נעלי גלי לעונת הקיץ 2016







גלי מתחדשת לקראת הקיץ ושואבת השראה מהצבעוניות והיופי של האביב הנוכחי.

אלו הם הדגמים שאהבתי:

קולקציית נשים לקיץ 2016

קולקציית הקיץ של גלי לנשים, שואבת השראתה משנות ה70 העליזות ומאופיינת בטרנדים המובילים בעולם, ביניהם פרחי מים, שרוכים, פרנזים, עץ, חבלים ושעם, עקבי בלוק ועוד..
[
השנה נבחרו הדגמים בקפידה רבה והושם דגש על נושא הרפידה והנוחות גם של הדגמים האופנתיים ביותר ,הרפידות אנטומיות ומתאימות למבנה כף הרגל ,מרופדות בחומרים איכותיים המאפשרים שימוש יומיומי ארוך ומתאימים לאקלים הישראלי בכך ששומרים על קרירות כף הרגל ומונעים הזעה.


רשת גלי מציעה לקיץ הקרוב נעלי נשים במגוון רחב של סגנונות, המושפעים מהטרנדים המובילים בעולם ומוצעים בשלל צבעים, גבהים דוגמאות ועיצובים.

פרחי מים - קבוצה קיצית צעירה ועדכנית המתאימה לנערות ונשים צעירות. מאופיינת בדפוסי פרחים הנראה כי נצבעו בצבעי מים כמו כתמי צבע אמורפיים בשלל צבעים ודוגמאות.




גלדיאטורים - טרנד הגלדיאטור חוזר השנה ומתאפיין בסנדלים שטוחים בשילובי רצועות, גומיות צבעוניות ואבזרי מתכת ייחודיים .




ציפוי חבל - נעלי אספדריל המאופיינות בסוליות אספדריל (חבל) קיציות, מוצעות העונה בצבעוניות מפתיעה ומיוחדת של זהב וכסף מטאליים ודפוסי חיות . סוליות האספדריל מככבות העונה גם בסנדלי פלטפורמה בשילוב סוליות ספורטיביות לבנות .


כסף וזהב - קבוצת סנדלים בצבעוניות מטאלית של כסף וזהב. בקבוצה ניתן למצוא דגמים בשילוב תכשיטי זהב או כסף או שילובי הצבעים בגפה עצמה וגומי בצבעי מטאל המתאים עצמו לכל רגל.


עקבי בלוק - קבוצה אופנתית של עקבי בלוק בשלל גבהים וציפויים. המכנה המשותף לכולם עקב
רחב יציב המאפשר עמידה ממושכת בשילוב מרא אופנתי ושלל גפות קלאסיות למגוון שימושים.



שחור לבן - קבוצה המשלבת צבעוניות קונטרסטית של שחור לבן בסנדלים ובנעלי בובה.


פלטפורמות - קבוצה של עקבי פלטפורמה בדמוי עץ או פוליאוריטן, תחליפי עור ובדים קיצים, עם גפות קלאסיות התואמות לסוליה, במגוון גבהים ודוגמאות ובצבעוניות עשירה ומגוונת.
השנה בקולקציה גם פלטפורמות בלוק בגובה אחיד ולא גבוה מידיי לשימוש יומיומי ונוח.



קולקציית קיץ 2016 לילדים ופעוטות


קולקציית קיץ 2016 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית תוך שמירה על איכויות המותג.
הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות.


קבוצת הBASIC

הסנדל האולטימטיבי לגן ולבית הספר! קבוצה הכוללת מגוון סנדלים איכותיים בעלי סוליית פוליאוריטן, העמידות מאוד בפני שחיקה ומאופיינות בגמישות. גפות סנדל קיציות, מאווררות בשלל עיצובים בצבעי קיץ של כחול, ורוד, ירוק, אפור משוב עם צהוב ועוד וכן דגמים עם שילובי סרטים צבעוניים.


Fashion Snickers

סניקרס אופנתיות עם שרוכים וסוליות לבנות, במראה המתחקה אחר עולם המבוגרים. מתאימות מאוד לשילוב עם לבוש ספורטיבי למראה ספורטיבי לא מחייב, או עם בגדים מהודרים למראה חגיגי.