קר, כ"כ קר שם בחוץ!





פיקפקתי. באמת פיקפקתי כשאמרו שתהיה סערה.
חשבתי שקצת מגזימים. נו, באמת, סערה בישראל?
אז באמת קצת הגזימו. אי אפשר לקרוא למה שקורה בחוץ סערה, אבל כן מדובר במזג אויר לא רגיל. אז באופן חריג אגיד שיש לנו מיני סופה.

ובמיני סופה כזו ממש לא מתחשק לי לצאת מהבית.
אפילו הילדים ויתרו על החוגים אתמול והלכו להורים שלי להתענג על ערמונים קלויים באח המחממת.



אני יצאתי לסקר אירועים שהתחייבתי אליהם מראש.
מחליק השיער שהעברתי בשיער לפני שיצאתי מהבית היה צוחק עלי אם יכל, כשחזרתי הביתה עם שיער מבולגן ולא מעט קשרים. מיני סופה אמרנו, כן?

חזרתי עם כאב ראש לא קטן (זה מה שרוחות עזות עושות לי, מלבד לבלגן לי את השיער), קצת מנוזלת ומשוועת למשהו חם.

טוב ששלחו לי ערכת התנסות לחורף מלייף, כי זו היתה הזדמנות מעולה להשתמש בכל אחד ואחד מהמוצרים בה!

אז מה היה לנו שם, למה זה משמש ובכמה כסף אתם תוכלו לרכוש את זה:

מדחום דיגיטלי
ניתן למצוא מספר סוגים:

  • מדבקות למדידת חום
  • מד דיגיטלי מהיר (10 שניות)
  • מד חום ללא מגע לבדיקת חום ברקע
  • ועוד...


נכון לעכשיו- מבצע:
כל המזמין תרופות מרשם בבית המרקחת של הרשת באמצעות שירות "הקליק פארם", יקבל מדחום דיגיטלי במתנה.


מד החום המופיע בתמונה הינו לבדיקה במשך 60 שניות.
מחיר: 16.90 ש"ח

לשמחתי- לא היה לי חום :-)

בקבוק מים חמים
 

בקבוק מרופד בכיסוי מסריג צמר.
נחמד, בטיחותי ומחמם.

49.90 ש"ח



תה קמומיל ונענע
גם מחמם, גם טעים וגם נהדר למניעת דלקות וכאבים (הקמומיל).
התה נטול קפאין ובאריזה ישנם 25 תיונים.

19 ש"ח

ויטמין C
מסייע להפחתת אלרגיות והצטננויות.
אין צורך מרשם רופא ולא צריך לפחד ממינון יתר (ויטמין C מופרש בשתן במקרה וישנם עודפים).
בקופסא 90 קפליות (אמור להספיק ל- 3 חודשים).

59.90 ש"ח



טישו
ממחטות רכות ונעימות מנייר טישו תלת שכבתי.
המארז קטן ונוח לנשיאה בתיק
מכיל- 10 יחידות.

6.10 ש"ח

להשיג בכל סניפי רשת סופר פארם


חורף חמים, נעים ובריא!