BREEZE סדרת המוצרים לבית ולגוף מבית SABON



צילומים: קשת זאבי

 

לכבוד חג השבועות, משיקה סבון את סדרת המוצרים לבית ולגוף בעלי ניחוח BREEZE.
הניחוח שואב את השראתו מקרני שמש אחרונות ביום אביבי בין ערביים, רגעים של התחדשות שאחרי אמבט מענג, אפוף ריחות מלטפים, כשהגוף עטוף במגבת לבנה וניחוחות פרדסים ויסמין מתגנבים מבעד לחלון הפתוח. מבט עורג דרך וילון צחור המתנפנף ממשב רוח קרירה ומלטפת, נושא עמו מראות עצי מגנוליה בהירי צמרת הנושקים לשמי תכלת רכים, עוטפים בתשוקה של מאסק חושני. ניחוח לובן וטוהר המעניקים תחושת זכות וניקיון. נ
יחוח על זמני המזכיר לנו להתעטף היטב בענן הנינוחות הנעים ולתת לו מקום בכל רגע. בכל זמן.


פירמידת הריח:
Top notes: Bergamot, Aquatic-Marin notes, Lavender
Middle: Lily of the Valley, Magnolia,
Base: Musks

השילוב האידאלי לטיפוח הגוף – לחות והגנה
חשיפה לשמש היא אחד הגורמים המרכזיים להזדקנות מוקדמת של העור.
בעוד שנזקי השמש על העור אינם נראים בגיל צעיר, הם בהחלט מופיעים בבירור בשלב מאוחר יותר מריחת קרם הגנה מפני השמש, גם במהלך פעילות יומיומית כגון הליכה בחוץ, נהיגה ובילוי במקומות פתוחים - חיוניות לשמירה על הזוהר והחיוניות של עורך .
לשם כך רקחה SABON מוצרי טיפוח לגוף בעלי פורמולה המשלבת הזנה יחד עם מסנן קרינה על מנת להבטיח כיסוי אופטימאלי והגנה על העור מפני נזקי השמש והסביבה.

תחליב גוף Silky Body Milk 15 SPF
הפורמולה המוכרת והאהובה בתוספת מסנן קרינת UVA / UVB להגנה מפני השמש.
קרם גוף במרקם משיי וחלק במיוחד בעל פורמולה חדשנית הנספגת בעור במהירות, מרגיעה ומותירה את העור רך וחלק. מבוסס על שמן שקדים הידוע כמעניק רמת לחות גבוהה במיוחד; מכיל חלב שיבולת שועל אורגנית המעשירה את העור בלחות ומסייעת בהרגעתו; מועשר בויטמין E המכיל מגנזיום הממצק את העור, מעניק לו מראה מלא חיות ומהווה נוגד חמצון, המגן על העור מפני נזקי הזמן והשמש.
ללא שמן מינראלי ופארבנים.



כפות הידיים הן חלון הראווה שלנו, אנו משתמשים בידיים שלנו כדי להביע את עצמנו ולכן, אין זה מפתיע שאחד הדברים הראשונים אליו האנשים שמים לב אליו הן הידיים. 
עם זאת, הידיים שלנו רגישות ושבריריות, הן חשופות לנזקים סביבתיים מידי יום ביומו: 
מזג אוויר קר, מוצרי ניקוי, שמש, מים ובנוסף עור הידיים, שהוא העור הדק ביותר בגופנו, הולך ונעשה דק עוד יותר עם השנים לכן הן עלולות להתייבש ולהזדקן בטרם עת. 

לשם כך רקחה SABON קרם ידיים בעל פורמולה הכוללת שילוב אידיאלי של לחות המשולבת במסנן קרינה להגנה אופטימאלית ולכפות ידיים רכות ונעימות למגע.

קרם ידיים SPF15
קרם ידיים המספק לחות והגנה. מכיל מסנן קרינת UVB, ויטמין E המונע חמצון בכדי להגן מפני נזקי הסביבה והשמש, חמאת שיאה ללחות עשירה ותמציות אלוורה מרגיעות. אינו מכיל פארבנים ושמן מינראלי.


מוצרי טיפוח גוף נוספים בקולקציה – במהדורה מוגבלת :

סורבה גוף
קרם גוף קטיפתי בעל מרקם קליל הנספג בקלות ולא משאיר הרגשה דביקה. מכיל שמן אבוקדו ותמצית אלוורה. אינו מכיל שמן מינראלי ופארבנים.

פילינג גוף
פילינג גוף המבוסס על שמנים ממקורות טבעיים ומלח ים. מכיל שמן שקדים, שמן קקיון, שמן חוחובה, שמן בוראג' (זיפן) ושמן אקאי ושמן אנדירובה העשירים בחומצות שומן חיוניות – אומגה 9+6+3 ובוויטמין E.
שימוש קבוע בפילינג מקנה עור חלק ומטופח לאורך זמן.
ללא SLS וללא פארבנים




סדרת מוצרי האווירה החדשים לטיפוח הבית בניחוח BREEZE

לריחות יש השפעה גדולה עלינו: ריחות עזים תמיד יסבו את תשומת לבנו, ריח בושם של אהוב ישן מיד יעלה בנו זיכרונות ממנו, וריח טוב בבית יוכל לגרום לנו להרגיש נעים ונח. כל חדר, כל אירוע הופך לזיכרון בלתי נשכח כאשר הוא מסוגנן עם ניחוח.
SABON מזמינה אתכם להירגע. לקחת נשימה עמוקה. להישען לאחור וליצור את האווירה הביתית מושלמת עם מוצרי האווירה לטיפוח הבית אשר מייצרים פינוק עד הפרט האחרון.
מדובר במוצרים ייחודיים החל מנרות מהודרים, מפיצי ריח אלגנטיים ותרסיסי ריח לחדרים שונים אשר ייצרו ניחוח בלתי צפוי ורגעים של קסם חמים.

מוצר חדש בסבון –מרכך כביסה מרוכז
מרכך הכביסה המרוכז של SABON מעניק לבדים ריכוך מלטף וניחוח נפלא שנשמר לאורך זמן. הפורמולה מכילה מיקרו קפסולות בושם להגברת עוצמת הריח. הנוסחה הייחודית מונעת היווצרות חשמל סטטי המקלה על הגיהוץ.


מבשם טקסטיל
מבוסס על פורמולה ייחודית ובטוחה אשר אינה פוגעת בבד ואינה מכתימה. מרענן ומותיר ניחוח נעים ועדין לאורך זמן על גבי בגדים, רהיטים, מצעים, וילונות, מזרנים ובתוך הארון.


נר ריחני בקופסת פח
נר בקופסת פח מעוטרת, עשוי משעווה איכותית ותמציות ריח משובחות, להפצת ניחוח נעים ומרגיע בחלל החדר.


אודות SABON
רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב מעצבים ידועי שם ובקרב קהל צרכנים רחב. הרשת מייצגת סגנון  המשמר עיצוב קלאסי ייחודי. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-100 חנויות ברחבי העולם.הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל. מכירות הרשת בישראל ובעולם צומחות בעשרות אחוזים במהלך השנים האחרונות. כל מוצרי SABON מיוצרים ונארזים בישראל ומהווים גאווה למלאכה וליצירה הישראלית ברחבי העולם. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.


ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il