חדש וטעים




רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את מגוון הקפסולות של מכונות הקפה A MODO MIO
רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את מגוון קפסולות הקפה לסדרת מכונות A MODO MIO  הנמכרות ברשת ומשיקה קפסולה חדשה - TIERRA INTENSO, תערובת קפה איכותית חדשה מ 100% פולי ערביקה להכנת קפה עם רמיזה של שוקולד המוסיפה לתערובת ארומה חזקה וייחודית.

הייחודיות בקפסולה זו מעבר לטעמה השוקולדי,  היא כי 100% מפולי הקפה בתערובת גודלו בצורה בת קיימא במסגרת פרויקט ייחודי שמובילה LAVAZZA בכפרים בברזיל, הודו וטנזניה במטרה לשפר את הסטנדרטים בתחום האיכות, הקיימות החברתית ואיכות הסביבה של כל מי שמעורב בגידול הקפה. החוות המגדלות את הקפה הן בעלות הסמכת Rainforest Alliance Certified.
זוהי הסמכה בינלאומית המבטיחה עמידה בקריטריונים חברתיים וסביבתיים קפדניים בתחום החקלאות בת הקיימא. המשמעות היא שחוות גידול קפה אלו  מסייעות בהגנה על הסביבה וכן דואגות  לעובדי החוות ומשפחותיהן בכך שמעניקים להם תנאי עבודה ושכר הולמים.

הקפסולה החדשה מצטרפת ל 8  טעמים קיימים ואיכותיים.

על מכונת הקפה איתה ניתן להשתמש בקפסולות אפשר לקרוא פה, בסיקור שעשיתי בעבר


את הקפסולה החדשה ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת yellow. מחיר חבילת קפסולות (16 יחידות) 32 ש"ח במבצע בלעדי ללקוחות Yellow friends+, ניתן לקבל כוס קפוצ'ינו מתנה בכל קנייה של 2 מארזי קפסולות (מכל הסוגים) ו/ או 4 מארזים ב- 110 ש"ח עד ה 1.4.14

בולגרית למריחה בטעמים של המותג "פיראוס"
"פיראוס", מותג הגבינות המלוחות של תנובה, מרחיב את סדרת הגבינות הבולגריות ומשיק שני מוצרים חדשים: בולגרית למריחה 5% שומן בטעם טבעי ובולגרית למריחה 5% שומן עם פלפל קלוי ושום.
המרקם החלק והקטיפתי של הגבינה הופך אותה לנוחה למריחה בכריכים, טוסטים ומתבלים.
אחוזי השומן הנמוכים מהווים גם הם יתרון למי ששואף לשמור על תזונה מאוזנת.

טעמנו ואהבנו!

13.30 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


קריספי TAPAS - חטיפי קרקר אפויים במרקם פריך ודק
אסם מרחיבה את קטגוריית החטיפים האפויים, ומשיקה סדרה נוספת למותג קריספי- קריספי TAPAS: חטיפי קרקר אפויים דקים ופריכים המכילים 25% קמח אורז, המעניק לו את המרקם המיוחד.

סדרת קריספי, שהושקה לפני כשנה וחצי עם שלושה טעמים, קריספי בטעם שמנת בצל, קריספי מיני גריסיני, וקריספי צ'יפס, זכתה להצלחה רבה בקטגוריית החטיפים האפויים. לאחרונה, השיקה אסם את הטעמים גם באריזות אישיות בגודל של 60 גרם.


שלושת הטעמים החדשים:
קריספי טאפאס כפרי – חטיף קרקר אפוי עם פיזור קראנצ'י של שומשום, פרג, שום ובצל.
קריספי טאפאס פלפלים קלויים – חטיף קרקר אפוי עם פלפלים קלויים (מכיל 25% פלפלים קלויים).
קריספי טאפאס זיתים – חטיף קרקר אפוי עם זיתים (מכיל 20% זיתים).



מחיר מומלץ לצרכן:  10.5-12.5 ש"ח בהתאם למחירים ברשתות השונות
כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית.


גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידות בישראל משיקה את עונת 2014 עם מגוון חדשנויות

עם פתיחת עונת הגלידות 2014, גלידת שטראוס מציגה מספר מוצרים חדשים ומלהיבים לקהל הצרכנים הישראלי, אשר יושקו בחלקה הראשון של העונה

מגנום:
מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasure והאיכות האולטימטיבי, חוגג השנה 25 שנים של תענוג עם צרכניו בכל העולם. מגנום הושק בעולם בשנת 1989 והיה לשלגון הפרמיום הראשון למבוגרים על מקל. מאז ועד היום, הפך לשלגון המענג והמפנק ביותר, האהוב ע"י רבים.
גם השנה ולרגל חגיגות ה-25, מגנום ממשיך לחדש עם מוצרים מפנקים במיוחד, ומגיע לשיאים חדשים של תענוג.
במסגרות חגיגות ה-25 לקיומו, בשנת 2014 ישיק מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ, את מגנום בראוניז: שלגון שמנת משובחת עם עוגיות מעולות בטעם בראוניז שוקולד וריפל בטעם בראוניז בציפוי שוקולד חלב מעולה.
מגנום בראוניז הוא שילוב מושלם בין עוגיות בראוניז איכותיות ומפנקות לגלידת שמנת ושוקולד משובח, כשכל ביס הוא חווית אכילה מרגשת.

מגנום בראוניז מצטרף למשפחת השלגונים האהובים בישראל, כאשר בשנה החולפת השיק מגנום סדרה בת שני שלגונים –  מגנום Pink&Black ואת מגנום טריפל, אשר התקבלו  בהצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי.

בהמשך השנה, מגנום עתיד להשיק שלגון נוסף במיוחד לרגל חגיגות 25 השנה. שלגון זה יושק במהדורה מיוחדת בישראל, במקביל להשקתו במדינות רבות ברחבי העולם.

כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪ לשלגון ו-25 ש"ח למאגדת.

ילדים – קהל יעד מרכזי עם פרופיל תזונתי "במיוחד לילדים":

גם ב- 2014 ימשיך מקס האריה, כוכב הילדים, להוביל את פעילות הילדים של גלידת שטראוס. מקס הינו המותג המוביל את מוצרי הילדים של גלידת שטראוס ומהווה מטריה מותגית אחת שמעצימה ומאחדת את מוצרי הילדים תחת זהות ואישיות אחידה. מותג מקס משלב ערכי הרפתקאות וחברות לצד חדשנות מוצרית, כאשר מוצרי מקס, מותאמים במיוחד לילדים גם ברמה התזונתית, ומכילים עד 110 קק"ל למנה, עד 3 גרם שומן רווי למנה ומקסימום 20 גרם סוכר מוסף ל-100 גרם. אלו הקריטריונים של חברת יוניליוור למוצרי גלידות לילדים, כאשר על כל אריזות גלידות מקס יוטבע לוגו חדש "במיוחד לילדים". לוגו זה יציין כי המוצר עומד בסטנדרטיים התזונתיים הללו. גלידות מקס מציעות את השילוב המושלם בחטיף גלידה לילדים: הוא טעים ומאפשר שמירה על אורח חיים בריא.
באמצעות מקס, גיבור ערוץ הילדים, יוצרת גלידת שטראוס חוויה כוללת עבור הילדים, הן ברמת התוכן והן ברמת המוצר. מקס מציע לילדים חוויה של עולם תוכן שלם שהגלידה היא רק חלק ממנו.
עם פתיחת העונה, קרחון חדש בגלידת מקס: מקס הפתעה– קרחון בטעם פירות עם הפתעה. והשנה! בכל שלגון מסתתרת הפתעה מדליקה. סה"כ 3 הפתעות שונות במגוון דמויות וצבעים של מקס וחבריו.
בהמשך העונה, תשיק גלידת שטראוס חדשנויות נוספות לילדים עם שיתופי פעולה ייחודים ומפתיעים, תחת המותג מקס. יש למה לצפות.
מקס הפתעה מצטרף לסדרת שלגוני מקס הקבועים – מקס מטרה, מקס פרוטי ומקס אבטיח.
מקס הפתעה יושק בכשרות רבנות עכו והרב לנדא. מחיר מומלץ לצרכן: 4.95 ש"ח לשלגון בודד.

