Unidress- לובשים אופנה בעבודה



 


יום אחרי יום ההולדת שלי, נפגשתי עם קבוצת בלוגריות (ובלוגר) לאירוע בחנות הבגדים Unidress בת"א.
היח"צ ו-יקב מורד דאגו לכיבוד ושתייה וחברות טובות (לבנה ו-נדיה) הכינו לי עוגה. כיף גדול מזה יכול להיות? :-)







החנות, שנמצאת במרחק כמה דקות נסיעה מהבית שלי, מוכרת לרבים כחנות למדי עבודה (אחיות, רופאים, מעבדה, עובדי שירות ועוד...) אבל היא הרבה מעבר לזה.



בחנות מגוון גדול של בגדים מחוייטים ובגדי בייסיק המתאימים הן למקומות עבודה בהם ישנו קוד לבוש נוקשה והן ללבוש קז'ואל ונוח שנותן תחושה של הרבה יותר.



הופתעתי מאוד שלמורת שהבגדים איכותיים מאוד- הם גם זולים מאוד!
חישוב פשוט העלה שניתן לקנות ב-unidress מלתחה שלמה (3 חולצות פולו,3 חולצות מכופתרות, שמלה, חצאית, 3 זוגות מכנסיים, ז'קט) במחיר של 3-4 חולצות ברשתות הגדולות המצויות בקניונים.


באופן אישי, מאוד אהבתי את הבגדים וחזרה איתי הביתה השמלה הזו (עולה רק 150 ש"ח!) שקצרתי בזכותה הרבה מחמאות במסיבה בה הייתי אתמול :



גם ליום יום ולסטודנטים יש מגוון גדול של ביגוד יפה ונוח:







והמחירים, כפי שכבר ציינתי, הוגנים לחלוטין.
ביונידרס בנו שתי חבילות לבוש לקהל הקרייריסטים, הסטודנטים והסטאז'רים :
ב299 ש"ח- 5 חולצות (טריקו או חולצות דרייפיט), 3 חולצות (פולו או פולו דרייפיט), 3 מכנסיים לבחירה (דוקרס ,כותנה לייקרה, ג'ינס), פוטר אחד, פליז אחד,
ב499 ש"ח - 5 חולצות (טריקו או חולצות דרייפיט), 3 חולצות (פולו או פולו דרייפיט), 3 מכנסיים לבחירה (דוקרס ,כותנה לייקרה או ג'ינס), 2 פוטר משודרג לבחירה (פוטר פולו או פוטר עם חצי רוכסן) ומעיל הארלי.


בגזרת הנשים:
פולו 100% כותנה  42 ש"ח
מכנס דוקרס- 77 ש"ח
חולצות טריקו- 26 ש"ח
קרדיגן כפתורים-119 ש"ח


בגזרת הגברים:
פולו 100% כותנה -55 ש"ח
מכנסי דוקרס- 119 ש"ח
דגמ"חים- 89-129 ש"ח
טריקו  100% כותנה -26 ש"ח
חולצת טריקו דרייפיט - 26 ש"ח
פולו דרייפיט- 42 ש"ח


טווח המידות ברשת יונידרס - 34-60.


באירוע נכחה הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' שחוץ מלעזור לכל אחד מהבלוגריות (והבלוגר...) לבחור בגד מתאים נתנה כמה טיפים לטובת הקוראים:



הסטטיסטיקה אומרת שאנחנו לובשות 20 אחוז מהארון שלנו- 80 אחוז מהזמן, מה שחושף כי מרבית הבגדים ששוכבים מקופלים בארון, כלל לא משרתים אותנו, ואין לנו כל צורך בהם.

אז ממש עכשיו, כששנת הלימודים נפתחת, זה הזמן לאמץ סגנון שישדר את התדמית הרצויה, ולבנות מלתחה חכמה ומדולרית שתשרת אותנו כל השנה ותשאיר אותנו אופנתיים, מבלי לקחת הלוואה מהבנק.

