SKECHERS ישראל מציגה את קולקציית קיץ 2016

 

נעלי ספורט לא חייבות להיות משעממות. הן יכולות להוות אמירה אופנתית ולמשוך תשומת לב גדולה כשהן בעיצוב הנכון.
נעלי סקצ'רס הינן מותג מוכר וגדול בארה"ב והן בדיוק כאלו- הדוגמאות על הנעליים יפייפיות ושובות לב. הנעליים מתאימות גם ללבוש יום יומי ולא רק לפעילויות ספורט.


Skechers הוא מותג נעלי הספורט ה-2 בגודלו בארה"ב עם למעלה מ-3,000 דגמים בשנה ו-100 מיליון זוגות נעליים שנמכרות בחנויות ברחבי העולם.

בימים אלה נפתחו 4 חנויות דגל בישראל והן מצטרפות ל-2 חנויות המותג הקיימות ועד לשנת 2018 תמנה הרשת 20 חנויות בפריסה ארצית.

ל SKECHERS מחזור מכירות עולמי של 3.15 מיליארד דולר ולמעלה מ-1340 חנויות ברחבי העולם במעל 160 מדינות.


בשנים האחרונה עבר המותג שינוי קונספט מהפכני אשר כולל עיצוב חדש וייחודי של חנויות המותג.

קבוצת MGS מצטרפת לשינוי העולמי, במטרה לשים את המותג על המפה ולהפוך אותו למותג הנעלה מוביל בישראל והיא מקימה בימים אלו רשת חנויות שתעוצבנה בהתאם לקונספט הבינלאומי.
קבוצת MGS תשיק בשנתיים הקרובות 20 חנויות, בשטח של כ-150 מ"ר כל אחת ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. בחודש האחרון נפתחו ארבע חנויות דגל בקניון איילון, רמת גן, ברחוב המכש בחולון, בגרנד קניון באר שבע ובמתחם סטאר סנטר באשדוד.

את הקמפיינים הנודעים של Skechers מובילים כוכבים בעלי שם עולמי ביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים, כגון המתופף האגדי רינגו סטאר, זמרות הפופ המובילות דמי לובאטו ומייגן טריינור, השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, המתאגרף האגדי שוגר ריי וזוכה מרתון בוסטון Meb Keflezighi שעל שמו עוצבה נעל הריצה המקצועית GO MEB.

Skechers מציעה נעלי נשים, גברים וילדים בכל הגילאים במגוון עצום של דגמים וצבעים לקהל רחב של לקוחות.

ב Skechers נוחות וחדשנות הן מעל הכול . למותג שתי קטגוריות עיקריות בתחום הנעליים:
קטגוריית הלייף סטייל והקטגוריה המקצועית SKECHERS PERFORMANCE

קטגוריית הלייף סטייל כוללת את רפידת ה-memory foam הייחודית (הרפידה שזוכרת) – רפידה רכה שמקבלת את צורת טביעת כף הרגל.
הקטגוריה כוללת:
קולקציית Skechers Burst
טכנולוגיה שעוטפת את הרגל מלמטה ועד למעלה ומבטיחה נוחות ואתלטיות בכל צעד, למשך כל היום. סוליה קלה שמבטיחה החזר אנרגיה יוצא מן הכלל ומאפשרת מקסימום גמישות. רפידת  Air cooled Memory Foamמעניקה תמיכה לכף הרגל ואווריריות מקסימאלית.
קולקציית ספורט – בזכות רפידת ה- Memory Foam, נעלי הספורט של סקצ'רס מבטיחות נוחות מקסימאלית, קלות משקל, גמישות ומגיעות בשלב עיצובים וצבעים אופנתיים וטרנדיים.
קולקציית Relax FIT
קולקציית קז'ואל , נוחה ומרווחת במיוחד , רפידת ה Memory foam הייחודית, מבטיחה נוחות מיידית ומתאימה לכל יום ולכל אירוע.
קולקציית Air Skech – בולמות זעזועים ומעניקות תמיכה מרבית לכף הרגל. הנעלים מגיעות עם רפידת  Gel Infused Memory Foamהמעניקה תמיכה וריבאונד גבוה בהליכה ותחושה של "ללכת על אוויר".

