טבע נאות- קולקציית אביב-קיץ 2014 Teva Naot

 


המארחת בחג הפסח סובלת.
היא כל הערב קמה, יושבת, קמה, הולכת, מביאה, מחזירה, מתכופפת, מתיישרת ובעצם מבינה שכל הערב הזה מדבר על יציאה מעבדות לחירות אבל היא בעצם בעבדות מאוד עמוק...

אחרי ערב כזה הגב וכפות הרגליים כואבים. מאוד.
עכשיו, אם נחשוב על זה שבין כה וכה, לרוב, קונים נעליים חדשות לחג, ושאחרי ערב כזה צריך מאסג'יסט צמוד, אז אולי כדאי לשלב את שתי העובדות האלו ולקנות נעליים של טבע נאות? גם חדש וגם מפחית כאבים!

אם הרעיון מצלצל לכם טוב, קבלו מידע על הקולקציה החדשה:
הקולקציה החדשה צבעונית ושמחה במיוחד ומשלבת צבעים עזים כמו כחול אלקטריק, צהוב וכתום, יחד עם קווים גיאומטרים ונגיעות של עורות בגוונים מטאליים בהירים כמו כסף, שמפניה ונגיעות של זהב, וכמובן  שילובי שחור -לבן  שכל כך חשובים לקיץ 2014 .

הקולקציה מציעה מגוון מוצרים ששואבים השראה מג'ונגל טרופי מצד אחד ומקלאסיקות מוכרות שמקבלות עדנה מחודשת ומחזקות את  מוצרי הקולקציה האלגנטים יותר, מצד שני .


קצת על טבע נאות:
טבע נאות הינה ממובילות המגמה העולמית השומרת על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית. בקולקציה ניתן למצוא קשת מגוונת ורחבה של נעליים לכל שעה ביום ולכל אירוע. מנעליים המיועדות לשימוש יומיומי לעבודה ולשעות הפנאי, ועד נעליים במראה אלגנטי וחגיגי, המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום.

גם לגברים מציעה טבע נאות מגוון רחב של מוצרים. הנעליים כולן מיוצרות מעור איטלקי משובח, רך ונושם, בעיצוב ייחודי שתומך בכף הרגל באופן מושלם. בקולקציה ניתן למצוא דגמים שיתאימו למגוון שימושים רחב , מסנדלים, לנעליים המותאמות ומחמיאות למראה קזואל' יומיומי לעבודה וגם לבילוי בערב. תמיד עם רפידה נשלפת תומכת ונוחה.

הטרנדים המובילים בקולקציה:

Contra Posto
טרנד המדבר על קלאסיקות אלגנטיות ונצחיות, בהשראת אלמנטים טבעיים.
הצבעים החשובים בטרנד זה הם שחור ולבן, בשילוב צבעים מטאליים קריריים. הקווים נקיים, פשוטים וגאומטרים. מתאים ללבוש יום יומי וגם למראה יותר אלגנטי.




Rayon's De Soleil
טרנד המתאפיין בנונשלנטיות, רטרו, זוהר, ונאיביות.
הצבעים חמימים עם נגיעה מטאלית של כסף וזהב. כמו גם צבעי גוף, קאמל, צהוב, אדום וסגול. מתאים ל"אשת העיר הגדולה", מאובזרת ומטופחת.




Isola Bella
טרנד המתאפיין באקזוטיות, צבעוניות וחושניות, בהשראת אלמנטים מהג'ונגל.
הצבעים הדומיננטים הם טורקיז, כתום וורוד המבטאים שמחה וחופש.
מתאים ללקוחה חושנית וטמפרמנטית, הבטוחה בנשיות שלה.




דבר שאני מאוד אוהבת בנעלי טבע נאות:
יש לי "הולפוס" (ההיפך מפלטפוס)- קשת כף הרגל גבוהה מדי מה שגורם לפיזור לא נכון של משקל הגוף שלי על עמוד השדרה והמפרקים ולכן בקיץ- כשאני עם כפכפים וסנדלים אני סובלת מכאבים חזקים מאוד בשוקיים.

בעבר, במשך כמה שנים, הלכתי עם מדרסים מיוחדים שיצרו בהתאם לכף הרגל שלי בכדי למנוע את הפיזור הלא נכון של משקל הגוף על כף הרגל אבל מהר מאוד זנחתי אותם כי הם הגבילו אותי בבחירת הנעליים ומנעו ממני לנעול סנדלים וכפכפים בקיץ.

לטבע נאות ישנו פתרון מובנה בתוך רפידת הסנדל- הם קוראים לו "תומך קשת" ואני חייבת להסכים היטב עם השם שנתנו לו- "תומך קשת" בהחלט מקל על קשת  ועל הקשת שבכף הרגל שלה.
אני מאמינה זו גם אחת הסיבות לכך שהסנדל היה לי כ"כ נוח! התמיכה הנוספת הזו מילאה בעצם את המקום שבעבר מילאו המדרסים.

לנעליים עוד שכבות הגנה, נוחות ובולמי זעזועים נוספים, אבל שני אלו המצויינים מעלה הם אלו שמיד הרגשתי בהם והם אלו שעשו לי, באופן אישי, את  התחושה של "בית" לכף הרגל.

טווח מחירים:
דגמי נשים 259-499 ש''ח
דגמי גברים עד 599 ש"ח
להשיג בסניפי "טבע נאות" הפרוסים ברחבי הארץ
טבע נאות