סטודיו "חלום צרוף" dream-smith



 צילומים: שרון אור, קשת זאבי
חלום צרוף - תכשיטים בעיצוב אישי
וָאֶעְדֵּךְ, עֶדִי; וָאֶתְּנָה צְמִידִים עַל-יָדַיִךְ, וְרָבִיד עַל-גְּרוֹנֵךְ. וָאֶתֵּן נֶזֶם, עַל-אַפֵּךְ, וַעֲגִילִים, עַל-אָזְנָיִךְ; וַעֲטֶרֶת תִּפְאֶרֶת, בְּרֹאשֵׁךְ. וַתַּעְדִּי זָהָב וָכֶסֶף, וּמַלְבּוּשֵׁךְ שֵׁשׁ וָמֶשִׁי וְרִקְמָה, סֹלֶת וּדְבַשׁ וָשֶׁמֶן, אָכָלְתְּ; וַתִּיפִי בִּמְאֹד מְאֹד, וַתִּצְלְחִי לִמְלוּכָה. יחזקאל, פרק ט"ז


בלב מודיעין, בשכונת מגורים, שוכן לו סטודיו "חלום צרוף" של הצורפת שרון אור.
פנינה של שלווה ויופי מלאה בנועם.




הגעתי לסטודיו כאורחת של שרון, צורפת במקצועה, לסדנת צורפות אישית.
שרון, הנה אמנית מוכשרת המייצרת תכשיטים מקוריים ויפייפיים (ניתן להזמין בהזמנה אישית לפי סקיצת הלקוח) שעלתה על רעיון מבריק- סדנאות צורפות לקהל הרחב.






בסדנאות של שרון כל אחד יכול להחזיק בכלים המקצועיים ולהוציא תחת ידיו תכשיט/ים מיוחדים, One of a kind.
לסדנאות מגיעות בנות מצווה, חתנים וכלות (היוצרים לעצמם את טבעות הנישואין!), קבוצות חברות ועוד...
עם המון שלווה וידע עצום, מנחה שרון את התלמידים בהכנת ה-תכשיט שאליו כיוונו.

אודות סדנת בנות המצווה:
אירועי בת המצווה כוללים אין ספור הכנות והתרגשות, והבנות הצעירות אשר חולמות על היום המיוחד שלהן, זוכות להפתעות רבות מבני המשפחה והחברים.
אחת מהמתנות הנפוצות אותן מעניקים ההורים לנערה, הם תכשיטים: תליון עם שם, שרשרת ייחודית, עגילים או צמיד, שהם למעשה התכשיטים הראשונים האמיתיים בחייהן, הינם מתנה חלומית שכולן שמחות לקבל.
שרון החליטה לייצר עבורן חלום חדש - בנות המצווה עצמן מעצבות את התכשיט האמיתי הראשון שלהן.
העיצוב וההכנה של התכשיטים נעשים באווירת סדנא חווייתית , ובהתאם לסטנדרטים, לעיצוב ולרצון של הנערות בלבד.

מדובר בסדנאות מודולאריות, בנות 1-3 מפגשים, הנבנות בהתאם לצורך ולתקציב, ויכולות להתאים כחוויית צורפות משותפת של אמא ובת או סדנת חברות של נערת הבת מצווה.

"החוויה הייחודית של עיצוב תכשיט אישי על ידי נערות בנות 12 אינה מובנת מאליה", מציינת שרון אור. "השימוש בכלי צורפות מקצועיים והחשיבה המקורית בה אני נתקלת במסגרת הסדנאות, מוכיחה לי כל פעם מחדש כמה כשרון וחוש אמנותי טמון בהן וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש".



אודות סדנאות טבעות הנישואין:
בחירת טבעות נישואין היא נושא חשוב שבני הזוג מקדישים לו מחשבה רבה וגם לא מעט כסף.
רוב הזוגות רוכשים טבעות מקולקציות מגוונות המוצעות בחנויות התכשיטים השונות, אך אחד הטרנדים הבולטים כיום הוא הזמנה של טבעות נישואין ייחודיות.
הזמנה של טבעות נישואין מעוצבות אישית מאפשרת למעשה בחירה רחבה של חומרים וגוונים ובעיקר מעניקה לזוג הטרי לקבוע חותם משלו על המוצר.
"הזוגות של ימינו מחפשים מוצר מקורי ומיוחד, בעיקר שיבטא את הטעם האישי שלהם", מספרת שרון.
"לעיתים קרובות אני שומעת מבני הזוג שהם רוצים לשלב אלמנטים רגשיים בטבעות החדשות, כגון זהב מטבעות הנישואין או תכשיטים שעברו במשפחה, וזו בעיני יצירה שכולה חוויה מאחר והחומר שעובר מדור לדור מסמל את השורשיות ואת הערך שקיים בין בני הזוג".


