Guilty - חטאים יפים


צילומים: קשת זאבי

בשנתיים האחרונות גדלה תודעת הישראליות לקניות און ליין במחירים זולים משמעותית ומבלי לצאת מהבית.

אתר Guilty הוקם בכדי לספק את הצורך של הנשים הישראליות לקניות און ליין וזאת בתחומי מדינת ישראל, מבלי לחכות לחבילה שבועות רבים ואף לעיתים, מעל חודש, ומבלי לשם עמלות מכס וכיוצא בזה.

האתר מתאים מאוד גם לנשים שמעולם לא רכשו באינטרנט מאחר והוא בשפה העברית, ובכל רגע נתון, לפני או אחרי הקנייה, ניתן להרים טלפון ולשוחח עם נציגת שירות שתשמח לעזור.

יותר מכך, טריק נחמד באתר- שלחו את תמונתכן או תמונות האישה לה מיועדת המתנה ונציגת השירות תתאים איפור מתאים בהתאם לתמונה! כל זאת ללא עלויות נוספות. לדעתי- מדובר בשוס רציני!
באתר מותגי קוסמטיקה רבים, בינהם כאלו בלעדיים לאתר Guilty (כגון מוצרי סאן טרופז) וכאלו הנמכרים בדרך כלל רק אצל קוסמטיקאיות (כדוגמת מוצרי HL הישראלים המעולים).

בין המותגים שניתן למצוא את מוצריהם -Guilty: ESTEE LAUDER, NARS, SHU- UEMURA, GIGI, SMASHBOX, OFRA, SECHE ,REVLON NEUTROGENA, , PAUL MITCHELL  ועוד.





ככל שתקנו יותר- כך מחיר המוצרים ירד. ובכל מארז שתרכיבו, תקבלו מגוון רחב של דוגמיות להתנסות. בחינם!



כל החבילות נארזות במארזים יפייפיים!





ניתן לבצע רכישות באמצעות כל כרטיסי האשראי וגם ב- PayPal.




בטיחות קנייה
אתר Guilty רואה חשיבות רבה בביטחון המידע של לקוחותיו ובמתן חווית קניה בטוחה. בעת ביצוע הזמנה באתר, מתבצעת העברה לדף מאובטח בפרוטוקל SSL  העומד בתקן PCI-DSS, אשר הינו הגבוה ביותר בתחום, ומהווה דרישה חד- משמעית של חברות האשראי לביצוע חיובים בכרטיס אשראי ברשת האינטרנט. שרת הסליקה מנותק לחלוטין משרתי אתר  Guilty, ולכן לא ניתן להגיע לפרטי כרטיסי האשראי דרך האתר. יתירה מזאת, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים כלל בשום שרת, אלא מועברים ישירות לסליקה חד פעמית. בנוסף, האתר מאפשר לבצע רכישה באמצעות חשבון PayPal, ובכך לבצע עסקה מלאה ללא הזנה של פרטי כרטיס אשראי כלשהוא. לחילופין ניתן להשלים את הרכישה בשיחת טלפון עם שרות הלקוחות.
שירות אישי - גם קנייה ברשת האינטרנט יכולה להיות חוויה המשלבת שירות אישי ואנושי. ב-Guilty מעמידים לרשות לקוחות האתר צוות מקצועי, המעניק שירות אישי ואנושי, באמצעות מייל או בשיחת טלפון. ניתן להתייעץ לגבי התאמת מוצרים, וכן לקיים שיחות שירות שלאחר קניה, במייל או בשיחת חינם 1800-5000-47.




אספקה
מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 4 ימי עסקים, ובכל מקרה, אספקה לא תאוחר מ-10 ימי עסקים.
Guilty מציע ללקוחות האתר 3 אפשרויות שילוח, תוך מעקב 24/7 אחר הגעת המשלוח אל הלקוחה:
1. איסוף עצמי- שירות חינמי.
2. משלוח בדואר רשום - שירות שילוחים מוזל ב-15 ש"ח בלבד (או בחינם ברכישה בסך 300 שח ומעלה).
3. משלוח עם Fedex עד הבית - שירות VIP ב-39 ש"ח בלבד (או בחינם ברכישה בסך 300 שח ומעלה).


החזרה / החלפת מוצרים או ביטול הזמנות - Guilty מאפשר ללקוחותיו לבטל או לשנות הזמנותיהן בכל עת (טרם האספקה) ובחינם! כמו-כן כל לקוחה יכולה להחזיר הזמנה שהתקבלה בתוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה, בלי שתישאל כל שאלה או תידרש להסבר כלשהו, וכמובן לקבל את מלוא כספה בחזרה. אתר Guilty נוקט במדיניות שירות אמריקאית של 100% Money Back Guarantee!

Guilty