מתנות לחג מבית איזי שפירא- גם מתנה וגם תרומה!

 

קרן אהבה מבית איזי שפירא  משיקה לרגל ראש השנה מארזי מתנה מעוצבים של חברת Live O.

כל מארז כולל בתוכו שמן זית ישראלי Live O ומוצרים משתנים:
יין משובח, ממרחים, תבלינים, ריבות, דבש, שוקולד ועוד.
ההכנסות מהמארזים הינן קודש לפעילות בית איזי שפירא הפועל למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות.


חברת 'קרן אהבה' מבית איזי שפירא משיקה לרגל ראש השנה מארזי מתנה מעוצבים של חברת Live O, יצרנית שמן זית ישראלי איכותי. כל מארז כולל בתוכו: שמן זית Live O ומוצרים משתנים, ביניהם: יין, ממרחים מבוססים שמן זית, ריבות, זיתים, תבלינים, דבש, חליטות תה וכדומה. החיבור המיוחד בין Live O לבית איזי שפירא, נוצר מתוך ערכים משותפים של נתינה, נדיבות ואיכות, כאשר כל ההכנסות מהמארזים הן תרומה לבית איזי שפירא למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות.



בין המארזים המומלצים ניתן למצוא  את "מארז Live O מפנק" המגיע בקופסת עץ מעוצבת הכוללת פח שמן זית כתית מעולה, טפנד זיתים שחורים, ממרח עגבניות מיובשות, ממרח פלפלים, צנצנת ריבה וצנצנת דבש. "מארז Live O מהטבע", מגיע במארז קרטון מהודר בעיצוב יוקרתי וכולל ארבעה סוגי ממרחים: ממרח שמן זית, סילאן ותפוחים, ממרח שמן זית, רימונים ודבש, צנצנת דבש וצנצנת ריבת תאנים.

שמני הזית Live O מדורגים כ"כתית מעולה" (Extra-Virgin), האיכות הגבוהה ביותר של שמן זית ומאופיינים כבעלי ארומה מודגשת של טעמים פירותיים- עשביים. השמנים נכבשים בכבישה קרה שאינה משפיעה על איכותם, משאירה בהם את טעם הזית שזה עתה נקטף ומעניקה להם את הגוון הזהוב המאפיין אותם. שמני הזית Live O, מיוצרים בקיבוץ רביבים על גבי 3,000 דונם שהוקצו למטעים בהם ניטעו מבחר זנים.


קרן אהבה מבית איזי שפירא הינה עסק חברתי ייחודי למתנות וחבילות שי הפועל לרווחת אלפי ילדים ובוגרים מזה 20 שנה. החברה משווקת מארזים וחבילות שי לחברות, לועדי עובדים ולמוסדות החינוך, לצד מכירה ליחידים בחנות הדגל ובאתר הבית.  בית איזי שפירא הינו ארגון ליזמות חברתית המוביל בתחומו, אשר הוקם בשנת 1980 ומשפיע מידי שנה על חייהם של כ- 30,000 אנשים בארץ ובעולם. הארגון פועל לשינוי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. בית איזי שפירא פועל בתחום הנכויות באמצעות פיתוח שירותים חינוכיים-טיפוליים מתקדמים, קידום מודעות וחינוך לסובלנות, הכשרה ומחקר. במהלך שנת 2012, בית איזי שפירא קיבל סטאטוס של מייעץ מיוחד למועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC).



מחירים לצרכן : החל מ- 55 ש"ח ועד 350 ש"ח
מארז Live O מפנק- 196 ש"ח מארז Live O מהטבע- 86 ש"ח

את המארזים ניתן לרכוש באתר הבית: www.keren-ahava.com
בחנות לוסי'ס ברחוב איזי שפירא 1 רעננה ובטלפון 1-700-707-127
וכן בסניפי רשת ZER4U ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של ZER4U, החל מתחילת ספטמבר 2014.