קולקציית Skech D'lites
נעלי הספורט האייקוניות של סקצ'רס במגוון צבעים, הדפסים וטקסטורות עם רפידת ה Memory Foam .

קולקציית Active
נעלי אופנה לנשים בעיקר עם רפידת ה Memory Foam הייחודית.
Mark Nason קולקציה בלעדית של מעצב הנעלים האגדי  Mark Nasonעבור SKECHERS . נעלי גברים מעוצבות, אופנתיות ואלגנטיות המגיעות עם רפידת ה memory foam הידועה ומבטיחות שיק אופנתי לצד נוחות מקסימאלית. הקולקציה מציעה גם מגוון של נעלי עור איכותיות.

קטגורית הנעלים המקצועית Skechers Performance כוללת את רפידת ה Goga Matt רפידה דקה, גמישה ונושמת המדמה תחושה של מזרן יוגה וטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות לכל קטגוריה.
הקטגוריה מציעה נעליים ייעודיות המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ופילאטיס, מכון כושר ועוד.

Go Run – נעלי ריצה מקצועיות המשלבות טכנולוגיות חדשניות, בולמות זעזועים תוך מתן תמיכה והגנה לכף הרגל. הנעלים עוצבו ופותחו על ידי אצנים מובילים שבראשם האצנים המקצוענים והפרזנטורים מב קפלזיגי וקארה גאוצ'ר.

הקטגוריה מציעה מגוון רחב של נעלי ריצה המתאימות לרצים בכל הרמות ובתנאי שטח שונים ומגוונים.
Go Walk – כשנוחות הופכת למדע מדויק, כל היום נראה אחרת. רפידת GOGA MAT בתוך הנעל מעניקה יציבות ותמיכה, Pillars בסולית הנעל מבטיחים ריבאונד גבוה בהליכה ומבחר פרינטים מטורף הופכים את הכול לחגיגה אחת גדולה. חדשנות מעולם לא הרגישה טוב יותר
Go FIT איזון מושלם בין התאמה, יציבות נוחות וסטייל.

טכנולוגיה המבטיחה גמישות, יציבות, תמיכה ונוחות לצד צבעוניות שמאירה את כל היום.
Go Step חדשנות מעולם לא נראתה אופנתית יותר. Skechers Gostep היא השילוב המושלם בין טכנולוגיה חדשנית לשיק אתלטי מודרני. Goga Pillars בסוליית הנעל יבטיחו ריבאונד גבוה בהליכה, רפידת ה Goga Mat בתוך הנעל מעניקה תמיכה נוספת ובד סריג נושם וגמיש מותאם כמו כפפה לרגל.

Go Flex היא הנעל שזזה איתך. טכנולוגיה מהפכנית המעניקה גמישות מקסימאלית בנוחות מרבית
החלק העליון של הנעל רך ונושם, סולית גומי חדשנית שנעה איתך לכל מקום, רפידת Goga Mat בתוך הנעל מספקת ריבאונד גבוה ותמיכה בכל צעד .


ובנוסף:

קולקציית הילדים של SKECHERS לבנים ובנות מפעוטות ועד לילדים צבעונית, מגוונת ומרגשת!
Skechers מציעה מגוון רחב של קטגוריות לילדים שבראשן עומדת קולקציית הילדות
Skechers Twinkle Toes נעלי הילדות שמשגעות את העולם!
לSkechers Twinkle Toes יש אורות מנצנצים בעיצובים צבעוניים וכייפיים, נעלי סניקרס, המנצנצות עם כל צעד – כל מה שילדה יכולה לבקש!

עוד ניתן למצוא בחנויות:

Twinkle wishes, Bella ballerina, Mega flex, Super z, Advancer Originals, Skechers Foamies, Game kicks, Skechers Sport..


את הקולקציות החדשות ניתן להשיג בחנויות הרשת:
תל אביב – האנגר 9, נמל תל אביב | ירושלים – רחוב יפו 44 | חולון – המכתש 6 | רמת גן – קניון אילון |
אשדוד – סטאר סנטר | באר שבע – גרנד קניון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.