Femina משיקה את חנות הדגל בקניון עזריאלי גבעתיים

 


רשת FEMINA מתרחבת ומשיקה את חנות הדגל של המותג בקניון עזריאלי גבעתיים.
החנות הינה חנות הקונספט החדשה של פמינה והתשיעית במספר.

בחנות הושקעו למעלה מחצי מליון שקלים תוך כדי חשיבה על צרכי האישה הישראלית בכל מובן המילה.
החנות בגודל של כ-55 מטרים ומציעה למעלה מ- 200 דגמים במגוון רחב של גזרות ומידות המתכתבים עם הטרנדים החזקים ביותר בעולם האופנה.



בקולקציות הנמכרות בחנות ניתן לפגוש דגמים חדשים, גזרות מנצחות, צבעים מפתיעים, מראה קלאסי ודגמים נשיים עם נגיעת רטרו מקסימה.

הגזרות והסגנונות מתאימים לכל אישה.

FEMINA Night Wear 2016

לראשונה - FEMINA משיקה קולקציית הלבשת לילה רומנטית נשית וסקסית.

החידוש השנתי של רשת ההלבשה התחתונה FEMINA יתבטא העונה בהכנסת קו נייט וור שנבחר להיות הראשון בסדרת הקולקציות המשלימות שמכניסה בימים אלה החברה לחנויות הרשת.

הקולקציה כולה בהשראת "נג'ליזה” במראה רומנטי וסקסי, אשר עוצבו והותאמו למודל האישה של FEMINA שהינה אלגנטית, נשית ובטוחה בעצמה.

הפריטים עשויים מבדי סאטן קרפ איכותיים וסמי מבריקים, בדי שיפון ותחרות בצבעוניות רומנטית ומעודנת- לבן שנהב וורוד מעושן לצד צבעוניות נועזת ודרמטית בגוונים של אדום ושחור.


בין הפריטים הבולטים:
כותנות חושפניות וקלילות, בייבי דול מפתה וצעיר , חלוק קצר ונעים לגוף, כולם מבד סטן קרפ, עם ברק מעודן ושילובי תחרה...
סט של כותונת מבד שיפון עם תחתון בוקסר תחרה תואם, או כותנת קצרצרה מתחרה עם תחתון בוקסר תואם מעשירים את הקולקציה בעד בדים, משחקי שקיפויות וטקסטורות עשירות.

חברת FEMINA דואגת בכל עונה למצוא בדים, טכנולוגיות חדשות, קאפים איכותיים, רכים ונעימים במיוחד והכל על מנת לייצר חזיות שיהיו תומכות ונוחות ללבישה לאורך זמן ויהפכו לעור שני.

בקולקציית 2016 פמינה ממשיכים בפיתוח ריפוד הספייסר שהינו ריפוד קל ונושם הנותן מענה גם לנשים שאוהבות ריפוד וגם לאלה שרגילות ללכת בחזיות לא מרופדות.


פיתוח של חזיית טי שירט SOFT CUP שהיא נעימה במיוחד למגע ולבישה בזכות הקאפ הרך שלה והבד שרך כמשי.

פיתוח של חזיית טי שירט ללא ריפוד עפ בד מיוחד שסרוג בצורה כפולה. סריגה זו הינה חזקה ואלסטית כאחד מה שמאפשר תמיכה מרבית וכן שצירה על המראה הטבעי של החזה.

פיתוח של חזיית סטרפלס חדשה פוש אפ בשילוב תחרה בחגורה. הקאפ החלק בשילוב התחרה וטבעת עם אבני קריסטל נותן קריצה אופנתית למוצר בסיסי.

פיתוח חזיית הנקה ללא ריפוד מבד כותנה האיכותי ותומך שעולה עד מידות גדולות.

תשומת לב רבה הושקעה בגמורים נקיים כגון כתפיות ONE PIECE (שמוכנות מאותו בד), סיומות בונדינג, קאפים מוברשים מבפנים למגע נעים והכל על מנת ליצור מוצר עדין, איכותית ומתוחכם.


טווח המחירים בקולקציה :
99-199 ש"ח

ניתן להשיגברשת חנויות פמינה: גבעתיים קניון עזריאלי –חנות הדגל.
תל אביב דיזנגוף סנטר | רמת גן, רחוב תובל 15 | נתניה, קניון סיטי | חולון, מרכז פרימיום סנטר | נצרת, קניון וואן | באר-שבע, קניון מול 7 | נשר, מתחם וואן.
ברשתות: אפרודיטה, המשביר לצרכן ו- H&O, דונה ויקטוריה, את ובחנויות הלבשה תחתונה מובחרות.

http://www.femina.co.il