עולם הצריכה בתוך הבית – קרמיסימו עם טעם חדש ונפלא

קרמיסימו, המותג האהוב והמוביל בתחום הגלידה הביתית ישיק בתחילת העונה הקרובה טעם חדש: גלידת סנדיי וניל עם ריפל בטעם שוקולד. טעם חדש ומיוחד, בגרסה ממכרת עם תוספת של שברי אגוזי לוז מסוכרים לחוויה מושלמת. אין כמו הטעם האמריקאי הפופולרי, המציע חוויה מושלמת של גלידת וניל משובחת עם ריפל בטעם שוקולד ושברי אגוזי לוז מסוכרים.
כשרות: הרב לנדא. מחיר מומלץ לצרכן 19.90-21.90 ש"ח

מוצרים חדשים נוספים שיקררו לנו את קיץ 2014:
מחפשים להתפנק על שלגון איכותי עם תוספת פרי ולא להתפרע בקלוריות? לסולרו יש שני טעמים חדשים ומפתיעים שיעשו את העבודה: סולרו פרי שייק תות- שלגון בטעם תות עם חתיכות פרי. כ- 100 קלוריות ביח', ו-4.4% שומן.
סולרו פרי שייק בננה- שלגון בטעם בננה עם חתיכות פרי. כ- 98 קלוריות ביח', ו-3.8% שומן. בשני השלגונים החדשים, חתיכות פרי אמיתיות ליצירת חוויה מושלמת המכילה "פרי בכל ביס".
וכמו בשנה שעברה, שלושה טעמים של סולרו תוכלו לקחת גם הביתה במארזי מאגדות: מאגדת מיני סולרו בטעמים – תות שדה, טרופי ואננס.
כשרות: רבנות והרב לנדא. מחיר מומלץ לצרכן 9 ש"ח לשלגון ו-22 ש"ח למאגדת.



קורנפלקס תלמה מלא
מותג הקורנפלקס מבית תלמה - יוניליוור ממשיך את מגמת הבריאות בקטגוריית דגני הבוקר, ומשיק קורנפלקס מלא. הקורנפלקס החדש, מכיל 70% קמח תירס מלא, עשיר בסיבים תזונתיים ומכיל רק חצי כפית סוכר במנה (מנה= 30 גרם). בימים אלו קורנפלקס מלא מושק ומשווק ברשתות המוכרות.

קורנפלקס מלא, הינו מוצר חדש מבית תלמה ופרי פיתוחה של חברת יוניליוור ישראל.
המוצר, אשר מהווה חדשנות בעולם דגני הבוקר, מכיל 70% קמח תירס מלא, ועל כן עשיר בסיבים תזונתיים, המסייעים בהענקת תחושת שובע לאורך זמן. יתרה מכך, הקורנפלקס החדש, מיוצר באמצעות טכנולוגיה ייחודית וחדשנית של חברת יוניליוור אשר שומרת למעשה כמו בדגנים מלאים אחרים על כלל חלקי הדגן – הן על המעטפת הסובינית של גרעין התירס והן  על נבט הגרעין, ובכך למעשה מצליחה החברה לשפר את ערכיו התזונתיים של הקורנפלקס הרגיל המכיל קמח המורכב מתווך (אנדוספורם) הדגן בלבד.

קורנפלקס תלמה המיתולוגי, הינו מותג הקורנפלקס המוכר והמוביל בישראל. המוצר נצרך כיום על ידי כל בני הבית, ועל פי סקרים שערכה יוניליוור, הוא נתפס כמוצר בריא בשוק דגני הילדים. הקורנפלקס החדש שומר על טעמו הנפלא של המוצר המיתולוגי והוא יצטרף למדף דגני הבוקר בכל נקודות המכירה.


