקבוצה זו פרשנות עכשווית דרך חומרים חדשים כגון ג'רזי ופוטר, עם מגוון שטיפות שמעניקות להם את הרכות של בגדי פנאי, במראה מהוה ומכובס ובצבעי אדמה. גזרת האוברסייז מובילה את הקבוצה, ומאפשרת לבישה מגוונת במראה השכבות. בין פריטי המפתח העונה בולטים למשל מכנסי דגמ״ח קצרים בצבע זית; טי שירט מודפסת בטקסטורת הסוואה; ז׳קט מכותנה מכובסת בשילוב דיטיילים ממעילי אופנוענים; קפוצ׳ון בצבע אבן עם רוכסן א- סימטרי; קפוצ׳ון אוברסייז מפוטר-פלאנל עם רוכסנים בתפרי הצד; ווסט נפוח בצבע בורדו; מכנסי אריג מצנחים עם מכפלות ריב; ומעיל טייסים עם צווארון שירלינג פרוותי.

Black Bandana
קבוצה המתאפיינת בעושר של הדפסים המשלבים מוטיבים כגון פייזלי וחמסות על גבי פריטים וצלליות של אופנת רחוב באווירת שנות השמונים האפלות, בטכניקת הדפס צריבה (דיסצ'ארג') בגוון שמנת על שחור. כך למשל בין פריטי המפתח העונתיים סווטשירט קפוצ׳ון במראה עור הנלבש עם מכנסיים קצרים; סווטשירט וורסטילי עם רוכסנים חשופים בשרוול המאפשרים הפיכה לשרוול קצר או ארוך; ז’קט במראה עור בגזרת קפוצ’ון ומכנסי פוטר; ווסט נפוח עם מכפלת עגולה וסרטי כיווץ; סריגים בגזרה מאורכת עם קפוצ’ון מעטפת ומכפלות גזורות; ומכנסי ג’רסי בגזרת דרופ.

גווני השמנת על בסיס שחור מקבלים פרשנות חדשה ובמיקומים חדשים כגון מכפלות המכנסיים הקצרים או שרוולי הטי שירט. השראות מעולם הספורט משתלבות בקבוצה בהרמוניה, עם שילוב חומרים ספורטיביים כגון סריגי ג’רסי ורשתות בטי שירטים וגם במכנסיים והדפסי ספרות גדולים, היוצרים מראה רך, נינוח, וקולי במיוחד. משלימים את הקבוצה מבחר ג’ינסים שחורים ומשופשפים או עם קרעים.


ג'ינס
קו הג׳ינס מקבל העונה ביטוי מיוחד במחלקת הגברים, והוא משלים את קולקציית האופנה לגברים ואת עולם ההשראה ממנה נבעה. אווירת שנות השמונים מקבלת בג׳ינס ביטוי מרכז, עם נוכחות לגזרות סקיני וכביסות אסיד מגוונות, ושילוב טכניקות קרעים, שטיפות ושפשופים המשווים לג׳ינס מראה מכוסח ומהוה.

לצד המראה האופנתי, דגש משמעותי בקולקציה ניתן לנוחות, וזו מתאפשרת העונה הודות לשימוש באחוז גבוה של סיבים בעלי אלסטיות יוצאת דופן, המאפשרים גזרות צמודות ונוחות שאינן מאבדות מגמישותן.
צבע חדש לחורף בקולקציית הג׳ינס הוא הצבע הלבן, ואליו מצטרפים פריטים משלימים בצבעי אינדיגו ובכביסת אסיד כגון קרדיגן בסריגת צמות וסריג עם מפתח עגול, ומעיל ג'ינס עם טדי.
כמדי עונה, הגזרות האהובות של קסטרו: Adam, Moses, Jonathan, מקבלות העונה שטיפות חדשות וצבעים חדשים בהתאמה מושלמת לקו האופנה, וגזרות חדשות מצטרפות העונה אל הקולקציה:
Daniel: ג׳ינס סופר סקיני, בצללית צמודה ומחמיאה ומבד עם סיבי לייקרה המאפשר נוחות מירבית.
Hyper Stretch: סיב חדשני בעל אלסטיות לאורך ולרוחב בעל יכולת גדולה לחזור לעצמו. למראה סקיני ונוחות מקסימלית, בדומה למכנס טייטס.
Boyfriend: ג׳ינס דרופ רפוי עם מכפלת צרה בקרסוליים, בשטיפת וינטג׳ עם קרעים וגם בשטיפת בליץ׳ בהירה מאוד.
Jogger: ג׳ינס מבד פרנץ׳ טרי בטכניקת צביעה וכביסה המעניקה לו מראה דנים, עם האיכויות והנוחות של מכנסי אימונית, בשילוב חפת עם כיווצים וחתכי בייקר.

