אבישי בן אפריים- מאמן כושר אישי



מי שמכיר אותי יודע שאני פדלאה. שונאת לעשות ספורט! תמיד מתחילה וממש מיד מפסיקה. מקנאה באנשים המעידים על עצמם כמכורים לספורט.

אבל, כמעט כל זה השתנה.
למה כמעט? כי אני ממש לא מכורה. אני מאוד לא נהנית מהספורט, אבל אני כן מתמידה וכן מתחילה לראות תוצאות.


כל זה בזכות אבישי בן אפריים- מאמן הכושר שלי שלא מוותר לי, גם כשאני מתבכיינת, ודואג לשלוח לי סמסים מעודדים לצד סמסים הפוקדים עלי להתייצב בחדר הכושר ולהפסיק לרחם על עצמי.



אם לא אבישי, אין סיכוי שהייתי מתאמנת 4-5 פעמים בשבוע ואין מצב שהייתי מוסיפה לעצמי עוד ועוד דרגות קושי (כי אני אוהבת לוותר לעצמי).
אבישי מחזיק אותי קצר לצד מחמאות ועידודים שעושים בשבילי כ"כ הרבה!

אני לא אראה לכם תמונה שלי "כהוכחה" כי הדרך שלי עוד ארוכה, אבל מבטיחה שזה עוד יקרה ותהיה פה תמונת "לפני" ואחרי".

ולמה בעצם אני מספרת לכם על אבישי?
מפני שלאבישי יש חדר כושר פרטי בהדר יוסף (תל אביב), המתאים לאימונים אישיים, בו הוא מקבל תלמידים לאימונים פרטיים.


חדר הכושר בגודל של 26 מ"ר והוא בעל מכשור מקצועי מתקדם.



לצד האימונים המעולים, אבישי הוא מקור ידע בלתי נלאה לטיפול בפציעות ספורט, תזונה ואורח חיים בריא.

אבישי בעל 32 שנות נסיון והינו בוגר סמינר הקיבוצים- המכללה לחינוך גופני, מורה לחינוך גופני מוסמך בכיר, בוגר בית הספר למאמנים במכון וינגייט, בוגר בית הספר למקצועות הספורט ובוגר בית הספר למורי רכיבה.

בנוסף, אבישי הוא גם בוגר תדמור- טבח סוג 4, מה שמאפשר לו, לצד הייעוץ התזונתי, לתת מתכונים לאוכל בריא.

אבישי מקבל תלמידים בסטודיו הפרטי שלו לאימונים אישיים.
אני ממליצה בחום!


אבישי בן אפריים
054-2669507