קולקציית מארזי מתנה למורות ולגננות מבית SABON



אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל מאז שאני בוגרת וי שלי ילדים- השנים מתעופפות להן ממש מהר.
רק אתמול החלה שנת הליודים הנוכחית והנה- בעוד שלשה שבועות היא מסתיימת (אצל הגדולה שלי בחטיבת הביניים- השנה מסתיימת כבר בעוד שבועיים).
הזמן מתקדם בצעדי ענק. שנה שלמה בה דאג הצוות החינוכי לילדינו, לימד, חינך, טיפח והקשיב, השקיע בהם עד הפרט האחרון.
אז עכשיו, זה הזמן שלנו להשקיע חזרה ולומר מכל הלב - תודה !

אני מאוד אוהבת את קולקציית מארזי מתנות סוף שנה מבית SABON שמחיריה הם החל מ-29 ש"ח.



מארז Many Thanks
מארז בניחוח פטשולי לבנדר וניל
המכיל: סבון ידיים ללא שטיפה 80 מ"ל וקרם לחות לידיים 30 מ"ל.
מחיר: 29 ש"ח (במקום 40 ש"ח)


מארז You're the best
מארז בניחוח יסמין המכיל: קרם לחות לגוף 100 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל
מחיר: 49 ש"ח  (במקום 69 ש"ח )

מארז Simply thank you
מארז בניחוח לבנדר-תפוח המכיל:
קרם לחות גוף 50 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל קרם לחות לרגליים 50 מ"ל
מחיר: 79 ש"ח (במקום 109 ש"ח )


מארז All for you
מארז בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל המכיל:
קרם לחות לגוף 50 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל וסבון נוזלי במרקם ג'ל300 מ"ל
מחיר: 99 ש"ח (במקום 135 ש"ח )


מארז One of a kind
מארז בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל
המכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל,
קרם לחות לרגליים 50 מ"ל, קרם לחות לגוף 50 מ"ל ומבשם טקסטיל לינן 50 מ"ל
מחיר: 129 ש"ח (במקום 178 ש"ח )


להשיג בחנויות רשת SABON או באתר www.Sabon.co.il