טבעול משיקה מאפינס אישיים עם חצילים




לפני כשלושה חודשים הכריזה טבעול על כניסה לתחום המוצרים האפויים והשיקה את סדרת המאפינס האישיים המבוססים על ירקות. עד כה הציעה טבעול מוצרים המתאימים בעיקר כמנה עיקרית בצלחת, אך עם השקת סדרת מאפינס הירקות החדשה פותחת טבעול הזדמנויות צריכה חדשות עבור לקוחותיה. סדרת המאפינס של טבעול שהושקה ביולי השנה מהווה חדשנות עולמית בעולם המזון הקפוא ומציעה לראשונה מאפינס המשלבים ירקות. בנוסף לכך, זו הפעם הראשונה בה נכנסת טבעול לעולם האפייה.

את המאפינס ניתן לאכול כחלק מארוחת הערב, כנשנוש בין ארוחות, כארוחה קלה ברגעי רעב מזדמנים או כארוחת בוקר קלה בדרך לעבודה. מאפינס חצילים החדשים מצטרפים לסדרת המאפינס הקיימת, הכוללת: מאפינס תירס, מאפינס עגבניות וזיתים, מאפינס ברוקולי ומאפינס בצל וכרישה.


בעקבות הצלחת הסדרה, שמאז השקתה מגלגלת כ- 5 מליון ש"ח (נתוני סטורנקסט), מרחיבה טבעול את המגוון ומשיקה מאפינס אישיים עם חצילים - אחד הירקות הפופולאריים והאהובים ביותר בישראל.

לדברי ליאת קידר-פייגין, סמנכ"ל השיווק בטבעול, הצרכנים מאד אוהבים את המאפינס החדשים ופונים אלינו עם רעיונות ובקשות לטעמים וירקות נוספים. הפניה הכי פופולארית הייתה לשילוב בין המאפינס לחציל. החלטנו לנסות וראינו שיש בידינו מוצר חדש ונהדר המשלב בין טעם החציל העדין והאהוב לבין יתרונות המאפינס הטעימים.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90-26.90 ש"ח (12 יח' באריזה).

כשרות: רבנות נהריה.