איך עושים את זה? להלן מספר פריטים זולים, קלאסיים ואיכותיים מחנות יונידרס אשר ישרתו גם את שני המינים לאורך כל התואר, ויעניקו לסטודנטים בטחון ונוחות:

למין הנשי:
1. מכנסיים שחורים מחויטים: לא חשוב אם מדובר בגזרת סקיני, גזרת סיגר או גזרה מתרחבת, העיקר שיככבו בארונך לפחות שני זוגות של מכנסיים שחורים שהולמים אותך ואת מבנה גופך.
הקפידי לבחור בבדים איכותיים שלא ידהו אחרי 2 כביסות. מכנסיים דהויים יעניקו לך מראה לא מחמיא, בעוד מכנסיים מלאי פיגמנט שחור, יעניקו לך מראה קלאסי ומקצועי שמשתלב היטב עם כל טופ.

2. חולצה מכופתרת: היא לא חייבת להיות לבנה (למרות שמומלץ שתהיה לך אחת טובה בארון).
חולצה מכופתרת תעניק לך לוק 'מעונב' וקלאסי או נינוח ומשוחרר- בהתאם לגזרתה. מכופתרת בגזרת סלים (שצמודה לגוף) היא בהחלט יותר סקסית ורשמית.
מנגד, מכופתרת בגזרה ישרה תעניק לך מראה לבוש אבל נינוח ומשחורר.
היתרון בחולצות מכופתרות טמון בעובדה שניתן ללבוש אותן באין ספור וריאציות שונות, כך שיראה כאילו יש לך המון מכופתרות, למרות שזו לא המציאות. כיצד? ניתן ללבוש אותה מכופתרת עד הסוף- כחולצה, ניתן לפתוח 4 כפתורים עליונים ולשלב כל פעם גופיות בצבעים שונים, ואף ניתן ללבוש אותה פתוחה לגמרי- כעליונית.

3. חולצת פולו: כבר לא נחלתם הבלעדית של הגברים.
חולצות פולו לנשים, הן פתרון מצוין לכל הנשים הרוצות פתרון אופנתי ללימודים.
ניתן לשלב אותן עם כל גזרת מכנסיים או חצאיות והן תמיד מעניקות מראה 'לבוש' ולא מתאמץ.
העזי לבחור צבעים שונים, אבל כמובן, אל תוותרי על הצבעים הקלאסיים- כחול, לבן ושחור. את הפולו ניתן ללבוש בכל עונה, כחולצה בימים החמים ועם ז'קט מעל- בימים הקרים.

4. ז'קט: למצוא ז'קט מושלם זו משימה לא קלה, לכן חשוב למדוד ולהתאים את הז'קט למבנה גופך.
ז'קט טוב מבד איכותי ישרת אותך נאמנה לאורך שנים (גם כשמקפיאים את הכיתה עם המזגן וגם בסיום הלימודים),
על כן העדיפי לרכוש ז'קט קלאסי ונקי מאשר ז'קט טרנדי.

5. שמלה: כל אישה חייבת שתהיה לה את השמלה הקטנה השחורה בארון, וכן- היא בהחלט מתאימה לאוניברסיטה!
הקפידי לבחור שמלה קלאסית ונקייה שתוכלי לשלב לה כל פעם תכשיטים ואביזרים שונים על מנת ליצור לה לוק אחר ושונה, כאילו קנית המון שמלות אבל בעצם זו אותה אחת.
הקפידי שהיא תהיה מספיק ארוכה כדי שלא יחשפו איזורים שאת לא רוצה שיחשפו כאשר את יושבת בכיתה.
שמלה קלאסית תעניק לך את המראה אופנתי והמקצועי ביותר בכיתה.

6. דגמ"ח אופנתי: גם אם הסגנון שלך הוא קלאסי, בוהמייני או רוקיסטי- דגמ"ח אופנתי ישרת אותך נאמנה.
הוא יעניק לך מראה קז'ואלי נינוח, יהיה לך נוח ובעיקר יעניק לך טוויסט אופנתי להופעה.
העזי לבחור צבעים שונים כגון ירוק זית, שישתלב היטב עם כל צבע של חולצה. את יכולה לשלב את הדגמ"ח עם חולצה מכופתרת או אפילו טי שירט נקייה.

