מוצרי הגיינה ונקיון לחודש דצמבר




משחת שיניים Oxyfresh מבית כמיפל

משחת השיניים מאוד ידידותית לסביבה  ולמשתמשים בה:
  • בתהליך היצור, המשחה לא נוסתהה על בעלי חיים
  • מכילה סוכרלוז ולכן מתאימה לחולי סכרת
  • חסרת אלכוהול ולכן "חוסכת" טעם חריף או שריפה בחניכיים רגישים
  • ללא צבעי מאכל
רכיב ה-Oxygene הממצוי במשחה, מספק פתרון כולל לבריאות חלל הפה.
הוא מטפל בדימומים ובדלקות, בחיקת האמייל, בריחות רעים, עששת, חיידקי פלאק ובהצטברות אבנית.

המשחה בעלת טעם טוב ולאחר הצחצוח איתה הפה מרגיש נקי ורענן.


מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח.
להשיג בסופר פארם, ניו פארם ובבתי המרקחת הפרטיים.



תחבושות אולווייז אינפיניטי Always Infinity

תחבושות Always Infinity פותחו ע'י צוות מחקר כלל עולמי, בראשו עמדה אישה (אן הולנד-ברוס), שמבינה יותר טוב מכל אחד מה מתאים לנשים והוא כלל נשים רבות.
 התחבושת עשויה מ  infinicel הסופג עד פי 10 ממשקלו, הרבה יותר ממה שצריך בזמן המחזור.
החלק הקדמי של התחבושת צר ואילו חלקה האחורי רחב- ככה היא מתאימה את עצמה  לתחתון.
בעזרת פס ההדבקה החזק במיוחד התחבושות לא זזה ולא גורמת לאי נעימות.


מחיר מומלץ- 20 ש"ח.


תכשר הדרין ומסרק אסי 2000 לראש נקי מכינים

בתחילת שנות השמונים היתה מכת כינים בישראל.
אני זוכרת אותה היטב....

הייתי בגן וכל יום אמא שלי  היתה מנקה לי את הראש מכינים וכל יום הייתי חוזרת שוב עם כינים.

מצחיק, אבל אחד המשחקים שלי ושל החברות שלי היה "לבדוק" האחת לשנייה אם יש לנו כינים.....

יום אחד אמא שלי כ"כ התייאשה שהיא הקשיבה לאיזו עיצת סבתא בנוגע לשטיפת הראש עם נפט.
את הצרחות שלי שתינו לא שוכחות ובאמת זה היה נסיון חד פעמי, כואב ובעל מסקנות.

כאמא, מאוד פחדתי מהיום בו הילדים יחזרו עם כינים, בגלל זכרונות הילדות שלי מהגן.
הזכרון של המלחמה שאינה נגמרת.

אבל, לשמחתי, אנחנו כבר בשנות ה-2000 וכשעידו חזר מהגן עם כינים הצלחתי למגר אותם מיד ובלי בעיה!

היום התכשירים מחסלים מיד את הכינים והשילוב עם מסרק ה-  אסי 2000 (Assy 2000) של מעבדות רפא שמשמיד את הביצים אידיאלי לחלוטין!

גם כשרוני בעלת השיער העבה והסמיך חזרה עם כינים התכשיר יחד עם האסי 2000 חיסלו את הכינים מיד.

אני מחזיקה תמיד תכשיר נגד כינים ומסרק בבית על כל צרה שלא תבוא.... (ולצערי, הן מגיעות, כי לא מספיק שאני מנקה לילדים שלי את הראשים, צריך שהורי כל הכיתה יעשו את זה. וזה לא תמיד כך...).

התכשיר שיש לי כרגע בבית הוא הדרין (גם של מעבדות רפא).
מה שטוב בכשיר הוא שהוא אינו פוגע בראש הילדים אלא רק בכינה עצמה- יש בו חומר המייבש את הכינה וגורם למותה.
אני מאוד ממליצה!



להשיג בבתי המרקחת הפרטיים, קופות החולים ורשתות הפארם.




 

פוליויקס פרקט

אז אחרי שניקינו את עצמנו, גם לבית מגיע...
 סנו, החברה הישראלית למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, משיקה  ניחוח חדש בסדרה: סנו פוליויקס פרקט בניחוח רענן.

סנו פוליויקס פרקט בניחוח רענן מעניק הגנה מבריקה לכל סוגי הפרקט, רצפות עץ, פרקט ופרקט סינתטי ומשאיר אחריו שכבת וקס להגנה ולהברקה של הפרקט. מכיל בתוכו שלוש פעולות במוצר אחד: מנקה, מבריק ומגן ונמכר בבקבוק של 2 ליטר.

סנו פולויקס פרקט בניחוח רענן מצטרף לסדרת סנו פוליויקס פרקט, הכוללת גם את המוצרים: פוליויקס פרקט מטליות ענק לחות ופוליויקס פרקט רסס ונגב.

חברת סנו מעניקה טיפים לטיפול נכון בפרקט:
1. פרקט רגיש למים ועל כן חשוב ביותר שלא לנקותו עם כמויות גדולות של מים ולסחוט היטב את מטלית השטיפה.
2.  אין לשפשף פרקט עם ספוגית כלים או חומר קשיח אחר שעלול לשרוט את הפרקט או לפגוע בשכבת ההגנה שלו.
3. אין להשתמש להסרת כתמים קשים בכימיקלים שאינם מיועדים לפרקט. אין להשתמש בממיסים על בסיס כהל ואצטון. חומרים אלה עלולים להמיס את שכבת ההגנה שעל הפרקט ולפגוע בו ובנראות האחידה של השטח.
4. חשוב לטפל בכתמים מיד עם הווצרותם – נשפך דבר על הפרקט? יש לספוג אותו מיד בעזרת נייר סופג ולנגב בעזרת מטלית לחה  המיועדת לפרקט.




מחיר לצרכן: 2 ליטר - 32 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק