פסטיבל הטבעונות הראשון בישראל!


    


עמותת ויגן פרנדלי, לראשונה בישראל, תקיים אירוע ענק העוסק בטבעונות ונועד לקדם אורח חיים בריא וזכויות בעלי חיים. האירוע בהנחייתו של הבדרן ושדרן הרדיו שי גולדשטיין.
העמותה פועלת רבות על מנת להפוך את חיי הטבעונות בישראל לנוחים ונגישים יותר, הן על ידי הצעת תפריט טבעוני לצד התפריט ה"רגיל" במסעדות, סימון מוצרי מדף בתו תקן, יוזמת פרויקטים חברתיים דוגמת המנגל הטבעוני ביום העצמאות ופסטיבל שבועות ללא גבינות - אירועים אשר זכו להצלחה ולהתלהבות רבה בקרב הציבור.
בפסטיבל יוכלו למצוא המבקרים עשרות דוכני אוכל טבעונים בהם פלאפל בריבוע, קפה לואיז, בודהה בורגר ועוד. לצד דוכני מכירה רבים של תכשיטים, סטיילינג, קוסמטיקה טבעית, בריאות אוכל טבעוני לחיות מחמד וכדומה. חשוב להבהיר כי כל המוצרים הנמכרים בדוכנים הם טבעונים.
עוגן מלבד אוכל ומוצרים, יוצעו למבקרים בפסטיבל אטרקציות רבות: מופעים מגוונים בהם הזמר מיכאל גרייסלסאמר, הסטנדאפיסט עמירם טובים, להקות קאברים שונות שינעימו את זמנם של המבקרים בלהיטים מכל השנים ודיג'י שיסגור את האירוע במסיבה המונית.
עוד יהיה מתחם מרשים של סדנאות. בין היתר ניתן יהיה למצוא סדנת שוקולד, סדנת גלידה, שיעור יוגה, שיעור פילאטיס, שיאצו ועוד. בנוסף יהיו הרצאות בנושא העצמה אישית, סביבה, אקולוגיה וספורט. פאנלים של מיטב המומחים בארץ שיעסקו בתזונה נכונה, בריאות וקולינריה.
הכוכבים האמיתיים במתחם יהיו הילדים שייהנו מהופעה של כוכב הילדים "גילי בא לבקר", מופעי קרקס ומופע תיאטרון בובות. עוד יהיו סדנאות תיפוף, סדנאות יצירה, הפעלות ילדים, משחקי ספורט וליצנים.
.
יש לציין כי כל ההכנסות מהאירוע מוקדשות לפעולות אשר יקדמו את המודעות לזכויותיהם של בעלי החיים ולקידום הטבעונות כדרך חיים. העמותה מאמינה כי חיים ללא ניצול בעלי חיים הינם חיים בריאים ומוסריים יותר.
http://www.vegan-friendly.co.il/ פרטים נוספים על העמותה:
האירוע יערך ב
-5.10.13 במתחם האירועים "האגם" ביקום בין השעות 12:00-22:00.
מחיר כניסה: 39 ש"ח למבוגר, 35 ש"ח לילד