Tutu Du Monde - it's so Cutie Pie!






בשבוע שעבר נכחתי בהשקת קו המוצרים של Tutu Du Monde והאתר Cutie Pie והרגשתי שאני נמצאת על סט צילומים של סרט פיות רומנטי.
ברחבי הגן טיילו להן ילדות-פיות מתוקות שכאילו יצאו מארץ פנטזייה שכולה צבעי פסטל וציפורים מצייצות.

הילדות לבשו בגדים של המותג האוסטרלי Tutu Du Mondeוענדו קישוטי שיער של המותג Cutie Pie. שני המותגים נמכרים באתר הנושא את אותו השם: Cutie Pie.






Tutu Du Monde הוקם בשנת 2009 בסידני אוסטרליה, פרי יצירתה של המעצבת האוסטרלית אנדראה רמבק, רחוק מהרוח התעשייתית המודרנית ומביא את אופנת העילית ותפירה דקדקנית מתצוגות האופנה הגדולות אל מחוזן של ילדות.

אף על פי כי מדובר במותג צעיר באופן יחסי, הספיק לכבוש מקום של כבוד בקרב מביני עניין בעולם האופנה וסלבריטאים הוליוודים מוכרים רבים שנשבו בקיסמם של הבגדים.
בין אלו ניתן למצוא את ביונסה, קים קרדשיאן, שרה ג'סיקה פרקר, ניקול ריצ'י, ג'סיקה אלבה, ניקול קידמן ועוד רבים נוספים.


בין פריטי המותג ניתן למצוא שמלות ואקססוריז משלימים רבים הנתפרים ונצבעים במלאכת יד.
את השראת המעצבת לבגדים הנראים כאילו ונלקחו מסיפור פנטזיה דימיוניים, שואבת המעצבת מספרים, סרטים, נופים ופנטזיות ילדותיות, תוך שהיא מחברת בין עולמות שונים, זה העתיק והעדין ומוסיפה לו טוויסט עכשווי לכדי בגד שהוא לא פחות מהוט- קוטור לילדים.


השמלות בקולקציות השונות, המושקות 4 פעמים בשנה, כוללות פריטים אייקוניים החוזרים ונשנים בגרסאות שונות, יחד עם פרטי ביגוד עונתיים ואקססוריז מרהיבים נוספים. כל אלו נתפרים תוך שימוש בבדים איכותיים, נושמים, גמישים ורכים, המשולבים ומשובצים באלמנטים נוצצים ויוקרתיים כדוגמת אבני חן, פאייטים, סרטי משי, חרוזי קריסטל, נוצות וחומרים רבים הנשזרים בשמלה זה אחר זה באופן ידני. עם זאת, הדגש הינו על עיצובים נוחים ועל זמניים.




הקולקציה הנוכחית לאביב 2016 אשר הגיעה בימים אלו לישראל, כוללת שמלות אווריריות, המאופיינות בצבעוניות פסטלית מעושנת, אשר כמיטב מסורת המותג כוללת ברבים מהפריטים חלק טוטו תחתון ושזורות בדיטיילס מדויקים רבים ההופכים את פרטי הלבוש ללא פחות מיצירת אומנות. בין היתר ניתן למצוא שמלות, שכמיות, ז'קטים, חולצות טי שירט, חצאיות, בגדי גוף ועוד.

להשיג בלעדית באתר www.CutiePie.co.il

באותו האתר המקסים והיפה ניתן לקנות גם את אביזרי השיר המתקתקים שענדו הילדות. מותג האקססורייז נושא את שם האתר:
Cutie Pie.

את המוצרים מעצבת  ענת בר לב  והם מתאימים לילדות מגיל 0 – 14.
האביזרים יפים ומעוצבים, עשויים חומרי גלם איכותיים, אשר תופסים את השיער בעדינות ובנוחות, אינם נופלים או מציקים ומיועדים ליומיום, ימי הולדת ואירועים מיוחדים.



הרעיון מאחורי מותג האקססוריז לשיער Cutie Pie התגבש אצל המעצבת ענת בר לב מיד לאחר לידת אמה, ביתה הבכורה, אשר בנוסף לבגדים יפים, ביקשה ככל אם נרגשת וטרייה לקשט את שיערה באקססוריז מיוחדים. לאחר שניסתה פריטים רבים הקיימים בשוק, גילתה כי מרביתם אינם נוחים ונעימים לראשה של התינוקת ואף גורמים למשיכת השיער וגירויים לא נעימים בקרקפת.
בפרץ של יצירתיות, החלה בר לב לעצב עבור אמה פריטים מקוריים לשיער ותגובות מפרגנות מחברים ואנשים זרים לא איחרו להגיע.


כיום מציע המותג מבחר רב של אקססוריז נסיכותיים לילדות, בניהם סטים של גומיות עדינות ומעוצבות בשלל דוגמאות, סרטים מתוקים המשולבים פפיונים, כוכבים, תחרות, פרינטים מנומרים, גליטרים נוצצים ועוד, זרי פרחי נייר ומשי הנראים חיים, בשלל גדלים וצבעים ומגוון אביזרי ניו- בורן עדינים במיוחד המיועדים לתינוקות עוד משלב הינקות. בנוסף לקולקציה המוכנה, מעצבת בר- לב פריטי Custom Made יחודיים בעיצוב אישי ואף במידות גדולות יותר המיועדות לנשים המעוניינות להתאבזר כמו ילדתן.


את החומרים האיכותיים המרכיבים את האקססוריז, בוחרת בר-לב בדקדקנות ומייבאת ממקומות שונים בעולם, בניהם אירופה וארצות הברית. בין החומרים איתם משתמשת ניתן למצוא בדים נוצצים יחודיים, בדי לבד, סרטי בד, אבני סברובסקי, סרטים אלסטיים, פרחי נייר, תחרות ודבקים לא רעילים. לכל הסיכות תו תקו אמריקאי מחמיר (USA-CPSIA).

שלל הפריטים מוצעים למכירה באתר האון ליין של המותג, המציע בנוסף את "קיוטי בלוג", תוכן משלים להורים וילדים ובו מדריכי DIY ליצירה עם הקטנטנים, רעיונות לפעילויות ,מידע על המותג ועוד.

להשיג באתר www.CutiePie.co.il