מכשירי Infini'Silk ו- Infini'Silk Pro להפחתת שיער לצמיתות מבית Veet



   

צילומים: קשת זאבי

את המתנה הכי שווה לחג (או ליום ההולדת, או לגיוס או בכלל!!!!)  השארתי לסוף!
מכשירי Infini'Silk ו- Infini'Silk Pro להפחתת שיער לצמיתות מבית Veet.

מי שקוראים את הבלוג שלי באופן קבוע יודעים שאני לא אוהבת להשוויץ במוצרים שקיבלתי לסיקור. אני נותנת סקירה אינפורמטיבית ומציינת את דעתי על המוצרים או המקומות.
הפעם, אם תרשו לי, אני כן מתכוונת לצאת מגדרי ולהשוויץ כי אני באמת מתרגשת להתנסות במכשיר!

אז החריגה מההתנהגות הרגילה מתחילה ע-כ-ש-י-ו : קיבלתי מכשיר להסרת שיער מה זה שווה ואני כ"כ שמחה!!!!! אני מחכה כבר לראות תוצאות ולדווח בבלוג!

זהו. :-)

ועכשיו ארשת הפנים הרצינית חוזרת ואני ממשיכה....

שיער גוף.
בשנות השמונים בכל הסרטים ראו גברים עם תלתלים בכל הגוף. משום מה זה היה נחשב סקסי.... שלא לדבר על בתי שחי שעירים אצל נשים בסרטים האירופאים...
היום הפנימו את הנושא ומכוני הסרת השיער לצמיתות פרחו כפטריות לאחר הגשם והטרנד החלק הפך לנגיש מאוד בשנים האחרונות.

אבל מה עם מי שאין להם זמן? בין אם בגלל לימודים, עבודה או הורות.
לנסוע למכונים משמעו להפסיד שעות יקרות בנסיעה, מציאת חנייה (או לחכות לאוטובוס ונסיעה בו) ולחכות בתור (שלא לדבר על המחירים הגבוהים).

יתרה מכך, לא כל אחד רוצה לחשוף את גופו בפני זרים (אני יכולה לספר שנטשתי מכון להסרת שיער  כי המטפלת העירה לי על המשקל העודף שלי. מאוד הובכתי ולא חזרתי אליה) ואין לנו מושג עד כמה החדר בו אנחנו נמצאים נקי.

מהיום אפשר לחסוך המון זמן, כסף,  מבוכה ותהיות ולבצע את הסרת השיער במכשירי IPL ביתיים של Veet!

מדובר בשני מכשירים זהים בפונקציונליות שלהם.
האחד, Infini'Silk בעיצוב קטן  הנכנס לכף היד ובעל נורה המכילה 50,000 פולסים:




השני, Infini'Silk Pro בעיצוב קצת יותר גדול, מזכיר מכשיר פן קטן או אקדח לייזר מסרטי מדע בדיוני, ובעל נורה המכילה 120,000 פולסים וניתן לרכוש עבורו נורה נוספת להחלפה בעלת 5000 פולסים (לא שיש צורך בזה. 120,000 פולסים מספיקים לכמה נשים לכל הגוף):




קיבלתי להתנסות את ה- Infini'Silk Pro.



שני המכשירים עובדים על עור בהיר בעל שיער כהה.
כמה בהיר זה עוד לא כהה?
מצ"ב תמונה של הרגל שלי. כפי שאתם רואים, אני מאוד בהירה אבל יש לי כתם לידה גדול כהה משמעותית.
המכשיר עבד הן על כל הרגל והן על הכתם הכהה.



איך אני יודעת שעבד גם על הכתם הכהה? מכיוון שהמכשיר לא ישחרר הבזק אור אם צבע העור כהה מדי.
כך שניתן להבין, שאם עבד על גוון העור הכהה שבכתם הלידה שלי אז רוב בנות ישראל, שאינן אתיופיות, כנראה יצליחו לעבוד עם המכשיר על עורן.

עוד משהו נחמד- פולסים לא "משתחררים" סתם.
המכשיר צריך לזהות שהוא מכוון על עור הגוף ורק אז ניתן לבצע את הפעולה.
אם העור לא בגוון המתאים או סתם לחצתן על הכפתור כשהמכשיר מכוון לחלל החדר- לא יהיה הבזק.

כבעלת נסיון מסויים בהסרת שיער בלייזר ובאינפרא אדום, וכמורגלת לכאב שבשימוש במכשירים אלו, הופתעתי מאוד שאין בכלל כאב בשימוש במכשיר הביתי של Veet. ואני חייבת לציין שאני בעלת סף כאב נמוך במיוחד.
יותר מזה- אין צורך בהנחת ג'ל קירור על הגוף, דבר ששנאתי מאוד במכונים הגדולים אליהם הגעתי.


ניסיתי את המכשיר ובתוך פחות מ-5 דקות הצלחתי לעבור על שתי הרגליים שלי עד לגובה הברך.
חזרה אחת בלבד בכל איזור, בלי כאבים ובלי ג'ל קירור מגעיל (שרק להסיר אותו לוקח מעל 5 דקות!).

למען הקוראים, צילמתי את הזרוע שלי:



ועכשיו בתקריב על השיער:



בעוד כחודשיים אעלה רשומה נוספת ובה דיווח על הטיפול, מצב שיעור הזרוע ותמונה להמחשה.
אני מאוד סקרנית לראות את התוצאה!


קצת על הטכנולוגיה:
שיטת ה- Home IPL הינה טכנולוגיה חדשנית המתבססת על שימוש בקרן אור בריכוז גבוהה במיוחד.
במהלך הטיפול באמצעות השיטה, קרן האור של המכשיר מכוונת אל זקיקי השיער ומאתרת את תאי הפיגמנט שבתוך השערה.
הבזקי האור של טכנולוגיית ה- Home IPL להסרת שיער מונעים צמיחה מחודשת של השערה מהשורש ובאמצעות טיפול נכון ולפי ההוראות, יספקו הפחתה משמעותית ויציבה של השיער הגדל באזור המטופל.

מכשירי ה- Infiniti'Silk מאושרים ע"י ה- FDA וע"י משרד הבריאות הישראלי ומצויידים באמצעי בטיחות קפדניים המגנים על העור ומאפשרים שימוש בטוח בסביבה הביתית.

את המכשירים ניתן למצוא בסניפי הסופר פארם וכמו כן להתנסות בהם לפני השימוש על מנת לוודא התאמה בגוון העור ונוחות בשימוש.

מחירים:
Infini'Silk בעל 50,000 פולסים- 1,499 ש"ח
Infini'Silk Pro בעל 120,000 פולסים- 2,099 ש"ח


למכשירים שנה אחריות.

http://www.infinisilk.co.il