שרון היתה גם הראשונה שזיהתה את הצורך ביצירה משותפת: "בכל פגישה עם בני זוג לפני עיצוב הטבעת הרצויה, אנו יושבים לסיעור מוחות קטן, שבו אני לומדת על אופיים, הרצונות הפרטיים, על העבר המשפחתי והרגשות שמלווים אותם. יש זוגות שיודעים בדיוק איך הטבעת שלהם צריכה להיראות ויש כאלו שבאים להתייעץ ולחשוב יחד. באחת הפעמים הגיע אלי זוג, שתוך כמה דקות הרגשתי שהם כל כך יודעים מה הם רוצים, עד כי הם יכולים ליצור את הטבעות שלהם בעצמם. מאחר ובסטודיו שלי אני עורכת גם סדנאות צורפות, ההצעה קסמה להם, וכך נולד הרעיון לסדנאות אישיות ליצירת טבעות נישואין".
השמועה על הסדנא הגיעה מפה לאוזן וזוגות רבים החלו לפקוד את הסטודיו.
בין היתרונות הגדולים של השיטה הוא הוזלת העלויות, הודות לשימוש ביצירה האישית של בני הזוג, זאת לעומת המחירים הגבוהים של טבעות נישואין הקיימות בשוק.


בנוסף, אופציה זו של סדנא אישית מתאימה גם לזוגות נשואים שרוצים לחדש את טבעות הנישואין שלהם.
הזוגות שמגיעים לסדנא מספרים על חוויה שונה ומעצימה, שמאפשרת להם ממש להכין טבעת שהיא רק שלהם ולא רק לבחור מתוך מגוון קיים. מעבר לכך, עצם האפשרות לשבת למשך כמה שעות יחד, בשקט, וליצור באווירה זוגית, בליווי מקצועי של שרון , היא מתנה של ממש בימים הלחוצים של ההכנות לקראת החתונה.






ונשוב אלי ולסיבה שבעטיה הגעתי לסטודיו- להכין תכשיט לעצמי!

אז, במהלך סדנא של כמה שעות שרטטתי, מדדתי, ניסרתי, שייפתי, ריתכתי, ריקעתי ויצרתי צמיד מקסים!!!








התכשיט שיצרתי בעזרתה ובהנחייתה של שרון הינו צמיד מתלפף העשוי כסף ומשובץ באבני חן. בהחלט תכשיט העשוי ממיטב החומרים.



אחרי שחוויתי סדנא של שרון וחזיתי ברכות והנועם שהיא מפגינה, לא הופתעתי לגלות שאחת לחודש יוצא סטודיו חלום צרוף במבצע למען הקהילה.
בחודש אוקטובר, כשאני הייתי בסטודיו, העניקה שרון הברקת טבעות נישואין והגדלת המידה, בחינם! כן- בלי מחוייבויות שונות, רק בואו וקבלו את ההטבה.


מאוד מרגש לראות כזו נתינה ללא בקשת תמורה.


מומלץ!


אודות "חלום צרוף"

"חלום צרוף" הינו סטודיו לצורפות ועיצוב תכשיטים בהנהלת שרון אור ממודיעין, צורפת בעלת מוניטין בינלאומי, אשר פיתחה טכניקות ומוצרים ייחודיים, ויוצרת תכשיטים מותאמים אישית לכל מטרה, משאלה או סיפור משפחתי. בין עבודותיה, מגוון בלעדי ורחב של פריטים מחומרים שונים וקולקציית תכשיטי וינטג' למכירה. למעוניינים לחוות את עולם הצורפות בעצמם, מעניק הסטודיו גם סדנאות אישיות והדרכות בצורפות, בין היתר ליצירת טבעות נישואין על-ידי בני הזוג עצמם. http://www.dream-smith.co.il