Tuxedo Sport
הלך הרוח הספורטיבי המאפיין את החיים המודרניים, גם כפעילות גופנית וגם כגישה כללית לחיים, הוביל העונה לחיבור בלתי צפוי בין עולם בגדי הערב לבגדים מעולמות הספורט.
בקבוצה, המבוססת כולה על צבעי שחור ושמנת, חליפה שחורה קלאסית נלבשת מעל חולצה אריג מלאנז׳ מכופתרת בגוון שמנת. חליפה נוספת נלבשת מעל סריג ז׳קרד גיאומטרי. מכנסיים שחורים ומחויטים בצללית צרה נלבשים עם סווטשירט רגלן עם חתכים גיאומטריים, עשוי מלאנז׳ איטלקי. במערכת לבוש נוספת נלבשים מכנסיים בגזרת אימונית מבד בעל טקסטורת פסים אופקית ובתפירה מחויטת, יחד עם סווטשירט מחולק המשלב בדי סלאב, פוטר ורשת בצבעי שחור ושמנת.



Blue Camu
קבוצה פורמלית המתאפיינת במינימליזם ובפלטת צבעים מעודנת, כשכל מערכת לבוש בתוכה היא טוטל לוק המספר סיפור באחד מצבעי הקבוצה. גווני הצבע הלבן, אפור קריר וכחול צי מקבלים טוויסט עיצובי כשהם נלבשים בקבוצה עם פריטים בטקסטורת ההסוואה בגוונים תואמים.

כך למשל בקבוצה חליפה בגוון כחול צי נלבשת מעל סווטשירט אפור עם רקמת הסוואה, וחליפת שומברה אפורה נלבשת מעל חולצת אריג מכופתרת בעלת צוארון סרוג. במערכת לבוש נוספת מכנסי קפלים בכחול צי נלבשים עם ז׳קט בומבר העשוי בטכניקת קווילט שעוצבה בדוגמת קמופלאז׳ בצבעי כחול עמוקים, מעל חולצה לבנה קלאסית, ואליהם מצטרף סריג ז׳קרד בדוגמת הסוואה בגווני כחול. את המראה משלימות נעלי ריצה בכחול צי או אפור עם דוגמת הסוואה עדינה בטכניקת ז׳קרד.

Dressed and Relaxed
קבוצה המתאפיינת במראה שכבות אורבני ונינוח, היוצר פרשנות חדשה ועדכנית לקלאסיקות גבריות, דרך סקאלה צבעונית הנעה בין שחור עמוק ללבן, דרך מנעד של גווני אפור. הצללית בקבוצה מתאפיינת במעילים וחלקים עליונים גדולים וארוכים עם כתפיים שמוטות ומראה אוברסייז, הנלבשים בשכבות, יחד עם חלקים תחתונים בצללית צרה: מעיל צמר אפור וגדול ללא מותן נלבש מעל מכנסי אריג מצנחים עם חפת ריב; קפוצ׳ון בטקסטורת פיקה במראה נקי ומחויט נלבש מעל חולצת אריג מכובסת עם ג׳ינס אפור בהיר וצמוד;
מעיל פרקה ספורטיבי מניילון נלבש מעל קרדיגן סריג מכובס ומתחתיהם חולצת ג׳ינס אפורה בשטיפת אסיד, מעל ג׳ינס שחור עם קרעים בברכיים; וטי-שירט בגזרת אוברסייז עם כתף שמוטה נלבשת מעל מכנס קרופ שחור. את המראה משלימות נעלי ריצה סרוגות שחורות.

