הקולקצייה החדשה של שעוני Supperdry וסיירת הפינוקים שלהם

 





טיים קונספט, יבואנית שעוני SUPERdry הבינלאומיים, יצאה בפרוייקט מיוחד- הבאת הכיף שפוספס הקיץ הזה, אל רחובות ישראל.

מה זה אומר?
שכדאי לפקוח היטב את העיניים (ולעקוב אחרי הפרסומים בפייסבוק של המותג) ולהגיע אל רכב סיירת הפינוקים שיוצא לרחובות הארץ בפעילות שיווקית מיוחדת לבני הנוער, ומפעיל את "סיירת פינוקים", שתעניק המון כיף לצעירים, שחוו קיץ לא ממש מפנק, בלשון המעטה... 


על הפרוייקט:
במשך שבועיים (בתאריכים 9/9/14-23/9/14) תטייל "סיירת הפינוקים" בכל רחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת, ותגיע אל מוקדים מרכזיים בכל עיר, בה יזכו המשתתפים באלפי פרסים (לקים, שעונים ועוד...) ואפשרות להגריל חופשה זוגית חלומית ומפנקת ביוון.

ה"סיירת", תפעל ברכב הממותג ומעוצב בהשראת צבעוניות קולקציית השעונים, הנושאת תמונות מדליקות לסלפי מגניב במיוחד.

במסגרת הפעילות יוזמנו בני הנוער להצטלם עם הרכב ולהעלות ולתייג ברשתות החברתיות. כל תיוג יהווה כרטיס כניסה להשתתפות ב-2 הגרלות; האחת, תאפשר זכייה מיידית בפרסים שונים כגון: שעון אופנתי, לק, ארנק ועוד. ההגרלה השניה – תתקיים ב-30/9 ובה הפרס הגדול הוא חופשה זוגית חלומית ומפנקת ביוון.


בנוסף, יזכו המשתתפים בשובר הנחה לשעוני סופרדריי בגובה 150 ש"ח בחנויות השעונים המובחרות.
 
הסיירת תפעל בין התאריכים 9-23.9.14 משעות הצהריים ותנדוד בין מספר ערים בכל יום.

השעונים לגמרי מדליקים ויפים והמחירים דיי נוחים, בייחוד אחרי שמממשים את שובר ההנחה על סך ה- 150 ש"ח שמקבלים מסיירת הפינוקים.



אודות SUPERDRY :
מותג אופנה אנגלי צעיר שנולד ב-2003 ומעוצב בהשראת טיול בטוקיו עם השפעות יפניות לצד ערכים בריטים המענקים לו שם עולמי והצלחה מסחררת.

כיום,  SUPERDRY נמכר בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם כשלמותג למעלה מ-1000 חנויות קונספט מוקפדות בעיצובן. עם זאת החברה נסחרת בבורסה והינה בעלת שם עולמי. המותג זוכה להצלחה באירופה, ארה"ב, טוקיו ורחבי העולם. 
המותג זכה לפרסום בזכות סלבריטאים עם שמות מובילים של שחקנים, מוסיקאים ומובילי אופנה כמו : ויקטוריה ודויד בקהאם, זאק אפרון, לאונרדו דה קפריו, בן סטילר, מריה קארי, פריס הילטון, הלנה כריסטנסן, שאקירה, סמואל ג'קסון ועוד..