עמית איילון- מעצבת צעירה ומבטיחה


עמית איילון בת ה-28 התאהבה בספורט גלישת גלים ובהמשך אף עברה להתגורר באוסטרליה בכדי להתמקצע בתחום ולהנות מהחופים והגלים הידועים של היבשת.
במהלך שהותה באוסטרליה שילבה עמית הנאה עם לימודים ובחרה במקצוע עיצוב האופנה.



לפרוייקט סיום לימודיה היא נתבקשה על ידי Envirosax  (החברה המובילה בעולם לעיצוב תיקי בד רב שימושיים "ירוקים", האהובים על מעצבים מובילים ברחבי תבל) לעצב שמלת שקיות רב פעמיות. השמלה המעוצבת  כיכבה בפסטיבל הסרטים Sundance  ובתחרות Miss Earth .




לאחר שחזרה לישראל דחתה עמית הצעות  סטאז' יוקרתיות   אצל מעצבים בעלי שם בפריז והחליטה להתמקד בתחום ה- Haute Couture,
להתמקד בתפירה לפי מידה  ואף להיות זמינה ונגישה ללקוחותיה תוך שהיא מגיעה אליהם במידת הצורך.


האהבה שלה לים ולגלים באה לידי ביטוי בקולקציות בגדי-ים מיוחדת אותה עיצבה. ואם לא די במודעות אקולוגית עמוקה שבאה לידי ביטוי ביצירותיה היא יודעת לחבר בצורה טבעית בין טבע ואורבניזם, ומעצבת קווים ייחודיים בהשראת עולם המועדונים.




עמית מציגה ארבעה קווים מרכזיים בקולקציית הביכורים שלה:

The Neverland Couture Collection
בהשראת סרטי הפנטזיה, "שר הטבעות" ו"אוואטאר", מוצג קו דגמים ובו 14 תלבושות שונות שכל אחת מהן משלבת מספר רב של פריטים ואף פריטים נלווים כגון חותלות, ביגוד תחתון ועוד.
שתי דמויות מפתח בקו זה, הפיה והלוחמת, האישה היפה והאצילה לצד האישה החזקה והדומיננטית.  לאותן דמויות דומיננטיות מוצעים דגמים עשויים בעבודת יד בהם בולט אלמנט הכיווצים,  מראה  השכבות ושימוש בבדי משי, בדי כותנה, בדי רשת, בדים מחורזים, עור ובדי סטרץ'.  בקו זה קבוצות דגמים בצבעים אפור כחול לבן, ירוקים וצהובים, חומים ונגיעות של בורדו.



Busy Fit  
קולקציית חליפות מחויטות המיועדות לנשים שמחפשות שיק גם בבגדי היומיום לעבודה וגם לאלה האוהבת את לוק הביזנס בלבוש הערב, מגמה בולטת לאחרונה על השטיח האדום, בהשקות הוליוודיות.
בקו זה מוצגים שישה דגמי חליפות מלאות אליהם יצטרפו נוספים בהמשך. הדגמים בקו זה עשויים בבדים איכותיים ויוקרתיים המיובאים מאיטליה, ביניהם כאלה עם מראה מטאלי ואחרים עם מראה קרפ. נקודה נוספת האופיינית לבדים בקו זה הוא אלמנט הגמישות המאפשר נוחות מרבית לצד מראה יוקרתי ומחמיא כיאה לצרכיה של אשת העסקים. הייחוד בעבודתה של עמית איילון היא האפשרות לעצב דגמים אלה מתוך הקולקציה עם אפשרות להתאמות אישיות של גזרה וצבע.




My Sequins Story
קו דגמים ייחודיים ויחידים, כאלה שאין שני להם. בקו זה 13 דגמים צמודים ומחמיאים לגוף עשויים מבד פייטים נמתח. בשמלות הצמודות בולט מוטיב הגב החשוף ובדגמים הנופלים בולט מוטיב המלמלה. כל דגם מגיע ביותר מ- 20 צבעים, פעם אחת בלבד בכל צבע. זהו קו צעיר ומלא תעוזה שובבה המבליט קימורים נשיים בגופה של אישה ומתאים לקצב חיים אורבני, מהיר ואינטנסיבי. עמית איילון, שואבת השראה מעולם המועדונים והקלאבים ומציעה מגוון צבעוני ועשיר של דגמים מלאי שיק.




Retro Glam Swimwear Collection
אוסף עשיר של בגדי-ים בגזרות שונות וסקסיות המחמיאות לגוף. באוסף בולט השימוש בבדים מנצנצים,  איכותיים ועמידים  לאורך זמן.





עמית איילון מעצבת בהתאמה אישית ובנוסף היא מגיעה לבית הלקוח לפי דרישה.

מחירים:  3500 – 150 ש"ח
סטודיו: רח' הארז 9, כרמי יוסף     טל': 052-4494009
www.amitayalon.com