על קו האקטיב – נשים וגברים סתיו 2016/17:
קו בגדי הספורט והפנאי של בית האופנה מתחזק העונה עוד יותר, ומסמל את החיבור ההדוק בין אופנה ואורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. ההשראה לקבוצת הנשים נבעה העונה מתוך הדפס שעוצב בסטודיו לטקסטיל של קסטרו המשלב בין דוגמת עור נחש לפיקסלים דיגיטליים. ההדפס הייחודי, המסמל חייתיות וטבע יחד עם עתידנות דיגיטלית שימש כהשראה לכל קולקציית האקטיב לנשים.

המראה הכללי, הצלליות והצבעוניות שאפו לשקף את האווירה בחיים העירוניים - הרחוב, העיר, הבטון, הבניינים, ואורח החיים העירוני המהיר. צבעוניות מבוססת על גווני אפור ושחור בסקאלה מגוונת ושילוב מלאנז׳.
בכדי להעניק מענה מושלם ללקוחות הספורטיביים עוצבה הקבוצה כולה בשימוש בטקסטילים טכנולוגיים מנדפי זיעה. השימוש בבד הרשת האופנתי כל כך העונה ומשמש גם את קו האופנה, התאים בשלמות לעונה הנוכחית - בד ספורטיבי, בעל תכונות שמתאימות לפעילות גופנית ומאוורר.

העונה מצטרפים אל הקולקציה פריטי מפתח חדשים כגון ז׳קט ניילון דקיק המתאים לפעילות גופנית בזמן החורף ועונת המעבר, אך משתלב גם היטב כפריט אופנתי בקו האופנה העומד בפני עצמו, שורטס שחור בשילוב רשת שמחובר אליו טייץ, וגופיית שתי שכבות אוברסייז באפור מלאנז׳ ומעליה טופ רשת שחור בגזרת קרופ - שילוב מושלם בין מראה סקסי לגזרה נינוחה ורפויה.
נגיעות צהוב ניאון מאירות את הקולקציה דרך נגיעות בדיטיילים: ז׳קט שחור עם רוכסנים צהובים, טייצים עם כיס אחורי לכרטיס אשראי או מפתחות ללוק ורוכסנים צהובים, וכיסי צד.
קולקציית הגברים של קו האקטיב ממשיכה בהרמוניה את קו האופנה של המותג לגברים, ומסמנת את תנופת הפיתוח של קולקציית האקטיב, עם מוטיב מרכזי של טקסטורת הקמופלאז׳. גרפיקת ההסוואה המוכרת קיבלה פרשנות חדשה לגמרי וקיבלה מראה דיגיטלי- ספורטיבי. טקסטורת הרשת שמופיעה על הפרינט מככבת גם בפריטי לבוש העשויים טקסטיל מבד רשת או בדים המדמים מראה רשת: ז׳קט שחור בטקסטורת רשת עם רוכסנים נוגדי מים, מכנסיים באפור מלאנג׳ בבד רך ומנדף בטקסטורה זהה, או מכנסיים קצרים מבד רשת. טי שירט קצרה עם הדפס הסוואה ושרוולי רגלן באפור מלאנז׳ נלבשת מעל טייטס שחור עם תיפורים בצבע זית. עוד בולטים בקבוצה ווסט ניילון נפוח, טי שירט מחולקת עם כיס נסתר עם רוכסן בעל ראש רוכסן דקורטיבי, מעיל ניילון מחולק לפאנלים בצבעים שונים ומודפסים בקמופלאז׳. את הקבוצה משלימות סניקרס פונקציונליות לריצה או בחדר כושר, מרופדות כריות אוויר בבד סרוג.


להשיג בחנויות רשת CASTRO   ובאתר www.castro.com