"גבר- שפר הופעתך!"
לעיתים נדמה כי בעוד שנשים משקיעות מחשבה ומאמץ ביצירת התדמית והמראה שלהן, גברים לא מייחסים לכך חשיבות רבה ומזניחים את ההופעה שלהם.
אחת הטענות הגדולות הידועות בעולם העסקים היא ש'שלומפרים' לא מתקדמים.
אין מה לעשות! תדמית זו תדמית ויש לה כוח עצום שמשפיע על קידומנו, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה עסקית.
לכן, כבר בזמן הלימודים, אתה חייב להקפיד על רושם חיובי שיקדם אותך, דרך בניית תדמית ייצוגית שמשדרת אמינות, אחריות ואכפתיות. איך עושים את זה? ביונידרס מצאו את הפתרונות המושלמים.

1. מה אתה רוצה לשדר? איש עסקים ממולח תמיד יקפיד שהחולצה המכופתרת מגוהצת ומוחזקת בתוך מכנסיו, בעוד שאיש עסקים שרוצה להשרות אווירה נעימה ומשוחררת יותר, אך עדיין מקצועית, יעדיף חולצת פולו איכותית על פני חולצה מכופתרת.

2. ג'ינס וטי שירט זה נחמד, קליל ובהחלט מראה אהוב בארצנו החמה. אם בחרת בלימודי משפטים, אולי כדאי שתתרגל כבר למכנסיים מחויטים ולחולצה רשמית, אבל אם בחרת בתולדות האומנות, אתה יכול להרשות לעצמך להגיע בג'ינס עם גזרה שמתאימה לך או דגמ"ח עדכני, בשילוב חולצת פולו או טי שירט איכותית.

3. ותר על הטריקו מבר המצווה. אל תגיע איתה ללימודים או עם כל בגד מוכתם או קרוע. זה לא 'מגניב', זה לא 'קולי' וזה בעיקר משדר חוסר אכפתיות וסדר.

4. לא בטוח לגבי טרנדים ואופנות? הרכב לעצמך מלתחה חכמה בסיסית הכוללת מכנסיים שחורים מחוייטים, ג'ינס חלק כהה ובהיר, דגמ"ח אחד, 4 חולצות מכופתרות (לבנה, שחורה ועוד 2 צבעוניות), וחולצות פולו בצבעים שונים.

5. העדף חולצות פולו על פני טי שירט- זה תמיד נראה רשמי ומכובד יותר. בחר במגוון צבעים על מנת שלא יראה כאילו אתה לובש את אותה חולצה כל הזמן.

6. ז'קט אחד בגזרה שמותאמת לגופך  הוא MUST  במלתחה!
אתה יכול לשלב אותו ללימודים עם טי שירט וג'ינס למראה קז'ואלי, או עם מכנסיים שחורים למראה עסקי ורשמי.


תודה לגאלה!
אני בהחלט מתכוונת ליישם את הטיפים שלה בחנות יונידרס שלא רק שגיליתי שנמצאת ממש ליד הבית שלי אלא גם יש בה מגוון גדול של בגדים נוחים, יפים וזולים!


את מוצרי הלבוש של יונידרס ניתן למצוא אחת מ-10 חנויות הרשת הפזורות בכל הארץ מכרמיאל ועד אילת, רובן נמצאות בשכנות למוסדות אקדמאים (כרמיאל, חיפה, נתניה, פ"ת, ת"א, ראשל"צ, אשדוד, ירושלים, באר שבע ואילת) ומאפשרות מתן מענה לקהל גדול ומגוון.


חברת יונידרס היא החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-60 המאוחרות, ומשווקת את מיטב המוצרים המגיעים אלינו מרחבי העולם, תוך התאמה מקסימאלית לתנאי האקלים וצו האופנה העדכני. בשנת 2006 הרחיבה חברת יונידרס את מעגל הפתרונות. כמובילת השוק זיהתה החברה פלח גדול של עסקים קטנים ובינוניים וגם אנשים פרטיים, אשר רואים בקוד הלבוש חלק משמעותי וחשוב ליצירת התדמית העסקית הנכונה.