הוניגמן: קולקציית סתיו-חורף 2014-2015 לנשים

 

הוניגמן זו רשת שתמיד כיף להכנס אליה ולמצוא בה בגדים.
יש לה בגדי נשים וילדים  והיא מתאימה לכל הגילאים ולרוב המידות.

ניתן למצוא בחנויות הנשים בגדים ליום יום, לערב ולפנאי, הכל בגזרות ובצבעים מחמיאים.


קולקציית חורף 2015 של הוניגמן מביאה את המגמות האופנתיות העולמיות ללקוחה הישראלית, תוך שמירה על השפה העיצובית של הבית ועם הרבה סטייל. ערך הנשיות דומיננטי כרגיל, ומתבטא העונה בבדים רכים ונעימים, המפנקים ומלטפים את הגוף.



סריגים עבים, מחבקים ושעירים הם אחד המסרים החשובים של העונה. הוניגמן מציגה אותם עם ובלי לורקס,  כמו גם כאלה עם גולף, באורך טוניקה מחמיא.


לצדם מגוון רחב של סריגים דקים ואיכותיים ליום יום בצבעי אדום, יין, כחול, שחור ואפור. לצד הסריגים השעירים  מככבים סריגים מבד הקווילט החשוב, המעניק מראה מעוצב וייחודי, והמופיע במגוון פריטי טופ טרנדיים וכיפיים.



קולקציית המעילים הרחבה והאיכותית של הוניגמן, במראה חלק או בדפוס משובץ. הקולקציה כוללת גם מעילי רוח דקים לימים פחות קרים, מעילים קצרים מצמר עם רוכסן, מבחר מעילי קווילט מטופלים המשלימים את המראה, מעילים ארוכים מצמר במגוון גזרות, ולתוך העונה - מעילים ארוכים עם כובעים ועיטורי  פרווה.

השמלות של הוניגמן מקבלות העונה פרשנות מחויטת, עם רוכסן וצווארון, לצד שמלות טי בג'רסי ושמלות סרוגות מלאות נוכחות עם ז'קארד.
פרינטים מופיעים העונה בחולצות ובגלביות המודפסות בגרפיקה אתנית צבעונית, בז'קט ובחולצות מנומרות וכן בפרינטים של שחור לבן על גבי שמלות וחולצות .


הפריטים הקלאסיים בולטים בקולקציית הז'קטים, בחולצות האריג החלקות ובדפוסי מינימל המלווים במכנסיים וחצאיות סיגאר איכותיים. צבעוניות מגוונת המתחילה בשחור, לבן, אפור, נייבי, אבן וקאמל וממשיכה בצבעים חדשים כמו זית, יין, אדום וחרדל.

פריטים בולטים בקולקציה: מעילים בבדי סקובה - חלק או בדפוס משובץ, שמלה בצבע ירוק בקבוק בגזרת פפלום, גלבייה בדפוס אתני שחור שמנת, ז'קטים וטופים במבחר בדי קווילט או עם טקסטורה, שמלת מקסי ירוקה בבד ויסקוזה רך עם פטנטים שחורים, שמלה בגזרה צרה בשילוב חתכים מחמיאים.


פריטים משלימים: צעיפים רכים במגוון דפוסים, צבעים וטקסטורות. מבחר מוקפד של תיקים ומגוון שרשראות וצמידים.



ניתן להשיג ברשת חנויות הונימגמן ברחבי הארץ
http://www.honigman.co.il