להשיג בכל רשתות השיווק והמכולות.

חדש מ "בן&ג'ריס" : Strawberry Cheesecake- גלידת עוגת גבינה עם תות שדה

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2014 חב' "בן&ג'ריס" משיקה בימים אלו טעם חדש – Strawberry Cheesecake.
Strawberry Cheese cake כוללת גלידת שמנת משובחת בטעם עוגת גבינה, חתיכות תות שדה ופירורי עוגיות.
כמו כן במהלך החודשים הקרובים תשיק החברה טעמים נוספים חדשים ומפתיעים.

25 ש"ח למיכל.
להשיג ברשתות השיווק המובילות.

מרץ 2014

לינדור שוקולד לבן ולינדור סטרטצ'לה (Lindor Stracciatella)
מותג השוקולד השוויצרי לינדט, המשווק בישראל על ידי חברת סידס  משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות לינדור כשרות לפסח: בונבוניירת לינדור סטרטצ'לה (Lindor Stracciatella) - כדורי שוקולד לבן עם שבבי קקאו ובונבוניירת לינדור שוקולד לבן.

בונבוניירת לינדור סטרטצ'לה מכילה 200 גרם של כדורי שוקולד לבן עם שבבי קקאו במילוי קרם שוקולד עשיר ,רך ונימוח בפה. הבונבוניירה מגיעה באריזה הקלאסית של לינדור בצבעי תכלת ולבן.

עוד מציע לינדט לרגל החג, בונבוניירת לינדור שוקולד לבן המכילה כדורי שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן איכותי במארז יוקרתי בצבעוניות לבן וזהב.
מבצע לינדור לחגים ילווה במתחמי קד"מ ממותגים ומרשימים שיוצבו ברשתות השיווק ויציעו למכירה את  מגוון פרליני לינדור האהובים במחיר מיוחד של 21.90 ₪ .

בנוסף מציעה לינדט לפסח מגוון טבלאות כשרות לחג לרבות אקסלנס 70%, אקסלנס תפוז, וטעמים נבחרים מסדרת קריאשן ולה גרנד.


 21.90 ש"ח
כשר- בהשגחת הרבנות הראשית לישראל
ניתן להשיג בחנויות הנבחרות


 סאן בנדטו- מים מינרליים טבעיים ומים מינרליים מוגז עדין

סאן בנדטו הנו ממותגי המים המינראלים המובילים בעולם. מי סאן בנדטו מגיעים ממקור איכותי בהרי האלפים. המים הנשאבים ללא יד אדם מבארות בעומק של 700 מטר במרומי האלפים, ומיובאים בבקבוקים לארץ.

בימים אלו יוצאת טמפו בקמפיין לסאן בנדטו שכולל שני סרטונים תחת הסלוגן: "פסגת המים מהאלפים" המדגישים את ערכי המותג המשלבים יוקרה, איכות וסגנון חיים  על רקע פסגות האלפים.

טעמם הייחודי של מי סאן בנדטו נובע מהרכב המים האופטימאלי, המכילים מאזן חשוב של מינראלים החיוניים לגוף. התנאים אופטימליים שבהם נובעים המים, מובילים למים נקיים, עם כמויות נמוכות של גפרות ואשלגן, ועם הכי פחות נתרן מבין כלל מותג המים המשווקים בישראל.

ליאור פולק, מנהלת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו  מציינת כי  יותר ויותר צרכנים בכל העולם וגם בישראל,  מבינים כי קיימים הבדלים ביו מותגי המים המשווקים ומחפשים מים מינראלים איכותיים ובעיקר- בריאים. המים של סאן בנדטו מגיעים אלינו מהאלפים וכפופים לתקן האירופאי המחמיר. כל אלו יוצרים הרכב מים אופטימאלי ומכאן גם טעמם הייחודי.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.