Keds - קולקציית סתיו חורף 2014/5




KEDSKIDS מציעה קולקציית מעבר וחורף לבנים ובנות בהשראת ה-Modern Fusion המשקפת 
שילובים בין הקלאסי למודרני הבאים לידי ביטוי בדפוסים שפותחו בטכניקות חדשניות, בבדים ובאלמנטים השזורים במגוון הפריטים הרחב.

כמו בכל עונה מציעים ב-KEDSKIDS קולקציה מגוונת למעבר ולחורף , בגזרות מדליקות, עדכניות נינוחות ונעימות.

השנה הושם דגש מיוחד על ג`ינסים במגוון צבעים וגזרות הן לבנים והן לבנות ,
דגש ניתן גם למגוון הטייץ המודפסים בהשראה גיאומטרית ובדפוסי אופ ארט מגוונים.
כמו כן יש בקולקציה מגוון דגמים קלאסיים לשעות הפנאי, לחגים ולחגיגות.

פגשתי את מעצבות הבגדים והבנתי מדוע הבגדים העונה כ"כ קסמו לי- המעצבות הינם נשים יפייפיות הן באשיותן והם במראן ואין לי ספק שיופי פנימי וחיצוני זה משפיע על עבודתן.
הבגדים פשוט מרהיבים!

הצצתי אל מאחורי הקלעים של הקולקציות השונות, אל לוחות ההשראה שקדמו לבניית המלתחות ואל ה"אני המאמין" של המעצבות.
כעת, אני שמחה לחלוק איתכם את כל היופי הזה!



בנות

קולקציית הבנות עשירה ומגוונת ובנויה משלושה  קווים עיקריים: קו קז'ואל בנינוח וספורטיבי המכיל גזרות רפויות וצבעים חלקים, קו אורבאני אופנתי הכולל פריטים עם אמירה אישית בהשראת הטרנדים העולמיים וקו שיקי אלגנטי בו ניתן למצוא פריטים מוקפדים ומושקעים למראה חגיגי ולאירועים. קולקציית הבנות מתחלקת לכמה נושאים אופנתיים ברוח הקונספט:


Rock Glam
קבוצת פריטים במראה יוקרתי עשיר ואפנתי המושפע מאופנת הרוקנרול. בקבוצה ניתן למצוא שילובי בדים דמויי עור יחד עם טול, תחרה ובדים בהדפסים מגניבים. הקולקציה עושה שימוש באלמנטים כמו אבנים שחורות, ניטים כסופים, פייטים שחורים וכו', היוצרים מראה אופנתי ושיקי.



Brit Pop
קולקציה בהשראת שנות ה80 – מדונה, מוזיקת פופ ואופנת הגראנג' ברחובות לונדון והכל במראה עכשווי ונינוח.
הפריטים בקבוצה מאופיינים במראה זרוק, בהדפסי נערות ונעליים ובבדים משופשפים.



אוף ארט שחור לבן
המראה האולטימטיבי בשחור ולבן הפעם בהשראת משחקים גיאומטריים ותעתועים  אופטיים. הפריטים קיימים בלוק חגיגי העושה שימוש בבדי ויסקוזה, שיפון, בהדפסי משבצת ולבבות ואף בלוק ספורטיבי יותר בהשראת ספורט המכללות.



Urban Star
קולקציה במראה אורבאני אולטימטיבי המכילה ג'ינסים מכובסים, חולצות לייקרה, טוניקות עם שילובי בדים, שמלות ג'ינס דקות ועוד מגוון פריטים ליצירת מראה אורבאני מנצח.



Tapestry Addict- הקולקצייה האהובה עלי!!!
הדפסי הפרחים בסגנון טפטים גובלנים ושטיחים, משתלטים על בדים שונים כמו אריגי ג'ינס לייקרה עם מוטיב פרח ארוג בתוך הבד. מגוון הפריטים מאופיינים בצבעוניות, בשימוש בבדים חדישים כמו ניאופרן- סריג פוליאסטר ובהדפסים בהשראת שדה פרחים.



Walk in the Forest - השראה בוהמית חורפית ונוסטלגית עם מוטיבים פולקלוריסטים, בצבעוניות חמה וחורפית המזכירה טיול בלב היער. הפריטים מאופיינים
במראה שכבות, בהדפסים ושלובי אפליקציות תחרה, בבדי ג'ינס בשטיפות מיוחדות ובהדפסי חיות יער, פתיתי שלג ומזחלות.



Happy Winter – פריטים חורפיים בצבעים שמחים וחזקים ובשילוב אלמנטים כמו רקמות והדפסים רעננים ומדליקים.




בנים

בקולקציה מבחר רחב של ג'ינסים בצבעים, שטיפות וגזרות שונות , תוך כדי שמירה על רכות ושימת דגש על נוחות ופרקטיות, מעיל דמוי עור מדליק  בגזרת "טייסים", מבחר רב של סריגים  ואביזרים מדליקים להשלמת המראה. גם כאן הקולקציה מתחלקת לכמה נושאים/ טרנדים אופנתיים ברוח הקונספט:


Must Keds
מארזי בגדים שהם ובה בכל ארון במחירים אטרקטיביים במיוחד- מארזי T Shirts, מכנסי פרנץ' טרי, עליוניות פרנץ' טרי ופליז הנותנים מענה לבגדים נוחים לשעות אחר הצהריים והפנאי ולבית הספר.



Hits
פריטים אופנתיים ומדליקים המשתלבים עם הקולקציה במחירים אטרקטיביים.  



Denim Retro- ג'ינסים הורסים!
קבוצה בניחוח ג'ינס מובהק במראה רטרו עם טוויסט מודרני.
צבעוניות ג'ינס שולטת עם שימוש בטכניקות של שטיפות ודפוסים שונים מגוונים. בקבוצה ניתן גם למצוא חולצות, סריגים וחולצות קפוצ'ון והכל בסגנון מדליק וייחודי.




Happy Winter
פריטים חורפיים בצבעוניות לא שגרתית אך במראה רטרו שטוף ודהוי. הפריטים משלבים בדים נעימים ודפוסים דיגיטליים באווירת פוסטרים ישנים היוצרים מראה מרענן וחדשני.



British Grunge
קבוצת פריטים בסגנון "פאנק" העושה שימוש בבדים במראה בריטי מסורתי בשילוב אפליקציות גראנג'יות, טכניקות שטיפה מיוחדות ואלמנטים מעולם הרוק כמו גיטרות, גולגולות ועוד.


Optic Illusions
קבוצה חגיגית במראה נקי מוקפד ועכשווי, בצבעוניות קלאסית עם נגיעות של רויאל ואדום. הקולקציה מכילה פריטים חגיגיים עם דפוסים טיפוגראפיים היוצרים אשליה אופטית המתעתעת את עיני הצופה ועושה שימוש בבדים וחומרים כמו גומי, קטיפה, אלמנטים דמויי עור ועוד.


טווח מחירים:70 - 140 ש"ח
מידות: 4 -16


Keds Baby

כמידי עונה חשיבות רבה ניתנת במחלקת הבייבי לרכות הבדים הסרוגים והארוגים, לשימוש בגומי גמיש ללבישה קלה ונוחה, לשימוש בגומי כפתורים להתאמת הבגד לכל ילד, לחצניות לפתיחה קלה ומהירה, שלייקס וחגורות שניתן להסיר על פי הצורך. הקולקציה מכילה מספר טרנדים אופנתיים ברוח קונספט  Modern Fusion:



טווח מחירים:
מידות: NB-2



להשיג ברשת חנויות Keds Kids