אופנת אביב קיץ 2014 ברנואר


 



רנואר פותחת את עונת אביב קיץ 2014 בתצוגת אופנה ראשונה ומשיקה קולקצייה לנשים ולגברים, המעוצבת בהשראת עולמות התוכן המקוריים של מעצבי האופנה והאביזרים של החברה.
במהלך ראשון מסוגו, בחרו מעצבי החברה להציג על מסלול תצוגת האופנה העונתית קולקציה מסחרית אשר אינה שואבת מן הטרנדים האופנתיים אשר ניצפו במסלולי התצוגות בעולם אלא להתמקד בעיצוב מקורי אשר יחדד את כוונותיו של המותג כבית אופנה ישראלי מוביל.

הקולקציה מעוצבת בהשראת עבודתם של צמד הצלמים Marchand Yves ו- Romain Meffre המתעדים בצילומים שלהם את העיר דטרויט ,בארה"ב שבמהלך השנים האחרונות פשטה רגל וכתוצאה מכך בטווח של שנה אחת בלבד 70% מתושבי העיר נטשו אותה והשאירו אחריהם חללים עירוניים נטושים חשופים  לאיתני הטבע. משרדים ממשלתיים, משרדי חברות, דירות פרטיות וחללים ציבוריים דוגמת תאטראות ובתי קולנוע  הושארו לחסדי הטבע ולצד הפחות יפה של טבע האדם, נהרסו נבזזו והחלו להתפורר.
ההיסטוריה מלמדת אותנו שדווקא במקומות האלו תצמח תרבות חדשה, צעירים היפסטרים מוזיקאים ואמנים יישבו בוודאי את העיר הנטושה, והתחלה חדשה תלבלב ותצמח.
ההשראה הזו היא שהביאה את מעצבי רנואר ליצור קולקציה המבשרת על התחלות חדשות, פריחה, הבטחות ובשורות לעתיד טוב יותר-

FRESH START

הקולקציה מציעה שלוש קטגוריות אופנתיות מובילות, שכל אחת מהן מבטאת רגע ראשוני ומרגש, היוצרות קולקציה מושלמת לנשים ולגברים:


BLANK PAGE:
פריטים בגווני לבן המעידים על דף נקי וחדש כאשר בפתח הכל אפשרי:
מבחר גדול של בדים וטקסטורות היוצרים קבוצה חזקה ומרשימה כאשר הצלליות צרות וארוכות, משחקים של שקיפות ואטום, א-סימטריה, ניגודים וקווים ישרים וחדים אשר מקבלים מראה שונה על ידי שימוש בחומרים רכים ונוזליים. בין הפריטים ניתן למצוא חליפות לבנות לגברים, ווסטים בגזרת פראקה עשויים בדי אורגנזה שקופים ומנגד בדים בעלי טקסטורה עשירה בלבן.




THE BEGINNINGS:
מתוך הלבן והשממה מתחילה ללבלב צמיחה חדשה המבשרת על חיים. הפריטים בקבוצה עדינים ומוצעים בגוונים בהירים עם נגיעות פסטל של וורדרד, ירקרק וגווני נחושת משולבים עם נגיעות של לבן צח.
בקבוצה זו מורגשת התפתחות של צללים ומשחקי הגזרות והנפחים בגזרות באים לידי ביטוי ביצירת עולם חדש. בולטות בקולקציה שמלות בגזרת קופסא בשילוב שרוולים באורך אמצע הזרוע ומפתחי צוואר קטנים.





BRAKE OF DAWN:
קבוצה זו סוגרת את הקולקציה ומבשרת על שחר חדש רגע לפני שמפציע הבוקר, ההתרגשות לפני התחלה חדשה ומסתורית. הפריטים מוצעים בגווני כחול עמוק, מראה רטוב ומבריק השומר על צללית רכה יותר בפריטים מחויטים ואלגנטיים. ניתן למצוא מכנסיים רחבים באורך אמצע השוק, אוברולים מיוחדים ופריטים עליונים בגזרות א-סמטריות מרתקות.




שלושת הקבוצות, המהוות יחדיו את קולקציית  RENUAR RUNWAY אביב קיץ 2014, מושקות לראשונה כקולקציה מסחרית וישווקו בחנויות נבחרות של רשת רנואר.